بازی کیتزن

بازی کیتزن چیست؟ همه چیز درباره ایردراپ Catizen

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال 19 شهریور 1403

بازی کیتزن (Catizen) یک پروژه‌ی نوآورانه در دنیای بلاکچین و ارزهای دیجیتال است که با اهداف بلندپروازانه‌ای پا به عرصه گذاشته است. در این بازی محبوب تلگرامی شما به عنوان یک شهردار که مسئول مدیریت گربه‌ها را بر عهده دارید باید فعالیت کنید. با توجه به محبوبیت روزافزون ارزهای دیجیتال، بسیاری از پروژه‌ها از روش‌های مختلف برای جذب کاربران و افزایش آگاهی عمومی استفاده می‌کنند. یکی از این روش‌ها، ایردراپ (Airdrop) است که در آن توکن‌های رایگان به کاربران داده می‌شود. این شیوه از ایردراپ نیز که در سال ۲۰۲۴ شاهد رشد آن هستیم یکی از روش‌های جذب کاربر است. در این شیوه شما با فعالیت در ربات ایردراپ باید امتیاز جمع اوری کنید و در زمان توزیع ایردراپ امتیاز‌های شما به توکن تبدیل می‌شوند.

در ادامه این مطلب از وبلاگ ارز هشت برای آشنایی بیشتر با بازی کیتزن با ما همراه باشید.

بازی کیتزن (Catizen) چیست؟

کیتزن یک پلتفرم بلاکچینی است که به دنبال ایجاد یک جامعه‌ی غیرمتمرکز برای تسهیل در انجام تراکنش‌ها و ارائه‌ی خدمات مختلف در بستر بلاکچین است. این پروژه با هدف ایجاد یک اکوسیستم دیجیتال مبتنی بر اعتماد، شفافیت و امنیت راه‌اندازی شده است. کاربران در کیتزن می‌توانند از خدمات مختلفی مانند کیف‌پول‌های دیجیتال، قراردادهای هوشمند و خدمات مالی بهره‌مند شوند. این بازی در کنار سایر پروژه‌های مشابه همچون، یس کوین، همستر کامبت، نات کوین و بسیاری از موارد مشابه قرار می‌گیرد و به عنوان یکی از بازی‌های محبوب در حال رشد محسوب می‌شود.

شیوه فعالیت در ربات بازی کیتزن، متفاوت از سایر موارد است و در آن به جای کلیک روی صفحه و به دست آوردن امتیاز، باید گربه‌هایی که مسئولیت نگهداری از آن‌ها را دارید بزرگ کنید. هرچه سن گربه‌ها بیشتر باشد، امتیاز تعلق گرفته به شما نیز افزایش می‌یابد. کیتزن روزانه نزدیک به ۱ میلیارد کاربر دارد که با این بازی تعامل دارند.

بازی Catizen چگونه انجام می‌شود؟

Catizen همچون  همستر کامبت، ایلان ماسک و سایر بازی‌های مشابه تلگرامی که نوظهور هستند هدف کسب درآمد دارند. شما به عنوان یک کاربر باید به انجام وظایف تعیین شده بپردازید تا بتوانید سکه‌های Catizen را به دست آورید. با شرکت در وظایف و انجام تسک‌های روزانه امتیازهای قابل توجهی به دست خواهدی آورد که کمک می‌کند شهر خود را در بازی شخصی‌سازی کنید. در واقع شما باید با سرمایه‌گذاری و پیشرفت زیر ساخت‌های شهر گربه‌ای خود، بازده اقتصادی‌تان را افزایش دهید.

شما می‌توانید شخصیت کاربری خود را از بین انواع کارکترها انتخاب کنید. با متعادل‌سازی و سرمایه‌گذاری در رشد شهر نیز درآمد خود از بازی را افزایش می‌دهید. همچنین شما می‌توانید با چندین نفر از کاربران دیگر در تعامل باشید با یکدیگر به رقابلت بپردازید و با سایر کاربران در سطح جهانی نیز همکاری کنید.

بازی کیتزن چیست؟ همه چیز درباره ایردراپ Catizen

دلیل تبدیل کیتزن به یک بازی محبوب تلگرامی چیست؟

بازی تلگرامی کیتزن نسبت به سایر بازی‌های مشابه روش متفاوتی برای کسب درآمد دارد. همین شیوه متمایز کننده و امکان تبدیل سکه‌های درون بازی به توکن TON از جمله اصلی‌ترین دلایل محبوبیت آن محسبو می‌شوند. این مدل بسیاری از کاربران را به بازی جذب کرده است. علاوه بر این، گیم پلی سرگرم کننده، استراتژیک، پاداش‌های روزانه و  حالت چند نفره مشترک بازی را جذاب و رقابتی کرده است.

Catizen رتبه برتر بین بازی‌های تلگرامی و رتبه‌بندی برنامه‌های لیگ آزاد کسب کرده و موفقیت آن محبوبیت بازی را در اکوسیستم TON برجسته‌تر کرده است. علاوه بر این مشارکت استراتژیک این پروژه با نات کوین حمایت می‌شود و همین مسئله دلیلی دیگر بر محبوبیت این ارز دیجیتال است. در نهایت نیز باید بدانید که در بازی کیتزن از پرداخت‌های دلاری نیز پشتیبانی می‌شود که این مسئله نیز نقطه عطفی برای کیتزن محسوب می‌شود.

چشم انداز و آینده Catizen

Catizen تا به این لحظه به عنوان یک بازی تلگرامی، به دلیل گیم پلی جذاب و وعده‌های پاداش از طریق توکنومیکس و ایردراپ به محبوبیت زیادی بین کاربران ارز دیجیتال رسیده است. ادغام بازی با شبکه متن باز تون، امنیت و شفافیت در تراکنش‌ها اعتماد بازیکنان و امکان رشد این ارز در آینده را افزایش می‌دهد. توسعه دهندگان این بازی قرار است توکن Catizen را به زودی لیست کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات