پیش‌بینی قیمت توکن داگز

پیش‌بینی قیمت توکن داگز ؛ قیمت هر واحد چقدر خواهد بود؟

دسته بندی : اخبار 27 مرداد 1403

پیش‌بینی قیمت توکن داگز ؛ قیمت هر واحد چقدر خواهد بود؟ اخیرا یک میم کوین جدید با نام توکن داگز در شبکه تلگرام معرفی شده است که توجه بسیاری از مخاطبان تلگرام را به خود جلب کرده است. این توکن از یک تصویر سگ که توسط پاول دوروف طراحی شده الهام گرفته شده است. با اینکه تنها مدت کوتاهی است که این ربات تلگرامی معرفی شده، اما در همین مدت کوتاه توانسته توجه میلیون‌ها کاربر را به خود جلب کند . اما سوال اینجاست آیا این توکن رشد قیمت را تجربه می‌کند؟ ما در اینجا جزئیات پروژه داگز را بررسی کرده‌ایم. همین‌طور سعی کرده‌ایم قیمت این توکن را قبل و بعد از لیست شدن در صرافی‌ها را پیش بینی کنیم. پس با تیم ارزهشت در این مقاله همراه باشید تا از جزئیات قیمتی داگز باخبر شوید.

توکن داگز چیست؟

این روزها بازی‌های تلگرامی تپ تو ارن محبوبیت زیادی دارند. یکی از این بازی‌های تلگرامی هم داگز است. توکن داگز با یک عکس از شخصیت یک سگ شناخته می‌شود. این توکن یک میم کوین است که بر روی بلاک‌چین تون (TON) عرضه شد. عکس این توکن با الهام از شخصیت محبوب اسپاتی که به وسیله پاول دروف طراحی شده, ایجاد گردید. همان‌طور که می‌دانید میم‌کوین‌ها این روز این روزها محبوبیت زیادی بین افراد جامعه دارند. توکن داگز هم با استفاده از این محبوبیت در فضای تلگرام یک ربات سرگرم کننده برای کاربران ایجاد کرد.گبسیاری از افراد توکن داگز را همانند میم‌کوین‌هایی مثل دوج کوین و شیبا اینو پذیرفته‌اند.

این ربات تلگرامی جدید بر اساس مدت زمانی که حساب تلگرامی کاربران فعال بوده است به آنها توکن داگز اهدا می‌کند. برای اینکه بتوانید توکن داگز دریافت کنید تنها چیزی که لازم دارید این است که یک حساب تلگرام داشته باشید. میزان توکن‌هایی که هر فرد دریافت می‌کند با فرد دیگر متفاوت است. اینکه سن حساب تلگرامی افراد چقدر باشد و نوع آن عادی یا پریمیوم باشد روی میزان دریافتی توکن داگز آنها تاثیر می‌گذارد. اگر قصد دارید میزان دریافتی توکن داگز خود را افزایش دهید باید یک سری وظایف را که توسط این توکن معرفی شده را انجام دهید. مثلاً باید نعامل خود با کاربران دیگر را افزایش دهید. یا مثلاً دوستان خود را به بازی دعوت کنید, و به گروه‌های تلگرامی و حساب‌های توییتری داگز اضافه شوید .

نحوه عملکرد ربات تلگرامی داگز

ربات تلگرامی داگز به گونه‌ای طراحی شده که به کاربران تلگرامی که فعال هستند پاداش می‌دهد. اگر کاربران تلگرام بخواهند امتیاز کسب شده خود در ربات داگز را افزایش دهند می‌توانند از طریق فعالیت‌های زیر اقدام کنند.

1- عضویت در ربات داگز

کاربرانی که در این ربات عضو شوند می‌توانند براساس اینکه سن حساب تلگرامی آنها چقدر باشد و همچنین بر اساس فعالیت حساب تلگرام خود از ربات داگز توکن دریافت کنند.

2- انجام تسک‌های خواسته شده در ربات داگز

پروژه داگز بر مشارکت فعال کاربران تاکید دارد. این ربات تلگرامی از کاربران خود خواسته است به کانال‌های تلگرامی مشخصی بپیوندند. همچنین دوستان خود را به این ربات دعوت کنند و برای دریافت توکن بیشتر تسک‌های خواسته شده در ربات را انجام دهند.

پیش بینی قیمت توکن داگز

در حال حاضر امتیازاتی که در ربات داگز کسب می‌شوند به عنوان توکن داگز شناخته نمی‌شوند. امتیازات کسب شده در ربات تلگرامی داگز به نام Dogs point شناخته می‌شوند. بعد از اینکه داگز عرضه رسمی شود این امتیازات به داگز تبدیل می‌شوند. اما تاکنون اطلاعاتی درباره اینکه تبدیل امتیازات به توکن داگز با چه نسبتی انجام می‌شود منتشر نشده است.
توکن داگز تنها در بازار پیش عرضه صرافی بیت گیتس قابل معامله است . آخرین قیمت معامله شده توکن داگز در این بازار ۰.۰۰۵۵ دلار است.  بنابراین طی ۲۴ ساعت گذشته رشد ۱۱ درصدی را تجربه کرده است و حجم معاملات ۲۴ ساعت گذشته آن ۲۲۳ هزار دلار رسیده است. بعد از اینکه صرافی okx اعلام کرد توکن داگز را در ۲۰ اوت یا ۳۰ مرداد لیست می‌کند قیمت پری مارکت این توکن شروع به افزایش کرد.
پیش‌بینی قیمت توکن داگز
بالاترین قیمت داگز در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۲۰۰۷۳۲۸ دلار است بوده است. از نظر حجم کل معاملات هم طی ۲۴ ساعت گذشته تقریبا سه برابر حجم دو هفته گذشته خود حجم معاملات ثبت کرده است. حجم کل معاملات داگز طی دو هفته گذشته ۱۹۸.۱۴ هزار دلار بوده است که طی ۲۴ ساعت گذشته به مقدار ۲.۴۳ میلیون دلار رسیده است. در بازار otc صرافی گیت آیو آخرین قیمتی که توکن داگز معامله شده ۰۰۶۵ دلار است. سرمایه‌گذاران بر این باورند که بعد از لیست شدن داگز در صرافی‌ها قیمت آن به ۰.۰۴ دلار می‌رسد.

قیمت توکن داگز

پیش‌بینی قیمت توکن داگز ؛ محاسبه قیمت دلاری

پیش‌تر شایعاتی درباره لیست شدن توکن داگز در صرافی‌های مختلف منتشر شد. این شایعات باعث شد توکن داگز نوسانات قیمتی زیادی تجربه کند. قیمت توکن داگز تاکنون به رقم ۰.۰۴ دلار نرسیده. اما با یک سری محاسبات ساده می‌توانیم ارزش دارایی داگز خود را محاسبه کنیم. فردی را در نظر بگیرید که با انجام تسک‌های ربات داگز ۱۰ هزار توکن داگز کسب کرده است. دارایی ۱۰۰۰۰ تایی این فرد با قیمت فعلی ۰.۰۰۶ دلار معادل ۶۰ دلار ارزش دارد. کاربران داگز اگر وظایفی که در این ربات تعیین شده را انجام دهند بیشتر از این مقدار توکن هم می‌توانند دریافت کنند. مثلاً اگر هر کاربر ۵ نفر از دوستان خود را به این ربات تلگرامی دعوت کند می‌تواند ۲۰ هزار توکن داگز هدیه بگیرد. با احتساب قیمت کنونی داگز این مقدار هدیه معادل ۱۲۰ دلار ارزش دارد.

تاکنون قیمت توکن داگز به سطح مطلوبی که مورد نظر کاربران است نرسیده. اما جامعه فعال داگز امیدوارند لیست شدن آن در صرافی‌های معتبر باعث شود که افزایش قیمت خوبی را تجربه کند.

سخن پایانی از پیش‌بینی قیمت توکن داگز

هر چقدر که به تاریخ‌های اعلام شده برای لیست شدن توکن داگز در صرافی‌های بزرگ نزدیک می‌شویم این انتظار وجود دارد که قیمت داگز متاثر از اخبار نوساناتی تجربه کند. سرمایه‌گذاران این پروژه باید اخبار مربوط به آن را از منابع معتبر دنبال کنند. اگر شما هم در این پروژه سرمایه گذاری کرده‌اید، پیش از هرگونه تصمیم گیری مالی در این باره سعی کنید از منابع معتبر تحقیقات کاملی انجام دهید.
همان‌طور که گفتیم تو کن داگز که به عنوان یک میم‌کوین جدید در بستر تلگرام معرفی شده توانسته است توجه بسیار زیادی را به خود جلب کند. به گونه‌ای که بیش از ۵۰ میلیون کاربر در این مدت کوتاه به فعالیت در این ربات پرداخته‌اند.
قیمت فعلی توکن داگز در بازار پیش عرضه پایین‌تر از انتظارات اولیه است. اما علاقه روز‌افزون سرمایه‌گذاران به این پروژه باعث شده حجم معاملات این توکن افزایش یابد و روند صعودی آن شروع شود. اما سرمایه‌گذاران این توکن باید این موضوع را در نظر بگیرند که بازار ارز دیجیتال و به ویژه میم‌کوین‌های این بازار همیشه با ریسک همراه هستند. قیمت‌هایی که الان برای توکن داگز معرفی می‌شوند تنها قیمت‌هایی هستند که در بازار پیش عرضه به دست آمده‌اند. بعد از اینکه توکن داگز در بازارهای اصلی لیست شود ممکن است قیمت آن حتی از قیمت پیش عرضه آن پایین‌تر باشد. پس ما به شما پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان با اتکا بر قیمت‌های بازار پیش عرضه به سرمایه گذاری در این توکن اقدام نکنید. قبل از هرگونه اقدام برای سرمایه گذاری تمام جوانب این کار را بسنجید و اطلاعات کافی را از منابع معتبر کسب کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات