ارز دیجیتال استیدنت کوین

ارز دیجیتال استیودنت کوین (Student-Coin STC) در صرافی ارز هشت لیست شد!

دسته بندی : اخبار 2 مرداد 1402

ارز جدید دیگری در صرافی ارز هشت با نام استیودنت کوین (Student-Coin) و با نماد (STC) لیست شد. شما میتوانید به خرید و فروش این ارز دیجیتال در پنل کاربری خود در ارز هشت اقدام کنید.

استیودنت کوین پلتفرمی است که قصد دارد آینده اقتصاد دیجیتال را متحول کند. این پلتفرم در سال 2019 و بر پایه اتریوم تاسیس شد و هدف بلند پروازانه ای را از همان ابتدای راه اندازی در سر می پروراند. حال به ادامه مقاله بپردازیم تا با اهداف بلند پروازانه استیودنت کوین آشنا شویم.

ارز دیجیتال استیودنت کوین (STC) چیست؟

همانطور که گفته شد این پلتفرم در سال 2019 بر پایه اتریوم شکل گرفت. هدف بلند پروازانه استیودنت کوین این است که همه افراد را به ساختن توکن های NFT قادر سازد. همچنین این پلتفرم کاربران فعالِ بسیاری در کشور های مختلف دارد، چرا که راحتی کاربران در طراحی و ساخت توکن ها در این شبکه گویای همه چیز است. به همین دلیل است که استیودنت کوین از سایر پلتفرم هایی که خدمات طراحی توکن ارائه میدهند پیشروتر است، زیرا خدمات جامعی را برای کاربران قرار داده است.

جالب است که بدانید پلتفرم ارز دیجیتال استیودنت کوین (STC) از همان اول همانند فیسبوک در جامعه دانشجویی فعالیت میکرد و در رزومه خود اتصال 500 دانشگاه و سازمان را به یکدیگر دارد.

خدمات و ابزار های استیودنت کوین (STC)

  • ترمینال استیودنت کوین

در ابتدای کار اگر میخواهید توکن خود را در استیودنت کوین ایجاد نمایید، باید از ترمیتال استیودنت استفاده کنید. شما در این ترمینال میتوانید نام،  نماد، قیمت، عرضه اولیه و کپی رایت توکن را سازماندهی کنید. در حال حاضر این پلتفرم از استاندارد ERC-20 اتریوم بهره میگیرد و از طریق آن توکن هایی را که قابلیت تعویض دارند را ردیابی، و همچنین برابری توکن های ضرب شده را نیز تضمین میکند.

  • کیف پول استیودنت کوین

همانطور که از تیتر پیداست، کیف پول پلتفرم استیودنت کوین برای معاملات و نگهداری ارز دیجیتال ایجاد شده است که به کاربران خود این امکان را میدهد که از ایردراپ های فصلیِ این ارز استفاده کنند. علاوه بر این، به کاربران خود این امکان را میدهد که ارز های دیجیتال استیودنت را با نرخی انعطاف‌پذیر به اشتراک بگذارند و سهمی از کارمزد تراکنش‌های پلتفرم کسب کنند.

  • آکادمی استیودنت کوین

این قسمت از پلتفرم استیودنت به کاربرانی که هیچ علم و تجربه ای در بازار رمز ارز ها ندارند، خدمات توکن سازی ارائه میدهد تا کاربران اکوسیستم رمز ارزی بتوانند به سادگی توکن های خود را بر بستر استیودنت کوین طراحی و ایجاد نمایند.

  • توکن استیودنت کوین (STC)

با توجه به گفته های بالا متوجه شدیم که پلتفرم ارز دیجیتال استیودنت کوین با چه امکاناتی و برای چه هدفی پا به عرصه رمز ارز ها گذاشته است. در ادامه این مقاله از سایت صرافی ارز هشت به ویژگی هایی از این رمز ارز می پردازیم.

ارز دیجیتال جدید تی فود (TONE) چیست؟

ارز استیدنت کوین

ویژگی های ارز دیجیتال استیودنت کوین (Student-Coin STC)

  • پروژه ای مبتنی بر بلاکچین
  • حمایت توسط جامعه دانشگاهی

از آنجایی که در ابتدای مقاله نیز بیان کردیم؛ استیودنت کوین مانند فیس بوک در ابتدای راه خود، دانشجویان بسیاری از دانشگاه های جهان را به هم متصل کرد.

  • سود حاصل از اشتراک گذاری توکن استیودنت
  • ابزاری برای همه کاربران ارز دیجیتال
  • شفافیت پلتفرم ارزی

برای اطمینان از توسعه و مشروعیت طولانی مدت، تیم پشت پرده استیودنت کوین (Student-Coin) کاملاً شفاف عمل کرده است. شایان ذکر است که پروژه استیودنت کوین تحت مقررات اتحادیه اروپا عمل می کند.

  • پلتفرمی انعطاف پذیر

این پلفرم برای اجازه ساخت توکن برای همه کاربران، اکوسیستم خود را بر اساس اتریوم و مبادله توکن‌های خود، ترمینال توسعه‌دهنده و یک اپلیکیشن موبایل ایجاد کرد.

چشم انداز پلتفرم استیودنت کوین استیودنت کوین (Student-Coin)

این پروژه که به عنوان بهترین ICO سال 2021 شناخته می‌شود، و قبلاً یک تیم قوی از توسعه‌دهندگان و یک جامعه حامی استیودنت ایجاد کرده است. در آگوست 2021، این پروژه به رکورد بالای 58 میلیون دلار رسید. اما آینده برای پلتفرم استیودنت کوین روشن تر به نظر می رسد. استیودنت کوین قصد دارد بازار توکن های آموزشی را بیشتر بررسی کند و در عین حال ارزش واقعی را برای سهامداران خود به ارمغان بیاورد. بزرگترین اهداف پیش روی تیم استیودنت، توسعه صرافی غیر متمرکز ایجاد شده و گسترش مرکز آموزشی آن با محتوای اصلی و با کیفیت بالا در بلاکچین است.

جمع بندی و کلام آخر

پلتفرم استیودنت کوین با ارائه خدمات مختلفی از جمله ساخت و عرضه توکن در بازار های معاملاتی پا به عرصه ارز دیجیتال گذاشته و هدف خود را ایجاد اقتصادی نوین بیان می کند. گفتنی است که این ارز دیجیتال توسط جامعه دانشجویی حمایت میشود و به محبوبیت خوبی رسیده است. این پلتفرم همچنین تحت نظارت و تایید اتحادیه اروپاست که باعث میشود کاربران به مشروعیت این پلتفرم اعتماد کنند.


سوالات متداول” ارز دیجیتال استیودنت کوین (Student-Coin STC) “

ارز استیودنت کوین چیست؟

محصولی از تیم استیودنت کوین که قابل معامله در صرافی های مختلف از جمله صرافی ارز هشت است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

مقالات مشابه

نظرات