اخبار

ارز دیجیتال سینگولاریتی دائو (Singularity dao) (SDAO) در صرافی ارز هشت لیست شد!

امروزه که موضوع هوش مصنوعی داغ است، همه ما ابزار‌ها و قدرت آن را درک کرده ایم و پلتفرم‌های مختلف نیز به فکر توسعه ابزار‌های خود هستند. ارز دیجیتال سینگولاریتی دائو (Singularity dao) نیز محصول هوش مصنوعی است، که در جهت راحتی کاربران و سهولت در انجام معاملات بازار‌های مالی فعالیت می‌کند. اگر شما هم مشتاق هستید که با امکانات و تاریخجه ارز دیجیتال سینگولاریتی دائو آشنا شوید، بهتر است تا آخر این مقاله از پلتفرم معاملاتی ارز هشت همراه ما باشید.

ارز دیجیتال سینگولاریتی دائو (Singularity dao) (SDAO) چیست؟

ارز SDAO یک توکن غیر متمرکز (دیفای) حاکمیتی است که بر مبنای قرارداد ERC-20 اتریوم ایجاد شده و هدف آن مدیریت چند توکن به صورت همزمان است. همچنین سینگولاریتی پلتفرمی است که با استفاده از هوش مصنوعی امکان مدیریت دارایی های فردی را برای کاربران خود فراهم کرده و آن ها می توانند به صورت کاملا مستقیم توکن های خود را مدیریت و یا به افراد دیگر منتقل کنند.

DynaSets چیست؟

DynaSets سبدی است که با استفاده از هوش مصنوعی مجموعه‌ای از ارز‌های دیجیتال را انتخاب و آنها را مدیریت می‌کند. این هوش مصنوعی همیشه رفتار بازار ارز‌های دیجیتال را رصد می‌کند تا اقدامات لازم جهت خرید و فروش را انجام دهد.

هوش مصنوعی DynaSet چگونه عمل می کند؟

دیناست‌ را در نظر بگیرید که ارز دیجیتال بیت کوین را در سبد خود مدیریت می کند.

سپس هوش مصنوعی دیناست‌ ارز خود را با بیت کوین مبادله و اگر روند بازار بیت کوین علائم افزایش قیمت را نشان دهد، دیناست‌ پس از انتظار برای رسیدن بیت کوین به یک قیمت مشخص، آن را برای کسب سود با پول رایج مبادله می کند.

تاریخچه سینگولاریتی دائو

در ماه آگوست سال 2017، سه بنیانگذار تصمیم گرفتند تا یک بازار غیر متمرکز برای کاربران ارزهای دیجیتال ایجاد کنند. این پلتفرم از فناوری بلاکچین برای اتصال هوش مصنوعی های مختلف به یکدیگر استفاده می‌کند تا یک تیم با قابلیت های گسترده ایجاد شود.

در سال 2020 اعضای اصلی همان تیم گرد هم آمدند تا سینگولاریتی دائو را توسعه دهند و یک پلتفرم با مدیریت دموکراتیک که هوش مصنوعی و دیفای را به هم متصل می کرد ایجاد کنند.

تیم پشت پرده ارز دیجیتال سینگولاریتی دائو (Singularity dao)

تا اینجا چیستی ارز دائو را درک کردیم، حالا نوبت معرفی بنیانگذاران سینگولاریتی دائو است، مارچلو ماری و ماریو کاسیراگی دو نفر اصلی این تیم هستند.

  • مارچلو ماری

مدیر عامل شرکت سینگولاریتی دائو است. او در سال 2017 بخشی از تیم سینگولاریتی نت بوده و قبلاً در پروژه های TechCrunch، Wired و The Guardian مشارکت داشت که با تجربه در بازاریابی و روابط عمومی در تعدادی از استارت‌آپ‌ های فناوری در لندن، به عنوان مشاور نیز فعالیت می کرد.

  • ماریو آلبرتو کاسیراگی

مدیر مالی سینگولاریتی دائو و مدیر Comms در سینگولاریتی نت است. قبل از سینگولاریتی دائو (Singularity dao)، او یکی از بنیانگذاران و رئیس شرکت سرگرمی بلاکچین Xfinite بود و همچنین اولین کار بلاکچین خود را به عنوان بنیانگذار DandYlion، یک جامعه پیشرو در بلاکچین با تمرکز بر آموزش فنی و مالی آغاز کرد.

  • سریدار کولاپالی

مدیر ارشد فناوری سینگولاریتی دائو، بیش از 17 سال تجربه حرفه ای در صنعت فناوری اطلاعات، دانش گسترده در معماری و طراحی برنامه از جمله مایکروسافت و فناوری های منبع باز را دارد.

این تیم با کمک مشاورانی همچون کریس پولین و بن گورتزل که به عنوان “پدر هوش مصنوعی عمومی” شناخته می شود و در پادکست هایی مانند: جو روگان و لکس فریدمن به مصاحبه پرداخته است. همچنین این تیم در خط مقدم پروژه دیفای قرار داشته و سعی دارد ابزار های مالی سنتی را در فضای بلاکچین و ارز های دیجیتال بازسازی و احیا کند.

ویژگی های پلتفرم دائو

تامین نقدینگی

برای اینکه سیستم دیناست‌ به صورت صحیح کار کند نیازمند استخرهای نقدینگی فعال است، که در ازای ارائه این نقدینگی می‌توانید توکن‌ های دائو (SDAO) را به عنوان پاداش کسب کرده و در حال حاضر تامین نقدینگی یک طرفه قابل پشتیبانی نیست.

استکینگ و حفاظت از دارایی ها

حفاظت از دارایی ها به شما این امکان را می دهد که توکن های خود را برای مدت زمان مشخصی نگهداری کنید، در حالی که استکینگ انعطاف پذیر سود کمتری را ارائه می دهد، ولی می توانید هر زمان که بخواهید توکن های خود را برداشت کنید.

کسب سود بیشتر

در حال حاضر می‌توانید پنج توکن LP مختلف را دریافت کنید و در آینده احتمالا گزینه های بیشتری اضافه خواهد شد.

حاکمیت پلتفرم دائو

کاربران ارز دیجیتال سینگولاریتی دائو (Singularity dao) (SDAO) بر خلاف سایر پلتفرم ها حق تغییرات لازم در این پلتفرم را دارند.

هزینه های پلتفرم دائو (SDAO)

ساختار پلتفرم دائو شامل هزینه های مدیریتی و عملکردی ذیل است:

  • هزینه های مدیریت

تمام هزینه های مدیریت به طور کامل به ارز دیجیتال دام (DAM) در شبکه اتریوم پرداخت می شود. این هزینه بدون توجه به عملکرد سیستم دیناست گرفته می شود.

  • هزینه های عملکرد

هزینه های عملکرد فقط در صورتی پرداخت می شود که دیناست بالاتر از نرخ مانع از پیش تعریف شده عمل کند. این هزینه ها بین ارز دام و دائو تقسیم خواهد شد.

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال سینگولاریتی دائو (Singularity dao)

همیشه در سرمایه گذاری ها باید دقت کافی را داشته باشیم، اما در دنیایی که هوش مصنوعی روز به روز پیشرفت می کند، عده ای پیش‌ بینی کرده‌ اند که تا سال 2045 هوش مصنوعی از هوش انسانی پیشی می‌ گیرد. اگر این پیش‌ بینی درست باشد، به این معناست که سرمایه گذاران سینگولاریتی پیشرفت زیادی را شاهد خواهند بود.

آیا پلتفرم سینگولاریتی دائو (Singularity dao) (SDAO) امن است؟

دائو یک ارز رمزنگاری شده با رتبه ایمنی ۳ از ۱۰ بوده که کارشناسان این رتبه را با استفاده از ارزش بازار محاسبه می‌کنند که عاملی در تعیین ایمنی دارایی است. همچنین رتبه ایمنی بازگشت سرمایه مورد انتظار، ۱۶۵.۷٪ است؛ که ارزش بازار یک عامل کلیدی در تعیین رتبه بوده، زیرا این یکی از قابل اعتمادترین شاخص‌های ارزش یک ارز دیجیتال است.


کلام آخر
بنابراین فهمیدیم که پروتکل سینگولاریتی دائو (Singularity dao) شبکه‌ای از قرارداد‌های هوشمند غیرمتمرکز (دیفای) است، که با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی ابزار های مختلفی را برای معامله گران بازار  ارز دیجیتال ارائه می دهد. دائو هدف دارد که از هوش انسانی پیشی بگیرد تا بتواند راهکارهای نوینی را برای کاربران فضای بلاکچینی ایجاد کند. همچنین اعضای دائو با متقاعد شدن به اینکه پروتکل ساختار سینگولاریتی دائو به نفع همه است، برای توسعه یک سیستم بر اساس دیفای تلاش می کنند تا وضعیت مالی هر یک کاربران خود را بهبود بخشند.
ادمین ارزهشت

Recent Posts

تعداد کاربران راکی رابیت به ۳۰ میلیون نفر رسید

راکی رابیت که یک بازی تلگرامی است و تیم توسعه‌ آن برای ساخت رباتش از…

19 دقیقه قبل

همستر کامبت به چه کسانی کارت تقلب داده است؟

کم کم به زمان ایردراپ توکن HMSTR نزدیک می‌شویم.  این توکن قرار است در تاریخ…

2 ساعت قبل

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟ مفهوم بنفیت ماین (Benefit Mine) به‌عنوان یک نوآوری قابل توجه…

1 روز قبل

چگونه ارز دیجیتال خوب برای سرمایه‌گذاری پیدا کنیم و از سودهای بازار جا نمانیم

رمز ارزها به دلیل فقدان معیارهای لازم برای ارزیابی و رواج کلاهبرداری برای سرمایه‌گذاری نیاز…

2 روز قبل

سه تسک ضروری ایردراپ راکی رابیت که باید انجام شود

کاربرانی که در بازی تلگرامی راکی رابیت در حال فعالیت هستند به زودی شاهد ایردراپ…

3 روز قبل

مقایسه تراست ولت و اکسودوس ولت ؛ کدام یک برای ذخیره ارزهای دیجیتال بهتر است؟

اکسودوس و تراست ولت دو کیف پول ارز دیجیتال غیر امانی با اعتبار بالا هستند…

4 روز قبل