سطح کاربری ارز هشت

سطح بندی جدید کاربران صرافی ارز هشت | همراه گردونه شانس

دسته بندی : اخبار 1 مهر 1402

صرافی ارز هشت با توجه به رشد پرشتاب بازار ارزهای دیجیتال، هر روزه مقدار بیشتری از کاربران جدید را به خود جلب می‌کند. در این مقاله، ما به بررسی و توضیح سطح بندی جدید کاربران در صرافی‌ ارز هشت می‌پردازیم. در این سطح بندی جدید چهار سطح برنزی، نقره ای، طلایی و کریستال وجود دارد که کارمزد معاملات و سفارشات به این سطوح بستگی دارد.

صرافی ارز هشت

پلتفرم معاملاتی ارز های دیجیتال | صرافی ارز هشت

صرافی ارز های دیجیتال ارز هشت از اردیبهشت ماه سال 1397 آغاز به فعالیت کرده که در ابتدا سامانه خرید و فروش ارز دیجیتال بود و سپس رفته رفته پا را فراتر گذاشته و اکنون پلتفرم ترید ارز دیجیتال را راه اندازی کرده است.

با عضویت در سایت ارز هشت از امنیت بالا ، کارمزد پایین و تنوع ارز برخوردار میشوید. ارز هشت به مرور زمان امکانات جالبی را برای حمایت از کاربران خود معرفی کرده، و همین امر باعث محبوبیت آن نزد کاربران خاص خود شده است.

مفهوم سطح بندی کاربران در پلتفرم های معاملاتی

در دنیای پلتفرم های معاملاتی ارزهای دیجیتال، مفهوم سطح بندی کاربران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. سطح بندی به معنای دسته‌بندی کاربران به گروه‌ها یا سطوح مختلف بر اساس مشخصه‌های خاصی است که از آنها به عنوان معیارهای تعیین سطح استفاده می‌شود. این مشخصه‌ها می‌توانند شامل تعداد تراکنش‌ها، میزان سرمایه گذاری، سابقه تجاری، یا سایر عوامل مشابه باشند.

در واقع، سطح بندی کاربران به صرافی‌ها این امکان را می‌دهد تا معاملات را بر اساس ویژگی‌ها و نیازهای مختلف کاربران مدیریت کنند. این سیستم به کاربران اجازه می‌دهد تا به مرور زمان از سطح پایین‌تر به سطوح بالاتر صعود کنند یا در سطح‌های مختلف به معاملات خود ادامه دهند واز مزیت های هر سطح استفاده کنند.

سطح بندی کاربران

سطح بندی صرافی ارز هشت به چه صورتی است؟

در صرافی ارز هشت دو نوع سطح کاربری وجود دارد:

  • سطح احراز هویت

بستگی به میزان احراز هویت شما و مدارک خواسته شده دارد و فقط محدودیت های برداشت رمزارز به این سطوح بستگی دارد.

  • سطح کاربری (جدید)

با توجه به حجم سفارشات و معاملات 30 روز گذشته شما هر روز ساعت 00:00 تغییر میکند. چهار سطح برنزی، نقره ای، طلایی و کریستال وجود دارد که کارمزد معاملات و سفارشات به این سطوح بستگی دارد.

نوع تقسیم بندی کاربران در صرافی ارز هشت

  • برنزی

در سطح اول یا برنزی باید حجم معاملات و سفارشات 30 روز گذشته کاربران بین 0 و 100,000,000 تومان باشد. در ابتدای ثبت نام، شما در سطح کاربری برنزی قرار می گیرید و افزایش معاملات خود می توانید به سطح های دیگر ارتقا یابید.

همچنین کارمزد های این سطح به شرح زیر است:

کارمزد سفارشات خرید ۰٪
کارمزد سفارشات فروش ۰٪
کارمزد معاملات خرید 0.35٪
کارمزد معاملات فروش 0.35٪
  • نقره ای

در سطح نقره ای حجم معاملات و سفارشات 30 روز گذشته کاربران باید بین 100,000,000 و 400,000,000 تومان باشد.کارمزد های سطح نقره ای:

کارمزد سفارشات خرید ۰٪
کارمزد سفارشات فروش ۰٪
کارمزد معاملات خرید 0.32٪
کارمزد معاملات فروش 0.32٪
  • طلایی

ملزومه سطح طلایی این است که حجم معاملات و سفارشات 30 روز گذشته کاربران بین 400,000,000 و 1,000,000,000 تومان باشد. کارمزد های سطح طلایی:

کارمزد سفارشات خرید ۰٪
کارمزد سفارشات فروش ۰٪
کارمزد معاملات خرید 0.3٪
کارمزد معاملات فروش 0.3٪
  • کریستال

در آخر حجم معاملات و سفارشات 30 روز گذشته کاربران باید بالای 1,000,000,000 تومان باشد.کارمزد های سطح کریستال:

کارمزد سفارشات خرید ۰٪
کارمزد سفارشات فروش ۰٪
کارمزد معاملات خرید 0.27٪
کارمزد معاملات فروش 0.27٪

 

سطح بندی ها

ارتباط مستقیم سطح بندی جدید کاربران با گردونه شانس ارز هشت

از آنجایی که می دانید یکی از امکانات جذاب صرافی ارز هشت، گردونه شانس است که با آپدیت و اضافه شدن سطح کاربری جوایز اون هم تغییر کرده و نسبت به هر سطح کاربری جوایز متفاوتی دارد.برای مثال اگر سطح کاربری شما برنزی باشد هنگام استفاده از گردونه جوایزی همچون جوایز نقدی 10 هزار تومانی و ارز های محبوب دیگر برنده خواهید شد.

همچنین با ارتقاع سطح کاربری جوایز ارزنده تری نیز به دست خواهید آورد.در ادامه ارتباط سطح بندی کاربران با گردونه شانس صرافی ارز هشت را بیشتر توضیح میدهیم:

جوایز گردونه برای کاربران سطح برنزی ارز هشت:

جوایز سطح برنزی جوایز سطح نقره ای جوایز سطح طلایی جوایز سطح کریستال
10 هزار تومان یک عدد ریپل 50 هزار تومان 200 هزار تومان
یک عدد ورج هزار تومان یک عدد کاردانو ارز توموچین
2 هزار تومان یک عدد فانتوم یک عدد تروفای یک عدد استلار
30 درصد کارمزد ترید 20 درصد تخفیف 30 درصد تخفیف 100 درصد تخفیف
یک عدد گالا یک عدد استلار یک عدد هارمونی یک عدد ریپل
یک عدد دوج چینی 20 هزار تومان یک عدد فانتوم 20 هزار تومان
یک ریفی یک عدد هارمونی 2 هزار تومان یک عدد استلار
پوچ پوج یک عدد دودو یک عدد تروفای
10 درصد کارمزد ترید یک عدد تروفای 60 درصد تخفیف 50 درصد تخفیف
یک عدد هارمونی یک عدد دودو یک عدد استلار یک عدد فانتوم
یک عدد تروفای 50 درصد تخفیف 20 هزار تومان یک عدد دودو
یک عدد دودو یک عدد کاردانو یک عدد ریپل 50 هزار تومان

اهمیت سطح بندی جدید کاربران

سطح بندی جدید کاربران ارز هشت به شما کمک میکند که با افزایش معاملات سطح بندی خود را نیز افزایش داده و از مزیت های این سطح بهره مند شوید. همچنین گفته شد که شما با افزایش سطح کاربری خود از جوایز شگفت انگیز گردونه شانس صرافی ارز هشت برخوردار خواهید بود و هر روز فرصت امتحان کردن شانس خود را در گردونه شانس دارید.

افزایش سطح کاربری صرافی ارز هشت

برای افزایش سطح کاربری خود در صرافی ارز هشت و دستیابی به سطوح بالاتر، می‌توانید به صورت زیر اقدام کنید:

افزایش حجم معاملات و سفارشات:

برای رسیدن به سطوح بالاتر، باید حجم معاملات و سفارشات خود را افزایش دهید. به عنوان مثال، برای رسیدن به سطح نقره‌ای، حجم معاملات بین 100,000,000 تا 400,000,000 تومان در 30 روز گذشته لازم است.همچنین افزایش سطح کاربری شما نه تنها به بهبود تجربه معاملاتی کمک می‌کند بلکه به شما فرصت‌های بیشتری برای کسب جوایز ارزنده‌تر نیز ارائه می‌دهد.

این فرصت‌ها را به دقت ارزیابی کنید و از امکانات صرافی بهره‌برداری کنید تا به اهداف خود در دنیای ارز دیجیتال نزدیک‌تر شوید.

کاهش کارمزد

مزایای افزایش سطوح کاربری

کاهش کارمزد:

با افزایش سطح کاربری، کارمزد‌های معاملاتی شما نیز کاهش می‌یابد.استفاده از امکانات صرافی:صرافی‌ ارزهشت امکانات و جوایز خاصی برای کاربران با سطوح بالاتر فراهم می کند. از این امکانات بهره‌ برداری کنید تا مزیت‌های بیشتری از سطح کاربری خود به دست آورید.

نکته: حتماً مشخصات مربوط به هر سطح کاربری در این مقاله را به دقت مطالعه کنید تا بدانید چه مزایا و کارمزد‌هایی به همراه دارند.

سوالات متداول

سطح بندی کاربران صرافی ارز هشت چگونه است؟

با توجه به حجم سفارشات و معاملات 30 روز گذشته شما هر روز ساعت 00:00 تغییر میکند. چهار سطح برنزی، نقره ای، طلایی و کریستال وجود دارد که کارمزد معاملات و سفارشات به این سطوح بستگی دارد.

چگونه سطح کاربری خود را در ارز هشت افزایش دهیم؟

شما میتوانید با افزایش معاملات خود در این صرافی سطح خود را افزایش دهید.

کلام آخر

سطح بندی کاربران در صرافی ارز هشت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این سطح بندی جدید چهار سطح اصلی وجود دارد: برنزی، نقره‌ای، طلایی و کریستال، هر کدام با مشخصه‌های مخصوص به خود. کاربران با افزایش حجم معاملات و سفارشات خود می‌توانند به سطوح بالاتری صعود کنند و از مزایای هر سطح بهره‌برداری کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 16 میانگین: 3.8]

نظرات

  • احمد
    13 مهر 1402

    با سلام خدمت شما دوستان عزیز.
    تکلیف اونهایی که عمرشان داره به پایان می رسه چی میشه؟
    زمانی که بنده عضو ارز۸ شدم گفتن که شما تا سطح ۲ بیشتر نمی‌تونید عضو بشید ، چونکه طبق قانون وشرایط صرافی ارز۸ افراد بالاتر از ۵۰سال فقط تا سطح ۲ میتونن معاملاتشون را انجام‌ بدن،البته تا حالا دلیل این کار و شرط را درست متوجه نشدم ،تنها چیزی که به فکرم رسید همینه که بخاطر قرار گرفتن این افراد در سرازیری زندگی هستن و به خطر خواندن قزل رحمت بیشتر نزدیک هستن این شرط گذاشته شده.
    البته این استنباط بنده است ،چونکه همون وقت تمام شرایط مورد نظر ارز۸ را که تا سطح حداقل ۴ را تأیید کنن را میشد فراهم کرد ولی در پیامک ارسالی این مشکل که بیان شد دیگه کاریش نمیشد کرد. بله حالا هم بنده فقط باید تماشا چی باشم، چون فرقی نمیکنه که گردونه کریستالی چه هدایایی داره ویا نقره ای .
    البته به قول شاعر که گفته (خرما بر نخیل و دست نخلبند کوتاه ) دیگه بیشتر از این مزاحم شما نمیشم با آرزوی سلامتی و سرفرازی همگی دوستان خوش فکر ارز۸ احمدرضا سواری.

    توضیح:به کسی که از نخلستان نگهداری میکنه و آبیاری درختان نخل را به عهده دارد (نخلبند) گفته می‌شود.

  • مهدی قربانی حیدر آبادی
    7 دی 1402

    یکی از دوستان نظر دادن مبنی افراد بالا ۵۰ تا سطح دو نمی‌توانند به سطح سه دلیل عنوان کرد در حال سر زیری(قبرستان) هر آنچه خدا بخواد همان خواهد عمر خدا داده قبول خریداری نیست یاد متن حالت طنز داره ؟عروس داماد از یه جای می‌گذشتند به پیر زنه برخورد کردن از پیز زنه میپرسن ننه چند سالته .گفت ۲۰۰ سال اگر ۶ سال دیگر عمر بخدا بده یه ۲۰۶ میخرم ؟آره دوست عزیز عمر دست خداست

  • مهرزاد محمدپورم
    19 فروردین 1403

    عالی ممنون لز شما

  • سعید
    14 تیر 1403

    خیلی خوبه

  • سعید پیلوار
    14 تیر 1403

    خیلی خوبه