بیت کوین رایگان

روش های دریافت بیت کوین رایگان

دسته بندی : کسب درآمد 1 آبان 1402

وقتی به قیمت بیت کوین نگاه می‌کنید، شاید با خودتان بگویید چگونه می‌توانم این رمز ارز را به دست آورم؟ قطعا می‌دانید قیمت بیت کوین بالا است و ارزش زیادی دارد. کاربرانی که در زمینه بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارند محبوب‌ترین رمزارزشان Bitcoin است. یک بیت کوین قیمت ۲۷۶۷۶ دلاری دارد. با دانستن قیمت بیت کوین در می‌یابیم برای داشتن این رمزارز هزینه بالایی را باید بپردازیم. در همین راستا ساتوشی ناکاموتو برای عرضه پذیرتر بودن این رمزارز قانونی قرار داد تا واحدهای کمی به اسم ساتوشی از بیت کوین در معاملات و خرید و فروش در جریان باشند. در نتیجه یکسری فعالیت‌ها در زمینه ارزهای دیجیتال و یا غیره هستند، که در ازای آن بیت کوین هدیه می‌دهند. آموزش دریافت بیت کوین به صورت رایگان موضوعی است که در این مقاله ارز هشت بررسی می‌کنیم. پس همراه ما باشید.


از چه روش هایی می‌توان بیت کوین رایگان به دست آورد؟


برای دریافت بیت کوین، راه‌های زیادی هست که می‌توانید امتحان کنید. فریلنسری، ماینینگ بیت کوین، فعالیت در برخی از سایت ها، ربات تلگرامی، فاست بیت کوین، تبلیغ کردن و… راه‌های کسب بیت کوین رایگان محسوب می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به زمان، علاقه و بودجه تان از هر یک از این روش ها ساتوشی به دست آورید. اما مسئله مهمی که باید پیش از معرفی این روش ها یادآور شویم این است که اغلب این راه ها به صورت ساتوشی به شما پاداش می‌دهند و میزان ساتوشی که به دست می‌آورید، ممکن است ناچیز باشد…


۱. کسب بیت کوین رایگان از طریق فریلنسری:

در صورتی که می‌توانید به صورت آنلاین در کسب و کارها فعالیت کنید و تسلط کامل روی زبان انگلیسی دارید این فعالیت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. در حال حاضر بازار ارزهای دیجیتال طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. برخی از سایت‌ها مثل crypto. jobs جزء بهترین سایت‌ها هستند که اگر در زمینه ارز دیجیتال کار کنید، در ازای حقوق خود بیت کوین کسب خواهید کرد. در این سایت مشاغل مربوط به رمزارزهایی که بیت کوین می‌دهند لیست شده است. پلتفرم های فعال در این زمینه کمک بزرگی به شما در یافتن کار مناسبتان می‌کند. سایت های adBTC، atoshiHero وglassdoor نیز از دیگر سایت‌های هستند که در این زمینه شهرت بالایی دارند.


۲. استخراج یا ماینینگ بیت کوین:

یکی از کارهای دیگر کسب رایگان BTC استخراج است. برای ماینینگ ارز دیجیتال نیاز به یکسری دستگاه‌های پیشرفته دارد و مقدار برق بالایی را مصرف می‌کند. در این میان وسایل تهویه و دیگر موارد هم هستند. عوامل توسعه دهنده رمزارز بیت کوین برای ایجاد انگیزه و انجام مراحل استخراج پاداش‌هایی از رمزارز بیت کوین به افراد استخراج کننده می‌دهد. درنتیجه این فعالیت‌ها موجب انجام ماینینگ بیت کوین و در عوض دریافت رمزارزبیت کوین توسط این افراد می‌گردد.


۳. بیت کوین رایگان با استفاده از رفرال گیری:

اگر در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنید می‌توانید ابتدا داخل سایتی که روش‌های کسب درآمد را دارد لینک‌های رفرال ثبت نام کنید. بعد از اینکه لینک به خصوص خود را گرفتید آن را به اشتراک بگذارید و در ادامه هر فردی که با لینک شما وارد شود و ثبت نام کند و سپس فعالیت کند، برای شما به عنوان پورسانت مقداری بیت کوین تعلق می‌گیرد. کوکوین و پکس فول از این نوع سایت‌ها هستند.

کوکوین

از بزرگترین صرافی‌های رمزارز می‌توانید کوکوین را نام ببرید. این صرافی به کاربران خود لینگ دعوت می‌دهد. افراد این لینک را به کسانی که قصد ورود به این صرافی را دارند می‌دهند. افرادی با لینک‌های این کاربران وارد صرافی شده و به افراد گروه اول بیت کوین را به عنوان پورسانت تحویل می‌دهند. با فعالیت کاربران با لینکتان، به شما بیت کوین هدیه می‌دهند. در این صورت حدود ۵۰ درصد از سود افراد، به شما تعلق می‌گیرد.

پکس فول (Paxful)

از دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال که معروفیت بالایی دارد پکس فول است. این صرافی مثل صرافی کوکوین خیلی‌های دیگر، در مقابل فعالیت کاربرانش به آن‌ها بیت کوین پاداش می‌دهد.


۴. تبلیغ ارزدیجیتال بیت کوین

در حالتی که شما یک سایت یا اپلیکیشن همراه با مخاطب و بازدید فراوانی دارید می‌توانید از طریق قرار دادن بنرهای تبلیغی درباره بیت کوین، رمزارز BTC  را هدیه بگیرید. به این ترتیب با ثبت نام کردن داخل یکی یا چند وب سایت تبلیغاتی و قرار دادن بنرها در آن سایت یا برنامه‌ی خود، هر کسی که روی آن کلیک کند، از سمت شما ثبت شده و به شما مبلغی بیت کوین هدیه می‌دهند.

بهترین وب سایت‌های تبلیغ بنری برایBTC

با انجام یکسری تبلیغات در برخی از سایت‌ها مثل کوین ترافیک (CoinTraffic)، کوین زیلا (Coinzilla) و بیت مدیا (Bitmedia) می‌توانید بیت کوین دریافت کنید.

CoinTraffic

این وب سایت فعالیتش را در زمینه ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۴ با انجام تبلیغات آغاز کرد. داخل این وب سایت می‌توانید تعدادی تبلیغ مثل پاپ آپ‌ها بنرها و یکسری تبلیغ محلی کوچک درآمد کسب کنید. بهره بردن از این پلتفرم یک راه ساده برای دریافت بیت کوین است. شما تا سقف ۲۵ یورو را اجازه دارید از دارایی‌های خود در سایت برداشت کنید که می‌توان BTC نیز باشد.

Coinzilla

دومین سایت که با فعالیت در آن می‌توانید رمزارز هدیه بگیرید، Coinzilla. co است. این وب سایت موجب رونق کسب و کارهای رمزارزها می‌گردد. داخل این سایت توانایی تعامل با اتریوم مکن است. پشتیبانی از موارد گوناگونی بنرو تبلیغات در کنار واریزی به موقع از ویژگی‌های خوب این سایت است. البته یکسری ویژگی‌ها مثل پایین‌ترین برداشت در مبلغ ۵۰ یورو مناسب سایت‌هایی که بازدید کمی دارند مناسب نباشد.

Bitmedia

انواع مختلفی از برندها که می‌توانند متحرک یا ثابت باشند را می‌توانید در این سایت در جهت دریافت بیت کوین قرار دهید. پایین‌ترین مقدار برای برداشت در این پلتفرم ۰.۰۰۱ Bitcoin است که محبوب برای افراد دارای سایت کم بازدید است.


۵. استفاده از ربات های تلگرامی که ساتوشی می‌دهند؟

آخرین روش در جهت کسب بیت کوین ربات تلگرامی است. این ربات با دریافت اطلاعاتی از شما و معرفی آن به دوستان و آنایان و در ادامه عضویت آن‌ها در این ربات فعالیت می‌کند. در نهایت زمانی که افرادی را به استفاده از رباط جذب کردید این رباط به شما به میزان ساتوشی، به شما کارمزد می‌دهد. به این ترتیب شما مقداری بیت کوین به دست آورده اید. در این شیوه خیلی بیشت به کلاهبرداری بودن آن دقت کنید.


۶. فاست بیت کوین؛ روشی برای کسب بیت کوین رایگان:

به سایتی که به کمک کلیک کردن تنها یک دکمه در چندثانیه ۱ بار یا انجام یکسری کار خیلی راحت می‌توانید به سادگی ارز دیجیتال بیت کوین کسب کنید Faucet می‌گویند. شاید الان با خودتان بگویید چه ساده، اما این طور نیست زیرا مقدار رمزارز بیت کوین دریافتی شنا به شدت کم است و میزان مبلغی که می‌توانید برداشت کنید خیلی زیاد است. البته اگر که سایت قبل از تمام این موارد ایراداتی از عملکرد شما نیاورد. در اصل فعالیت شما در این سایت فقط باعث رونق سایت می‌گردد و چیزی به شما نمی‌رسد. عملکرد اکثرفاست‌ها به شکل تماشای تبلیغات و کسب لینک معرفی و تبلیغ آن برای اطرافیان شما است. بهترین فاست‌های رمز ارز بیت کوین عبارت است از کوین پلی و فریی بیت کوین.

Cointiply

اگر از شما سوال گردد که پر بیننده‌ترین فاست چیست؟ باید اسم Cointiply را عنوان کنید. داخل این سایت علاوه بر فاست می‌توانید از طریق گزینه‌هایی مثل کلیک روی تبلیغ، دیدن ویدیوها و انجام دادن نظرسنجی‌ها بیت کوین دریافت کرد. این سایت در سال ۲۰۱۸ تا کنون فعالیت خود را ادامه داده است.

freebitcoin

این سایت که از سایت‌های قدیمی فاست‌های BTC است که از طریق آن در هر نیم ساعت یا ۶۰ دقیقه به شکل میانگین از ۲ تا ۲۴ ساتوشی به افراد بیت کوین تعلق می‌گیرد.


کلام پایانی


برای دریافت ارز دیجیتال بیت کوین، که بهترین و شاه ارزهای دیجیتال دیگر است می‌توانید با انجام یکسری از فعالیت‌ها به مقدار خیلی کم بیت کوین دریافت کنید. فعالیت‌های مانند فریلنسری، فاست بیت کوین، تبلیغ در سایت‌های بیت کوین، پیوندهای رفرالی و استخراج یا ماینینگ بیت کوین از راه‌های رایگان ۱۰۰درصد تضمینی برای دریافت ارز دیجیتال بیت کوین است. زمانی که هریک از روش‌های نام برده را می‌خواستید انتخاب کنید، خیلی درباره آن سایت تحقیق کنید و مطمعن شوید که کلاهبرداری در کار نیست. در کل دریافت بیت کوین رایگان نیز در مقابل انجام کاری به شما تعلق می‌گیرد. در این مقاله راه‌های کسب بیت کوین را بررسی کرده و توضیح دادیم. اکنون شما کدامین روش را برای کسب بیت کوین انجام می‌دهید؟ به نظرتان کدام راه بهتر است تا بیت کوین پاداش بگیرید؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4.2]

نظرات