گردونه ارز هشت

شانس برنده شدن ارز دیجیتال با گردونه شانس صرافی ارز هشت

دسته بندی : اخبار 8 مرداد 1402

گردونه شانس صرافی ارز هشت کمپین جدیدی است که شما کاربران عزیز می‌توانید با چرخاندن آن شانس تان را برای برنده شدن جوایز نقدی و غیر نقدی ما امتحان کنید. در ادامه برای اینکه بیشتر با شرایط این گردونه شانس ارز دیجیتال آشنا شوید، قوانین استفاده از آن را توضیح می‌دهیم.

پلتفرم ارز هشت

پلتفرم ارز هشت، یک صرافی ارز دیجیتال هست که فعالیت خود را از اردیبهشت ۱۳۹۷ آغاز کرده است. این صرافی خدمات ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در کنار آن‌ها امنیت این پلتفرم یکی از دلایلی است که به محبوبیت آن افزوده است.

علاوه بر این گفتنی است که ارز هشت تاکنون افتخارات زیادی را به دست آورده که بزرگترین آن جلب اعتماد بیش از ۱۳۳.۰۰۰ کاربر فعال ایرانی و پاسخ به ۲۷.۰۰۰ تیکت پشتیبانی در سال است.

گردونه شانس صرافی ارز هشت

یکی از امکانات جدید این پلتفرم گردونه شانس صرافی ارز هشت میباشد، که تازگی آپدیت جدیدی برای گردونه های ارز هشت ایجاد شده است. درادامه با تمامی امکانات گردونه ها آشنا خواهید شد.

بنر گردونه جدید

سطح احراز هویت : هرچه سطح احراز هویت کاربر بالاتر باشد، میزان برداشت ارز طی یک روز توسط کاربر افزایش میابد. سطح احراز هویت شامل شش سطح ( صفر ، یک ، دو ، سه ، چهار و پنج میباشد)

به طور کلی استفاده از گردونه صرافی ارز هشت، شرایط پیچیده ای ندارد فقط کافی است تا در صرافی ثبت نام کنید و هر روز شانس‌تان را برای برنده شدن امتحان کنید.

پس با این شرایط برای دریافت 2,500,000 ریال از گردونه شانس پلتفرم معاملاتی ارز هشت آماده اید؟

در این رابطه سوال کاربران جدید که قرار هست برای اولین بار از این کمپین استفاده کنند، این است که شرایط استفاده از گردونه ارز هشت چیست؟ در ادامه برای پاسخ به این سوال، قوانین اولیه و ساده‌ای که برای شرکت در نظر گرفته‌ایم را عنوان می‌کنیم. این موارد عبارت‌اند از:

  1.  چرخاندن گردونه فقط هر 24 ساعت یک‌بار امکان پذیر است.
  2. برای چرخش گردونه و برداشت جایزه، احراز هویت سطح یک الزامی است. احراز هویت سطح ۱ پیچیده نیست و مراحل انجام آن نیاز به وارد کردن اطلاعات زیر دارد:
  • نام
  • نام خانوادگی
  • نام پدر
  • کد ملی
  • تاریخ تولد
  • شماره همراه

ثبت نام در صرافی ارز هشت

بعد از پر کردن اطلاعات مورد نیاز، حساب کاربری شما به سطح یک ارتقا می‌یابد. پس از آن می‌توانید از صفحه پنل کاربری خود به بخش گردونه شانس پلتفرم معاملاتی ارز هشت دسترسی پیدا کنید.

قسمت پنل کاربری

 صرافی ارز هشت

سطح بندی گردونه شانس ارز هشت

گردونه های شانس صرافی ارز هشت بر اساس سطح کاربری تعیین شده است. براساس میزان تراکنش کاربر در قسمت پنل کاربر سطح کاربری با لوگوی مخصوص خود مشخص شده است. کاربران بر اساس میزان تراکنش‌ به چهار دسته تقسیم بندی شده اند.

سطح اول برنزی نام دارد کاربرانی که بین صفر تا ۱۰۰ میلیون تومن در ۳۰ روز گذشته تراکنش داشته اند.

سطح دوم نقره ای نام دارد کاربرانی که بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومن در ۳۰ روز گذشته تراکنش داشته اند.

سطح سوم طلایی نام دارد کاربرانی که بین ۴۰۰ تا ۱ میلیارد تومن در ۳۰ روز گذشته تراکنش داشته اند.

سطح چهارم کریستالی نام دارد کاربرانی که بالای یک میلیارد تومن تراکنش انجام بدن در ۳۰ روز گذشته تراکنش داشته اند.کمترین میزان کارمزد رو پرداخت خواهند کرد.

کاربران میتوانند به راحتی در هر ماه سطح کاربری خود را افزایش داده و از امکانات هر سطح و همینطور گردونه شانس که بر اساس سطح کاربری جوایز متفاوتی دارد استفاده کنند. نکته مهم این است که سطح کاربری شما با سطح احراز هویت متفاوت می باشد از این نظر که سطح کاربری میزان کارمزد شما رو تعیین می‌کند در صورتی که سطح احراز هویت میزان برداشت شما از صرافی رو تعیین می‌کند.

قسمت پنل کاربر

جوایز گردونه شانس ارز هشت

جوایز سطح برنزی جوایز سطح نقره ای جوایز سطح طلایی جوایز سطح کریستال
10 هزار تومان یک عدد ریپل 50 هزار تومان 200 هزار تومان
یک عدد ورج هزار تومان یک عدد کاردانو ارز توموچین
2 هزار تومان یک عدد فانتوم یک عدد تروفای یک عدد استلار
30 درصد کارمزد ترید 20 درصد تخفیف 30 درصد تخفیف 100 درصد تخفیف
یک عدد گالا یک عدد استلار یک عدد هارمونی یک عدد ریپل
یک عدد دوج چینی 20 هزار تومان یک عدد فانتوم 20 هزار تومان
یک ریفی یک عدد هارمونی 2 هزار تومان یک عدد استلار
پوچ پوج یک عدد دودو یک عدد تروفای
10 درصد کارمزد ترید یک عدد تروفای 60 درصد تخفیف 50 درصد تخفیف
یک عدد هارمونی یک عدد دودو یک عدد استلار یک عدد فانتوم
یک عدد تروفای 50 درصد تخفیف 20 هزار تومان یک عدد دودو
یک عدد دودو یک عدد کاردانو یک عدد ریپل 50 هزار تومان

بنر گردونه شانس صرافی ارز هشت

در صورت برنده شدن هر یک از جوایز می‌توانید در سریعترین زمان جایزه خود را برداشت کنید و یا به خرید و فروش بپردازید، فقط احراز هویت در ارز هشت را فراموش نکنید!

در بخش گردونه شانس کابرانی که برنده جوایز شده اند نمایش داده میشود. و در بخش دیگر تمامی جوایزی که خود کاربر برنده شده است نشان داده میشود.

بخش گردونه

بخش آخرین چرخش گردونه و بخش آخرین گردونه های من

قسمت آخرین جوایز

سخن پایانی

گردونه شانس، فرصتی فوق‌العاده برای برنده شدن جوایز نقدی و غیر نقدی در صرافی ارز هشت است. با ثبت‌نام در صرافی و چرخاندن گردونه هر روز، شانس‌های شما برای برنده شدن افزایش خواهد یافت. به همین دلیل، این فرصت را از دست ندهید و از گردونه شانس بهره‌مند شوید.

گردونه شانس صرافی ارز هشت نشان می‌دهد، که ممکن است برای علاقه‌مندان به دنیای ارزهای دیجیتال فرصتی جذاب باشد. به این ترتیب، شما می‌توانید به طور مستمر از این فرصت استثنایی بهره‌برداری کنید و به برندگان جوایز نقدی و غیر نقدی تبدیل شوید.

برچسب:
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 9 میانگین: 3.8]

مقالات مشابه

نظرات