پیدا کردن رمز ارزهای جدید قبل از لیست شدن

پیدا کردن رمز ارزهای جدید قبل از لیست شدن (2024)

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال 18 بهمن 1402

برخی از ارزهای دیجیتال زمانی که برای اولین بار در صرافی‌ها لیست می‌شوند، به شدت افزایش قیمت می‌یابند و بازده بسیار بالایی را برای سرمایه گذارانی که قبل از لیست شدن آن‌ها را خریداری کرده اند، ایجاد می‌کنند. بنابراین بر عهده سرمایه گذاران است که بهترین توکن‌های جدید را قبل از ورود به صرافی‌ها پیدا کنند. روش‌های مختلفی برای یافتن ارزهای جدید قبل از لیست شدن وجود دارد. در این راهنما، بهترین روش‌ها را برای چگونگی یافتن ارزهای دیجیتال جدید توضیح خواهیم داد و به برخی از بهترین ارزهای دیجیتال جدیدی که باید در سال ۲۰۲۴ به آن‌ها توجه کرد، اشاره می‌کنیم. پس ما با تیم ارز هشت همراه بمانید تا روش های پیدا کردن رمز ارزهای جدید قبل از لیست شدن را بررسی کنیم.

روش های پیدا کردن رمز ارزهای جدید قبل از لیست شدن


1-پیدا کردن رمز ارزهای جدید قبل از لیست شدن در شبکه‌های اجتماعی:

شبکه‌های اجتماعی می‌توانند منبع فوق العاده‌ای برای اطلاعات در مورد ارزهای دیجیتال جدید باشند. این مسئله از دو نظر حائز اهمیت است:

حضور پروژه‌های جدید: تقریبا همه پروژه‌های رمزنگاری جدید، زمانی که برای اولین بار توکنی را راه‌اندازی می‌کنند، در شبکه‌های اجتماعی حضور پیدا می‌کنند. شما می‌توانید شبکه‌های اجتماعی را برای دیدن اینکه کدام پروژه‌ها در حال جذب دنبال‌کننده هستند و تیم پروژه چقدر با جامعه خود ارتباط برقرار می‌کند، بررسی کنید. این موضوع به ویژه برای میم کوین‌ها (meme coins) اهمیت دارد. اغلب موفقیت پروژه‌های جدید با تعداد دنبال کنندگانی که در شبکه‌های اجتماعی دارند و کیفیت محتوای آن‌ها ارتباط مستقیم دارد.

تاثیر اینفلوئنسرها و تحلیلگران: دلیل دوم این است که بسیاری از اینفلوئنسرها و تحلیلگران حوزه ارزهای دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند و آن‌ها در به اشتراک گذاشتن نظرات خود تردیدی ندارند. هدف اینفلوئنسرهای حوزه ارزهای دیجیتال این است که به دنبال کنندگان خود در مورد ارزهای دیجیتال جدید و جذابی که باید بررسی کنند، اطلاع دهند. هر چه تعداد اینفلوئنسرهایی که دنبال می‌کنید بیشتر باشد، در مورد ارزهای دیجیتال جدید بیشتری خواهید شنید.

قیمت برخی از ارزهای دیجیتال زمانی که برای اولین بار در صرافی‌ها لیست می‌شوند، به شدت افزایش می‌یابند و بازده بسیار بالایی را برای سرمایه گذارانی که قبل از لیست شدن آن‌ها را خریداری کرده اند، ایجاد می‌کنند. اما همه پروژه های رمزنگاری موفق نیستند، بنابراین بر عهده سرمایه گذاران است که امیدوارکننده‌ترین توکن‌های جدید را قبل از ورود به صرافی‌ها پیدا کنند.

شبکه های اجتماعی برای پیدا کردن ارزهای جدید

بنابر در ادامه لیستی از بهترین حساب‌های کاربری کریپتو در شبکه‌های اجتماعی مختلف را مشاهده می‌کنید:

پیدا کردن ارزهای جدید در یوتیوب:

کانال های بررسی ارزهای جدید در دیسکورد:

اکانت هایی که ارزهای جدید را در توییتر بررسی می‌کنند:

کانال و گروه های تلگرامی برای بررسی پروژه های کریپتویی جدید:

2-تجمع کنندگان داده: (پلتفرم هایی که داده های مربوط به ارز دیجیتال را جمع آوری می‌کنند)

تجمع کنندگان داده، پلتفرم‌هایی هستند که به طور خودکار اطلاعات مربوط به پروژه‌های جدید ارزهای دیجیتال را جمع آوری می‌کنند تا به سرمایه گذاران در مورد آن‌ها اطلاعات بدهند. بررسی این داده‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا پروژه‌های جدید را به محض راه اندازی شناسایی کنید یا اطلاعات بیشتری در مورد یک کوین که به زودی در صرافی‌ها لیست می‌شود، به دست آورید.

برخی از شناخته شده ترین این موارد را در ادامه معرفی می‌کنیم.

CoinSniper یکی از بهترین پلتفرم‌های جمع آوری داده برای یافتن پیش فروش‌های ارزهای دیجیتال است. این پلتفرم یک لیست ساده از پیش فروش‌های در حال انجام را به همراه اطلاعاتی مانند زمان راه اندازی، میزان افزایش سرمایه مورد نظر و اینکه آیا قراردادهای هوشمند آن‌ها ممیزی شده اند ارائه می‌دهد.

سایت پیدا کردن ارزهای دیجیتال جدید

  • 2- سایت CoinGecko:

این پلتفرم ارزش بازار و فعالیت معاملاتی هزاران ارز دیجیتال را ردیابی می‌کند. CoinGecko دارای بخش «ارزهای دیجیتال جدید» است که پروژه‌های با ارزش بازار کوچک، که بسیاری از آن‌ها فقط در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEXs) در دسترس هستند، را بررسی می‌کند. این سایت اطلاعات خوبی را در مورد پروژه های مختلف ارزهای دیجیتال در اختیار شما قرار می‌دهد.

پیدا کردن ارزهای جدید با سایت کوین گکو

  • 3- پلتفرم ICOBench:

این پلتفرم دیگری است که عرضه اولیه سکه (ICO) های آینده را ردیابی می‌کند. ICOBench ابزاری مفید برای یافتن پروژه‌هایی است که در حال حاضر پیش فروش ارائه می‌دهند یا برای لیست شدن در صرافی‌های غیرمتمرکز آماده می‌شوند.

  • 4-سایت CoinMarketCap:

این پلتفرم به CoinGecko شباهت دارد. CoinMarketCap ارزش بازار و داده‌های بنیادی مانند عرضه در گردش هزاران ارز دیجیتال را ردیابی می‌کند و بخش اختصاصی برای سکه‌های جدید دارد. ارزهای جدید معمولا قبل از لیست شدن در کوین مارکت کپ بررسی می‌شوند. بنابراین حتما این سایت را برای ردیابی جدید ترین پروژه های کریپتویی زیر نظر داشته باشید.

  • 5-وب سایت‌های خبری ارز دیجیتال:

وب سایت‌های خبری ارز دیجیتال مانند CoinDesk و Blockworks گزارش‌های کاملی درباره بازار ارز دیجیتال، از جمله درگیری‌های قانونی، روندهای نوظهور و موارد دیگر ارائه می‌دهند با این وجود، آن‌ها می‌توانند اطلاعات مفیدی در مورد عملکرد کلی بازار ارز دیجیتال و اینکه کدام نوع از ارزهای دیجیتال محبوب هستند، ارائه دهند.

  • 6-انجمن‌های ارز دیجیتال:

انجمن‌های آنلاین ارز دیجیتال مانند Reddit و Bitcoin Talk فضایی را برای سرمایه گذاران حوزه ارز دیجیتال برای گردهمایی و به اشتراک گذاشتن ایده هایشان فراهم می‌کنند. اینها فضاهای مناسبی برای تحقیق درباره اینکه دیگران از کدام توکن‌های جدید بیشتر استقابال می‌کنند، یا دریافت بازخورد از دیگر سرمایه گذاران ارز دیجیتال در مورد توکن جدیدی که به خرید آن فکر می‌کنید، هستند.

Reddit یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای یافتن ارزهای دیجیتال جدید است.

3-پلتفرم های تحلیل بلاکچین:

پلتفرم‌های تحلیل بلاکچین داده‌های درون زنجیره را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا اطلاعات مهمی در مورد توکن‌های جدید به دست آورند. برخی از مهم ترین اطلاعاتی که این پلتفرم ها در اختیار ما قرار می‌دهند عبارت اند از:

  • تعداد والت‌های منحصر به فردی که توکن‌ها را نگهداری می‌کنند
  • ارزش کل دارایی قفل شده در پروژه
    میزان حجم معاملاتی که در صرافی‌های غیرمتمرکز اتفاق می‌افتد

برخی از پلتفرم‌های محبوب بلاکچینی در این این زمینه تحلیل عبارتند از: DEXTools و DefiLlama.

پیدا کردن ارزهای جدید با پلتفرم های بلاکچینی

پلتفرم بلاکچینیDEXTools:

DEXTools یک منبع عالی برای پیدا کردن و ردیابی ارزهای دیجیتال جدید قبل از افزایش قیمت است. زیرا به ردیابی توکن‌های با بیشترین افزایش قیمت و ارزهای دیجیتال ترند در کل بازار می‌پردازد. بنابراین، به راحتی می‌توانید توکن‌هایی را که به تازگی لیست شده‌اند و در حال افزایش قیمت هستند، شناسایی کنید. بنابراین اگر می‌خواهید به کمک پلتفرم های بلاکچینی به دنبال ردیابی ارزهای جدید باشید، پیشنهاد ما به شما این سایت است. چرا که اطلاعات کاملی را ارائه می‌دهد.

چرا باید قبل از لیست شدن در ارزهای دیجیتال جدید سرمایه گذاری کنیم؟

حالا که از چگونگی یافتن ارزهای دیجیتال جدید قبل از لیست شدن مطلع شدید،سوالی که پیش می‌آید این است که اصلا چرا باید به دنبال ارزها قبل از لیست شدن باشیم؟ در پاسخ باید بدانید، دلایل زیادی برای این مسئله وجود دارد و از جمله مهم ترین آن ‌ها می‌توان به افزایش قیمت قابل توجه و کسب سود زیاد اشاره کرد. در دلایل اینکه چرا پیدا کردن رمز ارزهای جدید قبل از لیست شدن مهم است را کامل بررسی می‌کنیم.

  • افزایش قیمت قابل توجه:

دلیل اصلی جستجوی توکن‌های جدید توسط بسیاری از سرمایه گذاران این است که آن‌ها پتانسیل افزایش شدید قیمت را دارند. کافیست به میم کوین‌هایی مانند Pepe نگاه کنید که پس از لیست شدن در صرافی‌های متمرکز، بیش از ۱۰۰۰۰ درصد افزایش یافت. بسیاری از توکن‌های جدید مسیر مشابهی را طی کرده اند، به خصوص اگر در صرافی‌های سطح ۱ مانند بایننس لیست شوند.

هیچ تضمینی وجود ندارد که توکن‌های جدید ارزش پیدا کنند. اما توکن‌های موفق می‌توانند سودهای ۱۰ برابر یا بیشتر تجربه کنند. توجه داشته باشید، سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال تثبیت شده‌ای مانند بیت کوین و اتریوم نمی‌توانند انتظار چنین بازدهی را داشته باشند.

  • بازده استیکینگ بالا:

بسیاری از ارزهای دیجیتال جدید قبل از عرضه در صرافی‌های ارز دیجیتال، نرخ پاداش staking بالاتری به صورت APY نسبت به بعد از آن ارائه می‌دهند. این به این دلیل است که قبل از عرضه توکن ها، سرمایه گذاران با خرید و نگهداری توکن ریسک بیشتری می‌کنند. APY staking بالاتر این ریسک اضافی را جبران می‌کند.

دیدن APY در محدوده ۱۰۰ تا ۴۰۰ درصد برای رمزنگاری‌های پیش فروش غیر معمول نیست. در مقابل، توکن‌های موجود در صرافی‌ها به ندرت بیش از ۷۵٪ APY ارائه می‌دهند و بسیاری نرخ staking بسیار پایین‌تری را ارائه می‌دهند.

  • دسترسی به مزیت های جدید و اضافی:

برخی از توکن‌های سودمند جدید، ویژگی‌های خاصی را برای سرمایه گذاران اولیه پروژه وعده می‌دهند. به عنوان مثال، سرمایه گذاران ممکن است دسترسی مادام العمر به یک ابزار نرم افزاری یا امکان خرید NFT قبل از عرضه عمومی به دست آورند.

دسترسی زودهنگام یا انحصاری به این ویژگی‌های سودمند می‌تواند برای سرمایه گذارانی که قصد سرمایه‌گذاری در یک ارز دیجیتال جدید را دارند، یک مزیت بزرگ باشد.

  • پاداش های خرید:

برخی از ارزهای دیجیتال در طول دوره پیش فروش خود، پاداش‌های خرید در اختیار کاربران قرار می‌دهند. به عنوان مثال، سرمایه گذاران در یک پیش فروش ممکن است به عنوان قدردانی از این که سرمایه گذار اولیه هستند، ۲۵ درصد توکن بیشتر از آنچه پرداخت کرده اند، دریافت کنند. این کار در صورت موفقیت پروژه، افزایش قیمت قابل توجهی را برای توکن به همراه خواهد داشت.

چگونه بعد از پیدا کردن رمز ارزهای جدید قبل از لیست شدن بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنیم؟

بعد از اینکه اقدام به بررسی پلتفرم های مختلف پرداختید قطعا شاید در انتخاب بهترین گزینه برای خرید کمی گیج شوید. به همین دلیل در این بخش از مطلب موارد و نکات کلیدی که در این راستا باید به آن توجه کنید را ذکر می‌کنیم. این موارد عبارت اند از:

  • نقشه راه (Roadmap):  نقشه راه یک پروژه باید نقاط عطف توسعه مشخص و یک جدول زمانی واقع بینانه برای دستیابی به آن‌ها را ترسیم کند.
  • تیم پروژه:  به دنبال تیم‌های پروژه‌ای باشید که کاملا شناخته شده‌اند و در راه اندازی پروژه‌های رمزنگاری موفق تجربه دارند.
  • مورد استفاده (Use Case):  یک پروژه رمزنگاری باید یک مورد استفاده و مخاطب مشخص داشته باشد.  باید نیاز را برآورده کند و تقاضای بلندمدت ایجاد کند.
  • عامل (Engagement): پروژه‌ها باید تعامل قوی با جامعه داشته باشند.  به دنبال تعداد زیادی کیف پول که یک توکن را نگه می‌دارند و دنبال کنندگان رو به رشدی در رسانه‌های اجتماعی باشید.
  • توکنومیکس (Tokenomics):  توکنومیکس یک ارز دیجیتال باید برای دارندگان توکن منصفانه باشد. کوین یا توکن باید ارزش خود را در طول زمان حفظ کند و تشویق کننده نگهداری بلندمدت باشد.
  • بررسی و ارزیابی مقرارداد هوشمند (Smart contract audit):  پروژه‌های جدید باید قراردادهای هوشمند خود را توسط یک سرویس شخص ثالث مانند CertiK ممیزی کنند.

این موارد را حتما برای پروژه ای که قصد انتخاب آن برای خرید و سرمایه گذاری دارید چک کنید.

نحوه خرید ارزهای دیجیتال تازه لیست شده:

ارزهای جدید معمولا برای اولین بار در صرافی های شناخته شده ای مانند بایننس لیست می‌شوند، اما ما می‌خواهیم راهکارهایی دیگری را در با شما کاربران ارز هشت به اشتراک بگذاریم تا از این طریق بتوانید، به صورت هوشمندانه تری در این پروژه ها سرمایه گذاری کنید. این روش ها را در ادامه بررسی می‌کنیم.

سرمایه گذاری در پیش فروش های رمزنگاری (Crypto Presales):

یکی از ساده ترین راه ها برای خرید توکن های رمزنگاری جدید، سرمایه گذاری در پیش فروش های ارز دیجیتال است. پیش فروش ها عرضه های خصوصی یک توکن جدید توسط یک پروژه به طور مستقیم و نه از طریق یک صرافی با کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود.

بسیاری از پروژه های رمزنگاری، توکن های خود را در پیش فروش با قیمت پایین تر به نسبت قیمت برنامه ریزی شده لیست شدن در صرافی ارائه می دهند. این بدان معناست که سرمایه گذاران حتی قبل از لیست شدن نیز می توانند سودهای قابل قبولی را از یک ارز دیجیتال لیست نشده به دست آورند.

نقطه ضعف این مسئله و سرمایه گذاری در پیش فروش رمز ارزها این است که تا زمانی که توکن لیست نشود، معمولا هیچ راهی برای فروش آن وجود ندارد. بنابراین، سرمایه گذاران متعهد هستند به تیم پروژه اعتماد کنند و تا زمان لیست شدن در صرافی آن را نگه دارند.

برای پیوستن به یک پیش فروش ارز دیجیتال، باید یک کیف پول ارز دیجیتال را به سایت پیش فروش پروژه متصل کنید و ارز دیجیتال (معمولا ETH یا USDT) را با توکن جدید مبادله کنید. گاهی اوقات توکن های خریداری شده را می توان سهام دار کرد، اما تا زمانی که پیش فروش به پایان نرسد، نمی توانید آنها را مبادله کنید و به ولت خود اضافه کنید.

حتما هنگام سرمایه‌گذاری در پیش فروش‌ها مراقب پروژه‌های کلاهبرداری باشید. در حالی که بسیاری از پروژه‌ها قانونی هستند، اما با این حال توسعه دهندگان زیادی هم به دنبا جذب سرمایه و سپس ناپدید شدن هستند. بنابراین فقط روی پروژه‌های مطمئن و بررسی شده ریسک کنید.

شرکت در ICO ها:

ICOها یا عرضه اولیه ارز دیجیتال، ر اه اندازی توکن‌های رمزنگاری جدید در صرافی‌های متمرکز هستند. کاربران صرافی به طور معمول می‌توانند برای پیوستن به ICO‌ها درخواست دهند و مقدار مشخصی از توکن را قبل از شروع معاملات خریداری کنند.

این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا توکن‌ها را با قیمت ثابت لیست قفل کنند. برخی از ICO‌ها دارای دوره‌های قفل دارایی هستند، به این معنی که سرمایه گذاران نمی‌توانند بلافاصله توکن‌های خود را بفروشند. برخی دیگر از ICO‌ها به کاربران اجازه می‌دهند یک توکن جدید بخرند و سپس در صورت تمایل بلافاصله آن را در صرافی بفروشند. با این حال شرکت در عرضه اولیه پس از پیدا کردن رمز ارزهای جدید قبل از لیست شدن یکی از بهترین گزینه ها برای کسب سود از بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود.

سایر روش ها:

علاوه بر ICO ها، روش‌های دیگری برای شرکت در عرضه اولیه توکن‌های جدید وجود دارد که عبارتند از:

عرضه اولیه در صرافی (IEO): IEOها مشابه ICO‌ها هستند، اما به جای صرافی‌های متمرکز، بر روی صرافی‌های متمرکز یا غیرمتمرکز انجام می‌شوند. استفاده از این روش ها این مزیت را دارد که نقدینگی فوری برای توکن جدید فراهم می‌کند و خطر کلاهبرداری را کاهش می‌دهد.
عرضه اولیه در صرافی غیرمتمرکز (IDO): IDOها به طور خاص بر روی صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) انجام می‌شوند. این به این معنی است که کنترل بیشتری بر دارایی‌های خود دارید و نیاز به اعتماد به یک طرف ثالث متمرکز نیست. با این حال، نقدینگی اولیه IDO‌ها ممکن است کمتر از IEO‌ها باشد.
عرضه توکن اوراق بهادار (STO): STO‌ها شامل توکن‌هایی می‌شوند که اوراق بهادار هستند، نه ارزهای دیجیتال واقعی. این توکن‌ها توسط دارایی‌های واقعی مانند املاک و مستغلات یا سهام شرکت پشتیبانی می‌شوند و تحت مقررات اوراق بهادار قرار می‌گیرند. STO‌ها پیچیده‌تر از انواع دیگر عرضه‌های اولیه هستند و ممکن است برای همه سرمایه گذاران مناسب نباشند.

نکته مهم: مهم است توجه داشته باشید که هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. قبل از شرکت در هر عرضه اولیه، تحقیقات خود را انجام دهید. همچنین اطمینان پیدا کنید که هر کدام از این موارد با استراتژی و مدیریت ریسک شما تطابق لازم را دارند.

3 ارز دیجیتال جدید که در سال 2024 باید به آنها توجه کنید:

حالا که همه نکات در رابطه با روش های پیدا کردن ارزهای جدید قبل از لیست شدن را می‌دانید، 3 مورد از پروژه هایی که در سال 2024 امکان موفقیت دارند را بررسی می‌کنیم.

1-SPONGE V2 – یک میم کوین جدید که آپدیت SPONGE V1 است:

SPONGE V۲ نسخه به روز شده‌ای از میم کوین SPONGE است که پس از لیست شدن در ماه مه ۲۰۲۳ تقریبا ۱۰۰ برابر افزایش قیمت یافت. تیم توسعه دهنده این توکن جدید قرار است نسبت به پروژه قبلی سودهای بیشتری در اختیار قرار بگیرد.

SPONGE V۲ یک پروژه سرگرم کننده و جامعه محور مشابه میم کوین‌های شناخته شده‌ای مانند Shiba Inu و Dogecoin است. این توکن توسط عرضه کم و یک جامعه فعال پشتیبانی می‌شود. تیم توسعه دهنده برنامه ریزی دارد تا موارد استفاده مختلفی را توسعه دهد، از جمله بازی‌های متاورسی، NFT‌ها و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi).

از آنجایی که SPONGE V۲ هنوز یک پروژه نسبتا جدید است، قبل از سرمایه‌گذاری لازم تحقیقات دقیق انجام دهید. با این حال، این پروژه به عنوان یک پروژه سرگرم کننده و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد پتانسیل رشد قابل قبولی را داشته باشد.

میم کوین SPONGE V2

SPONGE V2 قصد دارد با لیست شدن در صرافی های سطح 1 مانند بایننس و OKX افزایش قیمت داشته باشد. بایننس به تازگی میم کوین های مشابهی را لیست کرده است، بنابراین احتمالا لیست شدن SPONGE نزدیک است.

این پروژه همچنین قصد دارد یک بازی P2E راه اندازی کند تا از این طریق تقاضا برای خرید SPONGE را افزایش دهد و تعامل جامعه را تقویت کند و در نهایت افزایش قیمت داشته باشد.

2-Bitcoin Minetrix: توکنی که استخراج بیت کوین را آسان تر می‌کند:

Bitcoin Minetrix یک توکن کاربردی جدید است که استخراج بیت کوین را بسیار آسان و در دسترس‌تر از گذشته می‌کند. با Bitcoin Minetrix، کاربران می‌توانند روی توکن‌های $BTCMTX  سهام‌گذاری کنند و در مقابل توکن های استخراج ERC-20 را کسب کنند. بعد از آن، کاربران می‌توانند، از این توکن‌ها برای خرید قدرت هش استخراج در استخراج ابری و استخراج بیت کوین استفاده کنند.

این پروژه جایگزینی برای سیستم استخراج ابری فعلی ارائه می‌دهد که شفافیت کمی دارد و نیازمند ارسال توکن توسط استخراج کنندگان به شخص ثالث است که ریسک بزرگی را به همراه دارد. Bitcoin Minetrix همچنین از یک نرم افزار استخراج نیز برخورداز است که استفاده از آن برای همه حتی کاربران مبتدی نیز راحت است.

Bitcoin Minetrix در حال حاضر از طریق پیش فروش در دسترس است. این پروژه تا کنون بیش از ۱۰.۲ میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است که نشان می‌دهد جامعه ارزهای دیجیتال تا چه اندازه نسبت به این پروژه هیجان زده است.

ارز دیجیتال Bitcoin Minetrix

3-Meme Kombat: نبردی مجازی بین میم های برتر

Meme Kombat یک پروژه منحصر به فرد در حوزه میم کوین ها است که محبوب‌ترین میم‌ها را در یک میدان نبرد مجازی گرد هم می‌آورد. در این پروژه میم‌هایی مثل DOGE، SHIB: PEPE، Wojak و سایرین می‌توانند با هم مبارزه کنند تا یک بار برای همیشه ببینند کدام میم برنده واقعی است.

این پروژه ویژگی‌های جالب دیگری نیز دارد. این موارد عبارت اند از:

  • مالکیت انحصاری NFT: کاربران می‌توانند با خریدن NFT ها، مالکیت انحصاری یک میم در بازی را به دست آورند.
  • سیستم پاداش توکنی: بازیکنان با پیروزی در مسابقات و مشارکت در بازی، توکن های درون بازی کسب می‌کنند.
  • گیم پلی هیجان انگیز: نبردهای Meme Kombat ترکیبی از استراتژی و شانس هستند و مطمئنا هیجان انگیز خواهند بود.

Meme Kombat در مرحله توسعه اولیه است، اما پتانسیل زیادی برای جذب علاقه مندان به میم و گیم‌های بلاکچینی دارد. به طور کلی ایده این پروژه برای گیمرها و فعالان حوزه ارزهای دیجیتال بسیار جذاب است.

Meme Kombat

Meme Kombat به هر کسی که توکن $MK این پروژه را در اختیار دارد، امکان شرکت در شرط‌بندی روی این نبردهای مجازی را می‌دهد. برنده شدن در شرط‌بندی ها، توکن‌های $MK بیشتری به عنوان پاداش برای شرکت کنندگان به همراه خواهد داشت.

علاوه بر این، دارندگان توکن می‌توانند $MK خود را سرمایه گذاری کرده و جوایز قابل توجهی کسب کنند. این پروژه در طول پیش فروش خود، تا ۱۱۵٪ بازدهی سالانه (APY) را به همراه داشته است.

Meme Kombat در طول پیش فروش خود تاکنون بیش از ۸.۱ میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است، اما همچنان فرصت برای سرمایه گذاران جدید وجود دارد.

در پایان در رابطه با پیدا کردن رمز ارزهای جدید قبل از لیست شدن به این نتیجه می‌رسیم که:

پیدا کردن رمز ارزهای جدید قبل از لیست شدن می‌تواند برای فعالان ارزهای دیجیتال بسیار سود آور باشد. ما در این مطلب از وبلاگ ارز هشت هر آنچه که در این باره نیاز به دانستن بود را بررسی کردیم. امیدواریم به کمک این نکات بتوانید، فعالیت هوشمندانه تری را در این بازار داشته باشد. همچنین به یاد داشته باشید این موارد نکات، پیشنهاد سرمایه گذاری نیستند و مسئولیت بررسی و تحلیل دقیق بر عهده سرمایه گذار است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

نظرات