آموزش ارز دیجیتال

نات پیکسل (NOT PIXEL) چیست؟ آشنایی با بازی جدید ناتکوین

تیم توسعه نات‌کوین به تازگی یک بازی جدید در بستر تلگرام با نام نات پیکسل معرفی کرده است. با اینکه زمان کوتاهی از معرفی این بازی می‌گذرد توانسته است افراد زیادی را به خود جذب کند. فضای این بازی به گونه‌ای است که کاربران با یک صفحه سفید مواجه هستند که می‌توانند هر پیکسل آن را به دلخواه خود رنگ کنند و یک طرح را برای عموم کاربران به نمایش بگذارند. در حال حاضر نسخه‌ای که از نات‌پیکسل منتشر شده نسخه بتا یا آزمایشی است. کاربرانی که در نسخه بتا عضو شوند و بازی خود را شروع کنند در آینده نسبت به کاربران دیگر پاداش بیشتری کسب می‌کنند. در ادامه با ما در این وبلاگ از صرافی ارز دیجیتال ارز هشت همراه باشید تا روش فعالیت در این بازی را برای شما توضیح دهیم.

نات پیکسل (NOT Pixel) چیست؟

نات پیکسل یک مینی اپلیکیشن تلگرامی است که توسط تیم توسعه نات کوین منتشر شده است. این مینی‌اپ در حال حاضر در مرحله آزمایش است و قرار است ایرادات احتمالی آن برطرف شود. هنوز مشخص نشده که این بازی جدید مانند بازی‌های دیگر قرار است ایردراپ شود یا نه. هم‌چنین هنوز درباره اینکه اگر این بازی ایردراپ شود چه توکنی به کاربران پرداخت می‌شود اطلاعاتی در دسترس نیست.

کاری که کاربران این بازی تلگرامی باید انجام دهند به صورت رنگ آمیزی است. بعد از اینکه کاربران به صفحه اصلی بازی وارد می‌شوند با تعداد زیادی پیکسل مواجه می‌شوند که تعدادی از آنها سفید و تعدادی هم رنگ آمیزی شده هستند. کاربران باید پیکسل‌های سفید را به رنگ دلخواه رنگ آمیزی کنند و پیکسل‌هایی که رنگی هستند را تغییر رنگ دهند. هرچه پیکسل‌هایی که کاربران رنگ می‌کنند بیشتر شوند امتیاز بیشتری به آنها تعلق می‌گیرد.

این بازی تسک‌های دیگری هم برای کاربران در نظر گرفته هم می‌توانند امتیاز بیشتری به خود اختصاص دهند. این تسک‌ها شامل دعوت از دوستان خود، دنبال کردن صفحه نات پیکسل در توییتر و تسک‌هایی از این قبیل است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا نحوه عضویت در بازی نات‌پیکسل و نحوه انجام بازی را به طور دقیق به شما آموزش دهیم.

آموزش عضویت در بازی نات پیکسل

برای اینکه در بازی نات پیکسل فعالیت داشته باشید از دو طریق می‌توانید اقدام کنید:

۱- مراجعه به ربات نات پیکسل

برای شروع بازی از این طریق باید ربات ناک پیکسل تلگرام جستجو کنید. آدرس این ربات در تلگرام  t.me/notpixel است.

۲- عضویت با لینک دعوت اشخاص دیگر یا لینک رفرال

اگر قصد دارید با لینک دعوت افراد دیگر به این بازی وارد شوید بسیار باید مراقب باشید که لینک جعلی را کلیک نکنید. با کمی جستجو در تلگرام می‌توان لینک رفرال افراد دیگر را پیدا کرد. هر کد رفرال می‌تواند ۱۰ نفر را به بازی دعوت کند و بعد از آن از دسترس خارج می‌شود.

از طریق هر کدام از روش‌های بالا که به ربات دسترسی پیدا کنید با صفحه‌ای مشابه عکس بالا مواجه خواهید شد. در کانال تلگرامی بازی عضو شوید. ربات نات‌پیکسل عضویت شما را بررسی می‌کند و در صورتی که کد رفرال شما صحیح باشد می‌توانید وارد بازی شوید. وقتی وارد بازی شدید با یک صفحه رنگی رنگی روبه‌رو می‌شوید و در اینجا می‌توانید بازی خود را شروع کنید. در بخش بعدی آموزش بازی نات‌پیکسل را به شما آموزش داده‌ایم.

آموزش بازی نات پیکسل

بعد از اینکه به بازی وارد شدید صفحه اصلی بازی به صورت عکس زیر است. صفحه اصلی بازی به صورت یک صفحه سفید است که بعضی از قسمت‌های آن رنگی هستند که توسط کاربران دیگر رنگ شده‌اند. پیکسل‌هایی که رنگی هستند توسط کاربران دیگر رنگ شده‌اند و متعلق به آنها هستند. اما مالکیت پیکسل‌ها همیشگی نیست. اگر شما پیکسل‌های رنگی را تغییر رنگ دهید به شما تعلق می‌گیرند و تا زمانی که کاربر دیگری آنها را تغییر رنگ دهد به شما متعلق هستند. هرچه مجموع پیکسل‌هایی که رنگ آمیزی کرده باشید بیشتر باشد سرعت دریافت پاداش شما در هر ساعت بیشتر خواهد بود.

آموزش رنگ آمیزی پیکسل‌ها

برای انجام بازی و رنگ آمیزی پیکسل‌ها باید روی صفحه اصلی نات پیکسل زوم کنید. بعد از اینکه روی صفحه زوم کردید پیکسل مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس از بخش شماره یک در تصویر زیر رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و گزینه Paint را کلیک کنید. هر پیکسل دکمه‌ای به نام info دارد.با زدن روی این دکمه می‌توانید ببینید که آخرین بار چه کاربری آن پیکسل را رنگ آمیزی کرده و مالک آن پیکسل کیست.

باید دقت کنید که شما در هر لحظه نمی‌توانید به هر تعداد پیکسلی که می‌خواهید رنگ آمیزی کنید. بلکه برای رنگ‌آمیزی پیکسل‌ها با محدودیت مواجه هستید. تعداد پیکسل‌هایی که می‌توانید در هر لحظه رنگ‌آمیزی کنید به میزان انرژی شما بستگی دارد. شما تا زمانی که هنوز انرژیتان صفر نشده می‌توانید پیکسل رنگ آمیزی کنید. زمانی که انرژی شما صفر شد باید صبر کنید تا مجدداً انرژی‌تان شارژ شود و دوباره بتوانید بازی کنید. برای افزایش میزان انرژی خود می‌توانید تسک‌های بازی مانند دعوت دوستان به بازی را انجام دهید.

محل اطلاعات امتیازات کاربران

میزان امتیازات و تعداد پیکسل‌هایی که توسط هر کاربر رنگ‌آمیزی شده در گزینه My pixel در وسط صفحه اصلی قرار دارد. شما می‌توانید روی این قسمت کلیک کنید و اطلاعات بیشتری را مشاهده کنید.  با کلیک روی این قسمت اطلاعات امتیازات شما مانند تعداد پیکسل‌هایی که رنگ آمیزی کرده‌اید و همچنین سرعت دریافت امتیاز در بازی برای شما نمایش داده می‌شود.

مهم‌ترین بخشی که در قسمت امتیازات بازی نات پیکسل وجود دارد گزینه Claim است. در عکس زیر یک کادر قرمز مشخص کرده‌ایم. زمانی که شما روی علامت سوالی که در این کادر قرمز وجود دارد کلیک کنید ظرفیت دریافت امتیاز شما که با عبارت Max claim مشخص شده نمایش داده می‌شود. به طور مثال فرض کنید با زدن روی این علامت سوال عدد ۳۲۰ را به شما نشان دهد.  این ۳۲۰ به معنی این است که بعد از رسیدن امتیازهای شما به عدد ۳۲۰ به بازی مراجعه کنید و گزینه کلیم را بزنید تا امتیازات خود را به پورتفویتان اضافه کنید.  اگر با رسیدن امتیازات به عدد ۳۲۰ مراجعه نکنید امتیازات شما تا زمانی که به بازی مراجعه نکنید افزایش نمی‌یابند.

در این قسمت همچنین تسک‌هایی از قبیل دعوت دوستان و یا عضویت در حساب نات‌پیکسل در شبکه‌های اجتماعی هم وجود دارد. با انجام این تسک‌ها می‌توانید سرعت دریافت امتیاز خود را بالا ببرید.

دعوت دوستان خود به نات پیکسل از طریق لینک ریفرال

در تصویر بالا در صفحه اصلی نات پیکسل یک آیکون به شکل یک آدمک در قسمت سمت راست و بالای تصویر وجود دارد . اگر روی این آیکون بزنید ربات نات‌پیکسل لینک ریفرال شما را نمایش خواهد داد. در کنار لینک ریفرال یک گزینه برای اشتراک گذاری لینک خواهید دید که  با زدن این دکمه می‌توانید لینک را برای دوستان خود ارسال کنید.  زمانی که لینک را برای دوستان خود می‌فرستید در صورتی که فرد مورد نظر در بازی عضو شود، نات‌پیکسل هم برای شما و هم برای بازیکن جدید ۱۰ انرژی در نظر می‌گیرد.  علاوه بر این ۱۰ انرژی، هزار واحد امتیاز نات‌پیکسل یا همان NOT PX هم به فرد دعوت کننده و دعوت شونده می‌دهد.

رتبه‌بندی بازیکنان نات پیکسل

در صفحه اصلی نات‌پیکسل در سمت چپ و بالای صفحه یک آیکون به شکل جام وجود دارد.  اگر روی این آیکون جام کلیک کنید، بازی رده‌بندی و سطوح مختلف را به شما نشان می‌دهد.

مریم مرادی

Recent Posts

سه تسک ضروری ایردراپ راکی رابیت که باید انجام شود

کاربرانی که در بازی تلگرامی راکی رابیت در حال فعالیت هستند به زودی شاهد ایردراپ…

8 ساعت قبل

مقایسه تراست ولت و اکسودوس ولت ؛ کدام یک برای ذخیره ارزهای دیجیتال بهتر است؟

اکسودوس و تراست ولت دو کیف پول ارز دیجیتال غیر امانی با اعتبار بالا هستند…

1 روز قبل

بهترین کیف پول همستر کامبت برای کاربران ایرانی

همانطور که احتمالا می‌دانید زمان لیست شدن همستر کامبت و توزیع ایردراپ آن بسیار نزدیک…

1 روز قبل

راهنمای اتصال کیف پول به همستر کامبت + نحوه تغییر ولت

بازی تلگرامی محبوب همستر کامبت (Hamster Kombat) اخیرا امکان اتصال کیف پول به ربات خود…

2 روز قبل

معرفی ایردراپ کتز (CATS) تلگرام و تاریخ لیست شدن

بازار رمزارزها به طور مداوم در حال تحول و تغییر است و پروژه‌های جدیدی همچون…

2 روز قبل

شبکه تون دوباره با اختلال مواجه شد

طبق داده‌های منتشر شده توسط سایت Tonviewer شبکه تون دوباره با اختلال مواجه شد و…

2 روز قبل