بهترین ارز دیجیتال

بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023 تا 2025 | 9 ارز سودآور

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال 12 مرداد 1402

بهترین ارز های دیجیتال در سال ۲۰۲۳، تجربه‌ی یک صعود خوب را داشته‌اند. قیمت بیت کوین پس از ثبت ۱۵,۴۰۰ دلار در سال ۲۰۲۲، در حال حاضر به ۲۹,۰۰۰ دلار معامله می‌شود. این افزایش ۹۷ درصدی در یک بازه‌ی زمانی ۶ ماهه بوده است. همچنین، نشان می‌دهد که تقاضا برای دارایی‌ های دیجیتال در حالی که رکود طولانی مدتی در سال ۲۰۲۲ وجود داشت، همچنان بالا است.

با ورود صدها ارز جدید به بازار، ممکن است شناسایی رمز ارز های سودآور برای سرمایه‌گذاران بسیار سخت باشد. بنابراین، سرمایه‌گذاران علاقه‌مند هستند بدانند کدام ارزهای دیجیتال پتانسیل پیشرفت در سال ۲۰۲۳ و پس از آن را دارند. در این مقاله از ارز هشت درباره ارز هایی بحث می کنیم که امکان سود دهی بیشتری را برای شما به همراه دارند.

توجه داشته باشید که این پیشنهادات در زمان نگارش مقاله ارائه شده و ممکن است در زمان های مختلف از لیست حذف و یا اضافه شود.

بیت کوین

همه ما با پادشاه بازار ارز دیجیتال یعنی بیت کوین آشنایی داریم، بیت کوین در سال 2023 تحرکات جالبی داشته و در بین 9 ارز دیجیتال برتر برای خرید در سال جاری انتخاب شده است. بیت کوین در سال 2009 معرفی شده و در دهه گذشته شاهد رشد پذیرش آن بودیم و اکنون حتی توسط کشورهای بزرگ نیز پذیرفته شده است.

اتریوم

ارز اتریوم بزرگترین پلتفرم قراردادهای هوشمند همچون قرارداد ERC-20 در جهان است و بر همه چیز تسلط دارد. اتریوم امسال جنبش های خوبی نسبت به قبل داشته، و یکی از ارزهای دیجیتالی است که در سال 2023 برای سود های کلان خریداری می شود. اما با توجه به قیمت بالای آن (قیمت به روز) قشر های ضعیف امکان دسترسی به آن را ندارند و از آن به عنوان یک ارز تجملاتی یاد می کنند.

استراتیس

پلتفرم استراتیس (Stratis) یک شبکه توسعه بلاکچین و ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که به کسب‌وکار ها کمک می‌کند تا اپلیکیشن‌ های جدید بسازند و عرضه کنند. استراتیس پس از سال 2022 فراز و نشیب های زیادی داشته اما طبق نمودار های ارز هشت می تواند سود دهی مناسبی برای کاربران داشته باشد.

دیسنترالند

دیسنترالند (Decentraland) یکی از بزرگترین ارز های دیجیتال متاورس در بازار امروز است. همین امر در تعداد زیادی از معاملاتی که در حال حاضر روی متاورس دیسنترالند اتفاق می‌افتد، منعکس می‌شود. به عنوان مثال امسال معاملاتی با شرکت سامسونگ و سایر شرکت‌ های برتر در متاورس دیسنترالند انجام شده است.

همانطور که متاورس توسعه پیدا می کند پلتفرم های برتر دنیای مجازی دوست دارند، دیسنترالند در متاورس جایگاه خود را گسترش دهد. به همین دلیل منطقی است که دیسنترالند در بین ارز های دیجیتال برتر که ممکن است در سال 2023 و پس از آن صعودی شوند، قرار گیرد.

چین لینک

چین لینک (Chainlink) یک پلتفرم غیرمتمرکز ارز دیجیتال اوراکل و جنبه ای بزرگ از رمزنگاری است که از مجموع همه رقبای خود پذیرش بیشتری دارد. این تسلط باعث شده که همه پروژه های برتر در قراردادهای هوشمند خود از جمله اتریوم و سولانا آن را پذیرفته باشند.

همچنین به لطف استفاده از قراردادهای هوشمند هیبریدی (ترکیبی) کاملاً مقیاس پذیر است. همه این عوامل نشان می دهد که چین لینک یکی از 9 ارز دیجیتال در حال صعود بین سال های 2023 تا 2025 است.

ارز دیجیتال

ییلد گیلد گیمز

ییلد گیلد گیمز (YGG)، یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) است که روی توکن‌ های غیرقابل تعویض (NFT) مورد استفاده بوده و در بازی‌ های بلاکچین سرمایه‌ گذاری می‌شود. این بازی‌ ها بخشی از مفهوم گسترده‌ تری هستند که به عنوان متاورس شناخته می‌شوند.

ییلد گیلد گیمز در 3 ماه اخیر سود مناسبی را به کاربران عرضه کرده و طبق فعالیت های تیم این پروژه انتظار می رود که در سال های آتی روند صعودی قابل توجهی داشته باشد.

سند باکس

سند باکس (Sandbox) نیز یک پروژه متاورس است که به عنوان یک سرمایه گذاری کاملا امیدوار کننده به نظر می رسد. سندباکس سال 2022 را با فراز و نشیب های زیادی از نظر پذیرش آغاز کرد. به عنوان مثال، قراردادی با Warner Music برای میزبانی کنسرت های موسیقی مجازی منعقد کرده بود.

همچنین  سند باکس، یک صندوق چند میلیونی را برای تأمین مالی پروژه‌ هایی که به دنبال ساخت برنامه‌ های خلاقانه جدید در متاورس هستند تشکیل داده است. این صندوق همراه با یک اکوسیستم بازی برای کسب درآمد عمل می کند. ارز دیجیتال SAND، یکی از 9 ارز برتری است که در بازه زمانی 2023 تا 2025 به شدت پر رونق خواهد شد.

بهترین ارز دیجیتال نوسان گیری

ترا

ارز دیجیتال ترا (Terra) از نظر ارزش کل نگهداری شده به دومین پلتفرم بلاکچین در بازار تبدیل شده است. بزرگترین استفاده از آن در راه اندازی ارز های پایدار الگوریتمی است، که ریسک نظارتی پایینی دارند.

شیبا اینو

شیبا اینو (Shiba Inu) یک میم کوین است که به لطف گردهمایی دوج کوین در سال 2020 به محبوبیت رسید. با این حال، از آن زمان شاهد رشد جامعه خود بوده است و پذیرش نیز در حال افزایش است.

اگر بازار دوباره همانند سال 2021 صعودی شود، شیبا ممکن است دوباره پیشرفت کند. به همین دلیل، شیبا احتمالا قرار است در سال های 2023 تا 2025 رشد کند.

بهترین ارز های دیجیتال برای نوسان گیری و سود روزانه

اگر شما با فضای ارز های دیجیتال آشنا باشید می دانید که برای نوسان گیری باید در بازه های زمانی مختلف ارز دیجیتال هدف را زیر نظر داشته و حتی اخبار مربوط به ارز نیز برای شما از اهمیت زیادی برخوردار باشد. به عنوان نمونه ممکن است توییت ایلان ماسک، روند بازار را صعودی یا نزولی کند.

بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری کدامند؟

بنابراین به صورت دقیق نمی توان گفت که کدام ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری مناسب تر است و مطالب بالا شاید بتواند در تصمیم گیری شما تاثیر گذار باشد.

گردونه شانس


 سوالات متداول

قراردادهای هوشمند هیبریدی (ترکیبی) چیست؟

قراردادهای هوشمند هیبریدی قادرند به پردازش داده‌های خارج از زنجیره بپردازند و در عین حال تمرکز زدایی را در شبکه‌ها حفظ کنند. این ویژگی بسیار مهم است و امکان توسعه برنامه‌های پیشرفته‌تری که بر اساس بلاکچین هستند را فراهم می‌کند.

متاورس چیست؟

متاورس یک فضای مجازی نوظهور است که قابلیت سه بعدی دارد و از تکنولوژی‌ های واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و سایر فناوری‌ های پیشرفته اینترنت استفاده می‌کند. این فضا به افراد اجازه می‌دهد تا تجربیات شخصی و تجاری واقعی را به صورت آنلاین داشته باشند.

میم کوین چیست؟

میم کوین ها ارزهای دیجیتالی هستند که از میم ها و طنز های اینترنتی الهام گرفته شده اند. به عنوان مثال، دوج کوین از الگوی رفتاری دوج که از یک عکس ویروسی از شیبا اینو ایجاد شده بود، به وجود آمد.


نتیجه گیری

با توجه به مطالب، بهترین ارز های دیجیتال را به سختی می توان پیدا کرد. زیرا رمز ارز های زیادی هستند که پتانسیل سودآوری دارند اما کاربران باید با تحلیل های خود و مطالعه وایت پیپر هر ارز دیجیتال میزان و مدت سودآوری آن را مشخص کنند. در کل فعالیت در بازار رمز ارزها نیازمند دقت و تحلیل است که با تحقیق و آموزش به دست می آید. همچنین در صورتی که می خواهید سود های کلانی از این بازار به دست آورید باید همراه با مطالعه و آموزش ریسک پذیر نیز باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات