راه‌های افزایش پرافیت همستر کامبت به یک میلیون

راه‌های افزایش پرافیت همستر کامبت به یک میلیون

دسته بندی : اخبار 19 تیر 1403

صرافی ارز دیجیتال

همستر کامبت یک بازی تلگرامی در سبک بازی‌های تپ تو ارن (Tap To Earn) است. این بازی تا الان توانسته است، عنوان محبوب‌ترین بازی تلگرامی را به خود اختصاص دهد. هر کاربر در این بازی نقش مدیرعامل یک صرافی کوچک را دارد. کاربر یا همان مدیرعامل صرافی باید در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کند و سود مجموعه خود را به حداکثر برساند. سودآوری صرافی فرضی در این بازی با یک معیار به نام پرافیت (Profit Per Hour) یا همان سود ساعتی سنجیده می‌شود. طی گزارش‌هایی که تیم توسعه همستر کامبت ارائه داده‌اند Profit Per Hour مهم‌ترین عامل در توزیع ایردراپ همستر کامبت است. هر کاربر به عنوان مدیر صرافی فرضی باید بتواند پرافیت صرافی خود را به حداکثر میزان آن برساند. ما در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا راه‌های افزایش پرافیت همستر کامبت به یک میلیون را بیابید.

راه‌های افزایش پرافیت همستر کامبت به یک میلیون

برای اینکه بتوانید به هدف پرافیت یک میلیونی دست بیابید باید چند نکته را در بازی رعایت بکنید. شما باید ماموریت‌های خواسته شده در بازی را به درستی انجام دهید. به عنوان مدیر یک صرافی فرضی در این بازی باید سکه‌های کسب شده خود را در این بازی صرف ماموریت‌هایی کنید که پرافیت بیشتری برای شما دارند. در ادامه همین مطلب ما هر کدام از نکات و ماموریت‌ها را به طور مجزا برای شما بررسی کرده‌ایم.

۱- تعداد ریفرال‌ها

بازی همسترکامبت برای هر کاربر یک لینک دعوت مختص به همان کاربر ایجاد می‌کند که به آن لینک ریفرال می‌گویند. این بازی برای اینکه کاربران خود را افزایش دهد و همه افراد به این بازی دسترسی داشته باشند از کاربران خود خواسته است که دوستان و آشنایان خود را از طریق لینک دعوت مختص خود (لینک ریفرال) به این بازی دعوت کنند. در بخش ماین این بازی یک سری کارت‌ها در قسمت‌های مختلف تعبیه شده‌اند.

برای خرید هر کدام از این کارت‌ها نیاز به مبلغ مشخصی سکه دارید. همچنین با خرید هرکدام از این کارت‌ها مقدارمشخصی به پرافیت ساعتی شما اضافه می‌شود. اگر یک کاربر بخواهد به همه کارت‌های بخش ماین (Mine) دسترسی داشته باشد باید حداقل ۹ نفر را با لینک دعوت خود از بخش فرند (Friends) به بازی دعوت کند. برای اینکه بتوانید این تعداد کاربر را جذب کنید می‌توانند لینک دعوت خود را در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام یا تلگرام به اشتراک بگذارند. با این کار افرادی که علاقمند به این بازی هستند از طریق لینک شما می‌توانند بازی را شروع کنند و کارت‌های بیش‌تری در دسترس شما قرار بگیرد.

۲- خرید کارت‌های بهینه در بازی

کارت‌های همستر کامبت هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند.کارت‌هایی که در بخش ماین (Mine) موجود هستند قیمت متفاوتی دارند و پرافیت یا سود ساعتی هر کدام هم با کارت دیگر متفاوت است. شما باید دقت کنید که سکه‌های خود را صرف خرید چه کارتی می‌کنید. باید به دنبال کارت‌هایی باشید که قیمت کمی دارند و در مقابل سود یا پرافیت بیشتری برای شما دارند. در بخش ماین همستر کامبت قسمتی به نام کارت‌های اسپشیال (Special) وجود دارد. کارت‌های این قسمت یا همان کارت‌های ویژه نسبت به قسمت‌های دیگر پرافیت بیشتری دارند. نکته قابل توجه در کارت‌های این قسمت این است که نمی‌توانید پشت سر هم و بلافاصله کارت‌ها را ارتقا دهید.

برای این کارت‌ها محدودیت زمانی در نظر گرفته شده است و شما باید برای ارتقاء مجدد کارت‌ها مدت زمانی را صبر کنید. در بخش لگال (Legal) قسمت ماین (Mine) این بازی کارت‌های لیسانس (Licence) کشورهای مختلف موجود هستند. این کارت‌ها قیمت کم و سود بیشتری دارند. همین‌طور در بخش مارکت (Market) قسمت ماین کارت‌های مارجین تریدینگ (Margin Trading) می‌توانند گزینه‌های خوبی برای خرید باشند.

۳- دریافت کومبو کارت‌ها و کد مورس روزانه

همان‌طور که می‌دانید همستر کامبت در کانال‌های رسمی خود گفته است که ایردراپ این بازی بر اساس مقدار پرافیت انجام می‌شود. اما همچنان باید بدانید که داشتن سکه اهمیت زیادی در بازی دارد. سکه به شما کمک می‌کند کارت‌های بخش ماین را بخرید و ارتقا دهید. با ارتقاء کارت‌ها شما می‌توانید پرافیت خود را افزایش دهید. پس این نکته مهم است که بدانید برای افزایش پرافیت، شما نیاز به سکه بیشتری نیز دارید.
برای جمع آوری سکه بیشتر نمی‌توانید صرفاً روی ضربه زدن یا تپ (Tap) کردن حساب کنید. این کار در بازی چندان کار مفیدی نیست و زیاد به شما کمک نخواهد کرد. برای این‌که موجودی سکه خود را افزایش دهید باید به دنبال روش‌های به صرفه‌تری باشید. تیم همستر کامبت دو راهکار ساده برای به دست آوردن سکه‌های بیشتر معرفی کرده‌اند.

راه‌های افزایش پرافیت همستر کامبت به یک میلیون

۱-۳ وارد کردن کد مورس روزانه

با وارد کردن کد مورس روزانه همستر یک میلیون سکه رایگان به امتیازات شما اضافه می‌شود. این کد مورس در قسمت دیلی چیپر (Daily chiper) در صفحه اصلی بازی همستر کامبت در دسترس شما قرار دارد. تیم همستر کامبت هر روز یک کلمه رایج در فضای ارزهای دیجیتال را به عنوان کد مورس روزانه در نظر می‌گیرد. برای وارد کردن کد مورس باید ترفند وارد کردن حروف آن را رعایت کنید.

۲-۳ پیدا کردن کومبوکارت یا کارت‌های روزانه

با خریدن یا ارتقاء دادن کارت‌های مورد نظر روزانه می‌توانید به راحتی موجودی سکه خود را افزایش دهید. همستر کامبت روزانه سه کارت بخش ماین را به عنوان کمبو کارت در نظر می‌گیرد. شما با ارتقا یا خریدن این کارت‌ها می‌توانید روزانه ۵ میلیون سکه رایگان بگیرید.

۴- دریافت دیلی ریوارد (Daily Reward)

شما علاوه بر دو روش قبلی با مراجعه به بخش دیلی ریوارد (Daily Reward) در صفحه اصلی همستر کامبت هم می‌توانید سکه رایگان دریافت کنید. این بخش به نسبت بخش‌های معرفی شده قبلی زیاد مورد توجه کاربران نیست. اما در هر صورت این قسمت هم روشی برای افزایش موجودی سکه‌هایتان است. شما باید به صورت روزانه به این بخش مراجعه کنید و روی دکمه کلیم (Claim) کلیک کنید تا مقدار مشخصی سکه به طور رایگان دریافت کنید. این بخش به صورت دوره‌های ۱۰ روزه عمل می‌کند.

پاداش هر روز متفاوت است و از روز اول که ۵۰۰ سکه است شروع می‌شود. پاداش روزانه شما هر روز افزایش می‌یابد تا روز دهم که به ۵ میلیون سکه رایگان می‌رسد. پس از پایان روز دهم این روند مجدداً از روز اول شروع می‌شود. بعدها که موجودی سکه شما افزایش یافت می‌توانید از این سکه‌ها برای ارتقاء کارت‌ها و افزایش پرافیت خود استفاده کنید.

کلام پایانی:

ما در این مطلب راه‌های افزایش پرافیت همستر کامبت به یک میلیون را به صورت مختصر بررسی کردیم. طبق اعلام تیم توسعه دهنده توزیع ایردراپ همستر کامبت بر اساس پرافیت یا سود ساعتی کاربران است. بنابراین شما باید موجودی سکه خود را افزایش دهید و از آن برای خرید کارت‌های با سود بالا و قیمت کم استفاده کنید. با این کار پرافیت شما افزایش خواهد یافت. برای اینکه موجودی سکه خود را افزایش دهید و از آن برای افزایش پرافیت استفاده کنید، می‌توانید از طریق کد مورس روزانه و کمبو کارت‌های روزانه اقدام کنید. این دو راه به شما کمک خواهد کرد که سکه‌های بیشتری دریافت کنید و زودتر به پرافیت یک میلیونی دست بیابید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

نظرات