صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون احراز هویت

صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون احراز هویت ؛ شروع سرمایه گذاری بدون هیچ محدودیتی!

دسته بندی : صرافی ارز دیجیتال 16 بهمن 1402

صرافی بدون احراز هویت یکی از مواردی است که کاربران زیادی به دنبال آن هستند! اما چرا صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون احراز هویت؟ به طور کلی صرافی بدون احراز هویت این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا بدون ارائه هیچ اطلاعات شخصی اقدام به خرید ارز دیجیتال یا فروش آن نماید. بنابراین این صرافی‌ها برای کسانی که به مدارک شناسایی و هویتی خود دسترسی ندارد و یا نمی‌خواهند به هیچ وجه اطلاعات آن‌ها فاش شود مناسب است. در این مقاله از ارز هشت همراه ما باشید تا لیست این صرافی‌ها را در اختیار شما قرار دهیم. اما توصیه می‌کنیم حتما به نکته‌هایی که در ادامه مطلب خواهیم گفت توجه کنید.

چرا کاربران به دنبال صرافی بدون احراز هویت اند؟

دلیل اصلی این که کاربران از صرافی‌های بدون احراز هویت استفاده می‌کنند این است که نمی‌خواهند اطلاعات شخصی و تراکنش‌های آن‌ها فاش شود. صرافی‌های بدون نیاز به احراز هویت همان قابلیت‌های کلی یک صرافی معاملاتی معمولی را دارند. با این جال برخی از صرافی‌های خارجی که نیاز به KYC ندارند مبلغ واریز و برداشت را برای کاربران محدود می‌کنند.

بنابراین دلیل این که کاربران به دنبال صرافی خارجی یا ایرانی بدون احراز هویت هستند، حریم خصوصی است. در این صرافی‌ها مواردی همچون آدرس، اطلاعات هویتی و کارت شناسایی ارائه نمی‌شود. در ادامه چند مورد از این صرافی‌ها را معرفی می‌کنیم.

معرفی 5 صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون احراز هویت


1- صرافی خارجی MEXC؛ بزرگ ترین پلتفرم معاملاتی بدون نیاز به احراز هویت

MEXC یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی بدون نیاز به احراز هویت است که بدون به اشتراک گذاشتن ID شما،   خدمات متعددی با کارمزد را در اختیارتان قرار می‌دهد.

MEXC برای کسانی که نمی‌خواهند حریم خصوصی آن‌ها فاش شود، معاملات اسپات و فیوچرز را  ارائه می‌دهد. اما بازار OTC (معاملاتی که مستقیم بین دو نفر انجام می‌شود) تا زمانی که  KYC پایه را انجام ندهید، از دسترس خارج است. در این صرافی خرید و فروش بیت کوین با کارمزد صفر درصد انجام می‌شود که هیچ صرافی رمزارز دیگری بدون احراز هویت این ویژگی وجود ندرد.

از سوی دیگر، معاملات آتی با کارمزد ۰.۰۱ درصدی و کارمزد ۰ درصدی انجام می‌شود که این مقدار باز هم کم‌تر از اکثر صرافی‌های رمزارز است.

صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون احراز هویت MEXC

علاوه بر این صرافی MEXC نیازی ندارد که با ایمیل خود ثبت نام کنید. شما می‌توانید با استفاده از کیف پول کریپتو خود مانند MetaMask ثبت نام کنید، کریپتو ذخیره کنید، آن را با سایر ارزهای ردیجیتال مبادله  یا معامله کنید و به کیف پول کریپتویی خود واریز کنید. البته باید توجه کنید برای انتقال و برداشت ارز در طرح بدون احراز هویت محدودیت‌هایی وجود دارد که سعی شده این محدودیت در بالا‌ترین مقدار خود باشد. برای مثال برای برداشت بیت کوین در طرح بدون احراز هویت امکان برداشت ۳۰ BTC در ۲۴ ساعت وجود دارد.

همچنین اگر می‌خواهید با ارز فیات کریپتو بخرید، باید حتما احراز هویت کنید. چرا که این فرآیند از طریق شخص ثالثی از MoonPay، Simpex، Banxa و مرکوریو انجام می‌شود. برخی از آن‌ها ویزا و مسترکارت را می‌پذیرند و برخی انتقال اپل پی، گوگل پی و سپا را نیز قبول می‌کنند.

به طور کلی این صرافی برای کسانی که به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون احراز هویت هستند می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

مزایا و معایب صرافی MEXC

مزایا معایب
امکان انجام معاملات اسپات و فیوچرز بدون احراز هویت معاملات OTC بدون احراز هویت امکان پذیر نیست
کارمزد صفر برای معاملات اسپات خرید رمزارز با ارز فیات از طریق اشخاص ثالثی انجام می‌شود که به KYC نیاز دارند.
ارائه نمودارهای معاملاتی پیشرفته
امکان معامله بیش از 1000 ارز دیجیتال

2-صرافی کوینکس؛ بدون احراز هویت در این صرافی با خیال راحت سرمایه گذاری کنید!

کوینکس (CoinEx) یک صرافی متمرکز در هنگ کنگ است که بدون فرآیند KYC، معاملات نقدی و آتی رمزارزها را به کاربران خود ارائه می‌دهد. همچنین این صرافی با معاملات مارجین و ییلد فارمینگ به یک بازار ساز خودکار تبدیل شده است.

این صرافی از مدل کارمزد میکر/تیکر استفاده می‌کند که در آن قیمتی که برای معامله ارز دیجیتال پرداخت می‌کنید به این بستگی دارد که آن را با سفارش بازار (پذیرنده) بخرید یا سفارش محدود را با قیمت مشخصی (سازنده) تنظیم کنید. کارمزد اولیه هم برای سازندگان بازار و هم برای مصرف کنندگان ۰.۲ درصد است، اما شما می‌توانید با استیکینگ توکن‌های CET کارمزد معاملات خود را کاهش دهید.

کوینکس؛ بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون احراز هویت

در کوینکس بدون احراز هویت، حساب شما محدود به معامله حداکثری ۱۰ هزار دلار  ارز دیجیتال در 24 ساعت است. اگر می خواهید این عدد را افزایش دهید، باید حساب خود را تایید و احراز کنید.

مزایا و معایب صرافی کوینکس

مزایا معایب
امکان انجام معاملات اسپات و فیوچرز بدون احراز هویت محدودیت $10,000 دلاری برای برداشت ارزها
امکان کاهش کارمزدها با استیکینگ CEX خرید و فروش با ارز فیات نیاز به احراز هویت دارد
کارمزد پایه 0.2% برای معاملات در سطح پایه در معاملات فیوچرز برای کاربران بدون احراز هویت محدودیت دارد
ارائه چارت های پیشرفته برای بررسی و تحلیل

3-صرافی یونی سواپ؛ پلتفرم معاملاتی خارجی بدون نیاز به KYC

یونی سواپ یک صرافی غیر متمرکز (DEX) روی بلاک چین اتریوم و زنجیره‌های لایه ۲ آن مانند پولیگان، آربیتریوم و  همچنین توکن‌های زنجیره BNB است. این یعنی مالک هیچ نهادی نیست که بتواند دارایی‌های شما را مسدود کند. روش کار در صرافی یونی سواپ به این صورت است که کاربر ابتدا باید کیف پول خود را به صرافی متصل کند و سپس توکن‌های مورد نظر خود را مبادله نماید. این کار نیاز به فرآیند KYC ندارد و ناشناس است.

جدا از مبادله توکن، شما می‌توانید NFT‌ها را نیز در یونی سواپ ترید کنید و همچنین یک ویژگی دیگر اپلیکیشن یونی سواپ این است که شما می‌توانید نقدینگی خود را تامین کنید و در قالب توکن‌های رمزنگاری جدید درآمد غیرفعال کسب کنید.

صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون احراز هویت یونی سواپ

مزایا و معایب صرافی یونی سواپ

مزایا معایب
بزرگترین صرافی ارز دیجیتال غیر متمرکز کارمزد بالا نسبت به سایر پلتفرم های معاملاتی
طراحی کاربرپسند و یوزر فرندلی
امکان ترید NFT
امکان تامین نقدینگی

4-صرافی محبوب پنیکیک سواپ پلتفرم سرمایه گذاری بدون KYC

PancakeSwap یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های رمزارز بدون نیاز به احراز هویت است که روی زنجیره هوشمند BNB فعالیت می‌کند. این صرافی با رابط کاربری کاربرپسند و کارمزد تراکنش پایین، آن را به انتخابی مناسب برای علاقه مندان تبدیل شده است.

PancakeSwap دارای طیف متنوعی از ویژگی‌ها از جمله ییلد فارمینگ، پل‌های روی بلاکچینی و همچنین مبادله اسپات و فیوچرز است. اگر می‌خواهید به صورت مستقیم کریپتو بخرید، می‌توانید این کار را با ارز فیات از طریق MoonPay، مرکوریو و Transak انجام دهید. (این راه های پرداختی برای کاربران ایرانی در دسترس نیست.)

صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون احراز هویت پنکیک سواپ

PancakeSwap پلتفرم خود را گیمینگ طراحی کرده است. به این صورت که شما می‌توانید قیمت توکن را پیش بینی کنید، بازی‌های دفاع از برج PvP و PvE را انجام دهید، در قرعه کشی‌ها شرکت کنید یا NFT‌های تجاری را در زنجیره BNB معامله کنید. اگر می‌خواهید بعد از دریافت کریپتو این کار را انجام دهید، به بخش بازی و NFT مراجعه کنید. هیچ اجباری برای انجام هیچ کدام از این کارها وجود ندارد و این موراد تنها برای جذابیت پلتفرم طراحی شده اند.

مزایا و معایب صرافی پنکیک سواپ

مزایا معایب
امکان خرید ارز دیجیتال با فیات کوین و توکن ها با محبوبیت کم کارمزد بالایی دارند
پشتیبانی از توکن های بلاکچین اتریوم و bnb
تراکنش های سریع
امکان خرید و فروش nft

5-صرافی ارز دیجیتال خارجی چنج نو (Change now)

ChangeNOW یک صرافی رمزارز غیر متمرکز با تمرکز بر امنیت و حریم خصوصی کاربران است. این شرکت خود را به عنوان یک پلتفرم قابل اعتماد برای مبادله رمزارزها و طیف وسیعی از محصولات و خدمات مرتبط با رمزارزها معرفی کرده است.

این پلتفرم از رمزارزهای زیادی پشتیبانی می‌کند و بیش از ۴۵۰ رمزارز از جمله گزینه‌های محبوبی مانند بیت کوین، اتریوم و… در آن قابل معامله است و هم کاری آن با گزینه‌های مطرح صنعت کریپتو مانند بایننس، ترزور و لجر اعتبار آن را بیشتر می‌کند.

صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون احراز هویت برای ایرانی ها

ساختار کارمزد شفاف و رقابتی، سازگار با شرایط بازار برای ارائه بهترین نرخ به کاربران خود. علی رغم هزینه‌ای کمی بالاتر از میانگین صنعت برای برداشت بیت کوین، ChangeNOW همچنان گزینه جذابی برای مقرون به صرفه بودن و کیفیت خدمات خود است.

امنیت یکی از اولویت‌های اصلی ChangeNOW است که از اقدامات پیشرفته برای حفاظت از سرمایه‌ها و اطلاعات کاربران استفاده می‌کند. ماهیت غیر محرمانه آن به این معنی است که کاربران کنترل کلیدهای خصوصی خود را حفظ می‌کنند و خطر از دست دادن دارایی در اثر حملات سایبری را کاهش می‌دهند.

این سرویس همچنین دارای کانال‌های پشتیبانی پاسخگو و قابل دسترس از جمله چت زنده و رسانه‌های اجتماعی است که به صورت ۲۴ساعته به کاربران کمک می‌کند.

مزایا و معایب صرافی change now

مزایا معایب
پشتیبانی از 450 ارز دیجیتال ارائه هزینه کارمزد بالا برای برداشت بیت کوین
هزینه کارمزد رقابتی با رقبا با توجه شرایط بازار
ارائه خدمات به صورت غیرمتمرکز برای حفظ حریم شخصی کاربران

ریسک استفاده از صرافی خارجی بدون احراز هویت چیست؟

استفاده از صرافی خارجی ارز دیجیتال بدون احراز هویت، همراه با ریسک‌ها و خطرات مالی متعددی است. یکی از مهم‌ترین ریسک‌ها، عدم امنیت اطلاعات مالی و شخصی است. زیرا در این صورت، اطلاعات حساب بانکی، اطلاعات کارت اعتباری و سایر اطلاعات حساس شما در دسترس یک سازمان خارجی قرار می‌گیرد که ممکن است مورد هک قرار گیرد.

علاوه بر این، صرافی‌های خارجی بدون احراز هویت امکان دارد به راحتی در معرض حملات کلاهبرداری و سرقت های دیجیتالی قرار بگیرند. این حملات می‌توانند منجر به از دست دادن سرمایه‌های کاربران و مشکلات مالی جدی شود که گاها قابل پیگیری هم نیستند.

همچنین، عدم وجود نظارت و راه‌اندازی متناسب از سوی مقامات مالی و بانکی می‌تواند به وجود آوردن ریسک‌های قانونی و مالی برای کاربران صرافی‌های بدون احراز هویت منجر شود.

با این وجود، برای کاهش ریسک‌ها و خطرات مالی، اهمیت استفاده از صرافی‌های معتبر و با تاریخچه مورد قبول و قابل اعتماد بسیار زیاد است. همچنین، باید همواره از ابزارهای امنیتی مانند وارد کردن کلمات عبور قوی و استفاده از وسایل احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده کرد تا از امنیت مالی خود مطمئن شوید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون احراز هویت برای ایرانی ها کدام است؟

بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون احراز هویت برای کاربران ایرانی، باید با توجه به نیازها و شرایطی که امکان دارد انتخاب شود. اما برخی از صرافی‌های معتبر که کاربران بیشتری دارند در حال حاضر عبارت اند از:

  • کوینکس
  • صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس
  • یونی سواپ
  • و پنیکیک سواپ

در انتخاب بهترین صرافی بدون احراز هویت برای شما، به مواردی مانند میزان امنیت، محدودیت‌ها و شرایط معاملاتی، کارمزدها و کیفیت خدمات ارائه شده توسط صرافی‌ها توجه کنید.

صرافی بدون احراز هویت می‌تواند برای دارایی های شما پر ریسک باشد:

ارزهای دیجیتال در حال حاضر تحت نظارت سیستم های مالی دنیا است و به همین دلیل از ابتدا تا به امروز تعداد صرافی هایی که بدون احراز هویت خدمات به کاربران ارائه می‌دهند هر ساله در حال کاهش است. چرا که احراز هویت صرافی ها صرفا برای مبارزه با پولشویی و فعالیت های مجرمانه است. در این راستا متخصصان ارزهای دیجیتال تاکید می‌کنند که حفظ حریم خصوصی و ناشناس بودن بخشی از اصول ارزهای دیجیتال است، قانونگذاران نیز باور دارند که احراز هویت (KYC) می‌تواند به جلوگیری از کلاهبرداری و پولشویی کمک کند.

در انتها باید بگوییم، استفاده از صرافی خارجی بدون احراز هویت یا با احراز هویت KYC به ترجیح شخصی و تحمل ریسک فردی بستگی دارد. برای کاربران، مهم است که درباره سیاست‌ها و خطرات احتمالی هر صرافی که انتخاب می‌کنند تحقیق کنند. در حالی که آینده صرافی‌های آنلاین بدون احراز هویت نامشخص است، اصول تمرکززدایی که آنها نشان می‌دهند همچنان نقش مهمی در توسعه و رشد صنعت ارزهای دیجیتال بازی می‌کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

نظرات

  • hossin
    22 بهمن 1402

    خوب بهتراز برنامه های دیگس البته باید بلدباشی باش کارکنی