همستر کامبت

همستر کامبت چیست؟ آموزش کامل استخراج Hamster Kombat رایگان

دسته بندی : کسب درآمد 9 خرداد 1403
صرافی ارز دیجیتال

بعد از عرضه موفقیت‌آمیز و پر سر و صدای بازی تلگرامینات کوین بازی‌های بسیار زیادی در سبک «Tap to Earn» با الهام از این پروژه موفق راه اندازی شد. یکی از این بازی‌ها پروژه همستر کامبت است. در این مطلب از ارز هشت می‌خواهیم به بررسی بخش‌های مختلف از این بازی را آموزش دهیم و به روش‌هایی برای دریافت توکن بیشتر که در همستر کامبت ممکن است اشاره کنیم.

نکته: برای دریافت کد مورس همستر کمبت و کارت های کمبو همستر می‌توانید از کانال تلگرام ارز هشت استفاده کنید. این اطلاعات برای دریافت امتیاز بیشتر به صورت روزانه در تلگرام قرار می‌گیرد.

قبل از هر چیزی لازم است توجه کنید که این مطلب یک توصیه برای کسب درآمد و فعالیت نیست. پروژه‌های بازی که در مجله ارز هشت معرفی می‌شوند، جنبه آموزشی دارند و تصمیم نهایی در مورد استفاده کردن از یک پروژه بر عهده شخص شما است. بنابراین حتما تحقیقات لازم را انجام دهید.

فهرست مطالب

همستر کامبت (Hamster Kombat) چیست؟

همستر کامبت، بازی شبیه به تلگرام است و سبک Tap to Earn دارد. هر کاربر در این بازی باید با ضربه زدن روی سکه درون بازی توکن بیشتری جمع آوری کند. این بازی در یک اپلیکیشن بومی تلگرام (یا مینی اپ) اجرا می‌شود که به این معنی است که برای بازی کردن فقط کافی است یک چت در تلگرام باز کنید. امتیازات بازی امکان دارد درآینده در قالب، ایردراپ بین بازیکنان فعال توزیع شود. بازی از طریق ربات همستر کامبت به آدرس t.me/hamster_kombat_bot در دسترس است و شما می‌توانید با ورود به این ربات تلگرامی شروع به فعالیت کنید. همچنین آدرس رسمی کانال اطلاع‌رسانی بازی hamster_kombat@ است.

تا به امروز، توسعه دهندگان همستر کامبت این ادعا را دارند که کاربران فعال بازی به بیش از 250 میلیون نفر رسیده اند؛ که همه مشغول ضربه زدن در بازی هستند تا سکه‌هایی به دست آورند که احتمالا برای تعیین تعداد توکن‌هایی که بازیکنان در ایردراپ آینده همستر کامبات دریافت می‌کنند، استفاده خواهد شد. برنامه ایردراپ همستر کامبت ۴ بخش دارد؛ مذاکره با صرافی‌های ارز دیجیتال، مذاکره با بازار سازها، انجام همکاری با مجموعه‌های مختلف و در نهایت فهرست تسک‌های ایردراپ‌ها برای کاربران. از این ۴ مرحله توسعه دهندگان می‌گویند که ۳ مرحله آن را پشت سر گذاشته و در حال حاضر در حال تهیه لیست تسک‌ها هستند. حتی در خود بازی هم اعلام شده است که همستر کامبت به زودی اتفاق خواهد افتاد.

برنامه تیم همستر کامبت

آموزش استخراج همستر کامبت

ساز کار این بازی تا حد بسیار زیادی شبیه به نات کوین است و اگر با این بازی کار کرده باشید، می‌دانید که ربات همستر کامبت هم چطور استفاده می‌شود. البته جزئیات بازی با نات کوین تفاوت‌هایی نیز دارد که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم. همستر کامبت دارای ۴ بخش کلی است. ۱- بخش صرافی‌ها Exchange  که صفحه اصلی برنامه است، در این بخش گزینه Mine شبیه به گزینه Auto Tap در نات کوین هست، بخش دوستان یا Frindes که برای دعوت از دوستان است و بخش Earn هم برای کسب جایزه است. در ادامه هر یک از این موارد را به صورت کامل توضیح می‌دهیم.

1-بخش صرافی یا Exchange در همستر:

یکی از ویژگی‌هایی این بازی، امکان انتخاب یک صرافی هست و شما بعد از انتخاب به عنوان مدیر عامل فرضی در آن نقش آفرینی می‌کنید. کارکرد این نوع فعالیت دقیقا مشخص نیست، اما در واقع شما با این کار از سمت آن صرافی درون بازی توکن دریافت می‌کنید. البته این موضوع مشخص است که هدف همستر کامبت از این کار همکاری با پلتفرم‌های مختلف است. از بخش exchange شما می‌توانید یک صرافی را انتخاب کنید.

این صفحه، هسته اصلی بازی همستر کمبت به شمار می‌رود و محل انجام فعالیت‌های کلیدی بازی، از جمله جمع‌آوری امتیاز از طریق کلیک بر روی سکه‌ها، است. در این صفحه، اطلاعات مربوط به حساب کاربری شما نظیر امتیاز کلی، سطح (Level)، میزان انرژی (آستانه کلیک) و بخش Boost به نمایش گذاشته می‌شود.

برای راحتی دریافت امتیاز بیشتر در بازی‌هایی مانند همستر کاربران از اپلیکیشن‌های خودکار استفاده می‌کنند. همستر کمبت تا به این لحظه درباره منع استفاده از این اپلیکیشن صحبتی نداشته است. اما قطعا استفاده از برنامه‌هایی مانند Auto Clicker – Automatic tap ریسک به همراه دارد و امکان جریمه کاربر وجود دارد.

اکسچنج در برنامه همستر کامبت چیست

 

2-تقویت بازی با بخش Boost:

بخش Boost به شما این امکان را می‌دهد تا با پرداخت توکن‌های درون بازی، قدرت کلیک‌های خود را افزایش دهید، سطح انرژی خود را ارتقا دهید و یا انرژی بیشتری دریافت کنید. لازم به ذکر است که هر روز ۶ واحد انرژی کامل به صورت رایگان به هر بازیکن همستر کمبت تعلق می‌گیرد. در این بخش شما می‌توانید با کسر از امتیازات خود میزان سکه ای که به ازای هر بار ضربه زدن را دریافت می‌کنید افزایش دهید و یا اینکه سرعت تکمیل میزان سکه قابل دریافت برای ضربه زدن را افزایش دهید. هرچه لول و سطح شما افزایش یابد میزان سکه ای که باید پرداخت کنید بیشتر می‌شود.

3-استفاده از کلیک خودکار برای سهولت و ارتقای کارایی:

برای تسهیل انجام فعالیت‌ها و کسب امتیاز بیشتر در بازی، می‌توانید از برنامه‌های کلیک خودکار استفاده کنید. در حال حاضر، محبوب‌ترین برنامه کلیک خودکار برای گوشی‌های اندروید، «Auto Clicker – Automatic tap» با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود در گوگل پلی است. این برنامه همچنین برای سیستم عامل iOS در اپ استور موجود می‌باشد.

4-بخش Mine: استخراج توکن بدون نیاز به کلیک:

در بخش Mine، می‌توانید با پرداخت توکن‌های درون بازی، کارت‌هایی را خریداری کنید و یا در برنامه‌هایی شرکت کنید که در هر ساعت مقدار مشخصی توکن برای شما استخراج می‌کنند. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا حتی بدون انجام فعالیت کلیک در بازی، امتیاز خود را به طور مداوم افزایش دهید. مجموع توکن‌هایی که در هر ساعت از این بخش دریافت می‌کنید، در سمت راست (بالای صفحه) در بخش «Profit per hour» نشان داده می‌شود.

قیمت همستر چقدره؟

شروع فعالیت در بازی همستر کامبت

اول از همه شما باید ربات تلگرام را راه اندازی کنید، برای این کار به یک حساب کاربری تلگرام و همچنین لینک آن نیاز دارید. پس از ایجاد حساب، وارد ربات تلگرام Hamster Kombat شوید. در زمان ورود به ربات، یک متن خوش آمدگویی با گزینه‌ای برای شروع بازی به شما نشان داده می‌شود. روی آن ضربه بزنید تا به صفحه بازی هدایت شوید. بعد از آن هم تمام کاری که باید انجام دهید این است که روی همستر ضربه بزنید تا سکه‌های بیشتری جمع کنید.

 هر بازیکن می‌تواند با ضربه زدن مداوم درآمد کسب کند، اما راه‌های دیگری برای کسب سکه بیشتر وجود دارد که از طریق صفحه قابل دسترسی است. به سادگی روی «کسب درآمد» کلیک کنید. در این صفحه تسک های مختلفی تعریف شده که شامل پیوستن به کانال رسمی تلگرام، تکمیل وظایف برای کسب سکه‌های بیشتر است. انجام هر تسک به سکه های شما می‌افراید. شما همچنین با ورود روزانه درآمد کسب می‌کنید.

ربات تلگرام همستر کمبات

دعوت از دوستان و کسب امتیاز بیشتر در بازی

در صفحه بازی، روی گزینه «دوستان» کلیک کنید. سپس گزینه‌ای برای «دعوت از دوستان» را مشاهده خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید تا لینک معرف شما ایجاد شود. شما به ازای هر دوستی که از طریق تلگرام وارد بازی شود، ۵.۰۰۰ سکه دریافت می‌کنید. اگر دوست شما از تلگرام پریمیوم استفاده کند، این میزان به ۲۵.۰۰۰ سکه افزایش می‌یابد. اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود! با بازی کردن و بالا رفتن سطح دوستان خود، همچنان می‌توانید سکه بیشتری دریافت کنید. در واقع، حتی ممکن است از یک بازیکن فعال در تیم خود، تا ۱۰۰.۰۰۰ سکه و یا حتی بیشتر، درآمد کسب کنید.

در جدول زیر اطلاعات کامل در رابطه با سطح کابر و امتیاز دریافتی را مشاهده می‌کنید.

سطح کاربر جایزه برای کاربران تلگرام عادی جایزه برای کاربران تلگرام پرمیوم
Silver ۲۰٬۰۰۰ ۲۵٬۰۰۰
Gold ۴۰٬۰۰۰ ۵۰٬۰۰۰
Platinum ۴۰٬۰۰۰ ۷۵٬۰۰۰
Diamond ۶۰٬۰۰۰ ۱۰۰٬۰۰۰
Epic ۱۰۰٬۰۰۰ ۱۵۰٬۰۰۰
Legendery ۲۵۰٬۰۰۰ ۵۰۰٬۰۰۰
Master ۵۰۰٬۰۰۰ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰
Grandmaster ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰

زمان ایردراپ همستر (Hamster Kombat) کی مشخص می‌شود؟

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد زمان راه‌اندازی توکن اختصاصی همستر کمبت یا ایردراپ آن وجود ندارد. اما در بخش های مختلف بازی اعلام می‌شود که ایردراپ همستر کمبات به زودی انجام خواهد شد. بهترین کار برای شما این است که در این مدت به بازی کردن ادامه دهید. زیرا هیچ زمان مشخصی برای خرید همستر کمبات یا فروش آن وجود ندارد. طبق نقشه راهی که در سایت همستر کامبت قرار دارد، توکن بازی باید تا 11 مرداد ماه 1403 لیست شود.

آیا امکان خرید و فروش همستر کامبت  وجود دارد؟

همستر کامبت در حال حاضر فقط یک توکن برای درون بازی است و امکان خرید یا فروش آن وجود ندارد. لذا مشخص نیست که چه زمانی روی بلاکچین عرضه  و یا در صرافی لیست می‌شود.

خرید همستر کمبت در صرافی ایرانی

با توجه به محبوبیت بازی همستر کامبت تلگرام صرافی های ایرانی زیادی این برنامه را در لیست توکن های خود قرار دادند. بنابراین پیدا کردن صرافی برای همستر کامبت کار سختی نیست و شما به راحتی می‌توانید (بعد از لیستینگ) در صرافی های ایرانی نیز اقدام به خرید همستر کنید. ارز هشت نیز این توکن را لیست کرده است و به محض فعال شدن همستر در صرافی های بین المللی امکان خرید و فروش را برای شما کاربران عزیز فراهم می‌کند.

فروش همستر کامبت بدون کارمزد

برای فروش توکن های همستر کامبت باید تا زمان لیست شدن این ارز صبر کنید. زیرا تا زمانی که توکن ها در صرافی های بین المللی لیست نشوند قیمت واقعی همستر مشخص نخواهد بود. لذا توصیه می‌کنیم تا آن زمان منتظر بمانید. بعد از آن می‌توانید با مراجعه به صرافی ارز هشت به راحتی امتیازات کسب شده خود را با بهترین قیمت به فروش برسانید.

جمع‌بندی

در این مطلب به معرفی بازی محبوب Hamster Kombat پرداختیم. این پروژه که برگرفته از نات کوین است تا به امروز بسیار محبوب شده و انجام فعالیت در آن بسیار ساده طراحی شده. لازم به ذکر است در پایان نیز یاد آور شویم، درست است که فرآیند و پروژه این تیم بررسی شده، اما حتما پیش از انجام آن تحقیقات شخصی را انجام دهید. همستر کمبت نزدیک به 3 ماه است که فعالیت دارد و به گفته تیم توسعه دهنده آن قرار است در ماه جولای توکن آن راه اندازی شود. با همه این وجود، درست است که این بازی مخاطب و طرفدار زیادی دارد، اما هیچ چیز مسبت به آینده همستر مشخص نیست. حتی اینکه در همستر سکه مهم تر است یرا پرافیت هم مشخص نیست.

با این حال با توجه به اینکه این بازی نیاز به پرداخت هزینه ندارد و امکان لیست شدن آن بالا است بهتر است تا این موقعیت را از دست ندهید.

سوالات متداول کاربران

1-آیا همستر کامبت کلاهبرداری است؟

این پروژه یک بازی تلگرامی است و تا به امروز در رابطه با آن گزارشی مبنی بر کلاهبرداری نشده است.

2-قیمت همستر کامبت کی مشخص می‌شود؟

میزان قیمت Hamster Kombat هنوز مشخص نیست و باید تا زمان عرضه رسمی آن صبر کرد. قیمت همستر کمبت زمانی مشخص می‌شود که توکن آن لیست شود.

3-همستر کمبت یا تپ سواپ کدامیک بهتر است؟

هر دوی این بازی ها در سبک تپ تو ارن هستند و بعد از پروژه نات کوین راه اندازی شدند. با توجه به عدم لیست شدن هر دو این پروژه ها تا به امروز موفقیت هیچ یک از آن ها مشخص نیست.

4-همستر کی لیست می‌شود؟

زمان لیست شدن و تاریخ عرضه همستر کمبت در صرافی ارز دیجیتال مشخص نیست.

5-آیا می‌توان با همستر کمبات درآمد کسب کرد؟

در حال حاضر، امتیازات و توکن های درون بازی همستر، را می‌توان از طریق ربات تلگرامی آن جمع آوری کرد. اما این سکه ها چون هنوز لیست نشده اند، قیمت مشخصی ندارند. بنابراین به طور رسمی نمی‌توان از آن درآمد کسب کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]

نظرات