گروه ارز دیجیتال (DCG)

گروه ارز دیجیتال (DCG) و جنسیس زیر ذره‌‌بین

دسته بندی : اخبار , اخبار فوری 17 دی 1401

بلومبرگ: نقل و انتقالات گروه ارز دیجیتال (DCG) به جنسیس،  تحقیقات ایالات متحده را به دنبال دارد بر اساس گزارش این خبرگزاری، مقامات ایالات متحده در حال بررسی جریان وجوه بین گروه ارز دیجیتال و شرکت وام دهی جنسیس هستند.

بلومبرگ به نقل از منابع آگاه گزارش داد، دادستان های فدرال در ناحیه شرقی نیویورک در حال بررسی نقل و انتقالات بین DCG و Genesis هستند و کمیسیون بورس اوراق بهادار نیز تحقیقاتی را آغاز کرده است. این تحقیقات قبل از فروپاشی صرافی رمزارز FTX در نوامبر آغاز شد.

بلومبرگ گفت که تحقیقات در مراحل اولیه خود هستند و نه DCG و نه هیچ یک از بخش‌های آن متهم به تخلف نشده‌اند. همچنین مشخص نیست که چه فعالیت خاصی در حال بررسی توسط این نهاد است. بلومبرگ به نقل از سخنگوی این شرکت گفت:”دی سی جی همیشه تجارت خود را قانونی انجام داده است.”

سقوط 3AC

مشکلات کریپتو در سال گذشته بر گروه ارز دیجیتال (DCG) تاثیر گذاشته است. Genesis بیش از 2 میلیارد دلار به Three Arrows Capital (صندوق سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال که در ماه جولای سقوط کرد) وام داده بود. اخیراً، پیامدهای ورشکستگی FTX در نوامبر باعث شد جنسیس بازخریدها را به حالت تعلیق درآورد.

DCG شرکت مادر CoinDesk است که برای ارائه اخبار در مورد صنعت کریپتو با The Block رقابت می کند.از ابتدای سال 2021، مایکل مک کافری، مدیر عامل سابق و مالک اکثریت The Block، یک سری وام از موسس و مدیر عامل سابق FTX و Alameda سام بنکمن فرید گرفت. مک کافری در دسامبر 2022 پس از ناکامی در پس گرفتن  تراکنش ها از شرکت استعفا داد.

منبع خبر: لطفا اینجا کلیک کنید

 

برچسب:
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات