بازی Pancake Protectors | از بازی پول در بیار

دسته بندی : کسب درآمد 17 آبان 1402

پنکیک‌سواپ، یک پلتفرم مشهور مبادلات غیرمتمرکز، اخیراً یک بازی جذاب با نام “پنکیک پروتکتورز” معرفی کرده است. هدف این بازی نوآورانه، ایجاد تغییر در تجربه بازی با ادغام تکنولوژی NFT و ارائه امتیازات انحصاری به دارندگان “بانیز” و “اسکوادز” در بازی است. “پنکیک پروتکتورز” با پاداش‌های فصلی استثنایی و معرفی NFTهای منحصر به فرد در فصل دوم خود، بازی را به اوج هیجان و جذابیت جدیدی می‌رساند. در این مقاله از وبلاگ ارز هشت، به طور دقیق به بررسی بازی Pancake Protectors خواهیم پرداخت.


معرفی بازی Pancake Protectors


پنکیک پروتکتورز یک بازی جذاب جدید به دنیای بازی‌های دفاع از برج است. این بازی توسط پنکیک‌سواپ و موباکس به‌طور رایگان عرضه شده‌است و از توکن‌های CAKE و پنکیک‌سواپ به عنوان پاداش استفاده می‌کند.بازی Pancake Protectors با فرصت‌های بسیاری  برای کسب پاداش در حین بازی ، ساعت‌ها سرگرمی و استراتژی را برای گیمرها به همراه دارد.

این بازی دارای گرافیک کارتونی سه‌بعدی فوق‌العاده‌ای است. شما به یک دنیایی از شخصیت‌های انسان‌نما و مناظر وسیع منتقل می‌شوید. این بازی مهارت‌های استراتژیک شما را چالش می‌کند، زیرا شما باید تیمی از قهرمانان ایستا را در نقشه‌ها قرار دهید و تصمیم بگیرید که کجا و کی از حملات قدرتی آنها استفاده کنید. اما نگران نباشید، با تیم مناسب از قهرمانان، می‌توانید پایگاه خود را از هر حمله دشمنی دفاع کنید.

در بازی پنکیک پروتکتورز، در طول دوره تسویه فصل 14 روزه، شما باید در بالاترین سطح بازی‌تان باشید. رقابت بسیار دشوار است، اما پاداش‌ها تا 10,000 توکن CAKE برای بازیکنان برتر نیز می‌رسد. شما می‌توانید از توکن‌های CAKE برای بهبود بازی‌تان و خرید NFTها برای کسب مزیت‌های بیشتر در مقاباله با حریفان استفاده کنید.

در این بازی، شما فرمانده شهر اصلی پنکیک هستید و توانایی فراخوانی قهرمانان از چهار جناح مختلف را دارید: خورشید، طوفان، ستاره و نور. در واقع ماموریت شما این است که شهر را از دشمنان محافظت کنید. شما هر روز قهرمان‌های رایگان دریافت می‌کنید و می‌توانید با کسب کارت‌های استخدامی از ماموریت‌های روزانه یا فروشگاه‌ها، قهرمانان بیشتری استخدام کنید. به طور جایگزین، می‌توانید از CAKE استفاده کنید تا طلا بخرید و قهرمانان استخدام کنید. همچنین، می‌توانید قهرمانان را معامله کنید تا قهرمانان بهتری با تیم شما سازگار باشند.

مطالب مرتبط: صرافی یونی سواپ | آشنایی با صرافی غیر متمرکز UniSwap


چگونه بازی Pancake Protectors را انجام دهیم؟


مرحله اول بازی Pancake Protectors:

۱. شروع کار با محافظ‌های پنکیک آسان و ساده است! تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد وب سایت PancakeSwap شوید و کیف پول انتخابی خود را به آن متصل کنید.

آموزش بازی پنکیک سواپ

مرحله دوم بازی Pancake Protectors:

۲. بازی با یک آموزش مفصل شروع می‌شود که شما را در جریان گیم پلی قرار می‌دهد. نقشه شهر اصلی پنکیک، نقشه شما برای اکتشاف و فتح در حین پیشروی در بازی است.

بازی پنکیک سواپ

مرحله سوم بازی Pancake Protectors:

۳. می‌توانید برای دسترسی به بازی پیشرفت سطح دفاع برج اصلی به بخش «فصل» بروید و روی کسب جوایز روزانه کار کنید. بازی در هر نبرد «فصل» روی یک هدف مشخص متمرکز است: محافظت از کمپ اصلی واقع در یک انتهای نقشه. اما نترسید! با برنامه ریزی دقیق و قرار دادن قهرمانان منتخب خود در هر نقشه نبرد، می‌توانید هر دشمن در حال پیشروی را قبل از رسیدن به کمپ اصلی خود از پای در بیاورید. اگر بیس کمپ شما به خاطر حملات دشمن جان خود را از دست بدهد، در نبرد شکست می‌خورید.

بازی  Pancake Protectors

مرحله چهارم بازی Pancake Protectors:

۴. انتخاب «Battles» چند گزینه را باز می‌کند. شما می‌توانید برای به دست آوردن ستاره، ماجراجویی را در اکسپدیشن رود آغاز کنید یا در پیک آرنا، اپیک گیمز یا اکسپلور Relics شرکت کنید تا در یک هزارتو حرکت کنید و جوایز بیشتری به دست آورید.

آموزش بازیPancake Protectors

مرحله پنجم بازی Pancake Protectors:

۵. همچنین می‌توانید توکن‌های CAKE را در فروشگاه خرج کنید. شما می‌توانید قهرمانی خود را در «مارکت پلیس قهرمان» معامله کنید. در سطح ۱۰ هم این امکان را دارید که به لژیون بپیوندید یا یکی از آن‌ها را خودتان بسازید.

دانلود بازی Pancake Protectors

مرحله ششم بازی Pancake Protectors:

۶. با پیشروی در بازی، از یک بخش به بخش بعدی خواهید رفت که با مراحل چالش برانگیز و هیرو‌های قدرتمندی رو به رو خواهید شد.

مرحله هفتم بازی Pancake Protectors:

۷. بازی حالت چالش خودکار هم دارد. Heroes قادر خواهد بود بدون نیاز به کلیک برای فعال‌سازی و استفاده از آن ها، از قدرت‌شان استفاده کند. در حالی که این روش ممکن است همیشه استراتژیک‌ترین راه برای استفاده از پاورآپ‌ها نباشد، اما برای کسانی که یک تجربه «بی هوده» از بازی را ترجیح می‌دهند، ایده آل است.

مرحله  هشتم بازی Pancake Protectors:

۸. با پیشروی در هر نبرد و سطح، با گلد، پول، امتیاز EXP، کارت‌های استخدام، سلاح ها، قهرمانان و خیلی چیزهای دیگر پاداش خواهید گرفت. همچنین می‌توانید قهرمانان خود را به سلاح‌های تازه به دست آمده مجهز کنید تا قدرت بیشتری آزاد کنند. هر چه بیشتر بازی کنید و در هر نبرد پیروز شوید، قهرمانان شما قوی‌تر و مجهزتر خواهند شد!

مرحله آخر آموزش بازی Pancake Protectors:

۹. همچنین می‌توانید از طریق  روش های دیگری همچون، پاسخ به سوالات متداول، جوایز روزانه و چالش های روزانه نیز پاداش بگیرید. یا روی «ساخت یک آرزو» کلیک کنید و توکن‌های CAKE را برای کسب پاداش خرج کنید.

نصب بازی پنکیک پراگرز


نکاتی که برای بازی کردن باید بدانید


  • در راه به دست آوردن موفقیت و پیروزی در بازی، مهم است که مکانیک‌های بازی را درک کرده و یک استراتژی برنده طراحی کنید. انتخاب یک تیم متوازن می‌تواند به شما کمک کند تا در نبردها پیروز شوید و پاداش‌های بیشتری کسب کنید. هنگامی که به محافظت از پایگاه خود می‌پردازید، انتخاب قهرمانان مناسب و قرار دادن آنها به طور موثر در صحنه می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.
  • اگر می‌خواهید یکی از برترین بازیکنان در جدول رده‌بندی Hero Chart باشید، باید در چالش‌های Arena پیروز شوید. این به شما “Arena Stars” را اعطا می‌کند و موقعیت شما در این هیروها را افزایش می‌دهد و همچنین از این طریق می‌توانید امتیازات قهرمان را برای گسترش مجموعه قهرمان خود افزایش دهید.
  • استفاده از توکن‌های CAKE یک راه عالی برای افزایش احتمال پیروزی شماست. این توکن‌های کپچر مزایا و امکانات مختلفی در بازی دارند. در واقع به کمک آن ها می‌توانید سطوح بیشتری را برای پاداش‌های بیشتر باز کنید.
  • با ارتقاء مداوم قهرمانان خود، می‌توانید به نیرویی تبدیل شوید که در هر چالش یا نبردی بتوانید با آن مقابله کنید. بسیار جذاب است که ببینید با سرمایه‌گذاری زمان و منابع در آنها، چقدر قوی‌تر می‌شوند. هر چه ارتقا بیشتری دهید، قهرمانان شما می‌توانند به شاهکارهای بیشتری دست پیدا کنند و حریفان قوی‌تری را پشت سر بگذارند.

آیا بازی Pancake Protectors برای من مناسب است؟


بازی Pancake Protectors تجربه‌ای بی‌نظیر و جذاب برای علاقه‌مندان به بازی‌های برج دفاعی و انعطاف پذیری از NFT ارائه می‌دهد. این بازی ترکیبی هوش مصنوعی برای بازی‌های استراتژیک و استفاده از توکن CAKE و NFTها را فراهم می‌کند. بنابراین، اگر شما یکی از هواداران بازی‌های دفاع از برج هستید یا به دنبال کاوش در دنیای بازی‌های غیرمتمرکز می‌گردید، می‌توانید تجربه‌ای جذاب و مداوم را با بازی Pancake Protectors داشته باشید.


چگونه می‌توانم توکن CAKE را بخرم؟


اگر بازی را آغاز کرده و دنیای آن را کاوش می‌کنید، می‌توانید توکن CAKE را از صرافی ارز دیجیتال ارز هشت خریداری کنید و به موجودی بازی خود اضافه کنید تا بتوانید درون بازی معامله کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات