بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی همستر کمبت

بهترین صرافی همستر برای ایران +لیست صرافی های همستر کامبت

دسته بندی : صرافی ارز دیجیتال 11 تیر 1403

خرید و فروش ارز دیجیتال

فعالیت در بازار ارز دیجیتال در سال‌های اخیر بسیار گسترده شده است. بازی‌های تلگرامی مثل نات کوین و همستر کامبت هم در سال آتی به گسترده‌تر شدن بازار ارز دیجیتال کمک کرده است. در این بازی‌ها افراد با فعالیت و انجام ماموریت‌های خواسته شده کسب درآمد می‌کنند. همستر کامبت، یکی از محبوب ترین بازی ها در سبک تپ تو ارن است که پس از لیست شدن آن کاربران می‌توانند توکن‌های خود را در بازار ارز دیجیتال به فروش برسانند. با توجه به اینکه کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی با تحریم مواجه هستند، در این مقاله سعی کرده‌ایم شما را در بهترین صرافی همستر برای ایران راهنمایی کنیم. پس اگر شما هم از دنبال کنندگان این بازی محبوب هستید، در ادامه با تیم صرافی ارز دیجیتال ارز هشت همراه باشید.

معرفی بازی همستر کامبت

بعد از اینکه نات کوین به موفقیت فراوانی در زمینه ایردراپ بازی‌های  Tap To Earn تلگرامی دست یافت ربات‌های تلگرامی زیادی شبیه آن طراحی و عرضه شدند. از جمله این ربات‌ها می‌توان همستر کامبت را نام برد. این بازی به سرعت توانست محبوبیت زیادی بین کاربران تلگرام کسب کند.    بازی همستر کامبت تاکنون توانسته رکورد جذب کاربران را به خود اختصاص دهد. برای کسب درآمد از این ربات کافیست کاربران روی صفحه گوشی خود ضربه بزنند و سکه کسب کنند. همچنین با انجام ماموریت‌های خواسته شده  همستر در بخش ماین می‌توانند پاداش هم کسب کنند. پس از ایردراپ این بازی کاربران بر اساس پرافیت و ذخیره سکه‌ها می‌توانند توکن HMSTR  دریافت کنند و در صرافی‌های مجاز به فروش برسانند.

همستر در کدام صرافی‌ها لیست می‌شود؟

توکن همستر تاکنون در بازار پیش عرضه کوکوین و صرافی چینی Gate. io لیست شده است. از آنجا که لیست شدن همستر در صرافی‌ها در بازار اصلی بسیار نزدیک است این نکته حائز اهمیت است که بدانید کدام صرافی‌ها HMSTR را لیست می‌کنند. از آنجا که افراد زیادی تمایل دارند در صرافی‌های خارجی به خرید و فروش بپردازند، مطالعه این مقاله را برای شناخت بهترین صرافی برای ایرانی‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

اگر شما هم به دنبال یافتن بهترین صرافی برای همستر هستید، با ما همراه باشید و صرافی‌هایی که اقدام به لیست کردن HMSTR می‌کنند را بشناسید:

۱– صرافی بایننس (Binance)

صرافی بایننس بزرگترین صرافی در جهان است که در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد.   این صرافی بیش از ۱۹۰ میلیون کاربر دارد و بیش از ۷۰۰ کریپتو را برای معامله در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای فعالیت در این صرافی نیاز به احراز هویت است که با توجه به تحریم‌ها، کاربران ایرانی مجاز به فعالیت در این صرافی نیستند. با این حال بسیاری از ایرانی‌های مقیم کشورهای خارجی با مدارک خارجی خود می‌توانند در این صرافی بدون هیچ مشکلی فعالیت کنند. همچنین در داخل کشور هم بسیاری افراد با آی پی ثابت سایر کشورها اقدام به ساخت اکانت در این صرافی می‌کنند. که این کار با خطراتی مواجه است  و در صورت کشف منجر به مسدود شدن حساب و بلوکه شدن دارایی می‌شود.

۲- صرافی Crypto. com

این صرافی در سال ۲۰۱۹ در جزایر کیمین دریای کارائیب تاسیس شد. صرافی کریپتو. com یکی از معتبرترین صرافی‌های جهانی در زمینه ارزهای دیجیتال است. این صرافی بیش از ۴۰۰ رمز ارز را برای معامله در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. برای فعالیت در این صرافی نیاز به احراز هویت است و کاربران ایرانی بخاطر تحریم‌ها نمی‌توانند از خدمات این صرافی استفاده کنند. اما با این همه این صرافی دارای نقدینگی بالایی است و کارمزد پایینی دارد. همچنین از رمز ارزهای اصلی بیت کوین و اتریوم حمایت می‌کند. به همین دلیل این صرافی در سطح بین المللی از اعتبار بالایی برخوردار است.

۳– صرافی چینی Gate. io

این صرافی در سال ۲۰۱۳ در چین تاسیس شد که در سطح جهانی بسیار معتبر است اما به نسبت دو صرافی قبل از شناخت کمتری برخوردار است. کاربران این صرافی امتیاز وبی به آن داده‌اند و همچنین از حجم معاملات روزانه خوبی برخوردار است. علاوه بر این‌ها رتبه دهم سایت کوین مارکت کپ را به خود اختصاص داده است. با توجه به این موارد این صرافی معتبر است. ما ایرانی‌ها قادر به استفاده از خدمات این صرافی نیستند.    اگر کاربران اقدام به دور زدن تحریم‌ها و یا استفاده از آی پی ثابت سایر کشورها کنند در صورت شناسایی ارایی آن‌ها بلوکه می‌شود. قابل ذکر است بدانید علاوه بر کاربران ایرانی، فعالیت کاربران کشورهایی مانند آمریکا، چین، کانادا، سنگاپور، مالزی، مالت، کوبا، ایران، کره شمالی، سودان، سوریه، کریمه و بولیوی هم در این صرافی ممنوع است.

۴- صرافی بای‌بیت (Baybit)

این صرافی در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده و در حال حاضر بیش از ۳ میلیون کاربر دارد. صرافی بای‌بیت یکیاز معتبرترین صرافی‌های بین المللی است. این صرافی هم همانند صرافی‌های قبلی در برابر کاربرهای ایرانی موضع‌گیری کرده است. صرافی بای‌بیت در پیروی از قوانین بین‌المللی گفته است کاربران ایرانی حق فعالیت در این صرافی را ندارند. در صورتی که کاربران ایرانی به هر صورتی قوانین را دور بزنند و در این صرافی مشغول فعالیت شوند، صرافی حق دارد حساب کاربری آن‌ها را مسدود کرده و دارای آن‌ها را فریز کند.

۵- صرافی HTX

صرافیHTX  یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال بین المللی است که در سال ۲۰۱۳ در کشور چین تاسیس شد. این صرافی از عرضه اولیه کوین (ICO) حمایت می‌کند. البته قبل از اینکه نام این صرافی HTX باشد در گذشته نام آن هوبی بوده است.

این صرافی تنوع خدمات فراوانی دارد و برای همستر کامبت هم یکی از بهترین صرافی‌ها است. این صرافی هم کاربران ایرانی را تحریم کرده است. اما با این وجود احراز هویت در این صرافی اجباری نیست. به همین دلیل  پس از لیست شدن همستر کامبت می‌توانید از این صرافی برای فروش توکن‌های خود استفاده کنید. البته صرافی ارز ۸هشت به هیچ عنوان شما را ترغیب به  عالیت در این صرافی نمی‌کند. پیشنهاپ می‌کنیم قبل از هرگونه دفعالیت به خوبی تحقیق کنید و مسئولیت هر تصمیمی با خودتان است. بهتر است با توجه به تحریم‌ها برای معامله ارز همستر در صرافی ایرانی فعالیت داشته باشید.

۶- صرافی بینگ ایکس

این صرافی در سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را در کشور سنگاپور شروع کرده است. این ن صرافی خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می‌کند و در حال حاضر یکی از بهترین صرافی‌ها برای کاربران ایرانی است. زیرا احراز هویت در این صرافی اجباری نیست.

کاربران این صرافی می‌توانند حساب‌های کاربری خود را به سایت تریدینگ ویو مرتبط کنند. همچنین فرصت انجام معاملات معاملاتی نقدی، فیوچرز و کپی تریدینگ را هم دارند.

معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای همستر

همانطور که پیشتر هم گفتیم همسترکامبت یک بازی تلگرامی است که همانند نات کوین با ضربه زدن روی گوشی می‌توان مقدار مشخصی سکه کسب کرد. تیم همستر کامبت با وعده اینکه این سکه‌ها در آینده قابل فروش هستند، توانستند خیلی زود محبوبیت زیادی برای این بازی کسب کنند. حال بسیاری از کاربران با سوالاتی از قبیل کدام صرافی برای همستر خوب است؟ یا بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی همستر کامبت کدام است؟ مواجه هستند. در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که در حال حاضر در تاریخ ۱۱ تیر ۱۴۰۳ توکن رسمی HMSTR در صرافی‌ها و در بازار ارز دیجیتال قابل خرید و فروش نیست. اگر این توکن با موفقیت در صرافی‌های خارجی معرفی شده لیست شود، به زودی در صرافی‌های بیشتری لیست خواهد شد و حتی می‌توان در صرافی‌های ایرانی هم به خرید و فروش آن پرداخت.

  • خرید همستر کامبت از ارز هشت:

اگر بخواهید بدانید بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای همستر کدام است، می‌توانیم صرافی معتبر ارزهشت را به شما معرفی کنیم. شاید بپرسید چرا باید صرافی ارز هشت را انتخاب کنیم؟ برای اینکه یک صرافی خوب و معتبر انتخاب کنید باید به موارد از قبیل تعداد کاربران، کارمزد پایین، نقد شوندگی بالا و تعداد ارزهای موجود برای معامله دقت کنید.

در حال حاضر خرید همستر کامبت امکان پذیر نیست، اما این ارز در ارز هشت لیست شده و به محض لیستینگ آن قابلیت خرید و فروش همستر آن نیز فراهم می‌شود.

جمع‌بندی

در صورتی که  توکن همستر در صرافی‌های خارجی با موفقیت لیست شود به زودی در صرافی‌های دیگر جهانی هم لیست خواهد شد. بعد از آن هم می‌توان در صرافی‌های ایرانی ارز همستر را معامله کرد. همانطور که در بالا اشاره شد بیشتر صرافی‌های خارجی کاربران ایرانی را در لیست تحریم‌های بین‌المللی قرار داده‌اند. اگر افراد به هر طریقی این تحریم‌ها را دور بزنند و در این صرافی‌ها فعالیت کنند دارایی آن‌ها با خطر مواجه می‌شود. زیرا این صرافی‌ها این امکان را دارند که حساب آن‌ها را ببندند و دارایی‌شان را بلوکه کنند. با توجه به مطالب ذکر شده بهتر است در بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای همستر که ارزهشت است عضو شوید. در این صورت با آرامش و اطمینان خاطر از حفظ امنیت دارایی خود به فعالیت می‌پردازید.

سوالات متداول

آیا می‌توان از صرافی‌های خارجی برای معامله همستر استفاده کرد؟

با توجه به اینکه کاربران ایرانی در اکثر صرافی‌های خارجی با تحریم مواجه هستند، بهتر است برای فعالیت خود یک صرافی ایرانی را انتخاب کنید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی همستر کامبت کدام است؟

صرافی ارزهشت با بستری امن برای معاملات ارز دیجیتال بهترین گزینه است.

کارمزد واریز و برداشت رمز ارز در صرافی ارزهشت چقدر است؟

ارز هشت برای واریز و برداشت و در کل انتقال رمز ارزها هیچ‌گونه کارمزدی دریافت نمی‌کند و تمامی کارمزدها متعلق به شبکه بلاکچین است و خارج از اختیار ارز هشت است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

نظرات

  • جواد
    24 شهریور 1403

    سلام
    میشه یک کیف پول برای همستر معرفی کنید که کارکنه و تحریم نباشه ؟

  • جواد
    24 شهریور 1403

    سلام
    میشه یک کیف پول برای همستر معرفی کنید که کارکنه و تحریم نباشه ؟

    اگر تکراریه کی جواب ددید ؟

    • ادمین ارزهشت
      25 شهریور 1403

      سلام تون کیپر بهترین گزینه برای کاربرهای ایرانیه