کد استریم تپ سواپ چیست و چگونه با کد استریم سکه رایگان بگیریم؟

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال 16 تیر 1403

کد استریم تپ سواپ چیست؟ بر اساس گزارش‌های جدید از بازی‌ تلگرامی تپ سواپ دریافتیم که در بازی تپ سواپ بخش جدیدی اضافه شده است. این بخش از بازی تپ سواپ استریم نام دارد. مهم‌ترین ویژگی این بخش از بازی این است که به شما در ازای تماشای برنامه زنده از طریق یوتیوب، پاداش می‌دهد‌. از راه‌هایی که می‌توان پاداش خود را از طریق تماشای ویدیو یوتیوب دریافت کرد، پیدا کردن کد مخصوصی است که در هر ویدیو وجود دارد.

این کد مخصوص که در هر ۱۵ دقیقه یک بار در صفحه نمایان می‌شود را می‌بایست درون بازی وارد کنید و پاداش خود را دریافت کنید. پاداش شما شامل افزایش سکه‌‌های درون تپ سواپ شما می‌شود. این کد شباهت زیادی به کد مخفی تپ سواپ در بخش سینما دارد اما با آن یکسان نیست. با توجه به اینکه این مورد یک ویژگی جدید در بازی کلیکی تپ سواپ است در ادامه با ارز هشت همراه باشید تا اطلاعات لازم در رابطه با آن را در اختیارتان قرار دهیم.

کد استریم تپ سواپ چیست؟

همانطور که گفتیم بخش جدید تپ سواپ استریم است که باعث افزایش سکه تپ سواپ می‌شود‌. درواقع استریم همانند کد مخفی سینما، به منظور تقویت یوتیوب تپ سواپ طراحی شده است. تقویت یوتیوب و افزایش بازدید‌های ویدیو‌های کانال یوتیوب تپ سواپ می‌تواند به افزایش سود و درآمد آن از طریق افزایش اعضای کانال کمک کند. شما پس از اینکه دکمه استریم را که در صفحه اول بازی وجود دارد زدید، به یک پخش زنده در یوتیوب تپ سواپ وارد می‌شوید. هنگامی که شما در حال تماشای برنامه زنده از طریق یوتیوب هستید، هر ۱۵ دقیقه یک بار کدی برو روی صفحه یوتویب به شما نمایش داده می‌شود. شما کد را دریافت می‌کنید و سپس می‌توانید وارد تپ سواپ شوید و کد خود را وارد کنید و در نهایت از ۱۰,۰۰۰ تا ۱۰۰,۰۰۰ سکه رایگان خود را دریافت کنید.
فراموش نکنید که شما می‌توانید هر زمان که نیازمند سکه هستید وارد کانال یوتیوب تپ سواپ شوید و با صبوری کردن در برابر ۱۵ دقیقه کد مورد نظر را دریافت کنید و سکه جمع آوری کنید. این سکه‌ها کمک خوبی برای کسانی هستند که تازه بازی تپ سواپ را شروع کرده اند و قادر به تلاش برای جمع کردن سکه نیستند‌.

آموزش وارد کردن کد استریم تپ سواپ

در هر ۱۵ دقیقه یک بار روی ویدیو یوتیوب کدی نمایش داده می‌شود که این‌کدهای مختلف متشکل از حروف انگلیسی هستند و شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید‌. نحوه وارد کردن این کد به این صورت است که شما به بازی بر می‌گردید و در کادر مشخص‌شده در تپ سواپ آن را وارد کنید. برای وارد کردن هر کد تقریبا ۳۰ ثانیه زمان دارید و پس از آن کد باطل شده و باید منتظر کد بعدی باشید. نکته بسیار مهم این است که در وارد کردن هر کد رعایت حروف بزرگ و کوچک حائز اهمیت است.

کد استریم تپ سواپ

سؤالات متداول درباره کد استریم تپ سواپ

هر کد استریم تپ سواپ چقدر پاداش دارد؟

پاداش هر کد استریم یکسان نیست و این مقدار بین ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار متفاوت است

کد استریم هر چند وقت یکبار به روز می‌شود؟

هر 15 دقیقه یکبار، کدهای استریم جدید منتشر می‌شوند.

چرا نمی‌توانم کد استریم وارد کنم؟

فرصت وارد کردن هر کد استریم 30 ثانیه است و بعد از آن کد باطل می‌شود. نکته: در وارد کردن کدها بزرگ و کوچک بودن حروف اهمیت دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات