مرحله جدید نات کوین

مرحله جدید نات کوین | آموزش کامل دریافت رایگان توکن NOT

دسته بندی : کسب درآمد 26 تیر 1403

صرافی ارز دیجیتال

پروژه نات کوین، اولین بازی در سبک تپ تو ارن تلگرامی بود که چند هفته ای اجرا آن می گذر. در ایت مدت کاربران زیادی نات کوین های خود را از ربات خارج کردند و حتی اقدام به فروش نات کوین ها کردند. اما عده ای هم تصمیم بر این گرفتند تا وارد استیک نات کوین شوند و توکن های خود را نگهداری کنند. حالا مرحله جدید نات کوین شروع شده است و انجام مراحل فاز جدید اندوخته کسانی که وارد استیکینگ شدند را افزایش می دهد. در این مطلب قصد داریم تا فاز جدید نات کوین را بررسی و سپس نحوه کار با بخش های مختلف را آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی نات کوین در حال تحولی بزرگ است. این بازی که در ابتدا با مدل ساده‌ای از ضربه زدن به سکه شروع شد، اکنون به سمت تبدیل شدن به یک اکوسیستم کامل پیش می‌رود. در مرحله جدید، بازی از مدل «Explore-to-Earn» استفاده می‌کند. این به این معناست که کاربران برای کسب توکن NOT باید از محصولات مختلف وب ۳ این اکوسیستم استفاده کنند و حمایت خود را نشان دهند. در فاز جدید، پروژه‌ها توکن NOT را از بازار آزاد خریداری کرده و به استخر کمپین خود منتقل می‌کنند. کاربران با تکمیل مراحل مختلف کمپین، از این استخرها توکن NOT دریافت می‌کنند.
  • سطوح مختلف در بازی جدید نات کوین

دسترسی به بخش Explore نات کوین تنها برای کاربرانی ممکن است که کوین‌های خود را از ربات خارج نکرده یا آن‌ها را استیک کرده باشند. این کاربران بسته به تعداد نات کوین‌های خود در چهار سطح قرار می‌گیرند: برنز، نقره‌ای، طلایی و پلاتینیوم. سطوح بالاتر دسترسی به کمپین‌هایی با پاداش‌های بیشتر را فراهم می‌کنند. همچنین، اگر تا قبل از روز ۱۶ می (۱۷ اردیبهشت) کوین‌های خود را به مدت ۳۰ روز استیک کرده باشید، یک سطح بالاتر خواهید رفت و پاداش‌های بیشتری دریافت خواهید کرد.

برای شروع مرحله جدید بازی نات کوین، ابتدا باید توکن NOT را در ربات نات کوین استیک کنید. مراحل استیکینگ نات کوین بسیار ساده است؛ ابتدا کیف پول Tonkeeper را از فروشگاه‌های اپلیکیشن دانلود کنید، سپس دکمه «Claim» و بعد «Connect Wallet» را انتخاب کرده و کیف پول تون کیپر Tonkeeper را انتخاب کنید. همچنین، کیف پول‌های دیگری نیز از نات کوین پشتیبانی می‌کنند که در مقاله کیف پول‌های برتر نات کوین به طور مفصل معرفی شده‌اند.

  • اتصال کیف پول  تون کیپر به نات کوین:

کیف پول Tonkeeper یک کیف پول غیر امانی است و در حال حاضر بهترین گزینه برای کاربران ایرانی محسوب می‌شود، چرا که کیف پول بومی تلگرام (wallet@)، از نوع کیف پول امانی است و برای کاربران ایرانی مشکلاتی به همراه دارد. بعد از اتصال والت Tonkeeper به ربات نات کوین، در صفحه اول روی گزینه «Level Up» کلیک کنید تا به بخش Explore دسترسی یابید. در این مرحله، شرایط استیکینگ توکن NOT تشریح داده شده است.

  • دسترسی به استخرهای بخش Explore

پس از استیکینگ کوین‌های خود، دسترسی شما به استخرهای بخش Explore آزاد می‌شود. در زمان نگارش این مقاله، تنها یک مأموریت با نام Explore TON قرار گرفته که با توجه به سطح نقره‌ای ما، ساعتی ۰.۲۴ واحد NOT پاداش می‌دهد.

تکمیل ماموریت‌ها

هر یک از استخرهای بخش Explore نات کوین شامل مأموریت‌هایی است که کاربران با تکمیل آن‌ها پاداش دریافت می‌کنند. مأموریت‌های استخر Explore TON شامل اتصال کیف پول تُن (ترجیحاً همان Tonkeeper) و واریز ۵ واحد تن کوین به آن است. اگر تن کوین ندارید، می‌توانید آن را از صرافی ارز هشت خریداری کرده و به والت Tonkeeper انتقال دهید. سپس باید صفحات اجتماعی بلاک چین TON را در X و تلگرام دنبال کنید. در نهایت دکمه «Continue with tasks» را انتخاب کنید تا به صفحه تکمیل مأموریت منتقل شوید. در این صفحه پیام «Challenge is completed» را مشاهده خواهید کرد و روند پاداش‌دهی شما آغاز می‌شود.

خرید تون کوین

کلام آخر
بازی نات کوین در ابتدا مخالفان زیادی داشت، اما با رشد سریع جامعه کاربران، پشتیبانی افراد و سازمان‌های معتبر و افزایش قیمت، به موفقیت بزرگی دست یافت. این ارز دیجیتال اکنون با جامعه ۳۰ میلیونی خود می‌تواند به اهداف بزرگی دست یابد. تبدیل شدن به یک مرکز تبلیغات نیز یکی از کاربردهای احتمالی آن است. اکوسیستم تلگرام همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و بازی‌های دیگری را به جای نات کوین ارائه کرده است تا کسانی که از مراحل قبلی جا مانده‌اند، فرصتی برای جبران داشته باشند.

سوالات متداول

مرحله جدید بازی نات کوین چیست؟

مرحله جدید بازی نات کوین برای ارزش بخشیدن به ارز NOT و ایجاد اکوسیستمی برای معرفی پروژه‌های وب ۳ مستقر در بلاک چین‌های مختلف مانند TON و سولانا طراحی شده است. این مرحله با استیک NOT انجام می‌شود.

آیا بدون نات کوین هم می‌توان در مرحله جدید شرکت کرد؟

بله، با موجودی صفر هم می‌توانید در مرحله جدید شرکت کنید، اما در سطح برنز قرار می‌گیرید و پاداش‌های کمتری دریافت می‌کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]

نظرات