ترید با هوش مصنوعی

ترید با هوش مصنوعی؛همه آنچه که در این رابطه باید بدانید+معرفی4هوش مصنوعی ترید

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال 12 مرداد 1402

هوش مصنوعی (AI) راهی برای جایگزینی فرآیندهای هوش انسانی در موقعیت‌ها و صنایع مختلف از طریق ارتباط فزاینده با زندگی روزمره و اقتصاد ما است که این روزها با پیشرفت‌های قابل توجه‌اش توجه افراد بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. فرآیند معامله‌گری با AI مفهوم جدیدی نیست و زمان نسبتا زیادی است که این تکنولوژی محبوب به صنعت معامله‌گری ورود کرده است و تقریبا همه معامله گران موفق در سراسر دنیا از این فناوری در ترید استفاده می‌کنند.

سوال مهمی که پیش می‌آید این است، ترید با هوش مصنوعی تا چه اندازه تاثیر گذار است، آیا هوش مصنوعی می‌تواند در این حوزه جایگزین فعالیت‌های انسانی باشد؟ در این مقاله از صرافی ارز هشت به طور کامل همه اطلاعات پیرامون موضوع ترید با هوش مصنوعی را بررسی می‌کنیم. پس با ما همراه باشید در تا در رابطه با این حوزه محبوب و تا حدی ناشناخته آشنایی پیدا کنید.

درباره صنعت هوش مصنوعی بدانید…

صنعت هوش مصنوعی بر تحقیق، توسعه و تولید جدیدترین و بزرگ‌ترین فعالیت های ماشینی متمرکز است که این امر می‌توانند زندگی روزمره ما را آسان‌تر کنند. این بخش حول محور دستگاه‌هایی است که برای انجام وظایف برنامه ریزی شده‌اند و هنگام حل مشکلات «فکر» می‌کنند. هوش مصنوعی در حال حاضر برای کمک به طیف وسیعی از بخش‌های مختلف جامعه از جمله مراقبت‌های بهداشتی، مالی، تولید خودرو، رباتیک، اتوماسیون، آموزش و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دلیل ترید یا سرمایه‌گذاری مردم در هوش مصنوعی چیست؟

امروزه افراد بسیاری روی هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری می‌کنند؛ زیرا این بخش در حال رشد است و احتمالا در سال‌های آینده به بخش‌های بیشتری از زندگی روزمره ما نفوذ خواهد کرد. پیش از این، هوش مصنوعی دنیای ما را با آنچه ۵۰ سال پیش بود، بسیار متفاوت کرده است. پس با وجود این فناوری چه کسی می‌تواند بگوید جهان در ۱۰ سال آینده چگونه خواهد بود، چه برسد به ۵۰ سال آینده!

بنابراین، مردم به دنبال تجارت یا سرمایه‌گذاری روی هوش مصنوعی هستند تا سوار بر موج پیشرفت فن آوری شوند که انتظار می‌رود قرن بیست و یکم را با قدرت طی کند و شرکت‌هایی که این مسئولیت را بر عهده دارند، می‌توانند رشد قابل توجهی را تجربه کنند.

هوش مصنوعی یکی از چندین فرصت تجاری موضوعی است که در سال‌های اخیر به محبوبیت رسیده و مردم علاقه‌مند هستند ببینند این صنعت دقیقا چه چیزی در چنته دارد. به همین دلیل مردم نسبت به آینده این تکنولوژی امیدوارند و بر روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2023

ترید با هوش مصنوعی چیست؟

معامله‌گری با هوش مصنوعی که با نام AI TRADING نیز شناخته می‌شود، یک سیستم کامپیوتری است که به سرمایه گذاران اجازه می‌دهد با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های پیچیده اجرای فعالیت‌های مربوط به ترید و مدیریت سرمایه‌گذاری را ساده کنند. این سیستم‌ها با قوانین خاصی برای تعیین زمان خرید یا فروش و  همچنین بررسی زمان ورود یا خروج به معامله برنامه ریزی می‌شوند.

سرمایه گذاران و معامله گران می‌توانند این قوانین را براساس شرایط ساده‌ای مانند یک خطوط میانگین متحرک  یا استراتژی‌های پیچیده‌تر که ممکن است به درک عمیق‌تری از زبان برنامه‌نویسی نیاز داشته باشند، ایجاد کنند. زمانی که این قوانین در سیستم برنامه ریزی شوند، برنامه AI TRADING به صورت خودکار و بدون دخالت انسان عمل خواهد کرد و تماممعاملات و سرمایه‌گذاری‌ها را برای پی گیری فعالیت‌ها زیر نظر خواهد گرفت.

برای استفاده از این روند معامله گری، سرمایه گذاران معمولا به نرم‌افزار تجاری خاصی نیاز دارند که به یک کارگزار با دسترسی مستقیم مرتبط باشد. این کارگزاران به جای تحقیق روی سرعت و اجرای سفارش تمرکز می‌کنند و از نرم افزاری برای ارتباط مشتریان با صرافی‌ها یا سایر سرمایه گذاران  استفاده می‌کنند. این شبکه معمولا مستقیما از طریق شبکه ارتباطات الکترونیکی مبادله می‌شود.

فناوری هوش مصنوعی در این صنعت از داده‌های قبلی موجود استفاده می‌کند تا از این طریق بتواند داده‌ها را در مدت زمان کوتاهی تحلیل کند. در واقع می‌توان نتیجه گرفت که این سیستم بر اساس داده‌های قبلی موجود در سیستم تصمیم گیری می‌کند. در حال حاضر پلتفرم‌های معاملاتی بسیاری در بازار موجود‌اند که از این فناوری برای خودکارسازی معاملات استفاده می‌نمایند.

چگونه از AI TRADING استفاده کنیم؟

سیستم معاملاتی هوش مصنوعی به سرمایه گذاران و معامله گران این امکان را می‌دهد تا از شاخص‌های فنی که محاسبات اکتشافی یا ریاضی براساس حجم، قیمت و یا قرارداد هستند، برای پیش بینی حرکت‌های قیمتی آینده و تصمیم گیری‌های سرمایه‌گذاری استفاده کنند. این شاخص‌ها را می‌توان از لیست گزینه‌های ارائه شده توسط پلتفرم تجاری انتخاب کرد، یا معامله‌گر و سرمایه گذاران می‌توانند شاخص‌های سفارشی خود را با کمک یک برنامه‌نویس برنامه ریزی کنند.

استفاده از شاخص‌های سفارشی انعطاف‌پذیری بیشتری برای سرمایه گذاران جدید فراهم می‌کند، اما نیازمند تلاش بیشتر برای توسعه و اطمینان از عملکرد صحیح سیستم است. هنگامی که قوانین یک استراتژی تجاری ایجاد شد، برنامه کامپیوتری به طور خودکار آن‌ها را اجرا خواهد کرد، مگر اینکه دستور دیگری داده شود.

پس در می‌یابیم ترید با هوش مصنوعی از الگوریتم خاصی پیروی می‌کند و بدون نیاز به تعامل انسانی فعالیت‌هایی را در پیش می‌گیرد. این الگوریتم‌ها همانطور که گفتیم از پیش تعیین شده‌اند و با بررسی داده‌های به خصوص نتیجه نهایی به شما اعلام می‌شود. جالب است بدانید، پیچیده‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی در حال حاضر مخصوص شرکت‌های مالی بسیار بزرگ در دنیا است. این ربات‌های ترید هوش مصنوعی بدون شک از ربات‌های مبتدی سایر تریدرها عملکرد بهتری دارند.

هوش مصنوعی ترید

مزایای ترید با هوش مصنوعی

دلایل متعددی وجود دارد که چرا سرمایه گذاران و معامله گران ممکن است به ترید با هوش مصنوعی روی بیاورند. از جمله این موارد می‌توان به  مزایای اتوماسیون، سرعت و فن آوری به روز آن اشاره کرد.

سایر مزیت‌های استفاده از هوش مصنوعی در معامله‌گری عبارت‌اند از:

  • کاهش زمان تحقیق و بررسی
  • سرمایه‌گذاری خودکار
  • بهبود پیش بینی‌ها و گزارش‌ها
  • هزینه‌های کم‌تر
  • فقدان احساسات در ربات‌ها
  • افزایش سرعت در فرآیند معامله گری
  • بک تست کارآمد از استراتژی معاملاتی

به طور کلی، هوش مصنوعی عملکرد کارآمدی در فضای معامله‌گری دارد و مزیت‌های بسیاری را برای سرمایه گذار به دنبال داشته باشد. در ادامه هر یک از این موارد را بررسی می‌کنیم:

1-کاهش زمان تحقیق و بررسی:

یکی از مزایای اصلی AI TRADING، کاهش زمان تحقیقاتی است که ارائه می‌دهد. این سیستم به عنوان یک سیستم کاملا خودکار، وظیفه فعالیت زمان بر و چالش برانگیز یعنی تحقیق در مورد سرمایه‌گذاری‌های بالقوه را بر عهده دارد و به سرمایه گذاران و معامله گران اجازه می‌دهد تا بر جنبه‌های دیگر  دارایی‌های خود تمرکز کنند.

این ویژگی به خصوص برای تازه واردان حوزه‌های مالی که ممکن است هنوز تجربه و اطلاعات کافی را نداشته باشند بسیار مفید است. با ترید به کمک هوش مصنوعی، دیگر این دسته از تریدرها نیازی به نگرانی در مورد تحلیل مداوم سرمایه‌گذاری‌هایشان ندارند و در عوض می‌توانند به سیستم خودکار برای کنترل نوسانات بازار تکیه کنند.

2-سرمایه گذاری خودکار و هوشمند:

یکی از مزایای کلیدی معامله با هوش مصنوعی خودکار بودن آن است، در واقع به کمک این تکنولوژی نیازی به مداخله انسانی نیست. این کار به سرمایه گذاران و معامله گران اجازه می‌دهد تا با محول کردن کارهای روتین و خسته کننده به سیستم، وقت خود را آزاد کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا روی مسائل مهم‌تر تمرکز کنند.

3-بهبود پیش بینی‌ها و گزارش‌ها:

زمانی که صحبت از تجارت و سرمایه‌گذاری می‌شود، توانایی پیش بینی و درک چگونگی تغییر ارزش سهام در طول زمان و تصمیم گیری آگاهانه در مورد زمان نگهداری یا فروش سرمایه‌گذاری ضروری است. هوش مصنوعی در حوزه بازارهای مالی به خوبی  می‌تواند با انجام تحلیل‌های فنی و بنیادی به ارزیابی داده‌های تاریخی و رونده‌ای فعلی بازار برای شناسایی الگوها و ایجاد گزارش‌هایی برای کمک به بهبود استراتژی‌ها بپردازد و از این طریق به تریدها کمک کند.

یکی از مزیت‌های اصلی AI TRADING این است که گزارش‌های دیجیتالی تولید می‌کند و سازماندهی و بررسی اطلاعات در زمان واقعی را آسان‌تر می‌کند. از نظر زیست محیطی نیز، گزارش‌های دیجیتالی از گزارش‌های کاغذی سازگارتر با محیط زیست هستند.

4-هزینه های کم تر:

در حالی که استفاده از تجارت هوش مصنوعی هزینه‌هایی مانند: برنامه‌نویسی و نگهداری سیستم را به همراه دارد، می‌تواند به طور قابل توجهی مدیریت سرمایه‌گذاری‌ها و تجارت‌ها را کاهش دهد. این هزینه‌ها عموما بسیار کم‌تر از هزینه‌های مربوط به کارگزاران، تحلیلگران و مشاوران سنتی است و ترید با هوش مصنوعی را به گزینه‌ای جذاب برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال صرفه جویی در هزینه‌های سرمایه‌گذاری و تجارت هستند.

5-حذف کامل احساسات(فقدان احساسات در ربات‌ها):

یکی از مزایای کلیدیم معامله با هوش مصنوعی این است که احساسات را از فرآیند سرمایه‌گذاری حذف می‌کند. بسیاری از سرمایه گذاران در مورد اجرای برنامه‌های خود با تردید دست و پنجه نرم می‌کنند که می‌تواند برای موفقیت آن‌ها مضر باشد، لذا این مزیت هوش مصنوعی برای معمله گران مبتدی و یا حرفه‌ای که کنترلی بر احساسات خود ندارند، عالی است.

AI به جای شهود انسانی به الگوریتم‌های منطقی متکی است و امکان تصمیم گیری‌های تجاری سریع‌تر و کارآمدتر مبتنی بر داده را فراهم می‌کند. این امر می‌تواند به جلوگیری از دست دادن فرصت‌های سودآور یا اشتباهات پرهزینه به دلیل معامله بیش از حد کمک کند.

6-معامله گری با سرعت بالاتر:

یکی از دیگر مزایای سیستم‌های تجاری هوش مصنوعی این است که برای واکنش فوری به تغییر شرایط بازار براساس معیارهای از پیش تعیین شده طراحی شده اند. این امر به الگوریتم‌ها اجازه می‌دهد تا به محض اینکه معیارهای تجاری خاصی برآورده شدند، به سرعت سفارشات را پردازش کنند.

این سرعت در همراهی با بازار به سرعت در حال حرکت مهم است و به جلوگیری از فرصت‌های از دست رفته، قیمت‌های پایین و دیگر گزینه‌های معامله‌گری سودمند کمک می‌کند. از آنجا که کامپیوترها بلافاصله به دستورها پاسخ می‌دهند، سیستم‌های تجارت هوش مصنوعی قادر به اجرای سریع و موثر معاملات هستند و این برای تریدرها یک مزیت بی‌نظیر است.

7-بک تست استراتژی معاملاتی:

آخرین جنبه مثبتی که از AI در تریدینگ بررسی می‌کنیم، قابلیت بک تست گیری از استراتژی است. از آنجا که سیستم‌های تجاری هوش مصنوعی کامپیوترهایی منطقی هستند و باید قوانین صریحی به آن‌ها داده شود، بسیار مهم است که اطمینان حاصل شود که دستورالعمل‌های از پیش تعیین شده موثر هستند و در موقعیت‌های تجاری  واقعی به کار گرفته خواهند شد. از این رو سرمایه گذار را مجبور می‌کند تا از استراتژی بک تست بگیرد تا در نهایت معاملات سودمندی را تجربه کند.

آیا ترید با هوش مصنوعی جایگزین روش های سنتی معامله گری می شود؟

با پیشرفت تکنولوژی هوش مصنوعی، این روزها نگرانی بسیاری از افراد این است که ربات‌ها بتوانند کاملا جایگزین انسان‌ها شوند. درست است که ربات و هوش‌های مصنوعی قابلیت‌های قابل توجهی دارند و می‌توانند بسیاری از امور را با سرعت بالا‌تری انجام دهند؛ اما بعید است که ربات ترید بتواند در زمینه معامله‌گری کاملا جایگزین انسان‌ها در معاملات مالی شود.

چرا که هوش مصنوعی هم مانند بسیاری از ابزارهای دیگر تکنولوژی محدودیت‌های خودش را دارد. پس این باورد که بتواند به طور کلی جایگزین انسان‌ها شود تقریبا غیر ممکن است. AI فاقد مهارت‌های شهود انسانی و تصمیم گیری‌های آن بر اساس داده‌ها و الگوریتم‌های از پیش تعریف شده است، بنابراین نمی‌تواند به خوبی انسان تصمیم بگیرد.

بنابراین نتیجه ما این است که می‌توان از این تکنولوژی به عنوان یک ابزار کمکی برای ترید استفاده کرد.

آیا ترید با هوش مصنوعی سودآور است؟

همانطور که گفتیم، هوشمصنوعی کاملا متکی بر داده‌ها است و پارامترهای از پیش تعیین شده در تصمیم گیری‌های آن اثر گذارند. بنابراین زمانی می‌توان گفت که ترید با هوش مصنوعی هوش‌آور است که استراتژی و الگوریتمی که به آن می‌دهیم صحیح باشد. این را نیز به خاطر داشته باشید که اکثر ربات‌ها و هوش مصنوعی‌های تریدی که در دسترس عموم مردم قرار دارند از لحاظ کاربرد بسیار محدود اند. هیچ شکی وجود ندارد ربات‌های هوش مصنوعی روز به روز پیشرفته‌تر و قدرتمند‌تر می‌شوند. اما این را به یاد داشته باشید که تا به امرزو هوش مصنوعی که به قطعیت برای عموم مردم سودآور باشد، منتشر نشده است.

معرفی بهترین های هوش مصنوعی ترید 2023

برخی از بهترین هوش مصنوعی های ترید در سال 2023 را در ادامه معرفی و بررسی می‌کنیم:

1- هوش مصنوعی تریدر؛ Trade Ideas 

Trade Ideas یک پلتفرم معاملاتی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به صورت خودکار به معامله‌گر‌ها کمک می‌کند تا بتوانند ایده‌های ناب برای سرمایه‌گذاری را پیدا کنند.

در صدر فهرست بهترین ربات‌های معامله‌گری بر اساس هوش مصنوعی، نرم‌افزار Trade Ideas قرار دارد که توسط یک تیم فوق العاده با استعداد که شامل کارآفرینان و توسعه دهندگان فن آوری مالی است، پشتیبانی می‌شود. این فن آوری از پایه توسط تیم توسعه دهندگان آمریکایی خود این شرکت ساخته شده و سرور آن‌ها مستقیما به دیتاسنترها متصل می‌شود. این سیستم تک تک گزینه‌ها را زیر نظر می‌گیرد و رفتار بازار را در زمان واقعی نسبت به گذشته اندازه گیری می‌کند. راه اندازی ربات معاملات سهام AI شامل چندین الگوریتم سرمایه‌گذاری است که سبب بهبود معاملات کاربران می‌شود.

ورود به سایت هوش مصنوعی ترید Trade Ideas

پلتفرم Trade Ideas برای سرمایه گذاران در تمام سطوح تجربه (مبتدی تا حرفه ای) طراحی شده است. مبتدیان می‌توانند به سرعت یاد بگیرند و با جلسات تمرین و آموزش شبیه‌سازی شده شروع کنند، در حالی که معامله گران مقدماتی می‌توانند براساس تجربه خود با فن آوری‌های مدیریت تجارت هوش مصنوعی از پیش ساخته شده کار کنند. در مورد حرفه‌ای‌های بازار نیز می‌توان گفت، Trade Ideas آن‌ها را قادر می‌سازد تا استراتژی‌های تجاری خود را کاملا شخصی‌سازی کنند و از هوش مصنوعی برای بهبود آن‌ها استفاده کنند.

بات هوش مصنوعی این شرکت سیگنال‌های ورودی پیشنهادی را ارائه می‌دهد که از نظر آماری وزن دهی شده‌اند و سیگنال‌های خروج پیشنهادی بر اساس مدیریت ریسک مختلف برای مدیریت معاملات وجود دارد.

برخی از ویژگی های اصلی پلتفرم هوش مصنوعی ترید Trade Ideas عبارت اند از:

  • برخورداری از الگوریتم های هوش مصنوعی
  • آموزش های شبیه سازی شده
  • ارائه سیگنال های ورود و خروج پیشنهادی
  • پشتیبانی کامل از ویندوز
  • Layout سفارشی

هوش مصنوعی ترید

2- هوش مصنوعی TrendSpider

TrendSpider دیگر ابزار معاملاتی هوش مصنوعی است که به تریدرها این امکان را می‌دهد تا بتوانند بهتر بازار را پیش بینی کنند. این برنامه خط‌های روند خود را بر اساس معیارهای مشخص تعیین می‌کند و شما از این طریق می‌توانید تصمیم‌های بهتری برای ورود و یا خروج به معامله بگیرید.

بات‌های تجاری TrendSpider می‌توانند به شما کمک کنند تا استراتژی خود را به یک بات کاملا خودکار و آگاه از موقعیت تبدیل کنید.

Trading Bots به شما این امکان را می‌دهد که به طور خودکار زمانی که در شرایط مشخصی از استراتژی قرار داشتید، یک رویداد را راه اندازی کنید. این بدان معنی است که یک بات تجاری می‌تواند برای ارسال به یک سرور خصوصی دیسکورد ساخته شود، یا می‌تواند یک سیستم مسیریابی سفارش برای قرار دادن معاملات در یک کارگزاری یا حساب تبادل ایجاد کند.

برخی از ویژگی‌های اصلی TrendSpider می‌پردازیم:

  • داشتن بات‌های تجاری
  • امکان اعلان قیمت‌های لحظه‌ای ب معامله‌گر
  • پشتیبان گیری
  • رسم خط روند بر اساس داده‌های قبلی چارت ها

ورود به سایت هوش مصنوعی ترید TrendSpider

3- ابزار ترید هوش مصنوعی SignalStack

SignalStack یک روش سریع، آسان و ساده برای تبدیل هر سفارش از هر پلتفرم معاملاتی به سفارش اجرا شده در هر حساب کارگزاری است. SignalStack این امکان را به شما می‌دهد تا سفارش‌های خود را به همان روشی که صندوق‌های سرمایه‌گذاری بزرگ انجام می‌دهند، خودکار کنید. این سیستم برای پردازش سیگنال‌های ورودی از هر سیستم خارجی و تبدیل آن‌ها به دستورها زنده در یک حساب کارگزاری طراحی شده است. شما می‌توانید به کمک این AI TRADING به سرعت و در زمان درست وارد یک معامله شوید.

برخی از  ویژگی‌ها مثبت این پلتفرم هوش مصنوعی عبارتند از:

  • می‌توانید با تنظیم بار ارسالی به SignalStack، سفارش‌های بازار و محدود را به صورت خودکار تنظیم کنید.
  • گزارش‌های دقیقی را از تمام تعاملات با کارگزاران خارجی نگهداری می‌کند و قادر به ارسال هشدارهای خودکار به شما در هر مورد استثنایی است.
  • در این برنامه نیازی به کدنویسی نیست
  • تبدیل سیگنال‌ها به دستورها در مدت زمان بسیار کوتاه برای به حداقل رساندن اشتباهات در معاملات

ورود به سایت هوش مصنوعی ترید SignalStack

هوش مصنوعی SignalStack

4- هوش مصنوعی ترید Tickeron

یکی دیگر از گزینه‌های برتر برای یک بات معامله‌گری  هوش مصنوعی، Tickeron است که یک پلتفرم پیشرفته محسوب می‌شود و طیف گسترده‌ای از گزینه‌های معاملاتی AI را به کاربر  ارائه می‌دهد. ربات‌های AI این پلتفرم به شما این امکان را می‌دهند که معاملات خرید و فروش را با سود بالقوه آن مشاهده کنید و جلوی ضرر را در زمان مناسب بگیرید.

ربات‌های AI هر دقیقه سهام و ETF‌ها را اسکن و بررسی می‌کنند و آن‌ها را در یک زمینه قابل شخصی‌سازی ارائه می‌دهند. ربات‌های AI همچنین اتاق‌های تجارت خودکار را اداره می‌کنند که در آن هوش مصنوعی، ترید را براساس چندین شبکه عصبی انجام می‌دهد.

Tickeron ویژگی‌های بسیار مثبتی را در حوزه بازارهای مالی ارائه می‌دهد. پیش بینی روند هوش مصنوعی این پلتفرم برای پیش بینی روندهای متغیر بازار به داده‌های تاریخی قیمت متکی است و شامل یک سطح اطمینان هست. تا از این طریق بتوانید شانس موفقیت هر روند پیش بینی شده را ببینید.

این پلتفرم همچنین کاربران را قادر می‌سازد تا سطوح اطمینان را شخصی‌سازی کنند. هر کاربر می‌تواند حداقل سطح اطمینان را برای روندها و الگوهای شناخته شده هوش مصنوعی تعیین کند. این ویژگی به افرادی که ریسک پذیرتر هستند، این امکان می‌دهد از تکنیک‌های اثبات شده‌تری استفاده کنند.

ورود به سایت هوش مصنوعی ترید Tickeron

در اینجا به برخی از ویژگی های اصلی Tickeron اشاره می‌کنیم:

  • پیش بینی گرایش هوش مصنوعی
  • پورتفولیوهای فعال AI
  • معیارهای جستجوی الگوی سفارشی
  • برخورداری از ربات‌های هوش مصنوعی

هوش مصنوعی Tickeron

چشم اندازی به آینده ترید با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی (AI) به طور فزاینده‌ای در زندگی روزمره ما در حال رواج یافتن است. این فناوری در حال تغییر روش سرمایه‌گذاری و تجارت ما است. سیستم‌های تجاری هوش مصنوعی از الگوریتم‌های پیچیده برای خودکارسازی فرآیند سرمایه‌گذاری و حذف عنصر احساسی از تصمیم گیری استفاده می‌کنند و امکان معامله‌گری اطلاعات محور و کارآمدتر را فراهم می‌کنند.

فن آوری مشارکت مردم در تجارت و سرمایه‌گذاری را آسان‌تر کرده است و هوش مصنوعی نیز این فرآیند را در دسترس هر کسی قرار می‌دهد. همچنان که جهان به تکامل و پیشرفت فن آوری ادامه می‌دهد، مهم است که در صدر روندهای فعلی و در حال ظهور باقی بمانید و مزایای هوش مصنوعی را در استراتژی سرمایه‌گذاری و تجارت خود در نظر بگیرید. سرمایه‌گذاری خودکار به کمک AI TRADING می‌تواند به ساده‌سازی و بهبود فرآیند معامله‌گری کمک کند که به طور بالقوه منجر به بازدهی بالاتر در طولانی مدت می‌شود. سیستم‌های تجاری هوش مصنوعی ممکن است به خصوص در بازارهای بی‌ثباتی مانند ارزهای دیجیتال که در آن‌ها تصمیمات سریع و مبتنی بر  اطلاعات می‌توانند سودمند باشند، مفید باشند. لذا توصیه می‌کنیم حتما از ویژگی‌های AI در معاملاتتان بهره‌مند شوید. .

سوالات متداول ترید با هوش مصنوعی

ترید با هوش مصنوعی به چه معنا است؟

ترید به کمک هوش مصنوعی یعنی بتوان بدون نیاز به فعالیت‌های انسانی یک دارایی را معامله کرد. AI TRADING طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های معاملاتی را پوشش می‌دهد و نرم افزارهای آن بر اساس استراتژی‌های شما پیش می‌روند.

AI TRADING چگونه انجام می‌شود؟

ترید با هوش مصنوعی به کمک الگوریتم و کد نویسی و بدون نیاز به تعاملات انسانی انجام می‌شود.

ترید به کمک هوش مصنوعی چه مزایایی دارد؟

تصمیم گیری در معامله گری مبتنی بر اطلاعات، حذف کامل احساسات، سرعت در انجام فرآیند، بررسی دقیق داده های تاریخی از جمله مهم ترین مزیت های ترید با هوش مصنوعی هستند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات