کسب درآمد

پری سرچ چیست؟چگونه می‌توان با موتور جستجوی Preserch کسب درآمد کرد؟

مرورگر پری سرچ (Presearch) چیست و چه کاربردی دارد؟ پری سرچ یک موتور جستجوی غیر متمرکز و جدید است که کاربران با استفاده از آن برای جستجوهای آنلاین خود قدرت انتخاب و کنترل بیشتری دارند. این مرورگر از طریق بلاک چین(Blockchin) و توزیع ارز دیجیتال PRE قدرت را به جامعه توزیع می‌کند. کاربران با جستجوی آنلاین در توسعه شبکه این مرورگر مشارکت کرده و می‌توانند به این وسیله ارز PRE کسب کنند. همچنین برای ارتقای سطح عضویت، افزایش پاداش‌ها و نقدینگی نیز از این ارز دیجیتال استفاده می‌کند. در ادامه این مطلب از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال ارز هشت همراه ما باشید، تا در رابطه با presearch اطلاعات بیشتری کسب کنید.

پری سرچ (Preserch) چیست؟

Preserch یک موتور جستجوی اینترنتی از نسل سوم است که وظیفه دارد اطلاعات مورد جستجوی کاربران را در صفحات وب پیدا کند. پری سرچ بعد از جستجوی کاربران اطلاعات فهرست شده و نتایج را به آنها نشان می‌دهد. موتور جستجوی پری سرچ بر خلاف گوگل و بینگ که چند جستجویی و متمرکز هستند از مدل مبتنی بر بلاکچین اتریوم(Ethereum Blockchin) که مدلی غیرمتمرکز است استفاده می‌کند. حریم خصوصی کاربران اولویت اصلی پری سرچ است. این موتور جستجو داده‌های شخصی کاربران را ذخیره نمی‌کند و به همین دلیل هم تبلیغ کنندگان از آن حمایت نمی‌کنند. نه تنها حریم خصوصی کاربران را حفظ می‌کند بلکه به آنها پاداش هم می‌دهد.

در هر بار جستجوی کاربران مقداری توکن پری (PRE) به آنها هدیه می‌دهد. کاربران می‌توانند این توکن‌ها را در صرافی‌های ارز دیجیتال معامله کنند و درآمد کسب کنند. از آنجا که در این موتور جستجو تبلیغات وجود ندارد نتایج جستجو بر اساس کیفیت محتوا و مرتبط بودن رتبه‌بندی می‌شوند. با اینکه پری سرچ هنوز به طور کامل توسعه نیافته است اما کاربران زیادی را به سرعت به خود جذب کرده است. پری سرچ برای اینکه بتواند نتایج جامعی ارائه دهد از موتورهای جستجوی مختلفی استفاده می‌کند.

اگر برای شما هم مهم است که نتایج جستجوی آنلاین شما جهت‌گیری شده نباشد و حریم خصوصی شما حفظ شود و همینطور پاداش هم بگیرید پیشنهاد می‌شود پری سرچ را امتحان کنید. برای استفاده از این برنامه باید وارد آدرس https://presearch.com/ شوید.

پری سرچ چگونه کار می‌کند؟

در این پلتفرم کاربران با جستجوهای آنلاین خود توکن‌هایی به نام PRE دریافت می‌کنند که این توکن‌ها قابل معامله در صرافی‌های ارز دیجیتال هستند. رابط کاربری پری سرچ بسیار ساده و کاربردی است و به همین دلیل کاربران می‌توانند جستجوهای بهتر و دقیق‌تری داشته باشند، و این در حالی است که حریم خصوصی کاربران هم در این پلتفرم به خوبی حفظ می‌شود کاربران برای استفاده از این سرویس کافی است پری سرچ را دانلود کنند و برنامه آن را روی دستگاه خود نصب کنند. بعد از نصب مرورگر پری سرچ باید یک حساب کاربری ایجاد کنند و با اولین جستجوی خود شروع به کسب توکن‌های PRE کنند. در واقع این موتور جستجو برای کسانی که به دنبال جستجو در اینترنت هستند یک گزینه جذاب است زیرا آن‌ها می‌توانند با فعالیت‌های روزمره خود در فضای آنلاین پاداش کسب کنند.

موتور جستجوی متمرکز و غیرتمرکز چه تفاوتی با هم دارند؟

نحوه ارائه خدمات نتایج جستجو در موتورهای جستجوی متمرکز و غیر متمرکز با هم متفاوت هستند. مرورگرهایی مانند گوگل(Google) و بینگ (Bing) داده‌های شخصی کاربران را در سرورهای متمرکز خود ذخیره می‌کنند و به وسیله شرکت‌های بزرگی اداره می‌شوند. به همین دلیل جستجوی اینترنتی این مرورگرها بسیار سریع و دقیق است ولی در عوض حریم خصوصی رعایت نشده و داده‌ها را کنترل می‌کنند.

درنقطه مقابل آن‌ها موتور جستجوی غیرمتمرکز مانند پری سرچ برای توزیع قدرت و داده‌ها بین کاربران از فناوری بلاک چین(Blockchin) بهره می‌برد. این مدل از موتورهای جستجو اجازه می‌دهند که کاربران اطلاعات خود را محرمانه نگه دارند و درازای جستجوهای خود از طریق آن‌ها درآمد هم کسب کنند.

برای مثال، پری سرچ ین امکان را به کاربران می‌دهد که در قبال جستجوهای اینترنتی خود در این پلتفرم توکن‌های قابل معامله در بازارهای ارز دیجیتال کسب کنند. در مدل غیرمتمرکز جستجوگرهای اینترنتی ممکن است توانایی رقابت در سرعت و دقت با موتورهای متمرکز وجود نداشته باشد اما مزایایی مانند شفافیت، مستقل بودن از نهادهای مرکزی و کسب درآمد برای کاربران را دارند.

رمز ارز پری (PRE)

رمز ارز پری، رمز ارز بومی پلتفرم پری سرچ و یک توکن جدید بر پایه بلاک چین اتریوم (Ethereum Blockchin) است. این برنامه به کاربران خود ارز دیجیتال پری (PRE) پاداش می‌دهد. این مرورگر یک نوآوری جدید در حوزه جستجوی آنلاین وحوزه ارزهای دیجیتال است.

کاربران با انجام فعالیت‌های جستجو در پلتفرم پری سرچ به جمع آوری توکن پری می‌پردازند. یعنی کاربران برای جستجوهای خود در این پلتفرم پاداش دریافت می‌کنند و به نحوی این شبکه غیرمتمرکز از کاربران خود تقدیر می‌کند. علاوه بر این پاداش، حفظ حریم خصوصی و کنترل بر داده‌های شخصی کاربران را هم تضمین می‌کند. ‏توکن PRE  قابل معامله در صرافی‌های ارز دیجیتال است و کاربران می‌توانند در دارایی‌های دیجیتال با زمینه رشد بلند مدت سرمایه‌گذاری کنند.

چگونه از پری سرچ درآمد کسب کنیم؟

یک روش جدید برای کسب درآمد از فعالیت‌های روزمره اینترنتی، کسب درآمد از طریق این پلتفرم است. با جمع آوری توکن‌های پری که ارز دیجیتال بومی برنامه هستند، می‌توان این فرآیند را انجام داد. کاربران به ازای هر جستجو از طریق سایت پری سرچ مقدار مشخصی توکن PRE کسب می‌کنند که می‌توانند این توکن‌ها را در بازارهای ارز دیجیتال معامله کنند یا حتی می‌توانند برای خریدهای درون برنامه‌ای این پلتفرم نگهداری کنند.

قیمت ارز دیجیتال PRE در بازارهای ارز دیجیتال دارای نوسان است و کاربران باید به این نکته دقت کنند. برای اینکه کسب درآمد از Preserch را شروع کنید کافیست پری سرچ را دانلود و میانبر آن را روی مرورگر خود نصب کنید. بعد از اینکه تعداد کافی توکن PRE جمع آوری کردید می‌توانید از طریق کیف پول دیجیتالی خود آنها را برداشت کنید. با این کار به ارتقا و بهبود این پلتفرم جستجوی غیرتمرکز کمک خواهید کرد و در ازای آن می‌توانید درآمد کسب کنید. در حال حاضر صرافی های بسیاری از این رمز ارز پشتیبانی می‌کنند و این یعنی درآمد شما به راحتی قابل نقد کردن هست. همچنین شما می‌توانید برای خرید و فروش ارز پری سرچ با کم ترین کارمزد از سایت ارز هشت نیز استفاده کنید.

پیش بینی آینده موتور جستجوی پری سرچ

پری سرچ که یک موتور جستجوی جدید است می‌تواند نقش مهمی در آینده داشته باشد. پری سرچ از هوش مصنوعی و درک عمیق زبان طبیعی بهره می‌برد و قادر است مفاهیم و سوالات پیچیده کاربران را به خوبی درک کند. این مورد به کاربران کمک می‌کند اطلاعات مورد نیاز خود را حتی با سوال‌های محاوره‌ای و روزمره به دست آورند. همچنین Preserch قادر است نتایج را برای کاربران شخصی سازی و مرتبط کند و تجربه‌ای منحصر به فرد را برای آنها به وجود آورد. این موتور جستجو قادر است نتایجی را به کاربر ارائه دهد که دقیقا منطبق بر نیازهای او باشد، زیرا عواملی مانند موقعیت مکانی، علایق کاربر و سابقه جستجو را در نظر می‌گیرد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Preserch، جستجوی تصویری قدرتمند این پلتفرم است. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند با آپلود یک تصویر یا یک شرح مختصر از تصویر ذهنی خود، نتایج مورد نظر خود را به دست آورند. همینطور از آنجاکه پری سرچ با سایر سرویس‌های آنلاین ادغام شده، این امکان را به کاربران می‌دهد تا برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز خود از منابع مختلف مجبور به جابجایی بین پلتفرم‌های مختلف نباشند. اگر قصد دارید مرورگر منحصر به فرد پریسرچ را می‌توانید از طریق وب سایت رسمی آن اقدام کنید.

کلام پایانی:

در حوزه موتورهای جستجوی غیر متمرکز می‌توان پلتفرم پری سرچ را پیشرو معرفی کرد. این موتور جستجو با بهره‌گیری از کسب درآمد مبتنی بر جستجو قادر شده فعالیت‌های روزمره کاربران در اینترنت را برای آنها جذاب نشان دهد. ما در این مطلب همه آنچه که برای استفاده از مرورگر پری سرچ باید بدانید را بررسی کردیم. دقت داشته باشید که این یک توصیه معاملاتی نیست و صرفا برای آشنایی شما با این پلتفرم است.

مریم مرادی

Recent Posts

تعداد کاربران راکی رابیت به ۳۰ میلیون نفر رسید

راکی رابیت که یک بازی تلگرامی است و تیم توسعه‌ آن برای ساخت رباتش از…

5 ساعت قبل

همستر کامبت به چه کسانی کارت تقلب داده است؟

کم کم به زمان ایردراپ توکن HMSTR نزدیک می‌شویم.  این توکن قرار است در تاریخ…

7 ساعت قبل

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟

ارز دیجیتال بنفیت ماین چیست؟ مفهوم بنفیت ماین (Benefit Mine) به‌عنوان یک نوآوری قابل توجه…

1 روز قبل

چگونه ارز دیجیتال خوب برای سرمایه‌گذاری پیدا کنیم و از سودهای بازار جا نمانیم

رمز ارزها به دلیل فقدان معیارهای لازم برای ارزیابی و رواج کلاهبرداری برای سرمایه‌گذاری نیاز…

2 روز قبل

سه تسک ضروری ایردراپ راکی رابیت که باید انجام شود

کاربرانی که در بازی تلگرامی راکی رابیت در حال فعالیت هستند به زودی شاهد ایردراپ…

3 روز قبل

مقایسه تراست ولت و اکسودوس ولت ؛ کدام یک برای ذخیره ارزهای دیجیتال بهتر است؟

اکسودوس و تراست ولت دو کیف پول ارز دیجیتال غیر امانی با اعتبار بالا هستند…

4 روز قبل