ماجرای همکاری تون و بیت کوین چیست؟

ماجرای همکاری تون و بیت کوین چیست؟

دسته بندی : اخبار 28 تیر 1403

ماجرای همکاری تون و بیت کوین چیست؟ شبکه باز (TON) فاندیشن به منظور استفاده بیشتر از بیت کوین در دیفای، زیر ساخت جدیدی به نام TON Teleport BTC معرفی کرده است. این زیرساخت به منظور تسهیل انتقالات بین بیت‌کوین و تون (TON) ایجاد شده است. این زیر ساخت یک فناوری غیرمتمرکز و با امنیت بالا است. همچنین می‌تواند باعث انجام تراکنش‌ها بدون واسطه شود و هزینه انجام آن‌ها را کاهش می‌دهد. از این رو می‌تواند استفاده از بیت کوین در دیفای را افزایش دهد.

خرید تون کوین

ماجرای همکاری تون و بیت کوین چیست؟

واحد مدیریتی شبکه بلاک‌چین مبتنی بر تلگرام، شبکه باز (TON) فاندیشن، بر اساس گزارشی اعلام کرده به زودی یک زیرساخت جدید به منظور افزایش استفاده از بیت کوین در پلتفرم خود راه‌اندازی خواهد کرد. این زیر ساخت جدید این هدف را دنبال می‌کند که بیت کوین در اکوسیستم تون (TON) مخصوصا در صرافی‌های غیرمتمرکز، پروتکل‌های وام‌دهی و دیگر ابزارهای دیفای بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. این زیر ساخت TON Teleport BTC نام دارد و باعث می‌شود انتقالات بین بیت‌کوین و تون راحت‌تر انجام شود.

آناتولی ماکوسوف، مدیر فنی تون طی یک بیانیه در مورد عملکرد این ویژگی جدید توضیحاتی ارائه داد. او گفت: «از این به بعد می‌توانید با استفاده از TON Teleport بیت کوین را به تون منتقل کنید و بالعکس.» او همچنین گفت:

«این فناوری غیر متمرکز و امن است و بدون واسطه و مرز کار می‌کند. همه تراکنش‌ها از طریق قراردادهای هوشمند صورت می‌گیرند و توسط اعتبارسنج‌های بلاک چین TON تایید می‌شوند.»

مایک همچنین بر امنیت و راحتی استفاده از این ویژگی جدید تاکید کرد و گفت: «می‌توان بیت کوین را در شبکه تون (TON) ذخیره و استفاده کرد و به اندازه شبکه بیت کوین امنیت داشت. اما می‌توان این کار را به طور قابل توجهی راحت‌تر و با قیمت پایین‌تر در شبکه تون (TON) انجام داد.»

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

نظرات