آموزش تصویری بازیابی کیف پول تراست ولت

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال 7 شهریور 1402

تراست ولت از جمله کیف پول‌های معتبر و شناخته شده در حوزه ارزهای دیجیتال است که تقریبا می‌توان گفت همه کاربران حوزه کریپتو با آن آشنایی دارند. یکی از سوالات مهم کاربران این ولت در مورد کیف پول تراست ولت این است که برای بازیابی و دسترسی مجدد به این کیف پول چه کاری باید انجام دهیم؟ – در یک پاسخ کوتاه باید بگوییم، اگر به هر دلیل کیف پولتان از دسترس خارج شود (گم شود، گوشی‌تان به سرقت رود و…) کلمت بازیابی فرشته نجات شما هستند و کمک می‌کنند تا به سرعت به کیف پول Trust دسترسی مجدد پیدا کنید.

در ادامه به کمک یک آموزش تصویری توضیح خواهیم داد که چگونه باید از عبارات بازیابی تراست ولت استفاده کنید. با تیم تحلیلی ارز هشت همراه بمانید…

عبارات بازیابی چیست و چه کاربردی دارد؟

پیش از هر چیزی بیاید بررسی کنیم که اصلا عبارات بازیابی چیست؟ در واقع تراست ولت به جهت افزایش امنیت دارایی افراد و محافظت از کلید‌های خصوصی آن‌ها از استانداردی استفاده می‌کند که طبق آن به هنگام ایجاد کیف پول ۱۲ حرف را به کاربر برای دسترسی همیشگی به کیف پول می‌دهد. (گاهی می‌تواند تا ۲۴ کلمه باشد.) شما می‌توانید به کمک این کلمات دیگر نگران از دست دادن کیف پول و دارایی‌تان نباشید. اما بالعکس اگر این کلمات را گم یا فراموش کنید، متاسفانه دیگر هیچ راه برگشتی نخواهید داشت. پس سعی کنید همیشه از این عبارات مهم چندین بک آپ تهیه کنید.

حالا می‌رویم به سراغ موضوع اصلی، یعنی آموزش بازیابی کیف پول تراست ولت…


مطالب مرتبط: اگه راجع به کیف پول تراست ولت اطلاعات ندارید می توانید از این مطلب استفاده کنید👈 آموزش و بررسی کیف پول تراست ولت Trust Wallet


بازیابی کیف پول تراست ولت به کمک کلمات بازیابی

برای این کار از این لینک مجدد کیف پول تراست ولت را دانلود کنید: https://trustwallet.com/download/

بعد از نصب برنامه مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

1-بعد از اجرای برنامه روی گزینه مشخص شده در تصویر کلیک کنید.

2-سیاست حریم خصوصی برنامه را مطالعه و سپس در صورت تایید شرایط را بپذیرید.

3-با پذیرش قوانین و کلیک بر روی گزینه continue وارد صفحه جدیدی می‌شوید که در آن باید گزینه Multi-Coin Wallet را انتخاب کنید.

حالا با انتخاب این گزینه صفحه‌ای باز می‌شود که در آن باید عبارت بازیابی و کلماتی که به هنگام ایجاد کیف پول تراست ولت سیستم در اختیارتان قرار داده است را وارد کنید. توجه داشته باشید وارد کردن عبارات باید دقیق و با یک فاصله باشد و در پایان نیز باید گزینه «import» را انتخاب کنید و در نهایت بر روی دکمه «done» کلیک کنید.

در پایان این فرآیند از سمت سیستم نوتیفکشنی را دریافت خواهید کرد که نشان دهنده فعالسازی کیف پول است. با نمایش این پیام شناور می‌توانید دریابید که عبارت را صحیح وارد کرده و به تراست ولت قدیمی خود دسترسی دارید.


آموزش بازیابی عبارات تراست ولت در صورت دسترسی به کیف پول

اگر عبارات بازیابی تراست ولت خود را گم کرده‌اید اما هنوز به کیف پولتان دسترسی دارید، می‌توانید با طی کردن مراحل زیر مجدد این حروف را پیدا کنید.

1-طبق تصویر وارد تراست ولت شوید و بر روی تنظیمات کلیک کنید.

2-در مرحله بعد گزینه wallets را انتخاب کنید و از بین گزینه های موجود، کیف پول خود را انتخاب کنید.
3-سپس روی سه نقطه کنار کیف پول مد نظر را لمس کنید.
4-در صفحه بعد گزینه “Show Recovery Phrase” را انتخاب کنید.
در پایان با قبول قوانین و تایید آن ها قادر به دیدن دوازه کلمه بازیابی کیف پول خود خواهید بود.

مراقب عبارات بازیابی کیف پول تراست ولت باشید؛

در آخر باید بگوییم که کلمات بازیابی در کیف پول تراست ولت بسیار مهم‌اند و باید به یاد داشته باشید که نباید آن‌ها را فراموش کنید. همچنین این نکته را نیز یادآور می‌شویم که هر کسی که به این عبارات دسترسی داشته باشد توانایی دسترسی به دارایی دیجیتال شما را نیز خواهد داشت، پس آن‌ها در جای امنی نگه داری کنید!

در این مطلب از ارز هشت ما معمول‌ترین روش بازیابی کیف پول را بیان کردیم. همچینین یادآور می‌شویم که از حدس کلمات پرهیز کنید، چرا که با این روش امکان دارد برای همیشه دارایی‌تان را از دست بدهید. (در صورت بروز هر گونه مشکل بهتر است با پشتیبانی تراست ولت در ارتباط باشید. .)

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات