تپ سواپ چیست؟ آموزش بازی تلگرامی TapSwap

دسته بندی : کسب درآمد 7 خرداد 1403

تپ سواپ (Tapswap)، پلتفرمی نوظهور در دنیای ارزهای دیجیتال، با ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد و بازی‌گونه در بستر تلگرام، گامی نو در مسیر تسهیل فرآیند کسب درآمد رمزارز برداشته است. این پلتفرم که بر پایه بلاک‌چین Solana قرار دارد، با حذف پیچیدگی‌های سنتی استخراج ارز دیجیتال و ارائه روشی ساده و سرگرم‌کننده، فرصتی ایده‌آل برای علاقمندان به این حوزه فراهم می‌آورد. دقیقا مانند پروژه نات کوین که اخیرا توانست از طریق فعالیت در تلگرام یک بازاریابی بسیار قوی انجام دهد.

اما با توجه به جدید بودن پروژه تپ سواپ کاربران زیادی در رابطه با نحوه انجام آن سوالاتی دارند. به همین دلیل در این مطلب، تصمیم داریم به معرفی کامل تپ سواپ و آموزش آن بپردازیم.

تپ سواپ چیست؟

تپ سواپ (Tapswap) یک پروژه نوظهور در حوزه دیفای (امور مالی غیرمتمرکز) است که بر روی بلاک‌چین سولانا (Solana) ساخته شده است. این پروژه با ارائه یک پلتفرم بازی‌گونه در بستر تلگرام، به کاربران امکان می‌دهد تا با ضربه زدن ساده بر روی صفحه نمایش، توکن‌های Tap را جمع‌آوری کنند. این توکن‌ها را می‌توان به ارزهای دیجیتال دیگر تبدیل کرد و به درآمد رایگان رسید.

  • مکانیسم Tapswap:

ضربه بزنید، امتیاز کسب کنید: کاربران با ضربه زدن بر روی نماد مشخص شده در ربات تلگرام Tapswap، توکن‌های Tap را جمع‌آوری می‌کنند. هر ضربه معادل کسب یک امتیاز است و کاربران بر اساس مجموع امتیازات خود در رتبه‌بندی قرار می‌گیرند. علاوه بر این رقابت سالم و هیجان‌انگیزی بین کاربران در قالب سیستم لیگ ایجاد شده است. کاربران می‌توانند با ارتقای رتبه خود، به جوایز و مزایای بیشتری دست پیدا کنند. هرچه امتیاز بالاتر باشد در نهایت ارز دیجیتال بیشتری دریافت خواهید کرد.

این سیستم ساده و سرگرم‌کننده، نیاز به دانش فنی یا سخت‌افزارهای گران‌قیمت را از بین برده و امکان مشارکت طیف وسیعی از افراد را در این فرآیند فراهم می‌آورد.

آموزش کامل بازی تپ سواپ

همانطور که اشاره کردیم، این بازی شباهت زیادی به نات کوین دارد. این دسته از بازی‌ها جزء بازی‌های Tap to Earn محسوب می‌شوند و به همین دلیل مراحل پیچیده‌ای ندارد. برای شروع استخراج تپ سواپ کافی است مراحل ذیل را طی کنید.

دانلود و نصب تلگرام: اگر هنوز تلگرام را نصب نکرده‌اید، آن را از طریق اپ استور یا گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

ایجاد حساب کاربری تلگرام: در صورت نداشتن حساب کاربری تلگرام، با وارد کردن شماره تلفن خود، یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.

پیوستن به ربات Tapswap: در نوار جستجوی تلگرام، عبارت «Tapswap_bot» را جستجو کنید. سپس، روی ربات «Tapswap» کلیک کنید و دکمه «Start» را فشار دهید.

اتصال کیف پول سولانا: برای دریافت توکن‌های Tapswap، باید یک کیف پول سولانا به ربات Tapswap متصل کنید. برای این کار، روی دکمه «Connect Solana Wallet» کلیک کنید و سپس دستورالعمل‌های ارائه شده را دنبال کنید.

شروع استخراج: پس از اتصال کیف پول، می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه «Start Tap» در پایین صفحه، شروع به استخراج توکن‌های Tapswap کنید.

افزایش سرعت استخراج: برای افزایش سرعت استخراج، می‌توانید از «Boosters» و «Tasks» استفاده کنید. برای دسترسی به این موارد، روی دکمه «Menu» در پایین صفحه کلیک کنید.

دعوت از دوستان: با دعوت از دوستان خود به Tapswap، می‌توانید پاداش‌های اضافی دریافت کنید. برای این کار، روی دکمه «Referral» در پایین صفحه کلیک کنید و لینک خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

جمع‌آوری و تبدیل توکن‌ها: پس از جمع‌آوری توکن‌های Tapswap کافی، می‌توانید آن‌ها را به سایر ارزهای دیجیتال مانند USDC یا SOL تبدیل کنید. برای این کار، روی دکمه «Swap» در پایین صفحه کلیک کنید.

چگونه در TAPSWAP ارز استخراج کنیم؟

1- در مرحله شروع، باید تلگرام را روی تلفن همراه خود داشته باشید. در غیر این صورت باید تلگرام را دانلود و نصب کنید. بنابراین در مرحله اول تلگرام را نصب کنید. (در صورت نداشتن حساب کاربری، باید با وارد کردن شماره همراه یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.)

2-ربات Tapswap را پیدا کنید. برای اینکار در نوار جستجوی تلگرام، عبارت «Tapswap_bot» را جستجو کنید.سپس، روی ربات «Tapswap» کلیک کنید.

3-سپس ربات را راه اندازی کنید. برای این منظور روی دکمه «Start» ضربه بزنید تا با ربات Tapswap تعامل برقرار کنید.

تا به اینجای کار ربات تپ سواپ را راه اندازی می‌کنید و می‌توانید با کلیک روی نماد سکه امتیاز کسب کنید. اما اگر می‌خواهید امتیازات دریافتی را افزایش دهید باید مراحلی را که در ادامه ذکر می‌کنیم را نیز انجام دهید.

4-برای افزایش سرعت استخراج، می‌توانید از «Boosters» و «Tasks» استفاده کنید.

  • Boosters: افزایش‌دهنده‌ها به شما امکان می‌دهند سرعت استخراج خود را برای مدت زمان محدودی افزایش دهید. برای استفاده از آن‌ها، باید توکن‌های Tapswap را خرج کنید.
  • Tasks: وظایف شامل انجام اقدامای ساده‌ مانند پیوستن به کانال‌های تلگرام یا دنبال کردن صفحات رسانه‌های اجتماعی Tapswap است. پس از اتمام هر وظیفه، توکن‌های Tapswap اضافی دریافت خواهید کرد.

در نهایت:

  1. پس از جمع‌آوری توکن‌های Tapswap کافی، می‌توانید آن‌ها را به سایر ارزهای دیجیتال مانند USDC یا SOL تبدیل کنید.
  2. برای این کار، روی دکمه «Swap» کلیک کنید.
  3. مقدار Tap مورد نظر برای تبدیل را وارد کنید و ارز دیجیتال مقصد را انتخاب کنید.
  4. دکمه «Swap» کلیک کنید تا فرآیند تبدیل انجام شود.

آموزش بازی تپ سواپ

کلام پایانی:

تپ سواپ بازی تلگرامی جایگزین نات کوین است که کاربران می‌توانند در آن با کلیک روی صفحه امتیاز جمع کنند و در نهایت امتیازات خود را به توکن تبدیل نمایند. این بازی از آن جایی که هزینه‌ای ندارد، می‌تواند برای کاربرانی که به دنبال کسب درآمد رایگان هستند، گزینه‌ای مناسب باشد.

سوالات متداول در رابطه با تپ سواپ

1. تپ سواپ چیست؟

تپ سواپ یک پروژه نوظهور در دنیای دیفای (امور مالی غیرمتمرکز) است که بر روی بلاک‌چین سولانا (Solana) قرار دارد. این پروژه با ارائه روشی بازی‌گونه در بستر تلگرام، به کاربران امکان می‌دهد تا با ضربه زدن ساده بر روی صفحه نمایش، توکن‌های Tap را جمع‌آوری کنند. این توکن‌ها را می‌توان به ارزهای دیجیتال دیگر تبدیل کرد و از این طریق کسب درآمد کرد.

2. چگونه می‌توانم از تپ سواپ استفاده کنم؟

برای استفاده از تپ سواپ، باید مراحل زیر را انجام دهید:

دانلود و نصب تلگرام: اگر هنوز تلگرام را نصب نکرده‌اید، آن را از طریق اپ استور یا گوگل پلی دانلود و نصب کنید.
ایجاد حساب کاربری تلگرام: در صورت نداشتن حساب کاربری تلگرام، با وارد کردن شماره تلفن خود، یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.
یافتن ربات Tapswap: در نوار جستجوی تلگرام، عبارت «Tapswap_bot» را جستجو کنید.
شروع کار با ربات: روی دکمه «Start» ضربه بزنید تا با ربات Tapswap تعامل برقرار کنید.

3. چگونه می‌توانم توکن‌های Tap را استخراج کنم؟

پس از اتصال کیف پول سولانا، می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه «Start Tap» در ربات Tapswap، شروع به استخراج توکن‌های Tap کنید. برای افزایش سرعت استخراج، می‌توانید از «Boosters» و «Tasks» استفاده کنید.

4. چگونه می‌توانم توکن‌های Tap را تبدیل کنم؟

پس از جمع‌آوری توکن‌های Tapswap کافی، می‌توانید آن‌ها را به سایر ارزهای دیجیتال مانند USDC یا SOL تبدیل کنید. برای این کار، روی دکمه «Swap» در ربات Tapswap کلیک کنید.

5. آیا تپ سواپ امن است؟

تپ سواپ یک پروژه نسبتا جدید است و سابقه اثبات شده‌ای ندارد. قبل از سرمایه‌گذاری در این پروژه، حتماً تحقیقات خود را انجام دهید و جوانب مختلف را به دقت بررسی کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]

نظرات