برنامه های ارز دیجیتال

بهترین برنامه های ارز دیجیتال ایران و جهان

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال 14 دی 1401

در دنیای امروز همه چیز با نهایت سرعت اتفاق می‌افتد. یکی از عواملی که باعث آسان‌تر شدن فعالیت‌ها شده، نرم افزار‌های کاربردی ساخته شده‌ می‌باشد. با توجه به علاقه روز افزون انسان‌ها به بازار رمز ارزها، برنامه های ارز دیجیتال متنوعی در حوزه‌های مختلف به وجود آمده، تا نیازهای کاربران را رفع کند. در این مقاله از ارز هشت قصد داریم تا با این اپلیکیشن‌ها آشنا شویم.

به طور کلی می‌توان برنامه های ارز دیجیتال را در 3 دسته طبقه‌بندی کرد..

  • برنامه‌های تحلیل تکنیکال بازارکریپتو

  • نرم افزارهای استخراج رمز ارزها

  • اپلیکیشن‌های خرید و فروش ارز دیجیتال

در ادامه به صورت مفصل به آنها خواهیم پرداخت.

نرم افزار تحلیل تکنیکال:

به احتمال زیاد اکنون شما در حال معامله در بازار کریپتو هستید و آماده‌ا‌ید تا تجارت و سرمایه گذاری خود را گسترش بدهید پس نیاز دارید تا با کارآمدترین نرم افزار یا ابزارها برای مدیریت سبد خود آشنا شوید. در این مقاله بهترین مجموعه از ابزارها را بررسی و مقایسه می‌کنیم.

برنامه های تحلیل تکنیکال

بهترین نرم‌افزارهای تحلیل تکنیکال کدامند؟

شاید برای پاسخ به این سوال ابتدا لازم باشد تا انگیزه خودمان برای استفاده از برنامه های ارز دیجیتال را مشخص کنیم. در واقع بر خلاف چیزی که تصور عامه کاربران بازار رمز ارز است، اپلیکیشن‌های تحلیل تکنیکال بازار توانایی پیش بینی یا تحلیل کریپتو کارنسی را ندارند.

عملا داده‌های زمانی که آنها در اختیار ما قرار می‌دهند برای تحلیل‌گر اهمیت دارد. زیرا که شما به محض اقدام به ترید یک ارز، اطلاعاتی درباره سیر قیمتی گذشته آن ندارید. شما این آمار را به صورت جمع بندی شده از طریق اپلیکیشن‌ها و سایت‌های تحلیل تکنیکال می‌گیرید. سپس با استفاده از ابزارهای موجود در آن برنامه، با استراتژی معاملاتی خود، آغاز به پیش بینی یا تحلیل می‌کنید.

پس تا اینجا متوجه شدیم که خود نرم افزارهای تحلیل، کاری برای ما انجام نمی‌دهند. بلکه این ما هستیم که با دانش خود دست به پیش بینی می‌زنیم. حالا سوال اینجاست که بر چه اساسی و با توجه به چه ویژگی‌هایی بهترین نرم‌افزارهای تحلیل تکنیکال را انتخاب کنیم؟

واقعیت این است که هر برنامه تحلیل تکنیکال شامل ویژگی‌های منحصر به فردی است که ممکن است برای شما جالب باشد. انتخاب اپلیکیشن بسته به استراتژی معاملاتی خودتان دارد، اما یکسری از امکانات هستند که لازمه کار همه تریدرها می‌باشند.

امکانات مهم:

سرعت و دقت بالا

نوسانات بالای رمزارزها شما را مجبور به استفاده از نرم‌افزار تحلیل تکنیکال پر سرعت می‌کند. به دلیل این‌که گاهی اوقات استراتژی‌های شما به ثانیه‌ای وابسته‌ است و این سرعت باید با دقت همراه باشد. هدف اصلی استفاده سرمایه‌گذار از برنامه های ارز، ارائه تحلیل‌های دقیق و سریع است.

تنوع ابزارها

برای انجام تحلیل تکنیکال قطعا شما به تمامی ابزارهای موجود در اپلیکیشن‌ مورد نظرتان احتیاج ندارید. ولی هر رمزارز مدل خاص خودش را برای پیش بینی دارد و در نتیجه ابزار ویژه خود را می‌طلبد. بدیهی است که وجود گستره بالای ابزارها شما را در تحلیل بهتر و آسان‌تر یاری می‌کند.

تجربه کاربری ساده

تجربه کاربری ساده به شما این امکان رامی‌دهد که وقت زیادی صرف پیدا کردن ابزارها یا امکانات دیگری در نرم‌افزار نکنید و تجربه لذت بخشی از کار با پلتفرم خود داشته باشید.

ذخیره اطلاعات

تحلیل‌هایی که شما انجام می‌دهید باید روی برنامه ذخیره شود تا در صورت استفاده مجدد لازم نباشد که دوباره از ابتدا آنها را پیاده سازی کنید.

بهترین اپلیکیشن‌ تحلیل تکنیکال

برنامه های ارز دیجیتال

1) Tradingview، بهترین ابزار تحلیل چارت

Tradingview: بهترین ابزار نموداری برای ارزهای دیجیتال است، نموداری مبتنی بر ابر(cloud-based) که برای معامله‌گران فعال ارز دیجیتال در هر سطحی از تبهر، مناسب است. هدف این پلتفرم ارائه تمام عملکردهای موجود در نسخه دسکتاپ خود، با همان سرعت و ویژگی‌ها برای برنامه تلفن همراه است.

این اپلیکیشن همچنین این امکان را دارد که معامله‌گران، سرمایه‌گذاران وعلاقه‌مندان به بازار بتوانند برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و صحبت در مورد اتفاقات بازاررمز ارز با هم در ارتباط باشند. علاوه بر این، داده‌های بنیادی (Fundamental) شرکت‌ها نیز در دسترس است، که به ما این اختیار را می دهد تا از طریق داده‌های فاندامنتال، شرکت هایی را که با معیارهای ما مطابقت دارند را انتخاب کنیم.

هزینه اشتراک تریدینگ ویو

برخی از ویژگی های تریدینگ ویو رایگان است. با این حال اگر یک معامله گر حرفه‌ای هستید، احتمالاً احتیاج به اشتراک پولی پیدا خواهید کرد. چون فقط در آن صورت است که می‌توانید به نمودارها، فواصل زمانی سفارشی و برخی دیگر از امکانات، دسترسی داشته باشید.

تریدینگ ویو دارای سه سطح قیمت گذاری مختلف است و می توانید بین پرداخت های ماهانه و سالانه یکی را انتخاب کنید.

  • حرفه ای (Pro)
  • حرفه ای پلاس (Pro+)
  • پرمیویم (Premium)

ویژگی های تخصصی تریدینگ ویو:

چارت‌های حرفه‌ای (Charting)

چارت‌های بصری یکی از ویژگی های جذاب برنامه های ارز دیجیتال است که تریدینگ ویو بهترین آن را دارد. به طور کلی تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای را با این اپلیکیشن خواهید داشت. ظاهری مدرن با ابزارهایی که به صورت استراتژیک به کار رفته‌اند تا معامله گران به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند

اینجا جایی است که بیشتر وقت خود را سپری خواهید کرد. در نگاه اول، نمودارهای TradingView ساده به نظر می رسند. اما اجازه ندهید که این سادگی شما را گول بزند. هنگامی که نام دارایی یا علامت خاصی را در نوار جستجو سرچ میکنید، نمودار اولیه‌ای که میبینید فقط یک نمای کلی است. برای دسترسی به تمام ویژگی‌های آن، باید روی دکمه «نمودار کامل» در بالای صفحه کلیک کنید.

بازارهای مختلف (Screeners)

همه ما سهم‌هایی را در بازارسهام، فارکس یا ارز دیجیتال میشناسیم، درست است؟ در TradingView، می‌توانیم به صورت دستی به دنبال آن‌ها بگردیم، اما در نهایت به ابزاری برای فیلتر کردن هزاران دارایی موجود در برنامه بر اساس معیارهایمان نیاز داریم. این کاری است که فیلترهای تریدینگ ویو انجام می دهند.

TradingView دارای 3 نمایشگر است: سهام، فارکس و ارزهای دیجیتال. فیلتر سهام همچنین به ما این امکان را می دهد که ETF (صندوق قابل معامله) را همراه سهام معمولی و ترجیحی انتخاب کنیم، که همه غربالگرها این ویژگی را ندارند. نمایشگرها همچنین شامل رتبه TradingView هستند که از بیشترین فروش تا بیشترین خرید را پوشش می‌دهد. این رتبه‌بندی‌ها بر اساس تعدادی از شاخص‌های فنی اندازه‌گیری می‌شوند و در بخش جزئیات فنی هر سهام بسیار مهم هستند.

اعلانات متنوع (Server-Side Alerts)

ممکن است شما در حال حاضر به طور همزمان در حال بررسی چندین ارز و سهام باشید که بسیار استرس‌زا هم هست. اما چگونه تمام سطوح مقاومت و حمایت را با هم کنترل کنیم؟ اگر  یک فرصت خرید خوب را از دست بدهیم چه می‌شود؟

TradingView این مشکل را با هشدارهای سمت سرور حل می کند. با استفاده از این ویژگی، می‌توانید هشدارهای قیمت را برای دارایی‌های خودتان تنظیم کنید. در این صورت زمانیکه قیمت فعلی به مقدار تعیین شده برسد، نرم افزار به شما خبر می‌دهد. اینکه در چه پلتفرمی اعلان برای شما ارسال بشود بستگی به انتخاب خودتان دارد.

arzاشتراک گذاری ایده‌ها (Ideas and Community)

آیا تا به حال احساس کرده اید که می خواهید روند معامله خود را با فردی با تجربه تر بررسی کنید تا روش کارتان را تأیید کند؟ یا بررسی کنید که دیگران در تحلیل تکنیکال خود از چه چیزی استفاده می کنند؟

بهترین راه برای پیشرفت، یادگیری با دیگران است. TradingView به ما این امکان را می دهد که از طریق ویژگی Ideas  این کار را انجام دهیم. این راهی است که بتوانیم مفروضات خود را با سایر معامله گران به اشتراک بگذاریم و از آنها بازخورد دریافت کنیم. از آنجا که تریدینگ ویو 13 میلیون کاربر دارد، شما می‌توانید از تجربیات همه آنها استفاده کنید. در کتابخانه عمومی بیش از 5 میلیون ایده معاملاتی و 30 میلیون نمودار وجود دارد.

البته باید توجه داشته باشید که در بین این همه کاربر قطعا تعدادی ربات هم هستند که با دادن تحلیل‌ها و نظرات غلط سعی در گمراهی شما دارند. برای اینکه متوجه شوید ایده مقابل شما، ارزش بررسی دارد یا نه باید با دانش کافی وارد معامله‌گری شده باشید.

داینامیک بودن اطلاعات (Dynamic data)

از آنجا که داده هایی که تریدینگ ویو در نمودار های خود نشان می‌دهد در زمان واقعی هستند؛ شما کاملا همگام با تحرکات بازار می‌توانید پیش بروید.

تنوع بروکرها(Broker Integrations)

توجه داشته باشید که TradingView به خودی خود یک پلتفرم معاملاتی نیست. این برنامه ارز از تعدادی کارگزار پشتیبانی می کنند که می توانید برای انجام سفارشات (خرید/فروش) به آن‌ها متصل شوید، اما اگر بروکر شما پشتیبانی نشود، ممکن است نتوانید معاملات را در پلتفرم انجام دهید.

بروکرهای برنامه ارز

لیست بالا کارگزارانی هستند که از سپتامبر 2021، پشتیبانی می شوند. همانطور که می بینید، بسیاری از محبوب ترین کارگزاران آنلاین در لیست نیستند، به این معنی که شما نمی توانید (هنوز) مستقیماً از تریدینگ ویو با آنها ترید کنید.

برنامه های ارز دیجیتال تریدینگ ویو

آمار این اپلیکیشن در گوگل پلی:

  • تعداد نصب: بالای 10 میلیون
  • امتیاز: 4.7
  • برترین اپلیکیشن پردرآمد در امور مالی
  • برای دانلود این برنامه از گوگل پلی اینجا کلیک کنید

آمار این اپلیکیشن در اپ استور:

  • امتیاز: 4.9
  • نود و سه امین اپلیکیشن در امور مالی
  • برای دانلود این برنامه از اپ استور اینجا کلیک کنید

بررسی مزایا و معایب تریدینگ ویو

مزایا
  • پیشرفته ترین ابزارهای نموداری تحلیل تکنیکال
  • امکان  یادگیری و آموزش از دیگران
  • اتصال به بهترین صرافی جهان و رصد همزمان تمامی آنها
  • برنامه تلفن همراه سازگار با دستگاه های مختلف اندروید و iOS
معایب
  • قیمت بالا
  • نبودن برخی از بروکرها در لیست معاملات

altrady web

2) Altrady ، مختص حرفه‌ای‌ها

یکی یگر از برنامه های مطرح در زمینه تحلیل تکنیکال Altrady  می‌باشد. که به سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال امکان خرید و فروش در چندین صرافی از طریق یک پلتفرم واحد را می دهد. این می تواند یک مزیت بزرگ برای سرمایه گذارانی باشد که می خواهند پرتفوی خود را به سرعت و به راحتی تغییر دهند. Altrady همچنین طیف وسیعی از ابزارها و ویژگی‌های سفارشی‌سازی را در اختیارکاربران قرار می‌دهد که می‌توان از آنها برای ایجاد یک پلتفرم معاملاتی شخصی‌سازی شده استفاده کرد. این پلتفرم برای معامله‌گرانی که کاملا مبتدی هستند مناسب نیست، اما منابع آموزشی و ویدیوهای فراوانی را برای کمک به یادگیری در خود گنجانده است.

نکته مهم

Altrady صرافی نیست و مستقیماً سفارشات کارگزاری برای دارایی های مالی مورد نظر شما را تکمیل نمی کند. در عوض، این پلتفرم شما را به صرافی ها متصل می کند و در ازای دریافت هزینه ماهانه ابزارها وچارت‌هایی را در اختیار شما قرار می دهد.

هزینه اشتراک در Altrady

آلتردی سه سطح حساب برای مدیریت دارایی های رمزنگاری ارائه می دهد. نوع حسابی که انتخاب می کنید بر ویژگی هایی که به آنها دسترسی خواهید داشت تأثیر می گذارد:

"هزینه

ویژگی‌های تخصصی Altrady

ارتباط با کارگزاران متعدد

Altrady با امکان دسترسی به چندین بازار از یک پلتفرم واحد، فرآیند سرمایه گذاری را ساده می کند. نمونه هایی از صرافی های شریک عبارتند از Binance، Kraken، Coinbase Pro، Poloniex و… .

پلتفرم آزمایشی رایگان

بسیاری از معامله‌گران می‌خواهند قبل از افتتاح حساب، ویژگی‌های پلتفرم را ببینند و بعد تصمیم به شروع کار بگیرند. آلتردی نه تنها به شما اجازه می‌دهد تا قبل از باز کردن یک حساب کاربری، پلتفرم خود را مشاهده کنید بلکه می‌توانید حتی بدون تأیید ایمیل خود به یک نسخه نمایشی 24 ساعته دسترسی داشته باشید.

داده های بازار در زمان واقعی

بازار ارزهای دیجیتال به سرعت در حال نوسان هستند. هنگامی که از طریق این پلتفرم معامله می کنید، از به روز رسانی دائم نمودارها لذت خواهید برد زیرا به سرعت تغییر کرده و شما را در تصمیم گیری باری می‌کند.

ویژگی های هشدار سفارشی

ربات سیگنال Altrady به شما امکان می دهد هشدارهای فراوانی  و اطلاعیه های قابل تنظیم را برای تغییرات قیمت، اهداف قیمت، حرکات بازار و بسیاری از موارد دیگر تنظیم کنید. می‌توانید اعلان‌ها را از طریق ایمیل، پاپ آپ یا اعلان‌های مستقیم دسک‌تاپ دریافت کنید.

وضعیت بازار

یک جفت دارایی را انتخاب کنید تا تجزیه و تحلیل فوری از عملکرد بازار آنها در یک ساعت، 4 ساعت و 24 ساعت گذشته را مشاهده کنید.

altrady

آمار این اپلیکیشن در گوگل پلی:

  • تعداد نصب: بالای 8.2 میلیون
  • امتیاز: 3.0
  • برای دانلود این برنامه از گوگل پلی اینجا کلیک کنید

آمار این اپلیکیشن در اپ استور:

  • امتیاز: 4.6
  • برای دانلود این برنامه از اپ استور اینجا کلیک کنید

مزایا و معایب

مزایا
  • طیف گسترده ای از ابزارهای سفارشی سازی
  • امکان یادداشت برداری در معاملات
  • سیستم آموزشی قوی
معایب
  • قیمت گذاری ماهانه
  • رابط کاربری سخت و پیچیده برای تازه‌کارها

برنامه کوینجی تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

3) Coinigy، راهنمای کامل برای مبتدیان

یکی دیگر از برنامه های ارز دیجیتال کوینجی است که یک ابزار تحلیل تکنیکال بسیار معروف و شناخته شده می‌باشد. بسیاری از ویژگی های مهم برای کمک به معامله گران در توسعه و اجرای استراتژی های خود در این نرم افزارگنجانده شده. هدف آن ساده‌سازی فرآیند تجارت بدون به خطر انداختن تحلیل‌های فنی معاملات در بازار کریپتو است.

پلتفرم Coinigy به معامله گران اجازه می دهد تا استراتژی های معاملاتی را با کمک بیش از 130 شاخص فنی سفارشی کنند. Coinigy با CryptoTrader همکاری کرده است تا امکان واردکردن تاریخچه تراکنش ها و ایجاد گزارش مالیات ارز دیجیتال برای سرمایه گذاران و معامله گران را فراهم شود. همچنین این پلتفرم می‌تواند این گزارش‌های مالیاتی را با متخصصان مالیاتی به اشتراک بگذارد. Coinigy از بیش از 5000 دارایی دیجیتال و جفت معاملات فارکس پشتیبانی می کند و به بازارهای مالی مختلف جهانی دسترسی دارد.

سرویس نمودار کوینجی بر روی پلتفرم تریدینگ ویو ساخته شده است. اما از فیدهای داده سفارشی برای ادغام با بیش از 45 صرافی ارزهای دیجیتال به طور مستقیم استفاده می کند. از آنجایی که شاخص‌هایش با تریدینگ ویو مشابه است، اگر به دنبال یک ابزار تحلیل تکنیکال کامل هستید،  TradingView از Coinigy بهتر است. برخی از صرافی ها مانند Bleutrade و FTX در کوینجی وجود ندارند.

برخلاف Tradingview، کاربران در Coinigy می‌توانند از حساب‌های مرتبط شده با صرافی‌های رمزنگاری نظارت بر معاملات ارزدیجیتال و رشد قیمت دارایی هایشان را به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته از طریق API داشته باشند.

هزینه اشتراک کوینجی

کوینجی نیز دارای سه سطح قیمت گذاری متفاوت است شما می‌توانید بین پرداخت های ماهانه و سالانه یکی را انتخاب کنید.

  • حساب شروع آزمایشی 30 روزه
  • اشتراک ترید حرفه‌ای (PRO TRADER PLAN)
  • اشتراک ترید حرفه‌ای با API پیشرفته (API DEVELOPER PRO PLAN)

ویژگی های تخصصی کوینجی:

نظارت بر پورتفولیو کیف پول

Coinigy به عنوان یکی از بهترین برنامه های ارز دیجیتال جهان، هشدارهای قیمتی را از طریق ایمیل و پیامک را برای به روز نگه داشتن کاربران ارائه می دهد. یکی دیگر از مزایای بزرگ استفاده از این پلتفرم، فناوری مدرن ضد سرقت است که به شما امکان نظارت روی کیف پول خود را می‌هد.

بدون هزینه های پنهان

Coinigy یکی از شفاف‌ترین پلتفرم‌های معاملات ارزهای دیجیتال است که هیچ کارمزد اضافی از کاربران خود دریافت نمی‌کند. با این حال، معامله گران بسته به اشتراک خود پس از دوره آزمایشی باید برای استفاده از برخی ویژگی‌های کوینجی مبلغی را بپردازند.

دسترسی چندجانبه

Coinigy ابزارهای گسترده، شاخص های فنی، نمودارها و فیدهای داده را به شکل آنلاین ارائه می‌دهد. که می توان علاوه بر وب، از دستگاه های تلفن همراه مختلف (iOS و Android) به آنها دسترسی داشت.

یکپارچه‌سازی و ادغام API

یکپارچه‌سازی API به کاربران اجازه می‌دهد از طریق حساب کوینجی با حساب‌ صرافی‌های مختلف تعامل داشته باشند. در نتیجه می‌توانند موجودی‌ها را تازه‌سازی کنند، هشدارها را تنظیم کنند و یا سفارش‌ها را ثبت یا لغو کنند. ادغام API همچنین امکان تعامل مستقیم و در آن واحد مدیریت سبد معاملات و نمودارهای پیشرفته در حساب های تجاری مختلف را فراهم می کند.

تاریخچه معاملات بازار

Coinigy تاریخچه معاملات قابل دانلودی را ارائه می دهد که در آن کاربران می توانند به داده های تاریخی بازار بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در فرمت های RAW و 0HLCV دسترسی کامل داشته باشند.

تنوع اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال

این اپ بیش از ۷۵ اندیکاتور برای تحلیل تکنیکال دارد که شما را در به روز رسانی داده‌های بازار و تحلیل تکنیکال یاری می‌کند.

اپلیکیشن تحلیل تکنیکال کوینجی

آمار این اپلیکیشن در گوگل پلی:

  • تعداد نصب: بالای 10 هزار
  • امتیاز: 3.2
  • برای دانلود این برنامه از گوگل پلی اینجا کلیک کنید

آمار این اپلیکیشن در اپ استور:

  • امتیاز: 3.9
  • برای دانلود این برنامه از اپ استور اینجا کلیک کنید

بررسی مزایا و معایب کوینجی

مزایا
  • پشتیبانی از 5000 نوع ارز دیجیتال و جفت ارز معاملاتی
  • دسترسی به بیش از 45 صرافی رمزنگاری از طریق نسخه رایگان
  • برنامه تلفن همراه سازگار با دستگاه های مختلف اندروید و iOS
  • رابط کاربری ساده و منظم مناسب مبتدیان
معایب
  • طرح‌های اشتراکی گران
  • ویژگی‌های مشابه سایر برنامه‌ های ارز دیجیتال دارد و به ندرت آپدیت جدید ارائه می‌دهد

نرم-افزارهای-ماینینگ-ارز-دیجیتال

نرم افزارهای استخراج رمز ارزها

حتما برای شما هم مانند تمام فعالان در حوزه رمز ارزها دانستن درباره‌ی استخراج یا مایننیگ ارز دیجیتال با تلفن همراه جالب است. با توجه به اینکه ماین کردن رمز ارزها با تجهیزات قدرتمند و گرانقیمت انجام می‌شد. توسعه دهندگان تلفن همراه به فکر تولید اپلیکیشن‌هایی برای ماینینگ به وسیله گوشی همراه با روشی راحت‌تر افتادند.

شاید برای شما هم جذاب باشد که بدانید تنها راه بدست آوردن رمزارزهایی مثل بیت کوین خریدن آنها نیست. برخی از برنامه‌های ارز دیجیتال هستند که شما را قادر می‌سازند با نصب اپلیکیشن مورد نظر روی گوشی همراهتان، بیت کوین استخراج کنید.

استخراج یا ماینینگ ارز دیجیتال (Crypto Mining) چیست؟

برای تولید یک کوین جدید احتیاج به فرایند ماینینگ داریم که در آن، در قبال تایید تمامی تراکنش‌های رمز ارز و ثبت آنها در دفتر کل به شما پاداشی به شکل کوین داده خواهد شد. با انجام Mining کوین‌های جدید تولید می‌شوند و به موجودی در گردش آن ارز رمزنگاری شده خاص اضافه می‌شود.

یکی از دلایلی که ارزهای دیجیتال به هیچ نهاد مرکزی وابسته نیست همین نحوه استخراج آنهاست. زیرا آنها بدون اینکه به هیچ سیستم متمرکزی شبیه بانک‌ها متصل باشند تنها توسط ماینرها تولید می‌شوند. در نتیجه هیچ نهادها ثالثی در ماینینگ آنها نقش ندارد و به لطف استخراج کنندگان این شبکه همچنان پابرجاست. سوال اینجاست که چگونه فرایند مایینیگ با تلفن همراه امکان پذیر است؟ ساده‌ترین پاسخ این است که بستگی به شبکه مورد نظر ما دارد. برخی از ارزهای دیجیتال را می‌توان با کارت گرافیک نیز استخراج کرد بنابراین انجام این عمل با موبایل، لب‌تاپ یا کامپیوتر خانگی امکان پذیر است. اما برخی دیگر را تنها با استفاده از ASIC و دستگاه‌های با قدرت پردازش بالا می‌توان استخراج کرد.

درآمد ماینینگ با تلفن همراه چقدر است؟

از آنجا که استخراج رمز ارزها با گوشی همراه به میزان خروجی هش وابسته است، هر چه میزان هش شما بالاتر باشد درآمدتان بیشتر است. همینطور تعداد خروجی هش نیز ه پردازنده‌ی گرافیکی شما بستگی دارد به عنوان مثال: در گوشی هایی که از پردازنده ی گرافیک NVIDIA GTX 1080 Ti استفاده می شود، کاربر قادر است در هر ماه 0.01615 دلار از 980 میلیون هش در ثانیه کسب نماید.

آیا ماینینگ با گوشی باعث سرقت اطلاعات شما می‌شود؟

بله، ممکن است باعث نفوذ و سرقت اطلاعات شما، حملات سایبری و از دست رفتن سرمایه‌تان شود. به همین منظور اپل این اپلیکیشن‌ها را از اپ استور حذف کرده است. بنابراین این برنامه‌های کاربردی تنها از طریق سیستم عامل اندورید قابل نصب و اجرا هستند.

بهترین نرم‌افزارهای استخراج رمزارزها کدامند؟

سایت ایکوس استخراج بیتکوین

1) ECOS، استخراج ارز دیجیتال و کیف پول

یکی از معتبرترین برنامه های ارز دیجیتال در زمینه ماینینگ Ecos میباشد که خود را یک پلتفرم تمام عیار سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال می نامد. وقتی وسعت فعالیت آنها را در حوزه کریپتو بینید، این فکر از ذهن شما نیز می‌گذرد. این پلتفرم، دارای کیف پول رمزنگاری، صرافی، قراردادهای استخراج ابری و سبدهای رمزنگاری برای سرمایه گذاران است. علاوه بر نسخه وب ECOS دارای یک برنامه موبایل نیز می‌باشد که در اپ استور و گوگل پلی موجود است.

قراردادهای استخراج ابری این اپیکیشن فقط برای استخراج بیت کوین است. شما می توانید قراردادی از 75 تا 50000 دلار با اعتبار 15 ماه تا 50 ماه با آنها ببندید. پرداخت‌های آنها از طریق کارت‌ها و در چند رمز ارز بیت کوین(BTC)، اتریوم(ETH)، ریپل( XRP)و لایت کوین(LTC) است.

ویژگی‌های ایکوس:

قرارداد استخراج رایگان

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این پلتفرم، ارائه یک ماه استخراج ابری به صورت رایگان است. تا شما بتوانید در صورت رضایت از عملکرد اشتراک سرویس‌های حرفه‌ای را بگیرید.

وجود قراردادهای ابری

استخراج ابری ساده ترین و موثرترین راه برای کسب درآمد از استخراج ارزهای دیجیتال بدون خرید و نگهداری تجهیزات است. این وع از ماینینگ از طریق اجاره تاسیسات تجهیزات شرکت محقق می شود. چنین شرکت هایی را ارائه دهندگان استخراج ابری می نامند.

ظرفیت مزرعه

ظرفیت مزرعه استخراج بیت کوین ایکوس چیزی حدود 12376 بابیش از  100000 مشتری و 6576 بیتکوین استخراج شده است.

کف قرارداد

حداقل قیمت برای قرارداد استخراج 49 دلار است.

ماشین حساب مناسب

ماشین حساب مناسب در وب سایت برای انتخاب قرارداد معدن (دارای استاندارد و نسخه های حرفه ای)

اپلیکیشن ماینینگ

آمار این اپلیکیشن در گوگل پلی:

  • تعداد نصب: بالای 100 هزار
  • امتیاز: 4.2
  • برای دانلود این برنامه از گوگل پلی اینجا کلیک کنید

آمار این اپلیکیشن در اپ استور:

  • امتیاز: 3.8
  • برای دانلود این برنامه از اپ استور اینجا کلیک کنید

بررسی مزایا و معایب ECOS

مزایا
  • پرداخت های روزانه
  • حداقل برداشت بسیار کم از 0.001 BTC.
  • دارای محدوده ی وسیعی ازقراردادها
معایب
  • فقط استخراج بیت کوین

برنامه ارز دیجیتال

2)StormGain، مختص استخراج بیت کوین

StormGain یکی دیگر از بهترین نرم افزار های ارز دیجیتال در حوزه استخراج بیت کوین است که به شما امکان می دهد بدون هیچ زحمتی در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید. این برنامه ارز دیجیتال بسیار کاربر پسند است و به شما کمک می کند تا افزایش و کاهش دارایی هایتان را مشاهده کنید. این نرم افزار شامل ابزارهای نموداری برای ردیابی روندها و تغییرات قیمت است.

ویژگی‌های استورم جین:

  • از ارز دیجیتال شما در یک کیف پول امن محافظت می کند.
  • شما می توانید پرداخت را با توجه به تمایل خود انتخاب کنید.
  • StormGain به زبان های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی و غیره موجود است.
  • به شما امکان می دهد بدون استفاده از تجهیزات گران قیمت ارز دیجیتال استخراج کنید.
  • حداقل سرمایه گذاری: بدون کارمزد
  • حداقل پرداخت: 50 دلار
  • فرکانس پرداخت: روزانه
  • پلتفرم های پشتیبانی شده: وب، اندروید و iOS

برنامه های ارز استورم جین

آمار این اپلیکیشن در گوگل پلی:

  • تعداد نصب: 5 میلیون
  • امتیاز: 4.6
  • برای دانلود این برنامه از گوگل پلی اینجا کلیک کنید

آمار این اپلیکیشن در اپ استور:

  • امتیاز: 4.3
  • برای دانلود این برنامه از اپ استور اینجا کلیک کنید

بررسی مزایا و معایب StormGain

  • روند ثبت نام آسانی دارد.
  • رابط کاربر پسند.
  • از طیف وسیعی از معاملات ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند.

هشدار ؛ خطر از بین رفتن گوشی همراه!

اگر تنها با شنیدین نام کسب درآمد از طریق تلفن همراه رو به استخراج بیتکوین آورده اید. باید بدانید که ماینینگ ارزهای دیجیتال، در فرآیندی سنگین شکل میگیرد و فشار زیادی به پردازنده‌های دستگاه شما وارد می‌کند. به همین دلیل باعث کاهش عمر گوشی هوشمند شما شده، حتی قبل از اینکه درآمدی از این راه داشته باشید.

برنامه های خرید و فروش ارز دیجیتال

اپلیکیشن‌های خرید و فروش ارز دیجیتال

با رونق گرفتن بازار رمزارزها، بسیاری از افراد اشتیاق ورود به کریپتوکارنسی را دارند. اما باید بدانید که شما برای معامله ارزهای دیجیتال احتیاج به فضای امن صرافی‌ها دارید تا با استفاده از بستری که آنها فراهم کردند، با خیال راحت ترید کنید. برای تمام افرادی که دوست دارند در طول روز و با استفاده از تلفن همراه خود به خرید و فروش کوین‌های مختلف بپردازند اپلیکیشن‌هایی ساخته شده است. در واقع تمام صرافی‌های ارز دیجیتال نسخه تلفن همراه نیز دارند. در ادامه این مقاله با بهترین اپلیکیشن‌های معاملاتی رمز ارزها آشنا می‌شویم.

بهترین برنامه خرید و فروش ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد؟

تمام اپلیکیشن‌هایی که در ادامه معرفی کردیم، جزو بهترین‌ها هستند اما در نهایت این نیاز شماست که برترین یا مناسب‌ترین اپ را مشخص می‌کند. یعنی ممکن است برای شما کارمزد پایین معاملات یا یک رمزارز خاص معیار انتخاب باشد. با این وجود فهرستی از برخی ویژگی‌هایی که یک برنامه ارز دیجیتال مختص معامله باید داشته باشد را، برایتان فراهم کردیم.

اعتبار و امنیت

حتما همه‌ی شما درباره کسانی‌که ناآگاهانه وارد فضای معامله می‌شوند و یک شبه تمام دارایی خود را از دست می‌دهند، شنیدید. خیلی از این افراد بدون تحقیق و بررسی وارد معامله در یک صرافی نامعتبر شدند و شکست‌های سنگینی خوردند. بنابراین اولین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید امنیت صرافی است، تا حدود زیادی این امنیت را می‌توانید از تحقیق قبلی درباره عقبه هر پلتفرم معاملاتی‌ای با جستجو در گوگل به دست بیاورید.

تحریم، تحریم، تحریم

اکثر صرافی های مطرح دنیا، کاربران ایرانی را در فهرست‌تحریم‌های خود قرار دادند. به این معنا که شما درصورت کارکردن با این صرافی ها مثلا بایننس، ریسک از دست دادن دارایی خود (بلوکه شدن آن) برای همیشه را قبول کردید. بنابراین استفاده از خدمات این صرافی‌ها همواره با خطر زیادی همراه است.

هدف انجام معامله

اکثر معامله‌گران بازار رمز ارز برای انجام معاملات خود از دو روش استفاده می‌کنند یعنی هدف آنها یا نوسان گیری است و یا سرمایه‌گذاری بلندمدت. به همین منظور اگر شما می‌خواهید با خرید یک رمزارز آینده‌دار مثلا اتریوم یا بیت کوین با دید چند ساله شروع به معامله کنید پس بهتر است که از اپلیکیشن خرید و فروشی استفاده کنید که معاملات بزرگ را با هر شکل از پرداخت انجام می‌دهد. در مقابل اگر هدف شما نوسان‌گیری و انجام چندین ترید در یک روز است پس بهتر است به سراغ نرم‌افزای بروید که بر روی معالمات روزانه خود کمیسیون نمی‌گیرد. یعنی اپلیکیشن‌هایی که دارای قراردادهای مابه تفاوت (scontracts for difference) باشند.

ساپورت جفت ارزهای معملاتی

شرایط را در نظر بگیرید که در آن شما می‌خواهید با بیت کوین‌هایی که دارید اتریوم بخرید در این صورت باید صرافی که شما در آن معامله می‌کنید از جفت ارزهای BTC/ETH پشتیبانی کند. یا زمانی‌که بخواهید با دلار بیت کوین یا هر کوین دیگری را بخرید پس باید مطمئن شوید صرافی مد نظر شما ارز فیات و جفت ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می‌کند.

بهترین برنامه‌های خرید و فروش ارز دیجیتال

با توجه به ویژگی‌هایی که پیش از برشمردیم برای شما 4 اپلیکیشن پرکاربرد ارز دیجیتال در جهان را آورده‌ایم که در دو دسته بهترین پلتفرم‌های معاملاتی ایرانی و خارجی قرار می‌گیرند:

اپلیکیشن‌های خرید و فروش ارز دیجیتال غیر ایرانی

سایت بایننس

1) بایننس، بزرگترین پلتفرم معامله ارزهای دیجیتال در جهان

یکی دیگر از بزرگترین برنامه های ارز دیجیتال جهان که برای خرید و فروش رمزارزها گزینه اول همه فعالان این حوزه است. این صرافی رمز نگاری محبوب برای سرمایه گذاران حرفه‌ای ارزهای دیجیتال طراحی شده. و کارمزدهای معاملاتی نسبتاً پایین و انتخاب گسترده ای از ارزهای رمزنگاری شده را برای معالمه در سطح جهانی ارائه می دهد. بایننس در دو نسخه دسکتاپ و تلفن همراه خود، طیف گسترده ای از ویژگی های معاملاتی را ارائه می دهد، از جمله مجموعه ای چشمگیر از نمودارهای بازار و صدها ارز دیجیتال. کاربران می توانند به انواع گزینه‌های معاملاتی از جمله معاملات آتی و اختیار معامله، همچنین چندین نوع سفارش دسترسی داشته باشند. بایننس، یک منبع یادگیری جامع و پلتفرم NFT را نیز دارد.

نکته مهم: بایننس کیف پول رمزنگاری اختصاصی خود را ندارد، اما Trust Wallet را توصیه می کند. به طور کلی، کیف پول کریپتو مکانی نسبتا امن برای ذخیره دارایی های شما است.

ویژگی‌های تخصصی بایننس
پشتیبانی از 365 ارز دیجیتال

بایننس بیش از 365 ارز رمزنگاری شده برای تجارت در صرافی خود دارد. برای کاربران بین المللی، از انواع ارزهای فیات، از جمله USD، EUR، AUD، GBP، HKD و INR نیز پشتیبانی می کند. بسته به موقعیت مکانی شما، جفت ارزهای دیجیتال متفاوتی را ارائه می‌دهد.

تجربه معاملاتی منحصر به فرد

بایننس انواع مختلفی از ابزارهای معاملاتی را ارائه می دهد. کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن یا نسخه دسکتاپ Binance معاملات خود را انجام دهند. معامله گران همچنین می توانند از این پلتفرم برای دسترسی به پرتفوی و تاریخچه معاملات خود و همچنین مشاهده دفترچه سفارش و نمودار قیمت استفاده کنند. علاوه بر این، بایننس انواع مختلفی از دستورها مانند دستور توقف، دستور لیمیت، دستور توقف بازار و دستور توقف پایانی را ارائه می‌کند.

کارمزد معاملات

هزینه های کارمزد بایننس هنوز کمتر از آنچه در سایر پلتفرم‌های معاملاتی دیگر می بینید است. بایننس از ساختار کارمزد سازنده/گیرنده استفاده می‌کند و کارمزدها بر اساس حجم معاملات و موجودی بایننس کوین (BNB) متفاوت است.

امنیت

ویژگی‌های امنیتی Binance شامل احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA) از طریق برنامه Google Authenticator یا سرویس پیام کوتاه (SMS)،مدیریت دستگاه و امکان محدود کردن دسترسی به دستگاه است. در حالی که این ویژگی‌ها می‌توانند به حفظ امنیت حساب‌ کاربران کمک کنند، امابه طور کلی امکانات امنیتی آنها تقریباً متوسط ​​است.

برنامه ارز دیجیتال باینس

آمار این اپلیکیشن در گوگل پلی:

  • تعداد نصب: بیش از 50 میلیون
  • امتیاز: 4.4
  • برای دانلود این برنامه از گوگل پلی اینجا کلیک کنید

آمار این اپلیکیشن در اپ استور:

  • امتیاز: 4.7
  • برای دانلود این برنامه از اپ استور اینجا کلیک کنید

مزایا و معایب بایننس

مزایا
  • بیش از 365 ارز دیجیتال قابل معامله
  • کارمزد معاملاتی کم
  • امکان انتخاب گزینه‌های معاملاتی گسترده و انواع سفارش
معایب
  • پلتفرم پیچیده‌ای دارد و ممکن است گیج کننده باشد
  • کیف پول دیجیتال داخلی ندارد
  • بایننس در چندین کشور با مشکلات نظارتی مواجه شده است
  • در ایران تحریم است

برنامه های ارز هشت

2) Coinbase، ساده و کارآمد

از Coinbase می‌توان به عنوان یکی دیگر از برنامه های ارز دیجیتال که رابط کاربری شیک و بسیار ساده‌ای دارد، نام برد. به لطف این مزایا، کوین بیس به یکی از محبوب ترین پلتفرم های رمزنگاری دردنیا تبدیل شده. شایان به ذکر است که کارمزدهای این پلتفرم نسبت به رقبایش بالاتر است.

ویژگی‌های تخصصی کوین بیس
پلتفرم های معاملاتی

کاربران کوین بیس می توانند در چندین پلتفرم معامله کنند. پلتفرم اصلی Coinbase یک رابط نسبتا ساده است که به کاربران اجازه می دهد از دلار آمریکا برای خرید ارز دیجیتال استفاده کنند. Coinbase Pro دارای نمودارهای یشرفته و ویژگی‌هایی نظیر دستور لیمیت و توقف می‌باشد. اخیراً، کوین‌بیس برخی از قابلیت‌های کوین‌بیس پرو و ​​هزینه‌های پایین‌تر آن را با ویژگی موسوم به Advanced Trade  به رابط کلاسیک خود اضافه کرده. اگرچه این شرکت اعلام کرد که Coinbase Pro را در نهایت به صورت کامل حذف می‌کند. Coinbase گزینه‌ای جدید به نام Coinbase One معرفی کرده که معاملات بدون کارمزد و سایر مزایا را در ازای کارمزد ماهانه حدود 30 دلار ارائه می دهد.

کسب درآمد را یاد بگیرید.

این پلتفرم از روشی جدید به نام درآمد در حین یادگیری رونمایی کرده است . در این ایده تازه، کاربران در حین دیدن مجموعه‌ای از کلاس‌های آموزشی در مورد معامله ارزهای دیجیتال، می‌توانند چند دلار از ارزهای دیجیتال خاص را پاداش بگیرند.

برداشت سریع

کوین بیس یکی از معدود صرافی‌های رمزنگاری اکه به کاربران اجازه می‌دهد رمزارز را بلافاصله پس از خرید با استفاده از ارز فیات برداشت کنند است. این ویژگی می تواند کمک بزرگی برای کاربرانی باشد که می خواهند از ارز دیجیتال در برنامه های غیرمتمرکز و سایر خدمات استفاده کنند.

برنامه ارز دیجیتال خرید

 آمار این اپلیکیشن در گوگل پلی:

  • تعداد نصب: بیش از 10 میلیون
  • امتیاز: 4.1
  • برای دانلود این برنامه از گوگل پلی اینجا کلیک کنید

آمار این اپلیکیشن در اپ استور:

  • امتیاز: 4.7
  • برای دانلود این برنامه از اپ استور اینجا کلیک کنید

مزایا و معایب کوین بیس

مزایا
  • دسترسی به بیش از 170 ارز دیجیتال
  • وجود کمترین حد ممکن برای موجودی حساب
  • برداشت سریع رمزنگاری
معایب
  • کارمزدهای بالاتر نسبت به سایر صرافی های ارزهای دیجیتال
  • در ایران تحریم است

اپلیکیشن‌های ارز دیجیتال ایرانی

سایت ار زدیجیتال

1) ارز دیجیتال، محبوب‌ترین در ایران

Arzdigital یکی از برترین برنامه های ارز دیجیتال در ایران که در آن می‌توانید قیمت بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای ببینید و نرخ آن‌ها را به یکدیگر تبدیل کنید. آخرین اخبار، تحلیل‌ها و مقالات حوزه بلاک چین را بخوانید. سبد دارایی خود را با افزودن ارزهای دیجیتال بسازید و ارزش آن را هر لحظه دنبال کنید. با جامعه فارسی‌زبان ارزدیجیتال در مورد توکن‌ها و کوین‌های محبوبتان بحث و گفتگو کنید.

ویژگی‌های تخصصی ارز دیجیتال
  • قیمت‌های به روز رمز ارزها، نمودارها،نظرسنجی‌ها
  • هشدارهای قیمت ارزهای دیجیتال
  • اخبار بازار کریپتو
  • تجزیه و تحلیل بازار رمز ارز و ایده های فنی
  • مبدل قیمت کوین‌ها (ماشین حساب)
  • وبلاگ رمزنگاری
  • ابزارهای رمزنگاری

ارز

آمار این اپلیکیشن در گوگل پلی:

  • تعداد نصب: بالای 1میلیون
  • امتیاز: 4.0
  • برای دانلود این برنامه از گوگل پلی اینجا کلیک کنید

آمار این اپلیکیشن در اپ استور:

  • امتیاز: 4.9
  • برای دانلود این برنامه از اپ استور اینجا کلیک کنید

مزایا و معایب ارز دیجیتال

مزایا
  • مناسب جهت برنامه ریزی برای معامله ارزها
  • مشاهده قیمت زنده رمز ارزها
معایب
  • کندی چارت معاملات
  • آپدیت‌های با تاخیربرنامه های ارز دیجیتال ارز هشت

2) ارز هشت، کامل‌ترین صرافی ایران

صرافی ارز های دیجیتال ارز هشت از اردیبهشت ماه سال 1397 آغاز به فعالیت کرده که در ابتدا سامانه خرید و فروش ارز دیجیتال بود و سپس رفته رفته پا را فراتر گذاشته و اکنون پلتفرم ترید ارز دیجیتال را راه اندازی کرده است. با عضویت در سایت ارز هشت از امنیت بالا ، کارمزد پایین و تنوع ارز برخوردار می‌شوید.

به علاوه این پلتفرم معاملاتی دارای نسخه اپ نیز می‌باشد که تمامی امکانات سایت را به صورت یکجا جمع کرده است تا به راحتی بتوانید با موبایل به دارایی دیجیتال خود دسترسی داشته باشید . اپلیکیشن اندروید ارز هشت را می‌توانید از مارکت های گوگل پلی و بازار و مایکت نصب کنید. کاربران گوشی های آی او اس می‌توانند از نسخه وب اپلیکیشن استفاده کنند. گرچه تیم فنی ارز8 به زودی نسخه IOS آن را نیز به بازار می‌رسانند.

ویژگی‌های تخصصی ارز هشت

تنوع بالای ارز

همانطور که از شعار این پلتفرم پیداست، کامل‌ترین صرافی ایران دارای بیش از 400 ارز معتبر و 900 جفت ارز فعال در بازار با پیر های مختلف مانند تومان، تتر، بیت کوین، بایننس کوین و … برای رضایت خاطر شما می‌باشد. همینطور این اپلیکیشن همواره رمز ارزهای بیشتری را به لیست کوین‌هایش اضافه می‌کند.

رفرال گیری

ارز هشت برای خدمت ‌رسانی کامل به شما و همینطور ‏گسترش کاربران خود اقدام به راه‌اندازی سیستم کسب درآمد از طریق زیرمجموعه گیری پیشرفته کرده است، این سیستم که بیش از 4 سال از فعالیتش می‌گذرد راهی آسان برای ایجاد درآمد، تنها از طریق معرفی دوستانتان به ما می‌باشد.

نرخ لحظه ایی

همانند نسخه‌های جهانی صرافی های ارز دیجیتال این نرم‌افزار نیز امکان مشاهده قیمت لحظه ایی ارز ها همراه با چارت یا نمودار پیشرفته با امکانات تحلیل تکنیکال را داراست. در نتیجه بستری مناسبی برای پیاده سازی تحلیل‌های معامله‌گران حرفه‌ای ایجاد کرده است.

پشتیبانی قوی

‏تیم پشتیبانی ارز هشت همواره پاسخگوی سوالات شما خواهد بود. به این صورت که چندین راه ارتباطی برای پشتیبانی هرچه بهتر و سریعتر کاربران وجود دارد، از جمله تیکت، تلگرام و اینستاگرام که 24 ساعته در اختیار کاربران است.

امنیت

نگهداری ارز‌ها در کیف پول های آفلاین و سخت افزاری، امکانی است که صرافی ارز 8 برای امنیت بیشتر کاربران خود فراهم کرده است.

نکته: قبل از استفاده از اپلیکیشن باید حتما عضو صرافی ارز هشت باشید.

پلتفرم معاملاتی ارز ۸

آمار این اپلیکیشن در گوگل پلی:

  • تعداد نصب: بیش از 100 هزار نصب
  • امتیاز: 4.1
  • برای دانلود این برنامه از گوگل پلی اینجا کلیک کنید

مشاهده این نرم افزار در مایکت:

  • تعداد نصب : بیش از 70 هزار
  • امتیاز: 4.3
  • برای دانلود این برنامه از مایکت اینجا کلیک کنید

آمار این نرم افزار در کافه بازار:

  • تعداد نصب: بیش از 5 هزار تا
  • امتیاز: 4.3
  • برای دانلود این برنامه از گوگل پلی اینجا کلیک کنید

مزایا و معایب

مزایا
  • پایین‌ترین نرخ و کارمزد
  • ‏تسویه آنی برداشت های ریالی
  • ‏معامله بدون محدودیت تمامی رمز ارز ها
  • ‏مشاهده نرخ لحظه ایی ارز ها در نمودار
  • ‏ورود آسان و سریه به برنامه با استفاده از اثر انگشت
معایب
  • برای کاربران غیر ایرانی در دسترس نمی‌باشد
  • کندی چارت معاملات
جمع بندی

بازار رمز ارز ها در سال‌های اخیر رونق فراوانی پیداکرده به همین دلیل افراد زیادی برای ورود به آن و کسب سودهای هنگفت لحظه شماری می‌کنند. از آنجا که در این عصر تکنولوژی تلفن همراه تقریبا به عنوان عضوی از بدن ما فعالیت میکند خیلی از افراد به دنبال راهی هستند تا بتوانند همزمان با فعالیت‌های روزانه‌شان به خرید و فروش کوین های مختلف بپردازند یا کوین های مختلف را استخراج کنند. بسیاری از تریدرها نیز احتیاج به ابزاری ساده و در دسترس برای چک کردن لحظه ای قیمت ها یا حتی تحلیل بازار دارند.

از این رو برنامه های ارز دیجیتال متنوعی برای پاسخ به این نیازها به وجود آمده‌است. این نرم‌افزارها که به راحتی قابلیت نصب روی تلفن همراه را دارند عمدتا در ۳ گروه تقسیم بندی می شوند. اپلیکیشن‌های تحلیل تکنیکال، استخراج رمز ارز و خرید و فروش ارز دیجیتال که در هر گروه نرم افزارهای متنوعی وجود دارد. در این مقاله سعی کردیم بی طرفانه تمام ویژگی های آنها را برای شما شرح دهیم. در حالت کلی تمام اپلیکیشن‌هایی که آنها را بررسی کردیم جزو بهترین نرم افزارهای گروه خود در جهان هستند.
برچسب:
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات