قیمت بیت کوین امروز ۲۲ مرداد

قیمت بیت کوین امروز ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

دسته بندی : اخبار 22 مرداد 1403

قیمت بین کوین مدتی است که در ناحیه ۵۰ تا ۶۰ هزار دلار نوسان دارد، نه آنقدر قدرت فروش زیاد است که شاهد ریزش قیمت زیاد باشیم و نه خریداران توانسته‌اند قیمت بیت کوین را به سمت ۷۰ هزار دلار بازگرداند. این مسئله تا حد زیادی باعث ایجاد ترس در بین معامله گران شده است. در این رابطه برخی از تحلیلگران ارز دیجیتال بر این باور امد که قیمت بیت کوین به زودی ATH جدید ثبت می‌کند؛ اما از طرف دیگر تحلیلگران دیگری بر این باور‌اند که قیمت ابتدا یک ریزش را تجربه می‌کند و مجدد در مسیر صعود قرار می‌گیرد.

رسیدن مجدد قیمت به ۶۱ هزار دلار امید خریداران را بیشتر کرد اما مقاومت پیش رو شکسته نشد و در حال حاضر شاهد کاهش قیمت بیت کوین امروز ۲۲ هستیم. این کاهش نسبت به دیروز ۴.۶۰٪ است. با توجه به اهمیت قیمت BTC برای معامله گران ارزهای دیجیتال در ادامه این مطلب از ارز هشت به بررسی تغییرات قیمت در ۲۴ ساعت اخیر می‌پردازیم.

قیمت بیت کوین امروز ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

اگر تریدر با تجربه‌ای باشید، قطعا می‌دانید چک کردن قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال در این بازار از اهمیت بالایی برخوردار است! به خصوص برای بیت کوین که پادشاه این مارکت محسوب می‌شود و روی قیمت سایر ارزها نیز اثر می‌گذارد. در ادامه این بخش قیمت بیت کوین امروز ۲۲  را بررسی می‌کنیم:

قیمت لحظه‌ای بیت کوین ۵۸.۳۳۱. ۴۶ هزار دلار و دامیننس امروز بیت کوین ۵۶ درصد از بازار است. دامیننس نسبت به دیروز ۱ درصد کاهش داشته و قیمت نیز ۴.۶۰٪ کاهش پیدا کرده است. با رسیدن قیمت به این محدوده احتمال ریزش مجدد قیمت بیت کوین بیشتر می‌شود. در جدول زیر اطلاعات قیمت بیت کوین را مشاهده می‌کنید:


—- دلار تومان
قیمت لحظه ای
$58,331.46
۳٬۵۲۲٬۳۰۵٬۰۰۰میلیارد
کم ترین قیمت امروز $58,270 3055838765 میلیارد
بیشترین قیمت امروز $61.728 3219115200میلیارد

قیمت لحظه ای بیت کوین:

تحلیل بیت کوین امروز

اگر بخواهیم به تحلیل قیمت بیت کوین امروز ۲۲ مرداد بپردازیم، باید بگوییم احتمال وقوع روند نزولی بیشتر است. در این رابطه اگر قیمت این ارز نتواند ۵۸ هزار دلار را حفظ کند و به سمت ۶۰ هزار دلار حرکت کند، قیمت تا ۵۶ هزار دلار سقوط خواهد کرد. اما اگر خریداران بتوانند از این ناحیه حمایت کنند و مجدد بیت کوین را برای تست به سمت ۶۱ هزار دلار بفرستند و در آن ناحیه نیز با قدرت خرید‌ها انجام شود احتمال صعود قیمت تا ۶۲ و سپس حرکت به سمت ۶۶ هزار دلار وجود دارد. اما با توجه به وجود استخرهای نقدینگی در محدوده کم‌تر از ۵۰ هزار دلار سناریو نزولی قوی‌تر است.

با این حال در ناحیه فعلی مسیر مشخصی از بیت کوین وجود ندارد و باید منتظر حرکات بعدی قیمت باشیم. بنظر شما سرنوشت قیمت بیت کوین امروز چه می‌شود؟ سناریو نزولی رخ می‌دهد یا صعودی؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات

  • حسنا
    22 مرداد 1403

    سلام، ممنون از توضیحاتتون در مورد قیمت امروز بیت کوین عالی بود

    • ادمین ارزهشت
      22 مرداد 1403

      سلام وقت بخیر
      ممنون، خوشحالیم که مطلب براتون مفید بوده