تحلیل نات کوین ۱۳ مرداد | ریزش قیمت NOT تا کجا ادامه دارد؟

دسته بندی : تحلیل 13 مرداد 1403

خرید نات کوین برای ایرانی ها

تحلیل نات کوین ۱۳ مرداد | ریزش قیمت NOT تا کجا ادامه دارد؟. در مدت اخیر اکثر ارزهای دیجیتال نوسانات نزولی زیادی داشته‌اند و نات‌کوین هم از این روند مستثنی نبوده است. نات‌کوین بعد از اینکه با نزول روبرو شد در حال حاضر در پی بازیابی روند صعودی خود است. اما با ریزش قیمت بیت کوین و رسیدن آن به ناحیه کم تر از 61 هزار دلار این روند نزولی طولانی تر شد. در ادامه با این مطلب تحلیلی صرافی ارز دیجیتال ارز هشت، همراه باشید. تا بررسی کنیم این روند نزولی توکن NOT تا کجا ادامه خواهد داشت.

تحلیل نات کوین ۱۳ مرداد

به نقل از ارز هشت و به گزارش کوین پدیا، بازار ارزهای دیجیتال در مدت اخیر نوسانات زیادی را تجربه کرده است، به طوری که روزانه تغییرات زیادی را متحمل می‌شود. بسیاری از ارزهای بازار در اثر نبود تقاضا روند خنثی یا راکد دارند. اما در عین حال بسیاری از ارزها هم با تقاضای زیادی از طرف معامله‌گران مواجه شده‌اند.

نوسانات بازار ارز باعث شده‌اند بسیاری از آلت کوین‌ها مثل نات کوین قدرت خود را از دست دهند، به گونه‌ای که حتی این امکان وجود دارد که به قیمت‌های ابتدایی خود برگردد. اما با این وجود ارزهای دیگر مانند BNB، تون کوین و کاردانو توانسته‌اند خود را تا حدودی حفظ کنند و در یک روند رنج با قطر کم در حال معامله هستند.

نمودار نات‌کوین‌ نشان می‌داد که این ارز یک الگوی مثلث تشکیل داده است. بسیاری از معامله‌گران منتظر بودند که نات کوین بعد از یک سقوط ۵۰ درصدی درون مثلث از ضلع بالای آن خارج شود و یک صعود خوب را تجربه کند. اما برعکس تصور معامله‌گران از ضلع پایین مثلث خارج شده است و به نظر می‌رسد این شروع یک روند نزولی جدید باشد. اما در این بین بسیاری معامله‌گران هم ممکن است این ریزش را ادامه‌دار ندانند و برای خرید نات کوین اقدام کنند.

تحلیل نات کوین ۱۳ مرداد

  • ریزش قیمت نات کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟

طبق تحلیل این ارز، سیگنالی که نشان از رشد آن داشته باشد دریافت نمی‌شود. شاخص Stoch RSI نات‌کوین در سطحی است که موضوع را تایید می‌کند. از طرف دیگر حمایت‌های ۰.۰‍۱ و ۰.۰۰۹ دلار حمایت‌های پرقدرتی هستند. بنابراین  اگر احساسات مثبت در بازار غالب شود ممکن است که نات‌کوین به این حمایت‌ها واکنش نشان دهد. در این صورت در روند توکن NOT شاهد یک رشد خواهیم بود.

بر اساس نمودار بالا قدرت فروشندگان بیشتر از قدرت خریداران است. برعکس دفعات قبل که خریداران با سقوط نات‌کوین به زیر حمایت خود شروع به خرید می‌کردند، این بار بعد از سقوط به زیر حمایت، فشار فروش بیشتری را تحمل می‌کند. با در نظر گرفتن این روال احتمال دارد که نات‌کوین ریزش دیگری را تا حدود 20 درصد قیمت را تجربه کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات