کریپتو تب چیست

کریپتو تب چیست آیا به کمک این پلتفرم می توان درآمد زایی کرد؟

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال 4 شهریور 1402

کریپتو تب crypto tab در ابتدا یکی از افزونه‌های مرورگر گوگل کروم بود، اما حالا از آن به عنوان یک مرورگر یا browser وب استفاده می‌شود. این مرورگر در واقع برای استخراج بیت کوین طراحی شده است و چیزی که آن را نسبت به سایر رقبایش متمایز می‌کندعدم نیاز آن به استفاده از سیستم‌های به خصوص است. این یعنی هر شخصی می‌تواند با استفاده از این مرورگر و با انجام فعالیت‌های مد نظربه استخراج بیت کوین بپردازد. (در این رابطه باید اطلاعات کافی داشته باشید و با خواندن توضیحات اولیه وسوسه نشوید!)
ما در این نوشتار صرافی ارز دیجیتال ارز هشت برای درک بهتر شما از برنامه کریپتو تب و نحوه عملکرد آن، به بررسی این موضوع پرداخته ایم. پس برای اینکه بدانید آیا استفاده از این ابزار ارزشش را دارد یا نه تا پایان با ما همراه بمانید.

کریپتو تب چیست؟

CryptoTab Browser یک مرورگر اینترنتی با برخی ویژگی‌های منحصر به فرد برای استخراج بیت کوین است. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا تنها با فعالیت در اینترنت، بدون انجام بازی‌های آنلاین یا تماشای ویدیو، بیت کوین به دست آورید.
اگرچه ادعاهایی مبنی بر این وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از این برنامه درآمدهای قابل توجهی داشته باشید، اما تجربه نشان می‌دهد که نمی‌توان به این ابزارها به عنوان یک منبع درآمد نگاه کرد چرا که سود حاصل از آن‌ها بسیار ناچیز است.
زمانی که از مرورگر کرپتو تب استفاده می‌کنید، می‌توانید به روش‌های مختلفی بیت کوین به دست آورید. علاوه بر استخراج، می‌توانید با ساخت یک شبکه وابسته – شبکه‌ای از دوستان که به شما کمک می‌کنند عملکرد بهتری داشته باشید – نیز درآمد کسب کنید. در واقع این روش همانند کد رفرال است و هر کاربری که با لینک شما این مرورگر را دانلود و نصب کند، سود کسب می‌کنید.

چگونه از مرورگر CryptoTab استفاده کنیم؟

همانطور که گفتیم با استفاده از مرورگر CryptoTab می‌توانید به کسب درآمد از رمزارزها بپردازید. برای اینکار لازم است تا این مرورگر را دانلود و نصب کنید و سپس مراحل ذیل را انجام دهید.

  • روی Log In کلیک کنید.
  • در صفحه ورود به مرورگر کریپتو تب گزینه Sign in with Google را انتخاب کنید.
  • آدرس ایمیل خود را وارد کنید و روی Next کلیک نمایید.
  • رمز عبور گوگل خود را وارد و روی Next کلیک کنید (توصیه می‌شود یک رمز عبور قوی و منحصر به فرد ایجاد کنید)، سپس Next را بزنید تا وارد سیستم شوید.
  • به محض ورود به مرورگر می‌توانید فعالیت را برای کسب بیت کوین آغاز کنید.

با استفاده از مرورگر کریپتو تب از چه روش هایی می توان به کسب درآمد پرداخت؟

روش ۱ – استخراج

همانطور که در بالا گفته شد، شما می‌توانید با استخراج ارز از CryptoTab کسب درآمد کنید. این در واقع اصلی‌ترین فرصت درآمدزایی این پلتفرم است.برای شروع استخراج رمزارز، باید مرورگر CryptoTab را نصب کنید. این تنها پیش نیاز این فرصت درآمدزایی است.فقط در اینجا یک هشدار کوچک می‌دهیم، آن هم این است که برخی از برنامه‌های آنتی ویروس این مرورگر را مضر می‌دانند. ما نمی‌گوییم که این کار لزوما به کامپیوتر شما آسیب می‌رساند بلکه فقط هشداری که دریافت کرده‌ایم را به اشتراک می‌گذاریم تا شما هم این موضوع را در نظر بگیرید و خودتان تصمیم بگیرید که آیا این کار برای شما مفید است یا خیر.
این مرورگر شباهت زیادی به کروم دارد و حتی شما می‌توانید از افزونه آن در مرورگر کروم نیز استفاده کنید. برای شروع استخراج، فقط باید مرورگر را باز کرده و ویژگی استخراج را فعال کنید. حالا می‌توانید سرعت استخراج مرورگر را به دلخواه خود تنظیم کنید.اگر سرعت استخراج را بالاتر ببرید، CryptoTab قادر به استخراج رمزارز بیشتر اما با هزینه‌ای مشخص خواهد بود. زمانی که سرعت را بالاتر ببرید، کامپیوتر شما برق بیشتری مصرف خواهد کرد. حتی متوجه آن خواهید شد زیرا کم کم صدای چرخش سریع‌تر فن‌های کامپیوتر خود را خواهید شنید.
کامپیوتر این کار را برای جبران گرمایی که کامپیوتر شما تولید خواهد کرد انجام می‌دهد زیرا قدرت پردازش بیشتری را به کار خواهد گرفت. بنابراین، افزایش سرعت استخراج با دو عیب بالقوه همراه است. ۱-مصرف برق بیشتر و ۲- کاهش عمر کامپیوتر

چگونه ویژگی استخراج رمزارز را در این مرورگر فعال کنیم؟

شما می‌توانید از ویژگی استخراج داخلی در مرورگر CryptoTab برای استخراج بیت کوین استفاده کنید. به صورت پیش فرض، این ویژگی غیرفعال است. برای فعالسازی این قسمت باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • منوی استارت را باز کنید و سپس به مسیر Settings > System > Power > Sleep بروید.
  • در تنظیمات مربوطه گزینه Power Settings را انتخاب کنید.
  • سپس روی Change Plan Settings کلیک کنید تا پنجره Edit Plan Settings باز شود.
  • روی گزینه‌ی مربوط بهChange Advanced Power Settings کلیک کنید.
  • با اسکرول به سمت پایین بخش مدیریت توان پردازنده را باز کنید.
  • تنظیمات Minimum Processor State را باز کنید.
  • ۱۰۰ درصد را برای هر دو حالت On Battery و Plug in تنظیم کنید.
  • پس از کلیک روی دکمه Apply، روی OK کلیک کنید.
  • در آخر نیز تمام پنجره‌های باز را ببنید. با طی کردن این مراحل می‌توانید از ویژگی نام برده شده به راحتی استفاده کنید.

2-روش ۲ – ساخت شبکه وابسته

راه دیگر کسب درآمد از پلتفرم کریپتو تب، دعوت دوستان به این برنامه است.

این ایده واقعا ساده است. شما با استفاده از لینک دعوت افراد را به استفاده از CryptoTab دعوت می‌کنید. وقتی فرد روی لینک کلیک می‌کند و CryptoTab را دانلود و روی کامپیوتر یا موبایل خود نصب می‌کند، به مرجع شما تبدیل خواهد شد.
دعوت دوستان در این برنامه دارای ۱۰ سطح متفاوت است. بنابراین، وقتی لینک ارجاع شما فرد دیگری را به استفاده از CryptoTab ترقیب می‌کند و آن‌ها هم قبول می‌کنند، او به سطح دوم ارجاع شما تبدیل خواهد شد و این مسیر تا سطح ۱۰ ارتقا پیدا می‌کند.

این روش درآمد قابل توجهی برایتان خواهد داشت، منتهی تنها مشکل آن این است که تنها از دوستانی که در حال استخراج هستند درآمد کسب می‌کنید و ثبت نام به تنهایی موجب درآمدزایی نخواهد بود.

چگونه درآمد حاصل از فعالیت در کریپتو تب را دریافت کنیم؟

شما با فعالیت در این پلتفرم ارز دیجیتال دریافت خواهید کرد و پس از فعالیت و کسب رمز ارز می‌توانید درآمد های به دست آمده را به کیف پول خود انتقال دهید. (حداقل میزان برداشت۰.۳۷ دلار  یا ۰.۰۰۰۰۱ BTC است.)


جمع بندی:

CryptoTab مرورگری است که به شما اجازه می دهد با روش استخراج، بیت کوین به دست آورید. این برنامه چند ویژگی خوب دارد اما اشکالات متعددی هم دارد که باید به آن ها توجه کنید.بنابراین، در پایان مقاله یک دید کلی از این پلتفرم را در اختیارتان قرار می دهیم. به این ترتیب، می توانید تصمیم بگیرید که آیا این برنامه برای شما مناسب است یا خیر.

مزایا:

  • ارائه روشی ساده برای کسب بیت کوین
  • امکان کسب درآمد منفعلانه
  • امکان کسب درآمد های ارجاعی از طریق دعوت دوستان
  • عملکرد بهتر نسبت به سایر برنامه های استخراج رایگان
  • کاربری ساده
  • عدم نیاز به کامپیوترهای مخصوص ماینینگ

معایب:

  • فرصت های درآمدزایی محدود
  • کسب درآمد زمان بر

به طور کلی اگر این کار را به درستی انجام دهید، در کنار آن دوستان خود را نیز به برنامه دعوت کنید و به طور بالقوه فعالیت داشته باشید، کریپتو تب می‌تواند یک منبع کسب درآمد و راهی برای اسخراج بیت کوین باشد. اما باید انتظار معقولانه‌ای داشته باشید چرا که قطعا این پلتفرم شما را ثروتمند نخواهد کرد!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات