ارز باب

ارز دیجیتال باب (BOB) چیست؟(معرفی،تاریخچه و دلایل رشد)

دسته بندی : معرفی رمز ارزها 28 تیر 1402

اگر شما هم از طرفداران میم کوین‌ها باشید و همیشه به دنبال خرید ارز دیجیتال با فرصت رشد زیاد در کوتاه مدت هستید؛ حتما تا به حال ارز دیجیتال باب توجه شما را به خود جلب کرده است. این رمز ارز که مدت زیادی از لیست شدن آن نمی‌گذرد توانسته در یک مدت زمان کوتاه توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. ارز دیجیتال باب (BOB) یک میم کوین است که به دلیل جنبه سرگرمی توجه کاربران کریپتو را به سمت خود جذب کرده است.

کاراکتر شخصیت و ویژگی‌های عجیب میم کوین باب (BOB) این است که باب یک شخصیت همه چیزدان است و با کمک از هوش مصنوعی این دانش وسیع خود را به دست آورده. این شخصیت سبز رنگ که شباهت زیادی به ارز دیجیتال پپه دارد، ادعا می‌کند که هرکسی با هر مشکلی می‌تواند به او رجوع کند و او جوابی برای همه پرسش‌ها دارد. در ادامه با ما در این مطلب از وبلاگ ارز هشت همراه باشید، تا بدانید میم کوین باب چیست و آیا ارزش سرمایه‌گذاری دارد یا نه!

میم کوین باب (BOB) چیست؟

ارز دیجیتال باب (BOB) چیست؟ باب یک میم کوین است که به دلیل نداشتن ارزش ذاتی، نوسانات و ریسک بالایی دارد. قیمت ارز دیجیتال باب (BOB) بر مبنای عرضه و تقاضا مشخص می‌شود و در واقع این رمز ارز هیچ ارزش ذاتی ندارد.

به طور فنی:

باب یک میم کوین غیر متمرکز است که بر بستر بلاکچین اتریون فعالیت دارد. لذا با توجه به اینکه توکن باب بر روی بلاکچین اتریوم ایجاد شده جزء توکن‌های ERC20 محسوب می‌شود. همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم باب شباهت زیادی به توکن پپه دارد و هر دو این رمز ارزها از میماینترنتیPepe the Frog الهام گرفته اند.

تاریخچه میم کوین BOB

میم کوین باب BOB در سال ۲۰۲۲ میلادی توسط یک توسعه دهنده نا مشخص در بازار کریپتو عرضه شد. نام و لوگوی آن شباهت زیادی به ارز پپه دارد و همین مسئله باعث شد تا در مدت زمانی کوتاه این رمز ارز به محبوبیت بالایی دست یابد.

به طوری که در سال ۲۰۲۳ توکن باب توانست با ربات توئیتری (شبکه اجتماعی X در حال حاضر) با نام Explain This Bob ادغام شود. در این بات توییت‌ها به شیوه‌ای طنزآمیز منتشر می‌شوند. توجه کاربران شبکه اجتماعی ایکس به توکن  BOB Meme Coin به قدری زیاد بود که یکی از اصلی‌ترین دلایل مشهور شدن این رمز ارز را می‌توان به تعامل ربات ذکر شده با کاربران توییر نسبت داد.

  • بنیانگذار BOB میم کوین کیست؟

همانطور که اشاره کردیم بنیانگذاران ارز باب ناشناس هستند و توسعه این رمز ارز  تویط افرادی ناشناخته انجام شد. اما افرادی که در ابتدا برای تبلیغ این رمز ارز در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشتند مشخص است. اغلب این افراد برای توسعه اکوسیستم که شامل صرافی غیر متمرکز و یک پلتفرم برای سهام داری است نیز فعال بوده اند.

  • چرا ارز دیجیتال باب  شکل گرفت؟

ارز دیجیتال باب (BOB)، مانند سایر ارزهای دیجیتال، به منظور ایجاد یک واحد ارزی که مستقل از سیاست‌ های دولتی و تحت کنترل کاربران خود باشد، شکل گرفت. در عصر دیجیتال، این ارز ها امکان ارائه خدمات مالی به کاربرانی را فراهم می‌کنند که معمولا دسترسی به سیستم‌ های مالی سنتی ندارند. ارز دیجیتال باب نیز اینگونه شکل گرفت.

خرید ارز باب

میم کوین‌ها با اینکه ریسک بالایی دارند اما به دلیل سودهای قابل توجهی که می‌توانند داشته باشند، در بین سرمایه گذاران بسیار محبوب اند. یکی از این میم کوین‌ها که در این مطلب به معرفی آن پرداختیم رمز ارز باب است. صرافی اصلی برای معامله این رمز ارز صرافی BobSwap است. اما کاربران ایرانی امکان خرید ارز باب (BOB) از این صرافی را به طور مستقیم ندارد و به همین دلیل در صرافی ارز هشت امکان خرید توکن BOB برای کاربران فراهم آمده است.

شما کاربران عزیز به راحتی می‌توانید برای خرید ارز باب از صرافی ارز دیجیتال ارز هشت، در سایت ثبت نام کنید و بعد از تایید هویت به سرعت وارد معامله شوید و در بین لیست ارزها اقدام به خرید ارز باب کنید.

برای این فرآیند کافی است:  

  • ۱- در صرافی ارز هشت ثبت نام کنید.
  • ۲- مراحل احراز هویت را انجام دهید.
  • ۳-از لیست ارزها (از داشبورد) نام توکن را جستجو کنید.
  • ۴- در ادامه تعداد ارز مد نظر برای خرید را وارد کنید و سفارشتان را ثبت نمایید.

خرید ارز دیجیتال باب

فروش ارز باب (BOB)

فروش ارز دیجیتال باب (BOB)   در صرافی ارز هشت همانند خرید آن مراحل ساده‌ای دارد. شما می‌توانید بدون پرداخت هیچگونه کارمزدی برای فروش رمز ارز باب اقدان کنید. برای این کار کافی است که وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با انتخاب ارز باب از فهرست توکن ها، روی گزینه فروش کلیک کنید. در صفحه جدید باید میزان ارزی که قصد فروش آن را دارید مشخص کنید و در نهایت سفارش خود را نهایی کنید.

فروش ارز دیجیتال باب (BOB)

معرفی ربات ارز باب (BOB AI)

حساب توییتر فعال با نام «Bob Is Here To Explain»  یک ربات هوش مصنوعی است که با توکن BOB ارتباط دارد. کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند ربات را زیر توییت‌های مختلف منشن کنند و از بات بخواهند که درباره توییتی که در آن تگ شده است توضیح دهد.

سازندگان این ربات هوش مصنوعی مدعی‌اند که توکن باب دارای سطح بالایی از امکانات هوش مصنوعی است و قادر به رمزگشایی توییت‌های مختلف هست. در واقع همین ویژگی منحصر به فرد توجه کاربران را به رمز ارز باب جلب کرده است.

حساب این ربات در ژانویه ۲۰۲۳ ایجاد شد و به سرعت به شهرت رسید. این حساب توییتری در مدت زمان کوتاه کاربران زیادی را به دنبال کننده تبدیل کرد.

دلیل رشد سریع ارز دیجیتال باب (BOB) چیست؟

به طور کلی میم کوین‌ها با توجه به‌عدم ارزش ذاتی مهم‌ترین دلیل که می‌توانند برای رشد داشته باشند، جلب توجه کاربران است. میم کوین‌ها معمولا در شبکه‌های اجتماعی همچون توییتر سابق معرفی می‌شوند و از طریق این جوامع اقدام به جذب کاربر و افزایش تقاضا می‌کنند. در این راستا کاربرانی که اهل ریسک و خطرپذیری هستند این میم کوین‌ها را فرصت مناسبی برای دریافت سود بالا می‌دانند و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند. اغلب میم کوین‌ها در زمانی که ترند می‌شوتد تقاضا بالایی برای خرید دارند و حتی گاهی توسط شرکت‌ها و شخصیت‌های محبوب هم حمایت می‌شوند. در واقع همه این مواردی که به آن اشاره شد دلیلی برای رشد ارز باب در این مدت بودند. در تصویر زیر هم مشاهده می‌کنید که ایلان ماسک با یک توییت کوچک از این ارز حمایت کرده است.

ایلان ماسک-ارز دیجیتال باب (BOB)

کلام پایانی؛ آیا ارز دیجیتال باب برای سرمایه گذاری مناسب است؟

ما در این مطلب از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال ارز هشت، به معرفی رمز ارز باب پرداختیم. به طور کلی شما برای سرمایه‌گذاری روز هر ارز دیجیتال باید آن را از نظر تکنیکال و فاندامنتال بررسی کنید. اگر یک رمز ارز در موقعیت خوبی برای خرید قرار داشت و ارزش بازار آن هم قابل قبول بود، قطعا می‌تواند گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشد.

اگر برای خرید ارز دیجیتال باب (BOB) یا فروش آن از ارز هشت نیاز به راهنمایی دارید، با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.

 

برچسب:
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 5]

مقالات مشابه

نظرات

  • HAMED
    16 اردیبهشت 1403

    سلام وقت بخیر
    برای خرید ارز باب ارز هشت، کارمزد چقدر هست؟

    • ادمین ارزهشت
      17 اردیبهشت 1403

      سلام وقت بخیر
      مبلغ کارمزد در مرحله پایانی هر معامله به شما نمایش داده می‌شود.