تحلیل قیمیت بیت کوین 31 تیر 1402

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین 31 تیر 1402

دسته بندی : تحلیل 31 تیر 1402

تحلیل قیمت بیت کوین 31 تیر ۱۴۰۲؛ قیمت بیت کوین همچنان در حال آزمودن صبر سرمایه گذاران است. تحلیل بیت کوین امروز نشان دهنده این است که بازار همچنان روندی خنثی دارد و قیمت در محدوده ثابت بین ۲۹ تا ۳۰ هزار در حال معامله است. مشاهده چارت و وضعیت این ارز دیجیتال، در نواحی ثابتی قرار دارد و تنها می‌توان از آن انتظار بازار نوسانی داشت.

در این رابطه به نقل از سایت کوین تلگراف، بازار به گونه‌ای است که تحلیل را برای سرمایه گذارها سخت کرده است. همچنین پلتفرم گلس نود نیز می‌گوید: طبق بررسی‌های ما روند ثابت بیت کوین سبب ایجاد شکل فشرده‌ای در اندیکاتور باندهای بولینگر شده است.

علاوه بر این موارد، با بررسی اندیکاتورهای مختلف آنچین؛ به این نتیجه می‌رسیم که فروشندگان قصدی برای فروش ندارند. همچنین گلس نود معتقد است که روند فعلی مشابه حرکت‌های بیت کوین در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۱۶ است که در آن بازه زمانی نیز شاهد نوسان‌های زیادی در بازار بودیم (بدون قطعیت).

با همه این ها، روند بیت کوین از نظر بسیاری از افراد در مسیر صعود قرار دارد و در این رابطه چارلز ادوارد (موسس کاپریول) می‌گوید:

دسترسی به صندوق‌های قابل معامله بلک راک می‌تواند مسیر را برای ورود سرمایه گذاران در فضایی کریپتو افزایش دهد که این درنتیجه افزایش قیمت بیت کوین و همچنین قرار گرفتن این رمز ارز در ترازنامه مالی شرکت‌ها را نیز آسان‌تر می‌کند.

در ادامه به تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین ۳۱ تیر می‌پردازیم تا از این طریق با دیدگاه بهتری به معامله در بازار بپردازید.

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین 31 تیر

طبق بررسی‌ها مشاهده می‌کنیم که قیمت بیت کوین، هم اکنون در محدوده ۲۹۸۰۰ دلار قرار دارد. در این جا باید منتظر ماند و دید که آیا خریدارها، می‌توانند مجدد قدرت خود را بازگردانند. یا شاهد از دست دادن این محدوده حمایتی خواهیم بود.

در تاریخ ۲۰ ژوئیه، خرداران برای ساعاتی توانستند قیمت را به بالای میانگین ۲۰ روزه برسانند. اما بررسی کندل‌ها و سایه بلند آن‌ها نشان دهنده فروش گسترده در سطوح بالای قیمتی btc را دارند. پس اگر فروشندگان تلاش کنند سطح را به سمت ۲۹۵۰۰ دلار برسانند و قیمت را زیر این ناحیه تثبیت کنند، بازار به سمت کاهش قیمت حرکت خواهد کرد.

بنابر تحلیل ما در تیم ارز هشت، اگر فروشندگان بتوانند، موفق شوند، روند ثابت این چند هفته اخیر به نفع آن‌ها تمام خواهد شد. در صورت موفقیت این سناریو، قیمت بیت کوین در سقوط اول به ۲۸۸۶۹ هزار دلار و در ادامه به سمت کف قیمتی ۲۷۵۰۰ دلار حرکت خواهد کرد.

اما سناریو صعودی بیت کوین چیست؟

از سوی دیگر و در سناریوی صعودی، اگر بیت کوین بتواند قیمت میانگین متحرک ۲۰ روزه را پشت سر بگذارد؛ به سمت ۳۱ هزار دلار حرکت خواهد کرد. در صورت رخ دادن این مسیر صعودی در بازار و پشت سر گذاشتن سطح مقاومت مهم ۳۱ هزار دلار، در مرحله بعدی بازار گاوی، قیمت به سمت ۳۲۴۰۰ دلار حرکت خواهد کرد.تحلیل بیت کوین 31 تیر

سطوح حمایت و مقاومت BTC/USD در 31 تیر 1402:

در ادامه تحلیل قیمت بیت کوین 30 تیر برخی از  سطوح حمایتی و مقاومتی این ارز را

R1 – مقاومت اول ۳۰,۰۹۸.۳۰ S1 – حمایت اول ۲۹,۶۳۱.۸۱
R2 – مقاومت دوم ۳۰,۲۱۳.۸۳ S2 – حمایت دوم ۲۹,۷۷۶.۵۷
R3 – مقاومت سوم ۳۰,۴۱۷.۳۸ S3 – حمایت سوم ۲۹,۹۸۴.۹۷
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

نظرات