کد مخفی تپ سواپ 14 تیر

کد مخفی تپ سواپ 14 تیر + آموزش دریافت 200 هزار سکه رایگان

دسته بندی : اخبار 14 تیر 1403

کد مخفی در بازی تپ سواپ درست زمانی راه اندازی شد که تیم توسعه دهنده قرار بود توکن این برنامه را راه اندازی کنند. در این بازی برای جذب کاربر بیشتر این کد قرار گرفت و هر کاربر می‌تواند با مشاهده ویدئو یوتیوب تپ سواپ و کشف کد هر روز ۲۰۰ هزار سکه رایگان به دست آورد. در این مطلب ما کد مخفی تپ سواپ 14 تیر را برایتان قرار می‌دهیم.

کد مخفی تپ سواپ امروز 14 تیر

کد مخفی تپ سواپ ۱۴ تیر برابر با عدد ۰۳۰۰۷۲ است. شما با تماشای ویدئو تسک امروز و وارد کردن این کد در بخش مربوط و زدن گزینه دریافت امتیاز به راحتی می‌توانید ۲۰۰ هزار سکه رایگان از بازی را دریافت کنید. دقت داشته باشید ویدئو امروز تپ سپ برای دریافت جایزه حدود ۴ دقیقه است و هر کاربر باید این ویدئو را به طور کامل، با سرعت معمولی و تا انت‌ها تماشا کند. در غیر این صورت امکان دریافت پاداش وجود ندارد. در تصویر زیر مراحل دسترسی به بخش سینما تپ سواپ را مشاهده می‌کنید.

کد مخفی تپ سواپ

آموزش وارد کردن کد مخفی تپ سواپ 14 تیر

ابتدا به بخش تسک ها در بازی تپ سواپ وارد شوید. در این بخش روی گزینه سینما کلیک کنید و watch the video را بزنید. با انتخاب این گزینه به یوتیوب هدایت می شودی، ویدئو برنامه را تا انتها تماشا کنید و به تلگرام بازگردید. در آن جا کد ۰۳۰۰۷۲  را در بخش دریافت سکه وارد کنید و گزینه claim را بزنید. با انجام این مراحل به سادگی سکه های رایگان به کل موجودی شما افزوده می‌شود. دقت کنید این تسک معلوم نیست تا چه زمانی انجام شود و امکان لیست شدن تپ سواپ در روزهای آتی وجود دارد، پس این فرصت را از دست ندهید و سکه های رایگان بازی را ( در بازی تپ سواپ سکه ها به سختی جمع آوری می‌شوند) را دریافت کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات