ایردراپ هیبرید

چطور در ایردراپ هیبرید شرکت کنیم؟

دسته بندی : اخبار 17 تیر 1403

خرید و فروش ارز دیجیتال

هیبرید که احتمالا تا به حال اسم آن به گوشتان رسیده  یک راهکار لایه دوم اتریومی است. این پروژه جدیدا از کاربران خود دعوت به شرکت در ایردراپ هیبرید کرده و ما در این مطلب می‌خواهیم به صورت مختصر برنامه ایردراپ HYB را بررسی کنیم و بگوییم چطور در ایردراپ تاییدشده هیبرید (HYB) شرکت کنیم؟ با ما همراه باشید.

خلاصه ای از خبر:

  • شبکه هیبرید جدیدا با برگذاری یک کمپین از کاربران خود خواست تا با انجام تسک های لازم در ایردراپ جدید شرکت کنند.
  • شبکه هیبرید راه اندازی توکن جدید HYB را تایید کرد.

به گزارش ایردراپس، هیبرید یک شبکه لایه دوم اتریومی که با ماشین‌های مجازی اتریوم سازگار است و از ساختار MoE استفاده می‌کند، است. این شبکه در ایجاد کسب درآمد از هوش مصنوعی و از طریق فناوری پلاگ‌اند پلی (Plug and Play) کمک به سزایی می‌کند. پلتفرم مذکور، به گونه‌ای طراحی شده است تا کاربرد‌های داده‌های درون برنامه بلاکچینی را بهبود بخشد و از توسعه و پیاده‌سازی راهکارهای هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف نیز پشتیبانی نماید.

چطور در ایردراپ هیبرید (HYB) شرکت کنیم؟

هیبرید اخیرا برنامه ایردراپ جدیدی را برای کاربران خود راه اندازی کرده است. این شبکه راه اندازی توکن با نماد توکن HYB را تایید و حالا کاربران با انجام تسک‌های متنوع در شبکه‌های اجتماعی می‌توانند در این کمپین شرکت و امتیاز کسب کنند و در ایردراپ آن هم شرکت کنند. تیم توسعه دهنده هیبرید عنوان کرد که امتیاز این پروژه در آینده و بعد از ایجاد توکن به hyb تبدیل می‌شود. برای شرکت در این کمپیم و ایردراپ باید مراحل زیر را انجام دهید.

  • برای شرکت در ایردراپ  Hybrid Quest، ابتدا صفحه وارد سایت https://quest.buildonhybrid.com/quest/ شوید و کیف پول خود را به سایت وصل کنید. بهتر است از یک کیف پول جداگانه برای هر ایردراپ استفاده کنید تا سرمایه اصلی‌تان در معرض خطر نباشد.

     

  • سپس بر روی گزینه «Check Eligibility» کلیک کنید تا اطمینان حاصل کنید که وضعیت شما برای شرکت در این مسابقه مناسب است.

     

  • پس از آن، تمام تسک‌های شبکه‌های اجتماعی را به اتمام برسانید و حتماً تمام تسک‌های شبکه آزمایشی یا تست نت را انجام دهید، که این امر الزامی است.

     

  • سپس بر روی گزینه «Claim» کلیک کنید تا امتیاز اول خود را دریافت کنید. برای کسب امتیازهای بیشتر، می‌توانید سایر کوئست‌های این پلتفرم را انجام داده و یا دوستان خود را دعوت کنید تا در این مسابقه شرکت کنند.

     

  • در نهایت، به تست نت این شبکه متصل شوید تا پاداش‌های بیشتری دریافت کنید و از این تجربه لذت ببرید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]

نظرات