راکی رابیت به زودی در بازار پیش از عرضه لیست می‌شود

راکی رابیت به زودی در بازار پیش از عرضه لیست می‌شود

دسته بندی : اخبار فوری 13 مرداد 1403

خرید و فروش ارز دیجیتال

راکی رابیت به زودی در بازار پیش از عرضه لیست می‌شود | پروژه راکی ربیت در ۳۰ جولای طی اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد که توکن RBTC این پروژه در ماه آگوست به بازار پیش‌فروش وارد خواهد شد. این رویداد می‌تواند فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری اولیه در این پروژه باشد. پروژه راکی ربیت به عنوان رقیبی جدی برای همستر کامبت مطرح شده است. این پروژه تاکنون در اجرای تعهدات خود نسبت به همتای خود موفق‌تر عمل کرده است.

راکی رابیت به زودی در بازار پیش از عرضه لیست می‌شود

پروژه راکی ربیت اعلام کرده است که در بازه زمانی ۱۱ مرداد تا ۱۰ شهریور (ماه آگوست)، توکن RBTC خود را در بازارهای پیش‌فروش عرضه خواهد کرد. همچنین، از جامعه کاربران خود خواسته است تا در انتخاب صرافی مناسب برای این عرضه مشارکت داشته باشند. پروژه راکی ربیت از جامعه خود درخواست کرده است تا صرافی مورد نظر خود برای لیست شدن اولیه توکن RBTC را پیشنهاد دهند. همچنین صرافی مورد نظر خود را در توییتر تگ کنند.

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی‌های تلگرامی و ایردراپ ها در مجله ارز هشت، صرفا هدف آموزشی دارد و به هیچ وجه نمی‎‌توان آن ها را توصیه ای برای مشارکت در این پلتفرم ها دانست. بنابراین پیش از استفاده از هر برنامه تحقیقات لازم را انجام دهید.

تا به این لحظه راکی رابیت توانسته است که کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. لیستینگ این توکن در بازار پیش عرضه صرافی ها قطعا در آینده آن تاثیر خواهد داشت. اما همانطور که گفتیم معلوم نیست که توکن همستر در کدام صرافی های ارز دیجیتال لیست شود. در این رابطه همچنین لازم است یاد آور شویم که مرقب کلاهبرداری ها در خصوص پیش فروش راکی رابیت باشید. لذا آگاه باشید هر فرآیندی قطعا ابتدا در پلتفرم های معتبر اتفاق خواهد افتاد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات