بهترین سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال | معرفی کانال‌های تلگرام برتر

بهترین سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال | معرفی کانال‌های تلگرام برتر

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال 26 شهریور 1402

بازار رمزارزها ناپایدار و پیش‌بینی‌ناپذیر است. به این معنا که سرمایه‌گذاران رمزارز نیاز دارند بازار را به طور مداوم نظارت کرده و فرصت‌های ممکن برای معامله را شناسایی کنند. به همین دلیل سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال برای بسیاری از معامله‌گران تازه وارد اهمیت پیدا می‌کند.

سیگنال‌های رمزارز برای معامله‌گران نکات و تحلیل‌های لحظه‌ای از بازار را فراهم می‌کنند، که در زمان و تلاش خود صرفه‌جویی کنند. در این مقاله که بیشتر جنبه راهنمایی دارد، به بررسی بهترین سرویس‌های سیگنال رمزارز برای سال ۲۰۲۳ بر اساس عملکرد گذشته، هزینه‌ها، معتمد بودن و سایر معیارها می‌پردازیم.

بررسی بهترین کانال‌ سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال

انتخاب درست کانال‌های ارائه دهنده سیگنال در تلگرام برای معامله‌گرانی که می‌خواهند در بازار رمزارزسود کسب کنند، بسیار مهم است. در بخش‌های زیر، ما بررسی‌های جامعی از بهترین ارائه‌دهندگان سیگنال معاملات رمزارز ارائه داده‌ایم.

در این بررسی ها عواملی نظیر دقت، قابلیت اعتماد، سهولت استفاده و قیمت‌گذاری را در نظر گرفته‌ایم. این به معامله‌گران این امکان را می‌دهد که تصمیمات خود را با اطلاعات کاملتری بگیرند.

سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال Jacob’s Crypto

1. Jacob’s Crypto Clan Discord (بهترین کانال سیگنال‌های خرید و فروش ارزدیجیتال)

جیکوب بوری یک معامله‌گر حرفه‌ای رمزارز است که در تحلیل‌های فنی تخصص دارد. او یکی از بزرگترین گروه‌های کریپتو در Discord را اداره می‌کند. بوری در این کانال دیدگاه‌های خودش را در مورد بازار رمزارز به اشتراک میگذارد. این سرور معروف Discord ارزدیجیتال، بیش از ۱۵ هزار عضو دارد و شامل چندین کانال مختلف می‌شود.

به عنوان مثال، معامله‌گران می‌توانند کانال‌های اختصاصی برای سیگنال‌ها، قرعه‌کشی‌ها، نمودارهای رمزارز، پیش‌فروش‌ها و اخبار پیدا کنند. علاوه بر این، جیکوب بوری بخش‌های گفتگویی را نیز برای معامله‌گران ایجاد کرده است تا آن‌ها بتوانند محتوا را فیلتر کرده و به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند.

سیگنال‌های ارائه شده شامل جفت رمزارز، پیشنهاد خرید و فروش، قیمت ورود، سطوح سود و زیان نیز می‌شوند. این سیگنال‌ها همچنین با تجزیه و تحلیل دقیقی از بازار همراه هستند. اغلب این تجزیه و تحلیل توجیهاتی را که پشت سیگنال‌ها قرار دارد توضیح می‌دهد. جیکوب بوری از تحلیل‌های اساسی و نشانگرهای فنی ترکیبی برای رسیدن به سیگنال‌های خود استفاده می‌کند.

به خاطر داشته باشید که جیکوب بوری کانال تلگرامی ندارد. ممکن در تلگرام به اسم او کانال زده باشند اما بدانید که تقلبی است. علاوه بر این، معامله‌گران می‌توانند مستقیماً با جیکوب بوری از طریق این کانال در ارتباط باشند. همچنین از یک سیستم تیکت برای دریافت راهنمایی از معامله‌گران حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند. جیکوب بوری کانال YouTube نیز دارد که منبعی عالی برای دریافت به‌روزرسانی‌ها در مورد رمزارزها و رویدادهای بازار است.

Crypto Whale Pumps یکی از بهترین سیگنالهای ارزدیجیتال

2. Crypto Whale Pumps (دریافت سیگنال‌های پیش فروش ارزهای دیجیتال جدید)

کانال سیگنال رمزارز بعدی که مورد توجه قرار می‌گیرد، کریپتو ویل پامپز است. این کانال تلگرامی برای آن دسته از افرادی که به دنبال دریافت اطلاعات در مورد پیش‌فروش‌ ارزهای دیجیتال محبوب و سکه‌های رمزارز جدید برای سرمایه‌گذاری هستند، مورد استفاده قرار گیرد.

کریپتو ویل پامپز بیش از ۲۰ هزار نفر از اعضای کانال خود را دارد. در کانال تلگرام، این پلتفرم اطلاعاتی در مورد پیش‌فروش‌های توکن‌های جدید مانند Thug Life ارائه می‌دهد. اطلاعات این کانال برای سرمایه‌گذاران مبتدی مناسب هست، زیرا کریپتو ویل اطلاعاتی در مورد دلایلی که پیش‌فروش‌ها پس از لیست شدن در صرافی‌های ارزدیجیتال به یکباره پامپ می‌شوند، ارائه می‌دهد.

همچنین تحلیل‌های دقیق خود را در مورد اینکه کدام کریپتوها honeypot (کلاهبرداری) هستند یا کدام سرمایه‌گذاری‌ها ممکن است منجر به بازدهی بلندمدت شوند، ارائه می‌دهند. اگرچه توکن‌های پیش‌فروش به دلیل تخفیفهایی که دارند خوب به نظر میرسند، اما مهم است که بدانید کدام توکن‌ها پتانسیل سودهی در دراز مدت را دارند. بنابراین، یک کانال تلگرامی مانند کریپتو ویل پامپز به درد شما میخورد.

در این کانال به‌روزرسانی‌های زیادی در واکنش به شرایط بازار منتشر میشود، زیرا کریپتو ویل پامپز به محض پامپ شدن برخی از سکه‌ها، سیگنال‌های جدیدی ارائه می‌دهد. بنابراین، معامله‌گرانی که وقت کمتری در اختیار دارند، ممکن است بخواهند به این کانال سیگنال‌های تلگرامی مراجعه کنند.

کانال های تلگرامی خوب برای سیگنال

3.CryptoSignals.org (سیگنال‌های معاملاتی ارزدیجیتال با موفقیت ۸۲٪)

CryptoSignals.org به مشترکان خود سیگنال‌های معاملاتی  ارزدیجیتال و تجزیه و تحلیل بازار را ارائه می‌دهد. این پلتفرم توسط تیمی از  معامله‌گران حرفه‌ای رمزارز با تجربه بالا ایجاد شده است. همچنین از تکنیک‌های تجزیه و تحلیل فنی و اساسی مختلف برای شناسایی فرصت‌های معاملاتی سودآور در بازار رمزارز استفاده می‌کند.

این کانال تلگرامی ارزهای دیجیتال سیگنال های خود را از طریق تلگرام به کاربران ارسال می‌کند و به آنها اطلاعات تازه‌ای در مورد بهترین رمزارزها برای سرمایه‌گذاری می‌دهد. سیگنال‌ها شامل اطلاعات ورود و خروج، از جمله اهداف قیمتی برای کسب سود و کاهش ضرر می‌شوند. همچنین بعضی از آنها شامل نسبت‌های ریسک به پاداش هستند. هدف این کانال این است که معامله‌گران ریسک‌های مرتبط را بشناسند و تصمیمات آگاهانه‌تری که با استراتژی خود متناسب باشد، بگیرند.

CryptoSignals.org سیگنال‌ها را برای BTC، ETH، BNB، ADA، LINK، DOT و XRP ارائه می‌دهد. هر سیگنال همراه با تجزیه و تحلیل فنی جامعی است که پیشنهادات این کانال را با مدرک و سند میکند. این به کاربران رمزارز کمک می‌کند که یاد بگیرند چگونه تجزیه و تحلیل را به تصمیمات معاملاتی تبدیل کنند.

CryptoSignals.org دارای نرخ موفقیت 832% است. این پلتفرم سیگنال‌های رمزارز رایگان و پرداختی ارائه می‌دهد. در گروه تلگرام رایگان تا سه سیگنال در هفته ارسال می‌شود. از طرف دیگر، کاربران در کانال پرداختی تا سه سیگنال در روز دریافت می‌کنند. این طرح با نرخ ماهیانه فقط £ ۴۲ (حدود $ ۴۷) برای کاربران ارائه شده است.

معرفی ارزهای سودده در تلگرام

4. Binance Killers ( گروه طرفداری بایننس)

Binance Killers خدمات سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال خود را به طور اصلی با تمرکز بر لیست‌های بایننس آغاز کرد. شعار آن این بوده است: “بایننس بزرگترین صرافی رمزارزی جهان است… چرا؟ چون برای کسانی که می‌دانند چگونه استفاده کنند، ثروتی ایجاد کرده است.”

با رشد به بیش از ۲۰۰٬۰۰۰ عضو در سال جاری، اکنون این گروه  سیگنال‌های خرید و فروش برای توکن‌ها در صرافی‌های معروفی مانند Bybit و دیگران را نیز انجام می‌دهد، اما نام اصلی خود را حفظ کرده است. این خدمات سیگنال ارز دیجیتال به صورت رایگان و با هزینه ارائه می شود. بخش اغلب تخفیف‌ها و فروش‌های فوری برای اعضا به منظور شرکت ارزانتر در آن دارد.

در زمان نوشتن این متن، Binance Killers تعداد محدودی جای VIP دائمی به ارزش تنها ۶۵۰ دلار یا معادل آن در بیت‌کوین ارائه کرده است، به مناسبت پیش‌بینی دقیق آن که بیت‌کوین در آوریل ۲۰۲۳ بالای ۲۹٬۰۰۰ دلار خواهد رفت.

ترید در فارکس و ارز های دیجیتال

5. Wallstreet Queen Official ( گروه سیگنال‌های تلگرامی با بیش از ۱۳۰ هزار عضو)

“وال‌استریت کوین” معامله‌گری ناشناس است که خدمات سیگنال‌های تلگرامی خود را به عنوان یک راه برای ” یادگیری گام به گام چگونگی شکست دادن بازار، چرا که من این کار را انجام داده‌ام” توصیف می‌کند. همچنین او سرگذشت “سفر معاملاتی” خود را به اشتراک می‌گذارد.

این کانال به عنوان یک خانواده آنلاین صمیمی تلقی می‌شود و در زمان نوشتن این متن بیش از ۱۳۴٬۰۰۰ عضو دارد. برخی از سیگنال‌ها رایگان هستند و برخی دیگر برای اعضای VIP اختصاص داده شده‌اند. هر سیگنال معاملاتی همراه با نمودار قیمتی است که سطوح پشتیبانی و مقاومت مشخص شده‌اند، به همراه الگوها و نشانگرهای نمودار مربوطه.

بر خلاف برخی از خدمات سیگنال ارزدیجیتال که معاملات خود را ارزیابی نمی‌کنند، یا حتی معاملات زیان‌آور را حذف می‌کنند. در این کانال علاوه بر سیگنال‌های خرید و فروش مشخص با تعیین ترکیبی از میزان توقف ضرر، سود گرفتن ،شرایط بازار فعلی،  شاخص ترس و طمع یا میزان تاثیر بیت‌کوین در سود یا زیان تمامی این موارد ذکر می‌شوند.

برای اطلاع از بهترین سیگنال های ارز دیجیتال در کانال های تلگرامی فوق، به کانال telegram صرافی ارزهشت بپیوندید. همچنین میتوانید با جستجوی نام این چنل ها در تلگرام آنها را پیدا کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال ارز هشت سعی شد بهترین کانال های تلگرامی جهان را که سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال ارائه میدهند، به شما معرفی شود. بهتر قبل از هر گونه اقدامی ابتدا این کانالها را بررسی کنید و از صحت مطالب آنها اطمینان حاصل فرمایید اطلاعات ذکر شده در این مطلب صرفا جنبه پیشنهادی دارند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات