سایت تریدینگ ویو

معرفی سایت تریدینگ ویو TradingView

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال 30 شهریور 1401

سایت تریدینگ ویو (www.tradingview.com)  یکی از محبوب‌ترین و بهترین سایت‌های تحلیلی در جهان است که تقریباً همه تحلیل‌گران و تریدرهای حرفه‌ای از آن بهره می‌برند. قبل از هرچیز، باید بگوییم که برای استفاده از تمامی امکانات TradingView، شما باید در این سایت ثبت‌نام کنید. ثبت‌نام در سایت TradingView کاملاً رایگان است و شما می‌توانید با یک ثبت‌نام ساده از امکانات این سایت به حد زیادی بهره‌مند شوید.

این سایت به شما این امکان را می‌دهد که تقریباً نمودار تمام دارایی‌ها در بازارهای مختلف جهان را مشاهده کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید نمودارهای ارزهای دیجیتال، فارکس، بورس آمریکا، اروپا، آسیا و حتی اوراق قرضه و کامودیتی‌های جهانی مانند طلا، نفت، مس، نقره و … را در بازارهای مختلف مشاهده کنید. در این مطلب از صرافی ارز دیجیتال ارز هشت، می‌خواهیم به معرفی سایت تریدینگ ویو بپردازیم، با ما همراه باشید.


سایت تریدینگ ویو چیست و چه کاربردی دارد؟


سایت تریدینگ یک پلتفرم قدرتمند است که به شما امکان می‌دهد اندیکاتورهای تکنیکال را شخصی‌سازی کنید، نمودارهای مالی را ایجاد کرده و دارایی‌های مختلف را تحلیل کنید. این اندیکاتورها شامل الگوها، خطوط و اشکالی هستند که میلیون‌ها تریدر در سراسر جهان از آنها برای تحلیل بازار استفاده می‌کنند. TradingView کاملاً بر پایه وب کار می‌کند و شما نیازی به دانلود نرم‌افزار ندارید. البته، اگر ترجیح می‌دهید از اپلیکیشن موبایل استفاده کنید، نسخه‌های iOS و اندروید آن را می‌توانید دانلود کنید.

این پلتفرم در سال 2011 در شهر وسترویل ایالت اهایو آغاز به کار کرد و در حال حاضر به یک پایگاه کاربر بسیار بزرگ تبدیل شده است. فقط در سال 2020، بیش از هشت میلیون حساب کاربری در این سایت ایجاد شد. کاربران می‌توانند نمودارهای قیمتی بی‌شماری از سهام، کالاها و ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین را مشاهده و تحلیل کنند. در TradingView، دو گزینه وجود دارد: گزینه استفاده رایگان و گزینه پولی. شما می‌توانید تحلیل‌ها، یافته‌ها و توصیه‌های آموزشی خود را در شبکه اجتماعی TradingView به اشتراک بگذارید. این کار به شما این امکان را می‌دهد تا با بازخوردی که از دیگران دریافت می‌کنید، مهارت‌های خود را بهبود بخشیده و به عنوان یک تریدر حرفه‌ای پیشرفت کنید.


توضیحات در مورد سایت تریدینگ ویو


در سال ۲۰۱۱ توسط سه نفر بینا به نام‌های استن بوکوف، دنیس گلوبا و کنستانتین ایوانوف راه‌اندازی شد، TradingView در طی سال‌ها شهرتی مرتفع به عنوان یک راه‌حل جامع برای نمودارها و شبکه‌های اجتماعی در جامعه مالی به دست آورده است. با مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و ابزارهای پیشرفته و تعاملی، این پلتفرم به تمامی سطوح مهارتی تریدرها پاسخ می‌دهد.

کاربران این پلتفرم به مجموعه‌ای وسیع از ابزارها و اندیکاتورهای تحلیلی فنی، ابزارهای نقاشی و نمودارهای قابل تنظیم دسترسی دارند. همچنین، TradingView تحت‌پوشش داده‌های بازار جهانی را فراهم می‌کند، اطمینان حاصل می‌کند که تریدرها در اختیار اطلاعات به روز واقعی باشند.


مزایای تردینگ ویو TradingView


سایت TradingView یکی از وب‌سایت‌های مشهور با ابزارهای کاملاً حرفه‌ای است که می‌تواند تمام نیازهای شما در زمینه تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال را برطرف کند. برای استفاده از این سرویس، کافی است در سایت TradingView عضو شوید و اکانت خود را توسط ایمیل تایید کنید. از این به بعد می‌توانید آخرین تحلیل‌ها را از بهترین تحلیل‌گرهای جهان دنبال کنید. یکی از ویژگی‌های مهم این سایت این است که نیازی به نصب نرم‌افزار خاصی ندارد و می‌توانید به راحتی از طریق مرورگر و حتی گوشی همراه خود از آن استفاده کنید. تفاوت این سایت با بروکرهای قدیمی بیشتر در سازگاری و رابط کاربری دوستانه‌اش است که می‌تواند هر تریدری، چه حرفه‌ای و چه مبتدی، را جذب خود کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4.2]

مقالات مشابه

بلاکچین چیست دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال
تراست ولت چیست دسته بندی : کیف پول ارز دیجیتال
سایت تریدینگ ویو دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال

نظرات