سایت‌های آموزش ترید

7 سایت رایگان آموزش ترید و ارز دیجیتال

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال 22 بهمن 1401

در چند سال گذشته، بخش زیادی از سر و صدا در صنعت فناوری به طور ویژه از حوزه‌های ارزهای دیجیتال و بلاک چین ناشی شده است. اکنون میلیون‌ها نفر متوجه شده‌اند که این فناوری چقدر می‌تواند قدرتمند باشد و فرصت‌های سرمایه‌گذاری بی‌شماری را ارائه دهد.
اگر به دنبال سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و آموزش ترید هستید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید، این راهنما برای شما مناسب است. در اینجا، ما سایت‌هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید با آنها تقریباً هر چیزی که شما را به سرمایه‌گذار رمزارز بهتری تبدیل می‌کند، بیاموزید. از جمله در مورد اصول این صنعت در حال رشد، بهترین کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری، آخرین اخبار این حوزه و … .

1) کوین دسک (CoinDesk)

CoinDesk یکی از به‌روزترین وب سایت‌ها در مورد ارزهای دیجیتال است و هر روز چندین مقاله در مورد وضعیت این صنعت منتشر می‌کند. در این سایت مطالب زیادی درباره رمزارزها خواهید یافت. برای مثال درباره تجزیه و تحلیل دقیق بازار، پیشنهاد‌های متعدد برای سرمایه گذاری، مطالب و راهنماهای مختلف در مورد روش کارکرد بلاک چین در دنیای واقعی و آموزش ترید مقالات زیادی وجود دارد. این سایت همچنین دارای بخشی است که به آموزش مبتدیان اختصاص داده شده است. بنابراین اگر سؤالات بی پاسخی در مورد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال رایج دارید، فراموش نکنید که به این بخش هم سر بزنید.

2) کریپتو هد (Crypto Head)

Crypto Head یک وب‌سایت نسبتاً جدید است که با راهنمایی‌های بسیار آموزنده‌اش در مورد موضوعات مربوط به حوزه رمزنگاری، صنعت بلاک چین را به طوفان کشیده. این پلتفرم به دنبال این است که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را حتی برای مبتدیان تا حد امکان آسان کند. در این وبسایت اطلاعاتی در مورد نحوه خرید کوین‌های مورد علاقه ‌تان، بهترین برنامه‌های تلفن همراه برای استفاده در زمینه ارزهای دیجیتال که همگام با تغییرات سریع این حوزه باشد خواهید یافت.

علاوه بر این اگر به دنبال صرافی‌های خوب برای شروع ترید هستید قطعا مقالات مفیدی در این سایت وجود دارد. در این سایت آخرین اخبار در مورد آنچه در دنیای کریپتو می‌گذرد به اشتراک گذاشته میشود. تغییرات قیمت تمام کوین‌های برتر از جمله BTC، Ethereum، Litecoin و Ripple را نیز کریپتوهد، در اختیار شما قرار می‌دهد.

3) کوین تلگراف  (Cointelegraph)

کوین تلگراف که در سال 2013 راه اندازی شد، امروزه به شدت رشد کرده و به یکی از قابل اعتمادترین منابع اخبار مرتبط با رمزنگاری و فناوری بلاک چین تبدیل شده است. در این وب سایت، یاد خواهید گرفت که چگونه تمام ارزهای اصلی از جمله بیت کوین، ریپل، لایت کوین، مونرو و اتریوم را معامله کنید. علاوه بر این، Cointelegraph چندین ابزار و ویژگی مفید از جمله تقویم ICO را برای سرمایه‌گذارانی که نمی‌خواهند عرضه کوین‌های جدید را از دست بدهند، ارائه می‌کند. اگر به دنبال تبدیل شدن به یک معامله‌گر بهتر و کسب سود خوب از معاملات خود هستید، بهتر است از ابزارهای تحلیل بازار موجود در این سایت استفاده کنید.

4) کریپتو کوین نیوز (CryptoCoins News)

همانطور که از نام آن پیداست، این وب سایت عمدتاً برای ارائه اخبار این صنعت به طرفداران دنیای کریپتو کارنسی درباره رمزارزهای مورد علاقه آن‌ها طراحی شده است. این سایت را معمولا به نام CCN می‌شناسند که اخبار مربوط به ارزهای دیجیتال برتر از جمله بیت کوین، لایت کوین و اتریوم را پوشش می دهد.

به عنوان مثال، شما اطلاعات به روزی در مورد تغییرات قیمت و محصولات جدید و ICO را می‌توانید در این سایت مطالعه کنید. در کریپتو کوین بخش آموزش ترید قوی‌ای در CryptoCoinsNews وجود دارد که می‌توانید از آن بازدید کنید. در این بخش در مورد اصول سرمایه‌گذاری کریپتو بیاموزید یا دانش خود را در این حوزه تقویت کنید.

آموزش ترید و ارزهای دیجیتال رایگان

5) رد ایت (Reddit)

Reddit مکانی شگفت انگیز برای یادگیری هر چیزی که دلتان بخواهد هست بالطبع ارزهای دیجیتال هم جزو آن می‌شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به بخش مرتبط با چیزی که میخواهید آموزش ببینید بروید و با افراد حوزه خود لینک شوید. جایی که معامله‌گران با رهبران فکری صنعت خود آشنا  می‌شوند و دانش خود را در مورد آنچه در صنعت بلاک چین اتفاق می افتد به اشتراک می گذارند. چند زیرگروه عالی که ارزش پیوستن دارند عبارتند از /r/CryptoCurrency و /r/CryptoMarkets. اگر می‌خواهید از معامله‌گران فعال و با تجربه‌ی صنعت کریپتو بیشتر بیاموزید، حتماً به دنبال ساب‌ردیت‌های کوچک تر که مخصوص ترید کوین‌ها است نیز سر بزنید.

6) بیتکوین دات کام (Bitcoin.com)

حرفه‌ای‌های ارزدیجیتال می‌دانند Bitcoin.com سایتی است که همواره طرفدار بیتکوین بوده و شما هر اطلاعاتی که درباره BTC لازم داشته باشید را می‌توانید در این سایت پیدا کنید. اما این بدان معنا نیست که شما اطلاعات مفیدی در مورد سایر کوین های محبوب مثل اتریوم و مونرو پیدا نخواهید کرد. از این وب سایت دیدن کنید تا همه چیزهایی را که باید در مورد رمزارزها بدانید را پیدا کنید. در بیتکوین دات کام در مورد استخراج بیت کوین، کیف پول‌های محبوب برای استفاده در معاملات خود، آموزش ترید و فرصت‌های سرمایه گذاری که ارزش بررسی دارند، بیاموزید.

7) بلاکونومی (Blockonomi)

یکی دیگر از تازه واردان به دنیای کریپتو است که همین چند سال پیش راه اندازی شده. به خصوص اگر تازه وارد صنعت بلاک چین هستید و می‌خواهید قبل از شروع سرمایه گذاری به درستی آموزش ببینید، این سایت ارزش بررسی را دارد. در اینجا، راهنماها و آموزش‌های دقیق و آسان برای یادگیری در مورد ارزهای دیجیتال را خواهید یافت. علاوه بر این کوین پیشنهادی برای خرید یا فروش و همچنین بهترین پلتفرم‌های معاملاتی برای پیوستن را میشناسید. اگر ترجیح می‌دهید یک ماینر باشید تا یک معامله‌گر، Blockonomi اطلاعات ارزشمندی را در مورد استخراج کوین‌های رمزنگاری به همراه دارد. این داده‌ها  شامل اطلاعاتی در مورد محل تهیه تجهیزات استخراج مناسب و میزان درآمدی است که می توانید از کار ماینیگ خود داشته باشید.

اگر منابعی که به شما معرفی کردیم برای آموزش ترید به کارتان آمد خوشحال می‌شویم ما را در بخش نظرات در جریان بگذارید.

نتیجه‌گیری

یادگیری ارزهای دیجیتال این روزها با وجود تعداد زیادی از منابع آنلاین در دسترس بسیار آسان شده. یکی از راه‌های آموزش دقیق و از منابع معتبر گذراندن دوره‌های مربوطه و همینطور استفاده از این سایت‌هاست. نکته‌ای که باید با آن توجه کرد این است که تمامی این سایت‌ها به زبان انگلیسی هستند.

برچسب:
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات