ظاهر همستر کامبت تغییر کرد ؛ دکمه های جدید چه کاربردی دارند؟

دسته بندی : اخبار 3 تیر 1403

روز جمعه، بازی تلگرامی همستر کامبت شاهد تغییرات ظاهری محسوسی بود که به کاربران کمک می‌کند تا فعالیت‌های خود را بهتر از قبل مدیریت کنند. این تغییرات در صفحه اصلی بازی اعمال شده‌اند و بخش‌های مهم بازی را با قسمت‌هایی که اهمیت کمتری داشتند جایگزین کرده‌اند. اینکه ظاهر همستر کامبت تغییر کرد باعث شد تا به قسمت هایی مانند کد مورس دسترسی راحت تری داشت. در ادامه این مطلب از وبلاگ ارز هشت این تغییرات را بررسی می‌کنیم.

تغییرات در صفحه اصلی بازی

در نسخه قدیمی، نوار بالای صفحه شامل گزینه‌های Earn per tap (ضریب دریافت سکه به ازای هر لمس صفحه)، Coins to level up (تعداد سکه‌های لازم برای افزایش سطح) و Profit per hour (سود ساعتی) بود. در نسخه جدید، این بخش با گزینه‌های محبوب بازی یعنی Daily reward (پاداش روزانه)، Daily cipher (کد مورس روزانه) و Daily combo (کارت‌های روزانه) جایگزین شده است.

ویژگی‌های نسخه جدید

یکی از تغییرات اساسی در نسخه جدید، قرار گرفتن سود ساعتی یا Profit در بخشی مجزا است. کنار این بخش، آیکون صرافی انتخابی کاربر همراه با دکمه ورود به تنظیمات بازی نمایش داده می‌شود که دسترسی را برای کاربر آسان‌تر می‌کند. همچنین، اگر به هر دلیل قصد پاک‌کردن حساب همستر کمبات خود را دارید، می‌توانید وارد بخش تنظیمات شده و روی Delete account بزنید. توجه داشته باشید که با این کار موجودی شما سوزانده می‌شود و دیگر به آن دسترسی نخواهید داشت. سطح کاربر نیز کوچک‌تر از نسخه قدیمی و بالای سمت چپ صفحه نمایش داده می‌شود.

کاربرد دکمه‌های جدید

دکمه‌های جدید همستر کامبت به شما کمک می‌کنند تا وضعیت حساب خود را در سه قسمت کلیدی بررسی کنید:

Daily reward (پاداش روزانه): این بخش که قبلاً تنها از قسمت Earn بازی در دسترس بود، اکنون در صفحه اصلی بازی نمایش داده می‌شود. اگر جایزه روزانه را دریافت کرده باشید، بالای آن تیک سبزرنگ نشان داده می‌شود. در غیر این صورت، کادر مربوط به آن بدون تیک سبز خواهد بود.

Daily cipher (کد مورس روزانه): این بخش یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های بازی همستر کامبت است. واردکردن کد مورس در نسخه جدید بسیار آسان‌تر شده است. در گذشته برای زدن کد مورس باید سه بار روی دکمه Earn per tap می‌زدید، اما اکنون می‌توانید با یک بار زدن دکمه Daily cipher بلافاصله رمز روزانه را وارد کنید. در صورتی که رمز روزانه را دریافت نکرده باشید، تیک سبز کنار آن را نمی‌بینید. همچنین شمارش معکوسی برای زمان باقی‌مانده تا فرصت بعدی دریافت سکه در نظر گرفته شده است.

Daily combo (کارت‌های روزانه): این بخش جدید، شما را به قسمت کارت‌ها یا Mine بازی هدایت می‌کند. شمارش معکوس تا انتشار سه کارت جدید بازی نیز زیر این دکمه نمایش داده می‌شود.

نتیجه‌گیری

تغییرات جدید در بازی همستر کامبت باعث شده‌اند تا کاربران بتوانند راحت‌تر و سریع‌تر به بخش‌های مختلف بازی دسترسی داشته باشند و فعالیت‌های خود را به شکل بهینه‌تری مدیریت کنند. این به‌روزرسانی‌ها نشان‌دهنده تلاش تیم توسعه‌دهنده برای بهبود تجربه کاربری و افزایش رضایت کاربران است. بعد از اینکه ظاهر همستر کامبت تغییر کرد ، کاربران با راحتی بیشتر می‌توانند از هدایای روزانه این بازی استفاده کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات