آموزش ارز دیجیتال صفر تا 100

6 دوره آموزش ارز دیجیتال صفر تا 100

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال 25 بهمن 1401

امروزه برخی از مردم ترید ارزهای دیجیتال را به عنوان یک مد زود گذر در نظر می‌گیرند. اما شکی نیست که این صنعت در حال تبدیل شدن به یک نیروی اقتصادی است که باید روی آن حساب کرد. در واقع، انتظار می رود ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال تا سال 2028 به 1.9 میلیون دلار برسد. دوره‌های معاملات ارزهای دیجیتال به اتفاقاتی که در درون این بازار نوظهور می‌افتد، می‌پردازند. این آموزش‌ها بهترین استراتژی‌ها را برای کسب درآمد از طریق تجارت و سرمایه‌گذاری ترسیم می‌کنند. ما بهترین دوره‌های آموزش ارز دیجیتال صفر تا 100 را برای مبتدیان و متخصصان بررسی کردیم.

در اینجا شش انتخاب برتر ما بر اساس سطح مهارت، هزینه، آموزش ساده و موارد دیگر آورده شده‌است. توجه داشته باشید که از آنجایی که ارزهای دیجیتال توسط هیچ بانک یا ارز بین‌المللی پشتیبانی نمی‌شوند، ترید با ارزهای دیجیتال خطرات زیادی ممکن است داشته باشد، پس رکن اول آگاهی شما از این فضاست.

لیست دوره‌های بررسی شده در این مقاله:

  • بهترین دوره‌ی تجارت ارزهای دیجیتال برای سال 2023
  • برترین دوره سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال (The Complete Cryptocurrency Investment Course)
  • بهترین کورس برای مبتدیان: مبانی ارزهای دیجیتال(Cryptocurrency Fundamentals)
  • برترین دوره برای استراتژی‌های پیشرفته: تجارت الگوریتمی رمزارزها(Algorithmic Cryptocurrency Trading)
  • مناسب‌ترین دوره برای آموزش استراتژی‌های کسب درآمدغیرفعال: دوره کامل تجارت ارزهای دیجیتال و بیت کوین 2022
  • بهترین دوره تعاملی ترید ارزهای دیجیتال: مسترکلاس تحلیل فنی 2022

نکته مهم:

سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و سایر عرضه‌های اولیه کوین‌ها (ICO) پرخطر و ریسک است و بازارها می توانند به شدت نوسان داشته باشند. قبل از هر گونه تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت کنید. این مقاله توصیه ای از طرف ارز هشت یا نویسنده برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال نیست و نمی توان صحت یا به روز بودن اطلاعات را تضمین کرد.

آموزش ارز دیجیتال صفر تا 100

دوره کامل آموزش ارز دیجیتال صفر تا 100 (The Complete Cryptocurrency Investment Course)

دوره کامل سرمایه گذاری ارزهای رمزنگاری شده Udemy همه اصول سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به شما می‌آموزد. همچنین با نصب اپلیکیشن تلفن‌همراه این آکادمی میتوانید این دوره‌ها را روی گوشی خود نیز داشته باشید. هزینه پاییین و جامعیت این کورس اموزشی آن را به کامل‌ترین دوره در لیست منتخب ما تبدیل می‌کند.

Udemy در ابتدا به عنوان یک نرم افزار کلاس مجازی ساده در سال 2012  به وجد آمد. از آن زمان تا کنون به یکی از بزرگترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین تبدیل شده است که بیش از 185000 دوره آموزشی را توسط بیش از 64000 مربی به 75 زبان ارائه می‌دهد. دوره کامل سرمایه گذاری در کریپتوکارنسی آن، دانش آموزان را با مبانی ارزهای دیجیتال آشنا می‌کند و تکنیک‌های سرمایه‌گذاری را با نمونه‌‍‌های واقعی به آنها می‌آموزد. در نتیجه، همین ویژگی باعث شده که این دوره به عنوان بهترین کورس آموزشی معرفی شود.

اطلاعات بیشتر دوره

دوره کامل سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال توسط محسن حسن، برنامه نویس، معامله گر و مدیر ریسک مالی برگزار می‌شود. این استاد تا کنون سرمایه گذاری را به بیش از 300000 دانشجوی Udemy آموزش داده است. این دوره شامل بیش از 12.5 ساعت ویدیو همراه با فایل PDF و قابلیت دانلود است. می‌توانید در اپلیکیشن موبایل Udemy به تمامی فایل‌های آن دسترسی داشته باشید.

دوره کامل سرمایه گذاری در کریپتوکارنسی مبتدیان را با اصول ارزهای دیجیتال آشنا می‌کند. محسن حسن در تدریس خود به سرعت از مباحث تئوری فاصله می‌گیرد و به سرعت به سمت آموزش تجربی می‌رود. شما در این آموزش عملی مباحثی مانند خرید و فروش، انتقال وجه به کیف پول و تکنیک‌های مدیریت سبد سرمایه گذاری برای افزایش سرمایه را می‌آموزید. در طول این دوره مربی، خودش به صورت واقعی ترید میکند تا دانش‌آموزان بتوانند از نزدیک با نحوه کار آشنا شوند.

دوره کامل سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال فقط 84.99 دلار هزینه دارد و شامل دسترسی مادام العمر، گواهی پایان دوره و 30 روز ضمانت بازگشت وجه است. Udemy همیشه جشنواره و تخفیف دارد، بنابراین ممکن است بتوانید دوره را با قیمت بسیار کمتری خریداری کنید.

لینک شرکت در دوره: لطفا اینجا کلیک کنید

نقاط قوت:

  • با ضمانت برگشت 30 روزه پول
  • اپلیکیشن دوره با کاربری آسان
  • دسترسی به دوره مادام العمر

نقاط ضعف:

  • گواهی معتبر پایان دوره ندارد
  • آزمون یا ابزار ارزیابی ندارد
بهترین دوره برای مبتدیان

مبانی ارزهای دیجیتال (Cryptocurrency Fundamentals)

دوره آموزشی مبتدی ارزهای دیجیتال یکی از پرفروش‌ترین دوره‌های Udemy است. در این آموزش به مبتدیان نحوه استفاده از کیف‌پول ارز دیجیتال، خرید، فروش و ترید ارزهای دیجیتال را در کمتر از 90 دقیقه آموزش می‌دهند. همین ویژگی باعث شده که ما آن را در رتبه اول بهترین دوره برای مبتدیان قرار دهیم.

یکی دیگر از بخش‌های دوره Cryptocurrency Fundamentals این آکادمی، به مبتدیان می آموزد که برای شروع خرید، فروش و معامله ارزهای دیجیتال دقیقا چه کاری باید انجام دهند. طول ویدیوی آموزشی 100 دقیقه‌ است و همراه با آن کتابچه راهنمای شروع به عنوان هذیه دوره به کاربران داده می‌شود.

مبانی ارزهای دیجیتال در میان پرفروش‌ترین‌های Udemy قرار دارد. این کورس توسط مدیر ارشد آموزش موسسه فناوری بلاک‌چین (BIT)، جورج لوی، تدریس می‌شود. جورج به بیش از 170000 دانش‌آموز در Udemy آموزش داده است.  ساختار دوره شامل 100 دقیقه ویدئو، یک مقاله و چهار منبع قابل دانلود است.

مبانی ارزهای رمزنگاری شده برای آموزش ارز دیجیتال صفر تا 100 به مبتدیان طراحی شده است که برای خرید و فروش و معامله به آن نیاز دارند. دانش‌آموزان همچنین «راهنمای مبادله ارزهای دیجیتال» را دریافت می‌کنند، یک PDF قابل دانلود که به کاربران می‌آموزد که چگونه با سرعت بیشتری ارزهای دیجیتال را ترید کنند.

دوره ارزهای رمزپایه 94.99 دلار هزینه دارد، اما اغلب تخفیف‌های زیادی میخورد و شما آن را به قیمت مناسب‌تری می‌توانید تهیه کنید. مانند سایر دوره‌های یودمی (Udemy)،  Cryptocurrency Fundamentals را می‌توان در برنامه تلفن همراه Udemy مشاهده کرد. از ویژگی‌های آن میتوان به دسترسی مادام العمر به دوره، 30 روز ضمانت بازگشت وجه و گواهی پایان دوره در پایان آموزش اشاره کرد.

لینک شرکت در دوره: لطفا اینجا کلیک کنید

نقاط قوت

  • پرفروش ترین کتاب Udemy
  • PDF شروع سریع (رایگان)
  • دسترسی مادام العمر

نقاط ضعف

  • گواهی معتبر پایان دوره ندارد
  • آزمون یا ابزار ارزیابی ندارد
بهترین دوره برای یادگیری استراتژی‌های پیشرفته

معاملات الگوریتمی رمزارزها (Algorithmic Cryptocurrency Trading)

دوره آموزشی تجارت رمزارز الگوریتمی Udemy، پنج استراتژی معاملاتی ارزهای دیجیتال را به دانش آموزان یاد می‌دهد. همینطور با استفاده از ربات‌های متخصص مشاور (Expert Advisors robots) که به اختصار به آنها  (EA) می‌گویند، روند آموزشی را طی می‌کند. همین مزایا آن را به بهترین دوره برای استراتژی‌های معاملاتی پیشرفته تبدیل کرده‌است.

Udemy فقط دوره‌های مخصوص به مبتدیان برای آموزش ارز دیجیتال ندارد. دوره آموزشی تجارت رمزنگاری الگوریتمی آن پنج استراتژی دستی و خودکار برای تجارت ارزهای دیجیتال ارائه می دهد. همچنین با داشتن پنج ربات مشاور متخصص برای کمک به آنها، این دوره به عنوان بهترین دوره آموزش استراتژی‌های پیشرفته انتخاب می‌شود.
تجارت الگوریتمی رمزارز توسط معامله‌گر حرفه‌ای فارکس و ارزهای دیجیتال پتکو ژیوکوف الکساندروف آموزش داده می‌شود. در این دوره Udemy هر سال بیش از 10000 دانش آموز ثبت نام می‌کند (ببیش از 63000 نفر تا به امروز). با وجود تکنیک‌های پیشرفته‌ موجود در این کورس، معاملات الگوریتمی رمزارز برای معامله‌گران مبتدی و حرفه‌ای پیشنهاد می‌شود. این دوره شامل 2.5 ساعت ویدیو، یک مقاله و 13 منبع آموزشی قابل دانلود است و به راحتی در برنامه تلفن همراه Udemy در دسترس می‌باشد.

معاملات الگوریتمی رمزارزها به دانش‌آموزان پنج استراتژی می‌آموزد که ریسک موجود در ارزهای دیجیتال را مشخص می‌کند. آنها یا آموزه‌های خود می‌توانند احساسات را از روند معاملات حذف کنند. از جمله مزایای این دوره، پنج ربات متخصص مشاور رایگان (EA ) و قابل دانلود است. دوره معاملات الگوریتمی رمزارزها 99.99 دلار هزینه دارد. بالطبع این دوره نیز مانند سایر کورس‌های اکادمی تخفیف خواهد خورد. این منبع آموزشی شامل دسترسی کامل مادام العمر به ویدئو‌ها، 30 روز ضمانت بازگشت وجه و گواهی پایان است.

لینک شرکت در دوره: لطفا اینجا کلیک کنید

نقاط قوت

  • با ضمانت برگشت 30 روزه پول
  • پشتیبانی توسط شخص مربی

نقاط ضعف

  • گواهی معتبر پایان دوره ندارد
  • آزمون یا ابزار ارزیابی ندارد

6 دوره آموزش ارز دیجیتال صفر تا 100

دوره کامل تجارت ارزهای دیجیتال و بیت کوین 2022 (The Complete Cryptocurrency & Bitcoin Trading Course 2022)

دوره کامل تجارت رمزارز و بیت کوین Udemy در سال 2022 منتشر شده و به دانش آموزان آموزش می دهد که چگونه از تجارت ارزهای دیجیتال درآمد غیرفعال کسب کنند. آموزش این مهارت کار هر کسی نیست و همین موجب آن شده که ما این دوره‌را به عنوان بهترین کورس آموزشی استراتژی برای کسب درآمد غیرفعال انتخاب کنیم.

معمولا عبارت کسب درآمد غیر فعال را در بروشورهای بازاریابی و دوره‌های درآمد زایی یک شبه میبینید اما باید بدانید که تمام ویژگی‌های ذکر شده واقعی اند و این دوره تاکنون بیش از 19 هزار دانشجو داشته است. عالوه بر این در این دوره شما با تکنیک کپی پیست برای کسب درآمد غیر فعال از ارزهای دییجتال آشنا می‌شوید که به عنوان بهترین راهبرد استراتژی درآمد غیر فعال شناخته می‌شود.

این دوره توسط پلتفرم آموزش الکترونیکی مالی Wealthy Education تدریس می شود که دارای بیش از 240000 دانش آموز، بیش از 35000 بررسی و 60 دوره آموزشی در Udemy است. امکانات این کورس آموزشی شامل 9.5 ساعت ویدیو، چهار مقاله و 19 منبع معرفی شده توسط اساتید که همگی قابل دانلود هستند می‌باشد. همینطور شما میتوانید تمامی قسمت‌های این کلاس را در اپلیکیشن تلفن همراه داشته باشید.

موضوعاتی که در این دوره آموزش خواهید دید شامل نحوه ثبت و ایمن کردن حساب‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال، بهترین ابزار معاملاتی برای استفاده، نحوه کاهش ریسک‌ها و محافظت از سود، و تکنیک‌های معاملاتی فنی مانند میانگین متحرک نمایی و برخی تعاریف دیگر می‌باشد.

برای خریداری کردن این دوره باید 2022 124.99 دلار هزینه کنید، اما با توجه به طرح‌های تخفیفی که آکادمی یودمی می‌گذارد شما میتوانید با قیمت پایین‌تری نیز این کورس آموزشی را خریداری کنید. علاوه بر اینها شما دسترسی مادامالعمر به فایل‌های این دوره خواهید داشت. همچنین اگر از این دوره آموزشی رضایت نداشته باشید، میتوانید تا 30 روز پول خود را پس بگیرید.

لینک شرکت در دوره: لطفا اینجا کلیک کنید

نقاط قوت:

  • ضمانت برگشت 30 روزه پول

نقاط ضعف:

  • گواهی معتبر پایان دوره ندارد
  • برای شروع دوره باید 100 دلار برای سرمایه‌گذاری داشته باشید
بهترین دوره آموزشی تعاملی

مسترکلاس 2022 تحلیل فنی معاملات ارزهای دیجیتال (Technical Analysis Masterclass 2022)

به این دلیل دوره مستر کلاس به عنوان بهترین دوره تعاملی انتخاب شده است که از هر روشی که همراه با تعامل بیشتری است برای یاددهی به دانش‌جویان استفاده می‌کند. به طور مثال در ابتدا کاربران باید در سایت تریدینگ ویو یک اکانت ایجاد کنند و در این پلتفرم اجتماعی با هزاران سرمایه گذار و معامله گر در تعامل باشند. علاوه بر اینها در این دوره از هزهران نمونه زنده و واقعی برای آموزش مطالب مختلف استفاده می شود.

تعداد ساعات این دوره 6.5 ساعت است شما با خریداری این دوره علاوه بر 4 مقاله و 13 منبع که قابلیت دانلود دارند، دسترسی مادام العمر به فایلهای دوره خواهید داشت. موضوعاتی که شما در این کلاس خواهید خواند شامل مسترکلاس فلسفه تجارت و ریسک، یادگیری شاخص‌های فنی برای ارزیابی دقیق جهت بازارهای معاملاتی و… است. در توضیحات این دوره آمده است که برای افراد مبتدی هم مناسب است در حایکه حتی نگاهی گذرا به مضامین این دوره حاکی از آن است که این دوره برای کسانی که علاقه عمیقی به یادگیری پیچیدگی های ارز دیجیتال و سایر استراتژی های معاملاتی دارند، بهتر است.

Masterclass 2022 هزینه دوره کستر کلاس 2022 فقط 124.99 دلار است و شما با خرید این دوره دسترسی مادام العمربه فایل‌های آن خواهید داشت. همچنین در پایان دوره به شما گواهی اعطا میشود و در صورت عدم رضایت از دوره تا 30 روز بعد می‌توانید وجه پرداختی خود را پس بگیرید. اکادمی یودمی همیشه برای دوره‌های آموزشی تخفیف‌های بزرگی می‌گذارد که در آن بازه زمانی می‌توانید با هنزینه کمتری این دوره را تهیه کنید.

لینک شرکت در دوره: لطفا اینجا کلیک کنید

نقاط قوت:

  • ضمانت برگشت 30 روزه پول
  • دسترسی به دوره مادام العمر

نقاط ضعف:

  • گواهی معتبر پایان دوره ندارد
  • آزمون یا ابزار ارزیابی ندارد
با ارزش‌ترین دوره

مبانی ارزهای دیجیتال لینکدین (Cryptocurrency Foundations)

چرا این دوره ارزشمند است؟ شما با خرید دوره یکساله مبانی ارزهای دیجیتال، دسترسی به بیش از 20000 دوره دیگر را پیدا خواهید کرد. برخلاف اکثر دوره‌ها در این آموزش بایستی یکسری آزمون را طی کنید. کل دوره بر اساس آزمون‌ها و تمرینات پیش می‌رود.

Lynda.com در سال 2002 توسط Lynda Weinman راه‌اندازی شد و در سال 2015 توسط LinkedIn خریداری شد و آن را به LinkedIn Learning تغییر نام داد. مبانی ارز رمزنگاری شده یک دوره محبوب است که به دانشجویان امکان دسترسی به بیش از 20000 دوره تجاری و بازاریابی دیگر را می دهد و آن را به ارزشمندترین دوره تبدیل می‌کند.

مبانی ارزهای دیجیتال توسط جاناتان ریشنتال، رهبر فناوری برنده جوایز متعدد در این حوزه، تدریس می شود که در دولت آمریکا و در کاخ سفید مشغول به کار است. از زمان راه اندازی این دوره در سال 2018، این دوره بیش از 70000 دانشجو آن را خریداری کرده‌اند.

مبانی ارزهای دیجیتال یک دوره نسبتا کوتاه است که موضوعاتی چون اصول پایه رمزارزها، استخراج و تجارت را پوشش می دهد. اما شما در پایان این دوره آموزش ارز دیجیتال صفر تا 100 را خواهید آموخت.  پس از تکمیل مبانی ارزهای دیجیتال، دانش آموزان گواهی پایان کار را دریافت می کنند که می تواند در پروفایل لینکدین خود چاپ و به اشتراک بگذارند.

دانش‌آموزان می‌توانند به مدت 30 روز به تمام محتوای دوره به صورت رایگان دسترسی داشته باشند. پس از آن، هزینه 19.99 دلار در ماه و 39.99 دلار در سال را بایستی پرداخت کنند.

لینک شرکت در دوره: لطفا اینجا کلیک کنید

نقاط قوت

  • قیمت گذاری سالانه یا ماهانه
  • 30 روز آزمایشی رایگان
  • دسترسی به تمام دوره های آموزشی LinkedIn با اشتراک

نقاط ضعف

  • گواهی معتبر پایان دوره ندارد

مقایسه دوره‌ها با یکدیگر

نام دوره سطح دوره هزینه به دلار
دوره کامل آموزش ارز دیجیتال صفر تا 100  دوره منتخب 84.99
مبانی ارزهای دیجیتال بهترین کلاس برای تازه‌کارها 94.99
معاملات الگوریتمی رمزارزها برترین دوره استراتژی‌های پیشرفته 99.99
دوره کامل تجارت ارزهای دیجیتال و بیت کوین 2022 بهترین کورس آموزش استراتژی‌های غیر فعال 124.99
مسترکلاس 2022 تحلیل فنی معاملات ارزهای دیجیتال  تعاملی‌ترین کورس 124.99
مبانی ارزهای دیجیتال لینکدین ارزشمندترین دوره 39.99

نکته پایانی

تجارت ارزهای دیجتال همان‌قدر که یک علم است یک هنر است. بنابراین اولین گام برای آموزش این هنر پیدا کردن یک دوره‌ی آموزشی خوب است ما دوره کامل آموزش ارز دیجیتال صفر تا 100 Udemy را به دلیل شهرت، تمرین‌ در فضای واقعی ترید و همچنین منابع قابل دانلود، به عنوان بهترین دوره کلی انتخاب کردیم.

Udemy’s Cryptocurrency Fundamentals نیز در بین دوره‌ها شگفتی آفرین بود. دوره 90 دقیقه‌ای این آموزش چنان سریع و واضح مطالب اولیه را به دانشجویان می‌آموزد که عصای دست هر تازه‌کاری است. در مقابل دوره آموزش الگوریتمی Udemy’s Cryptocurrency Trading با انبوهی از استراتژی‌های دستی و خودکار بهترین انتخاب برای حرفه‌ای هاست.

مبتدیانی که به دنبال کسب درآمد منفعلانه با ارزهای دیجیتال هستند، سیستم “کپی و پیست” Udemy’s Complete Cryptocurrency & Bitcoin Trading Course 2022 را دوست خواهند داشت و این سیستم کلاس‌ را به بهترین انتخاب ما برای استراتژی‌های کسب درآمد غیرفعال تبدیل می کند. پلتفرم Udemy همچنین با کلاس آموزشی Technical Analysis Masterclass 2022 که دانشجویان را با استفاده از ابزارهای معاملاتی واقعی آشنا می‌کند، جایگاه بهترین دوره تعاملی را گرفت.

در نهایت، LinkedIn Learning بهترین امتیاز را با دوره مبانی ارزهای دیجیتال خود کسب کرد، زیرا دانش آموزان می توانند به بیش از 20000 دوره این پلتفرم دسترسی داشته باشند، که در مجموع شامل هشت دوره ارز دیجیتال است که همگی با یک اشتراک ماهانه مناسب در دسترس هستند.

سوالات متداول

بهترین دوره ارز دیجیتال شامل چه موضوعاتی است؟

تجارت ارزهای دیجیتال مستلزم درک رابطه بین ریسک و پاداش، تحلیل تکنیکال، کنترل احساسی و سایر عوامل پیچیده بازار است. در نتیجه، بهترین دوره‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال، علاوه بر آموزش مبانی رمزارزها مفاهیم را تا آنجایی که به استراتژی‌های معاملاتی سنتی مرتبط هستند، تشریح می‌کند.

بهترین استراتژی برای تجارت کریپتو چیست؟

مقالات کاملی را می توان در مورد هر استراتژی معاملاتی ارزهای دیجیتال نوشت و اینکه کدام یک بهترین است. پاسخ به این سوال به میزان تحمل ریسک، اهداف مالی و سطح مشارکت هر معامله‌گر بستگی دارد. بسته به اولویت شما، می‌تواند شامل تعداد استراتژی‌های معاملاتی فعال یا غیر فعال مشخصی باشد.

هزینه دوره تجارت ارزهای دیجیتال چقدر است؟

طی تحقیقات ما دوره آموزش ارز دیجیتال هزینه‌هایشان از 100 دلار شروع میشود در صورتیکه Udemy با بهترین اساتید دوره‌های با کیفیتی را تنها با 19.99 دلار ارائه می‌دهد. در لینکدین نیز دوره آموزش ارزدیجیتال پایه تنها با 40 دلار ارائه می‌شود که علاوه بر آن شما به 20000 دوره دیگر نیز دسترسی رایگان خواهید داشت.

بر چه اساسی این دوره‌ها را انتخاب کردیم؟

برای گرداوری این دوره‌ها بیش از 12 دوره بررسی شده است. اگر چه اساتید این حوزه دوره‌هایی به صورت خصوصی در وب‌سایت‌هایشان دارند اما با توجه به میزان دانلود و شرکت‌کننده ها متوجه شدیم Udemy محبوب‌ترین و کامل‌ترین دوره‌ها را ارائه می‌دهد. البته در کنار یودمی لینکدین نیز رضایت خیلی از کاربران را فراهم کرده است.

دوره‌های انتخاب شده همگی توسط کارشناسان حرفه‌ای آموزش داده می‌شوند. مباحث تدریس شده در این کورس‌ها روی مبانی ارزهای دیجتال و استراتژی‌های معاملاتی تمرکز دارند. اگرچه در بررسی این دوره‌ها هزینه اولویت اول ما برای انتخاب نیود اما تمامی کلاس‌های موجود در لیست علاوه بر کیفیت بالا داری قیمت‌های بسیار پایین‌تری نسبت به دوره‌های مستقلی که در بازار ارائه می‌شوند هستند. شما با فراگیری هر یک از دوره‌های آموزش ارز دیجیتال صفر تا 100 تا حد قابل قبولی به مفتهیم بازار کریپتو مسلط می‌شوید.

برچسب:
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات