ارز دیجیتال رایگان

چگونه ارز دیجیتال رایگان بگیریم؟ کسب درآمد غیرفعال

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال , اخبار 19 اردیبهشت 1402

سودهای کلانی که از سمت بازار رمز ارزها به دست آمده است خیلی ها را مشتاق می کند که به سمت کسب درآمد از این بازار‌ها بروند. اما شاید در ابتدای کار لازم باشد با احتیاط عمل کرد: بنابراین خیلی از مردم و علاقه مندان به ورود در این فضا ترجیح میدهند تا با ارز دیجیتال رایگان وارد بازار کریپتو شوند و سپس باقی سرمایه خود را درگیر کنند.

جدای این دست از افراد چه کسی از کوین‌های رایگان بدش می آید؟ تا اینجای کار ممکن است شما هم بدانید که بسیاری از پلتفرم‌های بازی به شما کوین رایگان می دهند یا در ایردراپ ها می‌توایند از عرضه اولیه یک توکن استفاده کنید و سکه رایگان بگیرید. اما آیا در ایران نیز پلتفرمی وجود دارد که به شما ارز دیجیتال رایگان بدهد؟

پاسخ این سوال مثبت است، بله در ایران نیز شما میتوانید سکه رایگان دریافت کنید عمده راه گرفتن این رمزارز های مجانی استفاده از صرافی ارز دیجیتال است. روش های دادن سکه توسط صرافی‌ها شامل چند دسته می شود:

  • ارز دیجیتال رایگان دوره‌ای (مناسبتی)
  • هدیه ورود به اپلیکیشن (ارز دیجیتال رایگان)
  • سکه رمز ارز رایگان برای کاربران قدیمی

در ادامه با هم صرافی ارز دیجیتال ایرانی را معرفی خواهیم کرد که به شما از روش‌های بالا سکه اریگان می دهد.

ارز دیجیتال رایگان دوره‌ای (مناسبتی)

در این روش از اهدای ارزدیجیتال، در مناسبت‌های مختلف صرافی‌ ارز هشت برای کاربران خود هدیه‌هایی از جنس ارز دیجیتال در نظر میگیرد. برای دریافت این رمزارزهای رایگان که ممکن است از جنس شیبا، بیبی دوج و… باشند. گاهی اوقات این هدایا به کسانی که جزو کاربران صرافی ارز هشت هم نیستند داده می‌شود. برای دریافت سکه رایگان از این روش باید صرافی ارز 8 را در فضای مجازی دنبال کنید تا از برنامه‌های این صرافی مطلع شوید.

هدیه ورود به اپلیکیشن (ارز دیجیتال رایگان)

اگر در حال خواندن مطالب این مقاله هستید حتما از خوش شانسی تان هست! چون در حال حاضر و تا 12 خرداد ماه صرافی ارز 8 برای کاربران خود ارز دیجیتال رایگان بیبی دوج را در نظر گرفته است. اگر زمانیکه این مقاله را می‌خوانید این کمپین اهدای جایزه تمام شده نگران نباشید چون این صرافی ارز دیجیتال همیشه کمپین فعال دارد.

ارز دیجیتال رایگان بیبی دوج (baby doge)

تمام کاربران صرافی ارز هشت در بازه زمانی 12 اردیبهشت تا 12 خرداد 88 میلیون بیبی دوج خواهند گرفت. بله درست شنیده اید! تمام کاربران بدون استثنا. حالا برای دریافت این جایزه باید چه کاری انجام دهیم؟

  • قدم اول : نصب اپلیکیشن ارز هشت
  • قدم دوم: ثبت نام در اپلیکیشن
  • قدم سوم: ثبت شماره تماس
  • قدم چهارم: ارسال مدارک سطح 2
  • قدم پنجم: دریافت جایزه (88 میلیون بیبی دوج)

همانطور که دیدید روش گرفتن جایزه از ارز هشت بسیار ساده است. علاوه بر اینکه شما ارز دیجیتال رایگان می گیرید با ثبت نام در این اپلیکیشن می توانید از مزایای منحصر به فرد آن استفاده کنید. به راحتی از متنوع‌ترین و کامل‌ترین صرافی ایران ارز دیجیتال مورد نظر خود را پیدا کنید و به معامله بپردازید.

سکه رمز ارز رایگان برای کاربران قدیمی

یکی دیگر از برنامه های صرافی ارز هشت برای کرابران خود هدیه ارز دیجیتال به کاربران قدیمی و وفادار است. قطعا که این صرافی ارزش مشتریان همیشگی خود را درک میکند و برای آنها ارزش قائل است. به همین منظور برای کاربرانی که در این صرافی در حال فعالیت هستند بر اساس حجم معاملات آنها هدایایی در نظر گرفته می‌شود.

اگر شما هم از کاربران جدید این صرافی هستید باید بدانید که هدایای این صرافی تنها به ورود شما ختم نمی شود و همیشه قدردان حضورتان خواهد بود.

درآمد رایگان ارزدیجیتال

معرفی صرافی ارز دیجیتال ارز هشت

صرافی ارز هشت یکی از صرافی‌های ایرانی قوی در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال است. این صرافی از سال 97 فعالیت خود را آغاز کرده است و تا کنون به عنوان یکی از کاملترین صرافی‌های ایرانی شناخته می‌شود. نکات منحصر به فرد جذابی درباره این صرافی وجود دارد که یکی از آنها سایت و اپلیکیشن قوی آنهاست. چیزی‌که ارز هشت را متفاوت می‌کند تیم فنی متخصص و پشتیبانی قوی آن است با ترکیب این دو ویژگی طلایی هیچ نگرانی برای کاربران ارز هشت باقی نمی‌ماند.

خدمات صرافی ارزهشت

صرافی ارز هشت خدمات متعددی را ارئه میدهد اما بعضی از آنها وجه تمایز این صرافی با باقی رقبایش است که در ادامه با برخی از آنها آشنا خواهیم شد.

احراز هویت صرافی

سریعترین شیوه احراز هویت را میتوانید در صرافی ارز هشت امتحان کنید. این صرافی علاوه بر اینکه برای امنیت کاربران خود احراز هویت سختگیرانه‌ای دارد در کنار آن این شیوه احراز هویت را به سریعترین حالت ممکن انجام می دهد تا کاربران بی شا از اندازه معطل نشوند.

تنوع بازار رمزارزها

شما در صرافی ارز هشت میتوانید بالای 500 ارز را معامله کنید به علاوه این صرافی همیشه در حال آپدیت کردن لیست رمزارزهای خود همگام با صرافی های جهانی است. شما به عنوان کاربر این صرافی از سود هیچ ارزی باز نخواهید ماند.

پشتیبانی 24 ساعته

یکی از ویژگی‌هایی که این صرافی دارد پشتیبانی منحصر به فرد آن از طرق مختلف است. زیرا میداند که چون سر و کار صرافی با سرمایه مردم است باید در هر لحظه برای اطمینان خاطر آنها پاسخگو به نیازشان باشد. شما در صرافی ارز هشت میتوانید علاوه بر شماره تماس از طریق چت آنلاین اپلیکیشن و سایت نیز با تیم پشتیبانی ارز هشت در ارتباط باشید.

روش‌های دیگر کسب سود در ارز هشت

حتما برای کسب سود احتیاج به سرمایه گذاری های کلان نیست شما به راحتی با معرفی صرافی ارز هشت به دوستانتان میتوانید درآمد زیادی را کسب کنید. رفرال گیری یکی از روش های مطمئن و بدون دردسر برای افزایش درآمد غیر فعال شماست. با ثبت نام در ارزهشت و دادن کد معرفی خود به دوستانتان در صورتی که او معامله انجام دهد 30 درصد کارمزد معاملاتش به شما تعلق میگیرد.

نتیجه گیری

اگر نگران از دست رفتن سرمایه خود در ارزهای دیجیتال هستید یا به دنبال کسب درآمد بدون سرمایه گذاری کلان در بازار رمزارزها می باشید در این مقاله به شما بهترین روش های دریافت ارز دیجیتال رایگان و کسب درآمد غیر فعال را آموزش داده ایم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات