لیست شدن همستر کامبت

همستر کامبت در ارز هشت لیست شد

دسته بندی : اخبار ارز هشت 26 خرداد 1403

همستر کامبت بازی تلگرامی که محبوبیت آن چندین برابر نات کوین است زودتر از همه صرافی‌ها در ارز هشت لیست شد! به همین مناسب به همه کاربران ارز هشت ایردراپ رایگان ۱ میلیونی توکن همستر تعلق می‌گیرد. برای دریافت این ایردراپ کافی است وارد داشبورد حساب کاربری خود در ارز هشت شوید. (در صورتی که حساب کاربری ندارید باید در صرافی ثبت نام کنید.) بعد از آن با ورود به بخش کد هدیه و وارد کردن کد «ARZ8HAMSTER» یک میلیون همستر به کیف پول شما اضافه خواهد شد.

همستر کامبت در ارز هشت لیست شد؛ کد هدیه ۱ میلیونی همستر به کاربران

اگر از کاربران ارز هشت هستید، به راحتی می‌توانید مطابق آنچه که در تصاویر ذیل مشاهده می‌کنید، ۱ میلیون واحد از همستر کامبت را از ارز هشت هدیه بگیرید. چنانچه از کاربران ارز هشت نیستید هم می‌توانید با ثبت نام جدید این مراحل را طی کنید تا توکن‌های این ایردراپ رایگان به کیف پول صرافی ارز هشت افزوده شود.

همستر کامبت در ارز هشت لیست شد

همستر کامبت در ارز هشت لیست شد

در رابطه با لیست شدن همستر کمبات باید بدانید تیم توسعه دهنده این پروژه اعلام کرده است که در ماه تیر توکن این بازی لیست در صرافی‌های معتبر لیست می‌شود. اما در حال حاضر (از ۲۵ خرداد ۱۴۰۳) صرافی کوکوین نیز پیش عرضه HMSTR را آغاز کرده است. علاوه بر این باید بدانید، صرافی Gate. io نیز پیش فروش توکن‌های این بازی را با قیمت ۰.۱۵ دلار  انجام می‌دهد. این مسئله علاقه مندان به این بازی را امیدوار می‌کند. پس توصیه می‌کنیم فرصت را از دست ندهید و ۱ میلیون هدیه ارز هشت را هر چه سریع‌تر دریافت کنید.

نکته‌ای که در رابطه با پیش فروش‌های توکن همستر کامبت (HMSTR) باید بدانید این است که در صورت‌عدم لیستینگ و قیمت‌گذاری این توکن،  مبلغی که کاربران برای خرید پیش فروش پرداخت می‌کنند به کیف پول آن‌ها در صرافی‌های مذکور  بازگردانده می‌شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 1]

نظرات