سیگنال ارز دیجیتال

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال 16 فروردین 1402

سیگنال های معاملاتی ارز دیجیتال چیست؟

سیگنال های معاملاتی کریپتو هشدارها یا توصیه هایی هستند که به معامله گران ارائه می‌شوند. این سیگنال ها زمان خرید، فروش یا نگهداری یک ارز دیجیتال خاص را نشان می‌دهد. برخی از سیگنال ها همچنین استراتژی های مدیریت ریسک مانند سطوح قیمتی سود بردن و توقف ضرر را نیز ارائه می‌دهد. بازار کریپتو بازاری بسیار پر نوسان است. حرکت ناگهانی قیمت ارزهای دیجیتال می‌تواند در عرض چند ساعت منجر به سود یا زیان قابل توجهی برای سرمایه گذار باشد. علاوه بر این، یک سرمایه گذار برای اینکه بتواند فرصت های سود آور بازار را بدست آورد باید مدام بازار مربوطه رابررسی کند اما سیگنال های کریپتو، معامله گران را در مورد فرصت های معاملاتی بالقوه یا تغییرات بازار که نیاز به توجه دارند، آگاه می‌کند. به این ترتیب، معامله گران می‌توانند بدون نیاز به نظارت بر بازار، دست به اقدامات پرسود این بازار بزنند.

تعریف دیگر از سیگنال ارز دیجیتال

برخی از سیگنال ها حتی به صورت خودکار معاملات را انجام می‌دهند. این بدان معنی است که کل فرآیند می‌تواند خودکار باشد.  برخی از بهترین خدمات سیگنال های ارزهای دیجیتال پولی هستند که اغلب معامله گران حرفه ای برای بررسی هشدارها  استفاده می‌کنند. سیگنال های ترید تبدیل به یک بازوی کمکی معامله‌گران ارزهای دیجیتال شده است زیرا در سراسر جهان از سیستم های سیگنال معاملاتی کریپتو استفاده می‌کنند تا به آنها در تصمیم‌گیری بدون احساسات در مورد معاملات کمک کنند. آنها یکی از قدرتمندترین و قابل اعتمادترین ابزارها برای انجام معاملات ارز دیجیتال موفق هستند.  انواع مختلفی از سیگنال های معاملاتی کریپتو وجود دارد، همانطور که گفتیم برخی به صورت رایگان و برخی به صورت پولی هستند، اما این نکته را همیشه به خاطر داشته باشید که یک سرویس معتبر باید حاوی اطلاعاتی در مورد تنظیمات سود و ضرر نیز باشد.

در نهایت میتوان سیگنال های معاملاتی ارز دیجیتال را اینگونه تعریف کرد :مجموعه‌ای از دستورالعمل هایی هستند که مستقیماً برای شما ارسال می‌شوند و به شما اطلاع می‌دهند که کدام ارز دیجیتال را بخرید.

 یک سیگنال معمولاً حاوی اطلاعات زیر است:

ارز دیجیتال برای خرید : سیگنال مشخص می‌کند که کدام ارز دیجیتال باید خریداری شود، به عنوان مثال. بیت کوین (BTC)،اتریوم (ETH)، ریپل (XRP)

قیمت خرید :  قیمتی که باید سعی کنید ارز دیجیتال را با آن بخرید.

اهداف فروش : قیمتی که باید ارز دیجیتال را به آن بفروشید تا به سود برسید.

توقف ضرر : مکانیزمی‌برای خروج خودکار از موقعیت خود برای کاهش ضرر

آیا سیگنال های معاملاتی کریپتو مهم هستند؟

امروزه که ارزهای دیجیتال به طور چشم گیری محبوب شده است، باید به این نکته توجه داشته باشید که قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در یک پروژه خاص، با دقت نسبت به آن آگاهی پیدا کرده وسپس آن را انتخاب کنید. برخی از ارزهای دیجیتال مانند Solana (SOL)، اتریوم (ETH)، زنجیره هوشمند بایننس Binance (BSC) و غیره برای شروع سرمایه گذاری مناسب هستند، زیرا به شما این امنیت خاطر را خواهند داد که با پتانسیل بسیار بالایی که دارند، آینده روشنی خواهند داشت. (صرفا معرفی این پروژه ها جهت آگاهی شماست و هیچ سیگنالی برای خرید و فروش آنها نیست؛ لذا قبل از سرمایه گذاری حتما تحقیق و تحلیل تخصصی خود را لحاظ کنید)

سیگنال های بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در سال های اخیر رایج‌ترین سیگنال هایی بوده که محبوبیت زیادی را در بین معامله گران داشتند. اما اکنون شاهد این هستیم که سیگنال های ارز دیجیتال دیگر مانند آلت‌کوین ها و میم کوین ها نیز توانسته نظر معامله گران زیادی را به خود جلب کند. سیگنال ها دقیقا چه کمکی به معامله گران می‌کند؟ در پاسخ به این سوال می‌توان گفت: ارائه دهندگان سیگنال می‌توانند پایان حرکت هایی را در بالا (بازار صعودی) یا پایین (بازار نزولی) یک روند تشخیص و در قالب یک هشدار برای شما ارسال کنند. همین امر باعث شده معامله گران فرصت‌های معاملاتی را از دست نداده و سود های خوبی برای خود رقم بزنند.

همه دسته‌های معامله‌گران چه با تجربه و چه مبتدی می‌توانند از سیگنال‌های معاملاتی کریپتو استفاده کنند. معامله گران باتجربه می‌توانند فرصت‌های معاملاتی جدیدی را دریافت کنند و دامنه بازار خود را گسترش دهند، در حالی که برای معامله گران مبتدی و جدید می‌تواند کسب درآمد باشد زیرا آنها علاوه بر کسب سود می‌توانند با تحلیل سیگنال ها نحوه عملکرد این بازار جدید را یاد بگیرند.

سیگنال های معاملاتی کریپتو چگونه تولید می‌شوند؟

بسیاری از ارائه دهندگان سیگنال معاملاتی کریپتو، سیگنال های رایگان و یا پریمیومی‌ دارند که قطعا سیگنال های پریمیوم سیگنال های  کامل تری هستند، و هر یک از آنها دارای سیستم های مجزا بوده و بر اساس روش های تحقیق و تحلیل متفاوتی هستند. می‌توان گفت به طور کلی سیگنال های کریپتو به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند.

  • سیگنال خودکار
  • سیگنال دستی
  • سیگنال های دستی خودکار

سیگنال های معاملاتی خودکار به واسط نرم‌افزار معاملاتی که توسط کارشناسان آموزش دیده و توسعه‌دهندگان کد، تکامل یافته است، صادر می‌شوند. آن ها از شاخص های ویژه مختلف برای تجزیه و تحلیل داده های گذشته، مثلا  حرکت قیمت جفت ارزها، کمک می‌گیرند تا روندها را شناسایی و سپس به عنوان  سیگنال ترید برای کاربران خود ارسال می‌کنند.

سیگنال های معاملاتی دستی کریپتو از طریق بررسی های انجام شده توسط معامله‌گران و تحلیلگران حرفه ای خبره صادر می‌شوند که با استفاده از مطالعات بازار، فرصت های معاملاتی را شناسایی و مدیریت می‌کنند. سپس از نشانگرهای ویژه روی نمودارها برای تشخیص سطوح ورودی و خروجی نکات معاملاتی که پیدا می‌کنند استفاده می‌کنند.

سیگنال های دستی خودکار این نکات ترید اغلب توسط منابع مختلف به اشتراک گذاشته می‌شود. برخی از کارگزاران پیشرو در ترید کریپتو که ترکیبی با شبکه های ترید اجتماعی مانند eToro و ZuluTrade ارائه می‌دهند، این نوع سیگنال ها را ارسال می‌کنند.

تفاوت سیگنال های خودکار و دستی

سیگنال های دستی از سیگنال های خودکار متفاوت هستند، زیرا معمولاً از معاملات بزرگ‌تر با اهداف سودآور پشتیبانی می‌کنند و در نتیجه ممکن است نرخ ریسک به پاداش بیشتری را در دستورالعمل های خود ارائه دهند. سیگنال های دستی معاملات کریپتو که توسط انسان ارسال شده‌اند، نسبت به تغییرات غیرمنتظره و نوسانات بازار نیز بسیار انعطاف‌پذیر هستند، زیرا ارائه‌دهندگان سیگنال می‌توانند اهداف سودآوری را در معاملات خوب افزایش دهند یا به صورت دستی معاملات را ببندند و فرصتی برای سود بیشتر و زیان کمتر ارائه می‌دهد. از سوی دیگر، سیگنال های معاملاتی خودکار ارزهای دیجیتال، عواطف انسانی را از ترید خارج کرده و بدون هیچ گونه احساساتی در معاملات پیش می‌روند. سیگنال های خودکار همچنین برای اعتماد و تست کردن استراتژی خود و اعتماد بیشتر قبل از اجرا چندین بار تست و آزمایش می‌شوند.

بهترین سیگنال های ارز دیجیتال

ارائه دهندگان سیگنال رمزنگاری

حال که با واژه سیگنال معاملاتی ارز دیجیتال، انواع آنها و نحوه تولید آن آشنا شدید. بهتر است ؛ در مورد اینکه چه کسی واقعاً این سیگنال های کریپتو را ارائه می‌کند، نحوه راه‌اندازی گروه ها و فرآیند پیوستن به این گروه ها  نیز آشنا شوید.

اول از همه، درصد زیادی از جامعه سیگنال های رمزنگاری در تلگرام ساکن هستند. به این ترتیب، روند عضویت معمولاً به این صورت است که با ادمین گروه سیگنال ارتباط بگیرید، سپس ادمین شما را با نحوه پرداخت و پیوستن به گروه آشنا می‌کند. با توجه به اینکه این گروه ها همگی در تلگرام هستند، یک ساختار معمولی ممکن است به صورت زیر باشد:

  1. گروه رایگان

این گروه تلگرام شامل تمام افرادی است که پولی ندارند و علاقه مند به ثبت نام در یک گروه پریمیوم هستند. گروه رایگان معمولاً بیشترین تعداد اعضا را شامل می‌شود و به ارائه‌دهنده سیگنال این فرصت را می‌دهد تا بتوانند اعتماد اعضایی که در گروه پرمیوم نیستن را جذب کنند.

 بهترین سیگنال های رایگان:

بهترین سیگنال های رمزنگاری رایگان توسط Jacob Crypto Bury، Learn 2 Trade و CryptoSignals.org ارائه می‌شوند. در این سایت ها  ارائه دهندگان سیگنال های رایگانی را ارائه می‌دهند که ساختاری مشابه با طرح پولی دارند. این بدان معنی است که معامله گران نه تنها می‌توانند به قیمت ورودی بلکه به سطوح توقف ضرر و سود نیز دسترسی داشته باشند.

  1. گروه پولی

در صورتی که به ارائه دهندگان سیگنال اعتماد کردید؛ می‌توانید تصمیم بگیرید برای گروه پولی آنها ثبت‌نام کنید، جایی که همه سیگنال های برتر را دریافت خواهید کرد. در این گروه است که ارائه‌دهنده باید واقعاً ارزشی را که شما برای آن پرداخت کرده‌اید با ارسال سیگنال هایی که بازده ایجاد می‌کنند نشان دهد. اگر ارائه‌دهنده این کار را انجام ندهد، این خطر را دارد که اعضای خود عضویت ممتاز خود را برای ماه بعد تمدید نکنند.

مقایسه سیگنال های پولی و رایگان

  • سیگنال های ترید رایگان کریپتو می‌تواند نقطه شروع خوبی برای معامله گران جدید باشد. این به معامله گران اجازه می‌دهد تا سیگنال ها را بدون پرداخت هزینه اشتراک امتحان کنند. با این حال، سیگنال های رایگان ممکن است کمتر قابل اعتماد باشند.
  • سیگنال های معاملات ارز دیجیتال پولی معمولاً توسط تحلیلگران یا الگوریتم های با تجربه ارائه می‌شوند. در نتیجه آنها به احتمال زیاد قابل اعتماد و جامع هستند.
  • سیگنال های پولی ممکن است دارای ویژگی های اضافی مانند پشتیبانی شخصی یا دسترسی به مدیریت پورتفولیو نیز باشند. با این حال، سیگنال های پولی می‌توانند گران باشند.

بنابراین، معامله گران باید قبل از انجام تعهد، هزینه خدمات سیگنال را به دقت ارزیابی کنند. در نهایت، انتخاب بین سیگنال های رمزنگاری رایگان و پولی به بودجه، تجربه و اهداف معامله گر بستگی دارد. اعم از انتخاب سیگنال های رایگان یا پولی، معامله گران باید کیفیت و قابلیت اطمینان ارائه دهنده را به دقت ارزیابی کنند.

مزایای سیگنال ارز دیجیتال

اما این سیگنال ها چه مزیت هایی دارند در ادامه به آن می‌پردازیم:

  1. می‌تواند بسیار سودآور باشد

سود شما در این بازار بستگی به انتخاب ارائه دهندگان دارد پس در انتخاب ارائه دهندگان این حوزه با دقت پیش بروید. و گروهی با سابقه موفقیت‌آمیز پیدا کنید.

  1. نیازی نیست خودتان تحقیق کنید

استفاده از یک ارائه دهنده سیگنال های رمزنگاری باعث صرفه جویی در زمان شما شده زیرا دیگر نیازی نیست خودتان ساعت ها به بررسی نمودارها یا تحلیل بپردازید.

  1. فرصت یادگیری عالی

اشتراک در یک ارائه‌دهنده سیگنال رمزنگاری به شما این فرصت را می‌دهد که از کسانی که در تشخیص معاملات سودآور بهتر از شما هستند، بیاموزید. با توجه به این واقعیت که بسیاری از ارائه دهندگان تجزیه و تحلیل فنی را انجام می‌دهند و منطق پشت هر سیگنالی را که صادر می‌کنند با جزئیات توضیح می‌دهند، شما می‌توانید از این آموزه ها استفاده و آنها را در استراتژی معاملاتی خود اعمال کنید. در نهایت به تدریج در تشخیص معاملات، مهارت بیشتری پیدا خواهید کرد تا جایی که ممکن است دیگر نیازی به ارائه دهنده سیگنال نداشته باشید.

سیگنال های ارز دیجیتال چگونه کار می‌کنند؟

سیگنال های کریپتو چگونه کار می‌کنند؟

سیگنال های رمزنگاری اغلب از طریق سیستم های معاملاتی خودکار تولید می‌شوند. این سیستم ها از الگوریتم ها و هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده های بازار و تولید سیگنال در زمان واقعی استفاده می‌کنند. هنگامی‌که سیگنال تولید می‌شود، از طریق کانال های ارتباطی مختلف برای کاربران ارسال می‌شود. این می‌تواند از طریق ایمیل، پیامک یا برنامه های پیام رسانی مانند تلگرام باشد. قابل ذکر است که خواندن سیگنال های کریپتو برای افرادی که دانش پایه ای از اصطلاحات مورد استفاده در ترید دارند، علیرغم اینکه در انواع مختلف وجود دارد، بسیار آسان است.

سیگنال های رمزنگاری ایده های ترید با مجموعه‌ای از دستورالعمل ها هستند که توسط یک سرویس سیگنال برای یک معامله گران ارسال می‌شوند و به معامله‌گر دستور می‌دهند کدام توکن کریپتو را بخرد و با چه قیمتی آن را بخرد. با توجه به روند صعودی گسترده در بازار کریپتو، به این سیگنال ها فقط خرید بدون هدف سود یا توقف ضرر گفته می‌شود. معامله گران فقط باید در اسرع وقت قیمت ورودی را کپی کنند و سپس خودشان تصمیم بگیرند که کجا سود ببرند. برخی از ارائه دهندگان فقط سیگنال های فروش را در طول روندهای نزولی بزرگ ارائه می‌دهند، به این معنی که معامله گران باید موقعیت فروش را کپی کنند و سپس اجازه دهند معامله تا زمانی که می‌تواند ادامه یابد.

در اینجا مثالی از نحوه ظاهر یک سیگنال ارز دیجیتال آورده شده است:

جفت: BTC/USD

قیمت ورودی: 21000 تومان

توقف ضرر: 20500 دلار

برداشت سود: 22500 دلار

ریسک-پاداش: 1:3

برخی از ارائه دهندگان سیگنال نیز استدلال پشت سیگنال های خود را  نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهند و معامله گران می‌تواند بعد از دریافت سیگنال، بر اساس توصیه های ارائه شده تصمیم به اجرای موقعیت بگیرند. معامله گران همچنین باید استراتژی های توقف ضرر و سود را برای کاهش ریسک  در برنامه ترید خود قرار دهند. به این ترتیب، نیازی به نظارت مداوم بر بازار توسط معامله گران وجود ندارد.

بهترین سیگنال های رمزنگاری بر اساس ترکیبی از تکنیک های معاملاتی خودکار و دستی است. بهترین سیگنال های رمزنگاری پولی و پریمیوم برای ترید بر اساس نمودارهای فنی، تحلیل های بنیادی و متکی بر اطلاعات جمع‌آوری‌شده توسط ربات ها (عمدتاً و کارآمد) از کانال های رسانه های اجتماعی است. به طور معمول، سیگنال های کریپتو توسط الگوریتم هایی تولید می‌شوند که از تحلیل های فنی و بنیادی مختلفی استفاده می‌کنند.

نحوه انتخاب بهترین ارائه دهنده سیگنال ارز دیجیتال

قبل از پرداخت برای سیگنال های کریپتو، پیدا کردن ارائه دهنده مناسب بسیار مهم است. در اینجا چند معیار وجود دارد که باید هنگام انتخاب بهترین برنامه سیگنال رمزنگاری در نظر بگیرید.

شهرت و سابقه

یکی از مهم ترین عواملی که در انتخاب ارائه دهنده سیگنال رمزنگاری باید در نظر گرفته شود، شهرت آن است. به دنبال ارائه دهندگانی باشید که سابقه اثبات شده ای در ارائه سیگنال های دقیق دارند. سرمایه گذاران می‌توانند این کار را با بررسی سیگنال های رمزنگاری، بررسی پروفایل های رسانه های اجتماعی و پرس وجو از سایر معامله گران انجام دهند.

میزان موفقیت

دقت و سازگاری سیگنال ها نیز فاکتورهای مهمی ‌هستند که باید در نظر گرفته شوند. قطعا باید ارائه دهندگانی را ترجیح دهید که در مورد میزان موفقیت خود شفاف باشند. به عنوان مثال، CryptoSignals.org و Learn 2 Trade میزان موفقیت سیگنال های خود را در وب سایت خود نمایش می‌دهند. کانال های تلگرامی‌آنها نیز در مورد سود حاصل از سیگنال های خود بحث می‌کنند.

بهترین سیگنال های رمزنگاری

شما باید سیگنال ارائه دهندگانی را در نظر بگیرید که درصد بالایی از معاملات موفق و عملکرد ثابت در طول زمان ارائه می‌دهند. همچنین باید مراقب ارائه دهندگانی که بیش از حد وعده می‌دهند یا تعداد سیگنال های غلط زیادی دارند؛ نیز باشید.

فرکانس سیگنال و زمان بندی

فرکانس و زمان سیگنال ها نیز فاکتورهای مهمی‌هستند که باید در نظر گرفته شوند. بهترین سیگنال های ارز دیجیتال هشدارها را در زمان واقعی ارسال می‌کنند. از ارائه دهندگانی که سیگنال ها را به صورت پراکنده ارسال می‌کنند دوری کنید.

استراتژی معاملاتی

ارائه دهندگان سیگنال کریپتو از استراتژی ها و روش های معاملاتی مختلفی استفاده می‌کنند. برخی از ارائه دهندگان بر شاخص های فنی تمرکز می‌کنند، در حالی که برخی دیگر از تحلیل بنیادی یا ترکیبی از هر دو استفاده می‌کنند. همچنین پلتفرم هایی وجود دارند که سیگنال هایی را ارسال می‌کنند که توسط معامله گران حرفه ای تنظیم شده اند. سرمایه‌گذاران باید ارائه‌دهنده‌ای را انتخاب کنند که روش های آن با سبک و ترجیحات معاملاتی خودشان هماهنگ باشد.

هزینه ها

در نهایت، در نظر گرفتن گزینه های پرداخت هزینه نیز ضروری است. اکثر سیگنال های ارزهای دیجیتال با یک برنامه اشتراک ماهانه ارائه می‌شوند. با این حال، پلتفرم هایی مانند CryptoSignals.org نیز وجود دارند که تخفیف های زیادی را برای اشتراک های سه ماهه، دوسالانه و سالانه ارائه می‌دهند. پس بهتر است پلتفرم هایی را انتخاب کنید که قیمت معقول و منعطف را ارائه دهند. معامله‌گران همچنین می‌توانند سیگنال های معاملاتی رایگان ارزهای دیجیتال را امتحان کنند تا قبل از اشتراک، یک ارائه‌دهنده را بررسی کنند.

در نهایت همیشه سرویسی را انتخاب کنید که استفاده از آن برای شما آسان باشد و با اهداف شما مطابقت داشته باشد، که سیگنال های بزرگی را برای جفت ارزهای دیجیتالی که می‌خواهید معامله کنید ارائه می‌دهد و نکات ترید کافی را در طول معاملات فعال شما ارائه می‌دهد. برای عملکرد بهتر می‌توانید بیش از یک سرویس دریافت کنید، می‌توانید از انواع سیگنال های موجود مانند سیگنال های خودکار و دستی استفاده کنید تا به شما کمک کند معامله گری بهتری شوید. هنگامی‌که بازار بسیار ناپایدار به نظر می‌رسد و زمانی که بازار به آرامی‌و منطقی حرکت می‌کند، می‌توانید از سیگنال های خودکار برای دریافت مسیرها استفاده کنید.

چرا تلگرام برای سیگنال ارز دیجیتال عالی است؟

تلگرام به یک پلتفرم محبوب تبدیل شده است که در آن معامله‌گران و سیگنال های ترید ایده های تجاری خود را برای معامله گران ارسال می‌کنند تا از آن ها کپی کنند. یکی دیگر از دلیل محبوبیت این پلتفرم توانایی آن در مدیریت کانال های بزرگ با هزاران مشترک است. علاوه بر این، تلگرام به دلیل ویژگی های امنیتی خود نیز شناخته شده است. این پلتفرم از رمزگذاری همه جانبه برای ایمن سازی پیام ها استفاده می‌کند. به این معنا که فقط فرستنده و گیرنده می‌توانند به محتوا دسترسی داشته باشند. این سطح از امنیت برای محافظت از اطلاعات حساس مرتبط با بازار کریپتو مهم است.

تلگرام همچنین سریع راه اندازی می‌شود و استفاده از آن راحت است. علاوه بر این، تلگرام در دستگاه های تلفن همراه، تبلت ها و لپ تاپ ها در دسترس است. به عبارت دیگر، تلگرام دریافت سیگنال ها و انجام معاملات را برای معامله گران در هر کجا که هستند ساده می‌کند.

پس  در نتیجه شما می‌توانید بدون نیاز به تحلیل یا دنبال کردن بازارها، فرصت های معاملاتی جدیدی پیدا کنید. سیگنال هایی برای انواع ارزهای دیجیتال مانند سولانا (SOL)، فانتوم (FTM) و کاردانو (ADA) در تلگرام وجود دارد. انواع ارائه دهندگان سیگنال در این پلت فرم وجود دارد که برخی از آنها جدی و برخی نه چندان حرفه ای، خدمات خود را به صورت رایگان و برخی دیگر با هزینه ارائه می‌دهند.

آیا سیگنال های کریپتو ایمن هستند؟

سیگنال های رمزنگاری به بینش هایی اشاره می‌کنند که توسط سرمایه‌گذاران حرفه ای ارزهای دیجیتال برای راهنمایی سرمایه‌گذاران در تصمیم‌گیری آگاهانه درباره معاملات ارائه می‌شوند. ایمنی سیگنال های کریپتو به دلیل ماهیت غیرقابل پیش‌بینی و بی ثبات بازار کریپتو، موضوعی است که در میان سرمایه‌گذاران بسیار مورد نگرانی است. در حالی که سیگنال های رمزنگاری می‌توانند ابزار مفیدی برای معامله‌گران باشند، مهم است که ایمنی استفاده از این سیگنال ها را قبل از اعتماد بر آنها ارزیابی کنید.

جمع بندی

سیگنال ارز دیجیتال فضای جدید و رو به رشدی در اکوسیستم ارزهای دیجیتال هستند. آنها چندین مزیت مانند سودآوری بیشتر، صرفه جویی در زمان و به طور بالقوه یک فرصت یادگیری عالی را به شما ارائه می‌دهند. پس اگر می‌خواهید در بازار معاملات کریپتو درآمد کسب کنید، باید کمی‌تحقیق کنید و از همه منابع موجود مانند سیگنال های معاملاتی کریپتو کمک بگیرید.

برچسب:
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات