آموزش ارز دیجیتال

آموزش شارژ تراست ولت ؛ چگونه کیف پول خود را شارژ کنیم؟

اگر شما هم در حوزه ارزهای دیجیتال فعال باشید، قطعا درباره حفظ امنیت دارایی‌های خود دغدغه دارید. چرا که می‌خواهید سرمایه‌تان را به ساده‌ترین روش و با بهترین کیفیت ذخیره کنید. در این بین تراست ولت یکی از کیف پول‌های برتر ارز دیجیتال است که کاربران زیادی در حوزه کریپتو از آن برای ذخیره دارایی‌های خود از از از آن استفاده می‌کنند. trust wallet علاوه بر ذخیره دارایی ویژگی‌های زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. به همین دلیل افراد مبتدی در رابطه با استفاده از آن سوالات زیادی دارند. لذا یکی از سوالات پر تکرار کاربران این است که شارژ تراست ولت چگونه انجام می‌شود؟

ما در این مطلب ارز هشت، می‌خواهیم آموزش شارژ تراست ولت را به همراه بررسی نکات مهم پیرامون این موضوع در اختیارتان قرار دهیم. بنابراین اگر از کاربران کیف پول ارز دیجیتال تراست ولت هستید، با ما همراه بمانید تا پاسخ کاملی از این پرسش دریافت کنید…


آموزش شارژ تراست ولت


همانطور که گفتیم در این مطلب می‌خواهیم بررسی کنیم چگونه اقدام به شارژ تراست ولت کنیم.

در ابتدا توضیح مختصری درباره نحوه ثبت نام در تراست ولت می‌دهیم. برای این منظور لازم است تا مراحل ذیل را دنبال کنید.

  • ۱-دانلود و نصب trust wallet.
  • ۲-پذیرفتن قوانین کیف پول.
  • ۳-ایجاد کیف پول جدید و یا ورود به اکانت تراست ولت قدیمی.
  • ۴-اضافه کردن ارزهای مد نظر برای شروع فعالیت

این مراحل که به صورت خلاصه ذکر شد برای ایجاد کیف پول جدید در تراست ولت بود. می‌توانید مراحل کامل و دقیق این فرآنید را در مطلب ذیل مطالعه کنید.

شارژ تراست ولت به کمک صرافی ایرانی

اما حالا می‌رویم به سراغ موضوع اصلی، یعنی نحوه شارژ کیف پول تراست ولت.

به طورکلی باید بدانید برای اینکه بتوانید trust wallet خود را شارژ کنید، نیاز دارید تا از یک صرافی ایرانی به عنوان واسط استفاده کنید. چرا که کاربران ایرانی امکان شارژ مستقیم را ندارند.

بنابراین اولین مرحله این است که در یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر مانند ارز هشت عضو شوید. بعد از ثبت نام در صرافی مد نظر باید مراحل احراز هویت را نیز پشت سر بگذارید تا اطلاعات هویتی و بانکی شما تایید شود.

بعد از پشت سر گذاشتن این مراحل نوبت به شارژ حساب کاربری می‌شود. بدین منظور باید حساب خود در صرافی را به میزان مد نظر شارژ کنید. با شارژ ریالی اکانت صرافی، می‌توانید از بخش بازار هر رمز ارزی را که مد نظر دارید را خریداری کنید. برای مثال اگر قصد خرید اتریوم را دارید کافی است از لیست ارزها ETH را انتخاب و سپس با مشخص کردن میزان مورد نظر آن را خریداری کنید. پس از ارسال درخواست خرید، پس از لحظاتی دارایی به کیف پول شما در صرافی ارز هشت افزوده خواهد شد.

حالا می‌بایست مجدد به کیف پول تراست ولت بازگردید. در کیف پول باید از لیست ارزها اتریوم را انتخاب کنید و به صفحه آن ارز وارد شوید. در صفحه باز شده باید گزینه دریافت و یا RECEIVE را انتخاب کنید و در آن جا آدرس کیف پول را کپی کنید.

مجدد به اکانت خود در صرافی ارز هشت بازگردید و با انتخاب گزینه برداشت آدرس کیف پول تراست ولت را در فیلد مربوطه وارد کنید. سپس با تایید فرآیند دارایی به سرعت به کیف پول شما واریز خواهد شد.

در نهایت شما می‌توانید این ارز را در کیف پول خود هولد کنید و یا از طریق آن اقدام به خرید سایر دارایی‌های دیگر نمایید.

این روش شارژ تراست ولت با ارز دیجیتال برای ایرانیان بود. اما اگر قصد شارژ تراست ولت با ارز فیات را دارید، باید بگوییم جدیدا این امکان برای این کیف پول نرم افزاری فراهم شده است و در ادامه آن را نیز توضیح خواهیم داد.

شارژ کیف پول تراست ولت با ارز فیات

تراست ولت با همکاری بایننس کانتک برای راحتی کاربران شرایطی را فراهم آورده که از طریق آن می‌توان با کارت اعتباری از این کیف پول ارز دیجیتال مد نظر را خریداری کرد.

شارژ کیف پول از این طریق نیاز به تایید هویتی همانند بایننس دارد! بله این یعنی ایجاد مشکل برای ایرانیان! چرا که صرافی ارز دیجیتال بایننس کاربران ایرانی را تحریم کرده است.

اما اگر توانستید که حساب کاربری خود را احراز هویت کنید و به یک کارت اعتباری همچون پی پال دسترسی دارید، به راحتی می‌توانید ارز فیات خریداری کرده و به کمک آن اقدام به خرید ارز دیجیتال در تراست ولت نمایید.


کلام پایانی:


انتخاب کیف پول تراست ولت بسیار ساده و راحت است. با این اپلیکیشن، شما به راحتی می‌توانید ارتباط برقرار کنید و نگرانی در مورد شارژ تراست ولت خود نداشته باشید. با تکرار تراکنش‌ها، به کارکردن با این اپلیکیشن عادت خواهید کرد. امنیت صرافی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است تا شما بدون نگرانی از تراکنش‌های خود استفاده کنید. ارز هشت با دسترسی آسان و پشتیبانی آنلاین این فضای امن را برای شما فراهم می‌سازد.

در صورت داشتن هرگونه سؤال یا نیاز به راهنمایی درباره کارکرد سایت، می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

ادمین ارزهشت

Recent Posts

کیف پول تلگرام چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

کیف پول تلگرام کیف پولی مبتنی بر سرویس بلاکچین تون است و به کاربران این…

19 ساعت قبل

لیست شدن نات کوین در بایننس به زودی انجام می‌شود

خبر لیست شدن نات کوین در بایننس توسط این صرافی منتشر شد. طبق گزارش صرافی…

1 روز قبل

سفارش محدود یا لیمیت اوردر چه مفهوم و کاربردی دارد؟

بازارهای معاملاتی به خصوص ارزهای دیجیتال، روش‌های متفاوتی را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال…

4 روز قبل

جایگزین های نات کوین | معرفی ایردراپ های رایگان و درآمدزا

بعد از ظهور بازی تلگرامی نات کوین که به طور عجیبی مورد استقبال قرار گرفت…

6 روز قبل

آموزش رفع محدودیت های کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی

آیا رفع محدودیت های کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی امکان پذیر است؟ اخیرا گزارش‌های…

7 روز قبل

فارکستر چیست و چگونه کار می‌کند؟

فارکستر چیست و چه کارآیی دارد؟ شبکه‌های اجتماعی امروزه به یکی از اجزاء جدانشدنی زندگی…

1 هفته قبل