ایردراپ نات کوین چه زمانی انجام می‌شود؟

پایان استخراج نات کوین ؛ ایردراپ نات کوین چه زمانی انجام می‌شود؟

دسته بندی : اخبار 9 فروردین 1403

خرید و فروش ارز دیجیتال ارز هشت

تیم توسعه دهنده نات کوین چند روز پیش به طور رسمی اعلام کرد که استخراج نات کوین در ۱ آوریل یعنی ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به پایان خواهد رسید. با وجود این خبر سوالات زیادی ذهن کاربران را درگیر خود کرده است و حالا بسیاری از افراد به دنبال این هستند تا بدانند ایردراپ نات کوین چه زمانی انجام می‌شود؟

با توجه به این که اطلاعیه نات کوین کاملا واضح نبوده است، در ادامه می‌خواهیم در این مطلب خبری ارز هشت به بررسی این مسئله بپردازیم.

پایان استخراج نات کوین به زودی؛ ایردراپ نات کوین چه زمانی انجام می‌شود؟

استخراج نات کوین به پایان رسید، اما این پایان ماجرا نیست! همانطور که می‌دانید، استخراج نات کوین در تاریخ ۱۳ فروردین ۱۴۰۴ به پایان رسید. اما نگران نباشید، این فقط پایان یک فصل است و فصل جدیدی با ایردراپ نات کوین آغاز خواهد شد. احتمالا تا دو هفته آینده ایردراپ نات کوین انجام می‌شود.

اما چه زمانی منتظر ایردراپ باشیم؟

هنوز تاریخ دقیقی برای ایردراپ نات کوین تعیین نشده است. تیم نات کوین در حال حاضر تمام تلاش خود را برای انجام ایردراپ به طور عادلانه و شفاف به کار گرفته است.

چه کسانی مشمول ایردراپ می‌شوند؟ تمام کاربرانی که تا تاریخ ۱۳ فروردین ۱۴۰۴ به استخراج نات کوین پرداخته‌اند و حداقل ۱۰۰ نات کوین استخراج کرده باشند، مشمول ایردراپ خواهند شد.

برای دریافت توکن‌های NOT، کاربران باید:

  • حداقل ۱۰۰ نات کوین استخراج کرده باشند.
  • حساب تلگرام خود را به کیف پول نات کوین متصل کرده باشند.

مراقب کلاهبرداری‌ها باشید. هیچ کس به جز تیم نات کوین نمی‌تواند تاریخ دقیق ایردراپ را اعلام کند.

به طور کلی با توجه به پایان استخراج نات کوین، انتظار می‌رود که ایردراپ در آینده نزدیک انجام شود. نات کوین یک پروژه نوظهور با پتانسیل رشد است و  توزیع توکن‌های NOT می‌تواند به افزایش قیمت نات کوین کمک کند.

صرافی غیر متمرکز نات کوین در راه است؟؟

صرافی غیرمتمرکز نات کوین در راه است! تیم نات کوین در حال توسعه یک صرافی غیرمتمرکز برای نات کوین است تا کاربران به راحتی بتوانند نات کوین خود را معامله کنند. علاوه بر این امکان لیست شدن نات کوین در صرافی‌های بزرگ وجود دارد! نات کوین در حال مذاکره با چندین صرافی بزرگ مانند بایننس و کوین بیس برای لیست شدن است. این امر می‌تواند به افزایش قیمت نات کوین و جذب سرمایه گذاران بیشتر جدید کمک کند.

این اخبار نشان دهنده آینده روشن نات کوین است. ایردراپ نات کوین می‌تواند نقطه عطفی در تاریخ این پروژه باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 4.3]

نظرات

  • سامان
    11 فروردین 1403

    سپاس از اطلاع رسانی شما