نهنگ‌های بازار کریپتو در هفته قبل ۳ آلت کوین را خریداری کردند

دسته بندی : کسب درآمد 3 مهر 1403

بعد از اینکه فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه هفته قبل نرخ بهره آمریکا را کاهش داد. این کاهش نرخ بهره باعث شد فشار خرید بازار ارزهای دیجیتال افزایش یابد. نهنگ‌های بازار ارز دیجیتال به سه آلت کوین جذب شدند. در این مقاله قصد داریم سه آلت کوین که باعث جذب نهنگ‌ها شده‌اند را بررسی کنیم.

خلاصه‌ای از خبر

  • فانتوم و ایموتیبل اکس باعث جلب توجه نهنگ‌ها به خود شده‌اند.
  • همچنین تعداد نهنگ‌های پپه هم با رشد زیادی مواجه شده است.

بررسی آلت کوین‌هایی که نهنگ‌ها به آن‌ها جذب شده‌اند

بی‌این کریپتو گزارش داد طی روزهای قبل بازار ارزهای دیجیتال با رشد خوبی مواجه شده است. همزمان با رشد بازار توجه نهنگ‌ها به سه آلت کوین جلب شده. بنظر می‌رسد انباشت این سه آلت کوین به وسیله نهنگ‌ها شروع شده است. با ما همراه باشید تا سه آلت کوینی که نهنگ‌های کریپتو به آن‌ها جذب شده‌اند را با هم بررسی کنیم.

۱- فانتوم (FTM)

به دلیل رشد بازار کریپتو سونیک فانتوم هم یک ارتقا را تجربه میکند. در این ارتقا قرار است شبکه اصلی فانتوم آپدیت شود. تاریخ این ارتقا ماه نوامبر سال جاری یا آبان ماه است. به همین دلیل هم نهنگ‌های بازار کریپتو به این ارز دیجیتال جذب شده‌اند. در اصل با راه‌اندازی شبکه آزمایشی سونیک در ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) باعث شروع فعالیت نهنگ‌ها در معاملات FTM شد. شبکه سونیک قرار است سرویس جدیدی به نام ماشین مجازی فانتوم جدید یا FVM که باعث بهبود عملکرد شبکه فانتوم می‌شود را راه‌اندازی کند.

عکس بالا میزان فعالیت نهنگ‌ها در معاملات اخیر FTM را نشان داده‌ایم. این عکس نشان می‌دهد تا ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور) تعداد تراکنش‌های فانتوم به رقم ۷۱ رسیده‌ است. هر کدام از این تراکنش‌ها حداقل ۱۰۰ هزار دلار بوده‌اند. این رقم تراکنش بالاترین رکورد تراکنش‌های نهنگ‌ها در معاملات فانتوم طی ۳۰ روز اخیر بوده‌اند.

 

۲- ایموتیبل اکس

حجم فروش ایموتیبل اکس طی هفته قبل رشد زیادی داشته است. ایموتیبل ایکس در اصل یک راه حل مقیاس پذیری لایه ۲ برای NFTهای اتریوم است. حجم فروش این NFT در ۱۷ سپتامبر یا ۲۷ شهریور به ۶۴۷۰۶۷ دلار رسید. با این احتساب حجم فروش این NFT با ۴۵ درصد رشد همراه بوده. مقدار بسیار زیادی از این رشد به وسیله مجموعه Guild of Guardians رقم خورد.
جریان خالص هولدرهای بزرگ ایموتیبل اکس هم طی هفته گذشته ۳۷۰۹ درصد رشد داشته‌اند. هولدرهای بزرگ در اصل یک سری نهنگ هستند که بیش از حدود ۰.۱ درصد از عرضه در گردش یک آلت کوین را در اختیار دارند.

عکس بالا جریان خالص هولدرهای بزرگ را در ایموتیبل اکس نشان می‌دهد. جریان خالص هولدرهای بزرگ از تفاوت بین خرید و فروش‌های این هولدرها یا نهنگ‌ها به دست می‌آید. اگر این شاخص رشد داشته باشد نشان دهنده این است که فشار خرید هولدرهای بزرگ افزایش پیدا کرده است. عکس بالا این شاخص را برای ایموتیبل اکس افزایشی نشان می‌دهد. پس می‌توان گفت فشار خرید آن رو به افزایش است و نهنگ‌ها به آینده آن امیدوار هستند.

 

۳- پپه

طی هفته گذشته ارز پپه حدود ۱۱ درصد افزایش قیمت تجربه کرده است. همزمان با رشد قیمت پپه فعالیت نهنگ‌ها هم در این ارز روند افزایشی را نشان می‌دهد این نهنگ‌ها بین هزار تا صد هزار توکن از این آلت کوین را در اختیار دارند.

عکس بالا تعداد نهنگ‌های پپه را بر اساس دیتاهای وب سایت سانتیمنت نشان می‌دهد. بر اساس این عکس مشخص است که تعداد نهنگ‌های این ارز طی هفته قبل به رقم ۹۴۴ رسیده است. از زمان راه‌اندازی پپه تاکنون این عدد جدیدترین رکوردی است که پپه به ثبت رسانده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات