سه تسک ضروری ایردراپ راکی رابیت که باید انجام شود

دسته بندی : آموزش ارز دیجیتال 26 شهریور 1403

خرید و فروش ارز دیجیتال

کاربرانی که در بازی تلگرامی راکی رابیت در حال فعالیت هستند به زودی شاهد ایردراپ آن خواهند بود.  اما نکته اینجاست که همه کاربران قادر به شرکت در ایردراپ این توکن نیستند. برای اینکه بتوانید در ایردراپ این بازی تلگرامی شرکت کنید باید سه تسک ضروری ایردراپ راکی رابیت که توسط این بازی در نظر گرفته شده است را انجام دهید. تیم توسعه راکی رابیت در کانال اطلاع‌رسانی خود اعلام کرده که برای دریافت توکن‌های ایردراپ رابیت کوین (RBTC) حتما باید این سه ماموریت را انجام دهید.

با تیم ارز هشت همراه باشید تا در ادامه مطلب این سه تسک را معرفی کنیم و نحوه انجام آنها را به شما آموزش دهیم.

سه تسک ضروری ایردراپ راکی رابیت کدامند؟

همانطور که در بالا گفتیم راکی رابیت برای شرکت در ایردراپ خود ۳ تسک یا ماموریت را مشخص کرده است.  این سه تسک شامل موارد زیر است:

۱- در کانال تلگرام راکی رابیت عضو شوید.

۲- کیف پول تون کوین خود را به ربات راکی رابیت وصل کنید.

۳- ۰.۵ تن کوین به راکی رابیت پرداخت کنید.

تیم توسعه راکی رابیت اعلام کرده است کاربران فقط تا روز ۲۱ سپتامبر یعنی ۳۱ شهریور فرصت دارند این ماموریت‌ها را انجام دهند.  ایردراپ بازی راکی رابیت هم در تاریخ ۲۳ سپتامبر یعنی ۲ مهر به انجام می‌رسد.  با ما همراه باشید تا در ادامه نحوه انجام این سه تسک را به شما آموزش دهیم.

سه تسک ضروری ایردراپ راکی رابیت

۱- عضویت در کانال تلگرام راکی رابیت

برای اینکه بتوانید در کانال تلگرام راکی رابیت عضو شوید باید آدرس کانال تلگرامی آن را داشته باشید.  آدرس کانال تلگرام راکی رابیت t.me/rockyrabbitio است.  اما کاربران ایرانی نمی‌توانند با شماره‌های مربوط به ایران در کانال تلگرام راکی رابیت به طور مستقیم عضو شوند.  کاربران ایرانی برای اینکه کانال راکی رابیت را بدون مشکل دنبال کنند می‌توانند از طریق اد لیست کانال‌های این بازی اقدام کنند.  آدرس تلگرامی اد لیست راکی رابیت هم t.me/addlist/3CpwEERPM501ZmM0 است.

۲- وصل کردن کیف پول تون کوین به ربات

برای اینکه بتوانید این تسک را انجام دهید ابتدا باید وارد محیط بازی راکی رابیت شوید و گزینه ایردراپ (Airdrop) را از منوی پایین صفحه آن انتخاب کنید.  حالا گزینه Connect Your TON Wallet را کلیک کنید.  یک لیست از کیف پول برای شما نمایش داده می‌شود که باید کیف پول مورد نظر خود را از بین آنها انتخاب کنید.  بهترین کیف پولی که می‌توانید انتخاب کنید تون کیپر است.  بعد از تون کیپر گزینه‌های مای‌تون ولت و تون هاب هم مناسب هستند. اما مراقب باشید که کیف پول تلگرام یعنی @Wllet را انتخاب نکنید. زیرا این کیف پول یک کیف پول حضانتی است و برای کاربران ایرانی ارائه خدمات انجام نمی‌دهد.  بعد از انتخاب کیف پول تون کیپر به محیط کیف پول وارد می‌شوید.  بعد از وارد شدن به محیط کیف پول گزینه Connect wallet را انتخاب کنید تا کیف پول به ربات متصل شود.

امکان دارد در مرحله اتصال کیف پول به ربات با خطا مواجه شوید. اگر این اتفاق بیفتد اتصال کیف پول به ربات قطع می‌شود.  اگر این مشکل برای شما به وجود آمد باید از محیط ربات خارج شوید و مجدداً وارد شوید و مراحل متصل کردن کیف پول را از اول تکرار کنید.

بیشتر بخوانید: بخش Battle راکی رابیت ۲ روز دیگر راه‌اندازی می‌شود

سه تسک ضروری ایردراپ راکی رابیت

۳- پرداخت ۰.۵ تون کوین برای ایردراپ  راکی رابیت

برای انجام این تسک باید این مقدار (0.5 TON) ارز تون را در کیف پول تون کیپر خود شارژ کنید.  اگر کیف پول شما خالی باشد باید به صرافی ارز دیجیتال ارز ۸ مراجعه کنید و  با واریز ریال به حساب کاربری خود  ارز تون (TON) خریداری کنید.  فقط دقت داشته باشید کمی بیشتر از مبلغ خواسته شده تون کوین خریداری کنید.  زیرا برای انتقال تون کوین از صرافی به کیف پول و انتقال  ارز رابیت بعد از ایردراپ، باید مقداری تون کوین کارمزد پرداخت کنید.  مثلاً به جای ۰.۵ تون کوین ۰.۷ تون کوین خریداری کنید.

بعد از خرید تون کوین از صرافی باید آن‌ها را به کیف پول تون کیپر خود منتقل کنید.  حالا می‌توانید هزینه کارمزد را به راکی رابیت پرداخت کنید.

برای پرداخت کارمزد به راکی رابیت ابتدا روی دکمه استارت در قسمت   Make a TON transaction کلیک کنید. چند دقیقه صبر کنید تا گزینه Open wallet‌ برای شما نمایش داده شود. وقتی این گزینه فعال شد روی آن ضربه بزنید  تا به محیط تون کیپر وارد شوید. حالا اطلاعات مربوط به تراکنش کارمزد را بررسی کنید. اگر همه موارد درست بود فلش مربوط را به سمت راست بکشید و با وارد کردن رمز کیف پول خود تراکنش را تایید کنید.  اگر در این مرحله هم با خطا روبرو شدید از ربات خارج شوید سپس مجدداً وارد شوید و همه مراحل را از اول انجام دهید.

وقتی همه این کارها را انجام دادید مجدداً به ربات راکی رابیت وارد خواهید شد.  در محیط ربات زمانی که باقی مانده تا تراکنش تایید شود برای شما به نمایش گذاشته می‌شود.  این زمان به طور معمول حداکثر۱۰ ساعت است.

سه تسک ضروری ایردراپ راکی رابیت

بعد از اتمام ۱۰ ساعت اگر تراکنش تایید شود یک پیغام برای شما نمایش داده می‌شود با محتوای You are eligible.

سه تسک ضروری ایردراپ راکی رابیت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات