کسب درآمد میلیونی با رفرال گیری / زیر مجموعه گیری ارز دیجیتال

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال 15 آذر 1401

خرید و فروش ارز دیجیتال ارز هشت

تفاوتی ندارد که در زمینه ارزهای دیجیتال یک فرد تازه کار باشید و یا اینکه سال‌ها تجربه ترید داشته باشید. با همه این‌ها کسب درآمد بدون سرمایه اولیه از ارزهای دیجیتال قطعا برای همه افراد شیرین است و هیچگاه نمی‌توان این مسئله را انکار کرد.

حالا بنظر شما چطور می‌توان بدون سرمایه کسب درآمد کرد؟! ساده بگوییم یکی از بهترین راه‌ها برای این امر استفاده از فرآیند رفرال گیری صرافی‌ها است. در واقع باید بدانید یکی از قدرتمند‌ترین روش‌ها که تا به امروز باعث رشد پلتفرم‌های زیادی هم شده است، تقسیم سود با کاربران است. در این روش معامله گران به سادگی می‌توانند با معرفی پلتفرم مد نظر به دوستان و آشنایان خود و جذب آن‌ها درصدی به عنوان کمیسیون دریافت کنند.

با ما همراه باشید تا شما را به طور کامل با نحوه رفرال گیری یا زیر مجموعه گیری ارز دیجیتال آشنا کنیم.

کسب درآمد بدون سرمایه از بازار کریپتوکارنسی

یکی ازقدرتمند‌ترین راه‌های رشد و توسعه صرافی ها، تقسیم سود به دست آمده با کاربران است. مسئله‌ای که کسب درآمد از رفرال گیری را بین کاربران صرافی‌ها مطرح می‌کند.قابل توجه است که بخش عمده ای از کسب درآمد اینفلوئنسر‌های دنیای رمز ارز ها استفاده از کد یا لینک رفرال خود به دنبال کننده‌هایشان است.

به طور کلی کسب درآمد از طریق برنامه‌های رفرال در صرافی‌های ارز دیجیتال، روشی محبوب برای کسب درآمد غیرفعال و بدون نیاز به سرمایه اولیه است. در این روش، شما با دعوت دوستان و آشنایانتان به استفاده از صرافی و انجام معاملات، کمیسیونی از تراکنش‌های آن‌ها دریافت می‌کنید. در ادامه به طور کامل توضیح خواهیم داد رفرال گیری چیست و چطور می‌توان از این طریق به کسب درآمد پرداخت. با ما همراه باشید..

رفرال گیری چیست؟

رفرال یا زیر مجموعه گیری ابتکاری از صرافی های ارز دیجیتال است تا با کمک مشتریان، جامعه خود را بزرگتر کنند.

رِفرال (referral) در لغت به معنی ارجاع است؛ امابه معنی زیر مجموعه نیز به کار می‌رود. به زبان ساده در این فرایند، معامله‌گرها می‌توانند یک صرافی مورد نظر را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند و پس از جذب این افراد به صرافی، درصدی را به عنوان کمیسیون دریافت کنند.

در واقع یک معامله دو سر سود است. هم برای کسی که شخصی را معرفی کرده هم برای صرافی ها! قابل توجه است که بدانید بسیاری از معامله‌گران و علاقمندان به دنیای کریپتوکارنسی، صرفا با معرفی و پیشنهاد صرافی‌ها به اطرافیان و دوستان خود، درآمد‌هایی باور نکردنی را کسب می‌کنند.

مراحل زیرمجموعه گیری در صرافی ارز دیجیتال

  • ثبت نام در صرافی: اولین قدم، ثبت نام در یک صرافی معتبر است که برنامه رفرال داشته باشد. صرافی‌های ایرانی و خارجی متعددی این امکان را ارائه می‌دهند.
  • دریافت کد رفرال: پس از ثبت نام، کد رفرال منحصر به فرد خود را دریافت خواهید کرد.
  • اشتراک‌گذاری کد رفرال: کد خود را با دوستان، آشنایان و دنبال‌کنندگان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
  • کسب درآمد: هر زمان که فردی با استفاده از کد رفرال شما در صرافی ثبت نام کند و به انجام معاملات بپردازد، شما از تراکنش‌های او کمیسیون دریافت می‌کنید.

کسب درآمد از رفرال گیری در صرافی های خارجی و ایرانی

بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال، امکان کسب درآمد مادام العمر را در اختیار کاربران خود قرار دادند. فقط کافیست برای درآمد بالاتر افراد بیشتری را به صرافی معرفی کنند. برای رفرال گیری ابتدا باید در صرافی مورد نظر ثبت نام کنید. سپس کد یا لینک رفرال که معرف شما در صرافی است؛ را به منظور دریافت کمسیون به دوستان و آشنایان خود داده و از این راه کسب در آمد کنید.
در ادامه برخی از بهترین صرافی‌های ایرانی و خارجی که در حال حاضر می‌توانید از آن‌ها کسب درآمد داشته باشید، آشنا خواهید شد.

1-کسب درآمد از صرافی خارجی بایننس:

یکی از صرافی هایی که امکان زیرمجموعه گیری را برای مشتریان خود فراهم کرده است. بایننس است. بایننس در حال حاضر معتبر و بزرگترین صرافی در جهان محسوب می شود که بیشترین حجم معاملات ارزهای دیجیتال را در روز دارد. این صرافی نیز برای کسب درآمد کاربران خود برنامه رفرال یا زیرمجموعه گیری را در نظر گرفته است.
برنامه رفرال بایننس به شما این امکان را می دهد که دوستان خود را دعوت کنید و تا 40 درصد کمیسیون دریافت کنید.

2-کسب درآمد از صرافی خارجی کوینکس:

کوینکس یک صرافی ارز دیجیتال با کارمزد پایین و طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال می‌باشد. زیر مجموعه گیری در صرافی کوینکس دارای پنج سطح است که از 15% تا 40٪ به کاربران خود کمسیون پرداخت می‌کند.

3-کسب درآمد از صرافی ارز‌های دیجیتال ارزهشت:

ارز هشت، یکی از بهترین و محبوب ترین صرافی‌های ارز های دیجیتالی ایران است. از مزیت‌های این صرافی می‌توان به امنیت بالا ، کارمزد پایین و تنوع ارز که دارای بیش از 700 ارز دیجیتال محبوب در دنیا است؛ اشاره کرد.

 اما کسب درآمد رفرال از این صرافی:
  • درصد پاداشی که صرافی ارز هشت برای ارجاع دهنده در نظر می‌گیرد، معادل ۳۰٪ از کل کارمزد معاملاتی است که فرد دعوت شده در این صرافی انجام می‌دهد.
  • کمسیون بعد از هر معامله به کیف پول دعوت کننده اضافه خواهد شد.
  • کمسیون به صورت مادام العمر است.
  • نکته حائز اهمیت در این صرافی این است که شخص معرف می‌تواند میزان کمسیون خود را با شخص دعوت شده، تقسیم کند. فقط کافی است که در سایت به حساب کاربری خود مراجعه و از قسمت معرفی و کسب درآمد میزان درصد اهدایی را مشخص کنند.

نحوه دریافت کد دعوت از دوستان صرافی ارز دیجیتال یا همان کد رفرال

1-ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال

برای دریافت کد ریفرال هر صرافی، ابتدا باید در آن پلتفرم ثبت نام کنید. ما در این بخش آموزش دریافت کد را برای صرافی ارز هشت در اختیار شما قرار می‌دهیم. پس در مرحله اول وارد سایت ارز هشت شوید و در آن ثبت نام کنید. ( اگر نیاز به راهنمایی دارید مقاله آموزش ثبت نام ارز هشت ؛ صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی را مطالعه کنید.) برای دریافت کد رفرال صرافی ارز دیجیتال، احراز هویت را فراموش نکنید، زیرا بدون طی کردن مراحل احراز هویت در اغلب صرافی ها دریافت این کد امکان پذیر نیست!

ثبت نام صرافی ارز دیجیتال

2-دریافت کد رفرال صرافی:

حالا اگر از طریق وب سایت وارد سایت صرافی ارز هشت شده اید، کافی است روی بخش مشخص شده در تصویر که مربوط به دعوت از دوستان است کلیلک کنید.

رفرال گیری صرافی ارز دیجیتال

3-دریافت کد رفرال و ارسال به دوستان:

زمانی که وارد صفحه دعوت از دوستان شدید، می‌توانید با کپی لینک و یا ارسال کد به دوستان و آشنایان خود آن‌ها را به استفاده از خدمات ارز هشت دعوت کنید.

نحوه دریافت کد رفرال

از طریق اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال ارز هشت این مراحل مشابه است.

در پایان کافی است این کد را کپی کنید و برای دوستان خود ارسال کنید. با هر دعوت موفق شما به صورت مادام العمر می‌توانید از فعالیت دوستان خود در صرافی درآمد رایگان کسب کنید. قطعا هرچه میزان ثبت نامی‌ها بیشتر باشد، میزان درآمد شما هم از صرافی بیشتر خواهد شد.

نحوه ثبت نام با کد رفرال در صرافی

اگر دوست شما، کد دعوت را در قالب لینک برایتان ارسال کرد، قطعا کارتان ساده خواهد بود و به راحتی می‌توانید با کلیک بر روی لینک در صرافی ثبت نام کنید. اما اگر کد دعوت به صورت عددی برای شما ارسال شد، می‌توانید در صفحه ثبت نام صرافی با وارد کردن کد ارسال شده به عنوان کد معرف شما از سمت دوستان خود در صرافی ثبت نام کرده اید.

نکته: در صرافی ارز دیجیتال ارز هشت، برای رفرال گیری یک ویژگی وجود دارد و آن هم این است که شما می‌توانید تعیین کنید که بخشی از میزان مبلغ کمیسیون به دوستانتان برسد. قطعا در این صورت آشنایان شما تمایل بیشتری برای ثبت نام خواهند داشت. برای مثال شما مشخص می‌کنید که 25 درصد از مبلغ کمیسیون به شما و 5 درصد به دوستانتان تعلق بگیرد.

جمع بندی

همان‌گونه که در این مقاله مشاهده نمودید به سادگی می توانید با استفاده از قابلیت رفرال‌گیری در صرافی های ارز دیجیتال درآمد کسب کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که بهترین صرافی هایی را که این گزینه را برای کاربران خود ایجاد کرده اند، پیدا کنید. توجه داشته باشید که تنها به گزینه زیرمجموعه گیری اکتفا نکرده و تمام جنبه های صرافی مورد نظر خود را بررسی کنید. مواردی همچون پاداش های دیگر، هزینه های آنها، امنیت و قابل اعتماد بودن؛ ویژگی های دیگری هستند که در میزان درآمد شما از سرمایه گذاری در دنیای ارز دیجیتال تاثیر فراوانی دارند.

برچسب:
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]

نظرات