جایگزین های نات کوین | معرفی ایردراپ های رایگان و درآمدزا

دسته بندی : کسب درآمد 17 اردیبهشت 1403

بعد از ظهور بازی تلگرامی نات کوین که به طور عجیبی مورد استقبال قرار گرفت پروژه‌های بسیاری در حوزه کریپتو شبکه اجتماعی تلگرام را بستر مناسبی برای جذب کاربر دیدند. بعد از هیجان پیرامون ربات‌های معامله‌گر تلگرام حالا شاهد اپیلیکیشن‌هایی که از مدل درآمدزایی آسان یا Tap to Earn استفاده می‌کنند، بیشمار است. با توجه به علاقه کاربران به فضای نات کوین در این مطلب از مجله ارز هشت به معرفی جایگزین های نات کوین که به کاربران خود وعده ایردراپ رایگان هم داده‌اند را معرفی می‌کنیم. اگر شما هم از علاقه مندان به روش کسب درآمد آسان هستید، با ما همراه باشید تا با موقعیت‌های کسب درآمد جدید آشنا شوید.

بهترین جایگزین های نات کوین برای کسب درآمد بدون سرمایه

در بازار کریپتو همیشه شاهد ترند‌هایی هستیم که هر از چندگاهی وارد بازار می‌شوند و برای جذب سرمایه توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کنند. هدف اصلی از این ترندها افزایش نقدینگی در بازار و به ساده‌ترین شکل است. این بار پروژه‌های کریپتویی پس از معرفی نات کوین، باز هم به سراغ تلگرام آمده اند. زیرا این شبکه اجتماعی محبوب بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر دارد و با توجه به پتانسیل بالا گزینه مناسبی برای جذب سرمایه است. در ادامه 5 مورد از بهترین جایگزین‌ های نات کوین تلگرام را به شما معرفی می‌کنیم.

1-ماین هات (HOT) در تلگرام:

هات ماینینگ

پروتکل نیر Near یک شبکه بلاکچینی مشهور است که از طراحی‌های موازی برای افزایش سرعت تراکنش‌های خود استفاده می‌کند. نیر به تازگی یک کیف پول در بستر تلگرام عرضه کرده است. کاربران می‌توانند با این کیف پول که Here wallet نام دارد توکن HOT ماین کنند. توکن‌های ماین شده از این طریق برای پرداخت کارمزد تراکنش‌ها و خرید دارایی در اپلیکیشن‌های غیر متمرکز قابل استفاده اند. این توکن (hot) هنوز در صرافی لیست نشده است و توسعه دهندگان اعلام کرده‌اند که توکن HOT بین اولین کاربران توزیع خواهد شد. برای شروع استخراج باید وارد این آدرس شوید http://t.me/herewalletbot/ و کیف پول نیر خود را بسازید. بعد از ساخت کیف پول با کلیک روی گزینه storage می‌توانید فرآیند استخراج خودکار را فعال کنید. اگر به دنبال درآمد بیشتری هستید، می‌توانید تسک‌هایی که در کیف پول تعریف شده است را انجام دهید و توکن بیشتری به دست آورید.

2-ایکس بلست نرم افزار غیر متمرکز وب 3:

یکی دیگر از جایگزین‌ های نات کوین، ایکس بلست اپلیکیشن غیرمتمرکز وب ۳ است که روی شبکه لایه دوم Blast فعال شده و روی بستر تلگرام کار می‌کند. این پروژه که برای کسب درآمد آسان ایجاد شده است دو توکن تحت عنوان‌های XBL و WXBL را دارد. WXBL توکنی است که در راستای استخراج به دست می‌آید و شما می‌توانید این توکن را با نسبت ۱ به یک با ارز XBL معامله کنید. برای شرکت در این ایردراپ باید وارد آدرس تلگرامی https://t.me/XBlastAppBot/ شوید و کیف پول خود را بسازید.

ایکس بلست از بهترین جایگزین های نات کوین

3-کتیزن (Catizen) از بهترین جایگزین ها برای نات کوین:

کتیزن یک بازی تلگرامی و سرگرم کننده است که شباهت بسیاری به بازی کریپتو کیتیز دارد. این مینی گم برای عاشقان بازی‌های موبایلی بسیار جذاب است. زیرا کمک می‌کند بدون سرمایه در کنار بازی کردن کسب درآمد رایگان از ارزهای دیجیتال هم داشته باشیم. بازی Catizen تا به امروز توانسته بیش از ۵۲۰ هزار کاربر فعال به خود جذب کند.

ایردراپ WCATI وعده‌ای است که توسعه دهندگان این بازی به کاربران خود داده اند. برای شروع بازی کافی است وارد این لینک شوید: https://t.me/catizenbot. شما برای جذب سکه بیشتر میتوانید از استیکینگ ارزهای دیجیتال و ریفرال گیری استفاده کنید.

4-همسنتر کمبت نات کوینی دیگر:

همستر کمبت یک بازی تلگرامی دیگر است که شباهت زیادی به نات کوین دارد. کاربران در این بازی مبتنی بر تلگرام باید اقدام به استخراج توکن‌های همستر که یک ارز دیجیتال محسوب می‌شود نمایند. برای شروع دریافت این بازی باید وارد ربات تلگرامی به آدرس https://t.me/hamster_kombat_bot شوید. HAMSTER KOMBAT می‌تواند یک فرصت کاملا مشابه با NOTCOIN باشد.

همستر کمبت از جایگزین های نات کوین

5- بازی تپ سواپ (TapSwap):

از دیگر جایگزین‌ های نات کوین که شباهت زیادی هم به آن دارد می‌توان به تپ سواپ اشاره کرد. با این تفاوت که نات کوین بر بستر ارز تون بود اما این ارز بر بستر بلاکچین سولانا قرار دارد. کاربران این بازی همانند NOT باید با کلیک کردن روی صفحه توکن به دست آورند. علاوه بر این انجام تسک‌های روزامه می‌تواند کمک کند تا توکن بیشتری جمع آوری کنید. توکن بومی این بازیTAPS است و بر بستر اکوسیستم TapSwap قرار دارد. در وایت پیپر این پروژه ذکر شده که حدود ۵۰ درصد از عرضه توکن که نزدیک به ۵۰۰ میلیون TAPS است بین کاربران فعال این بازی پخش خواهد شد.

نکاتی مهمی که قبل از سرمایه گذاری در پروژه های تلگرامی باید بدانید

نکته مهمی که در رابطه با استخراج یا ماینینگ در تلگرام باید بدانید این است که این یک شیوه جدید نیست و نات کوین اولین پروژه‌ای نبود که با این شیوه قصد به جذب مخاطب داشت. اگر سال‌ها قبل برای استخراج بیت کوین در ایران از سایت‌هایی که به روش آسان و با چند کلیک می‌توانستید BTC ماین کنید استفاده کرده باشید، می‌دانید که موضوع چیست! این بیش از یک راه گمراه کننده نیست و هدف از این پروژه‌ها بیشتر برای مارکتینگ استفاده می‌شود. زیرا اگر واقعیت را بخواهید اصلا از طریق این روش‌ها استخراج انجام نمی‌شود. فرآیند ماینینگ نیاز به زیر ساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری دارد که البته انجام آن از عهده هر شخص نیز خارج است. بنابراین توسعه دهندگان از این ادبیات برای جذب کاربر و مارکتینگ استفاده می‌کنند.

با این وجود همه این‌ها به معنی این نیست که شما نمی‌توانید از این روش‌ها کسب درآمد کنید. اما باید مراقب پروژه‌های کلاهبرداری باشید. پس حتما برای استفاده از هر بات ابتدا اعتبار تیم و پروژه را بررسی کنید.

کلام آخر

نات کوین و پروژه‌های مشابه، از ترندهای بازار ارزهای دیجیتال هستند. با توجه به شوری که در پروژه‌های جدید وجود دارد بسیاری از کاربران (اغلب مبتدی ها) بدون تحقیق و بررسی وارد همه پروژه‌ها می‌شوند. بنابراین توصیه می‌کنیم به هیچ وجه بدون داشتن آگهی حتی از روش‌های کسب درآمد رایگان از ارز دیجیتال هم استفاده نکنید. ما در این مطلب ۵ پروژه از جایگزین‌ های نات کوین را معرفی کردیم، امیدواریم که پس از بررسی این موارد بتوانید یک راه مناسب برای درآمدزایی از ایردراپ‌های اینچینی را داشته باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

نظرات

  • بی‌نام
    18 اردیبهشت 1403

    عااالی
    ممنون از تیم ارز هشت برای مطالب خوبشون

  • فرهاد
    20 اردیبهشت 1403

    سلام وعرض ادب خدمت گروه محترم 8 بابت اطلاع رسانی وراهنمایی کاربران ازگروه8تشکرمیکنم.سپاس