سه آلت کوین مستعد رشد در حوزه دارایی‌های دنیای واقعی (RWA)

دسته بندی : تحلیل 16 تیر 1403

خرید و فروش ارز دیجیتال

معرفی سه آلت کوین مستعد رشد در حوزه دارایی‌های دنیای واقعی | تحلیلگران سه آلت کوین در بخش دارایی‌های دنیای واقعی را که ممکن است رشد خوبی طی ماه آینده داشته باشند را معرفی کرده‌اند. از آنجا که در ماه‌های قبل این حوزه از معدود حوزه‌هایی بود که رشد خوبی داشت، تحلیلگران تصمیم به معرفی آلت‌کوین‌های مستعد رشد در این حوزه گرفتند.

۳ سه آلت کوین مستعد رشد در حوزه دارایی‌های دنیای واقعی کدام اند؟

در گزارشی که بین کریپتو ارائه داد، توکن‌های مبتنی بر دارایی‌های واقعی را تعریف کرد. در این گزارش این توکن‌ها به این صورت تعریف شدند: توکن‌های مبتنی بر دارایی‌های واقعی توکن‌هایی هستند که ارزش ذاتی آن‌ها از دارایی‌هایی مثل املاک و مستغلات، کالاها و محصولات فیزیکی است. اگر این توکن‌ها، توکنیزه شوند معامله و سرمایه‌گذاری در آن‌ها راحت‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود.

این قابلیت در پروتکل‌هایی که توکن‌های بومی مخصوص به خود را دارند فراهم شده و بسیار مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته‌اند. این توکن‌ها از لحاظ فاندامنتالی ماهیت جداگانه‌ای دارند. و از نظر تقاضا به سطح توکن‌های هوش مصنوعی رسیده‌اند. انتخاب بهترین توکن کار سختی است. ما در اینجا سه توکن مستعد رشد که در این حوزه معرفی شده‌اند را برای شما آورده‌ایم.

1-آوالانچ (AVAX)

این آلت کوین اخیراً حمایت ۲۷.۷۲ دلاری خود را از دست داده و به قیمت ۲۵.۳ دلار رسیده است. این آلت کوین با شکستن این حمایت به کف هفت ماهه خود رسیده است.

برای ادامه معرفی این آلت کوین ابتدا بهتر است با شاخص قدرت نسبی یا RSI آشنا شوید. RSI برای اندازه‌گیری سرعت و تحرکات قیمتی ارزها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شاخص یک اسیلیتور مومنتوم است. این شاخص بین محدوده صفر و ۱۰۰ حرکت می‌کند. در صورتی که این شاخص بالای ۷۰ باشد نشان دهنده شرایط اشباع خرید است و اگر این شاخص زیر عدد ۳۰ باشد، شرایط اشباع فروش را نشان می‌دهد.

 سه آلت کوین مستعد رشد در حوزه دارایی‌های دنیای واقعی

اگر قیمت AVAX از منطقه اشباع فروش بالاتر رود، می‌تواند به سمت ۳۱ دلار صعود کند. اگر RSI به محدوده خنثی برسد و ۳۱ دلار به یک سطح حمایتی برای AVAX تبدیل شود، روند صعودی این آلت کوین تایید می‌شود. با همه این‌ها، همیشه در بازار نوسانات زیادی وجود دارد و ما باید به این نکته توجه داشته باشیم. اگر آوالانچ حمایت مهم ۲۷ دلار را از دست بدهد می‌تواند به قیمت ۲۴ دلار هم برسد. در این صورت سناریو صعودی آوالانچ اعتبار خود را از دست می‌دهد.

۲- چین لینک (LINK)

نمودار قیمتی چین لینک تقریبا مشابه آوالانچ است. برای آلت کوین چین لینک سطح قیمتی ۱۲.۹ دلار به عنوان یک حمایت قوی عمل می‌کند و همین هم شانس رشد آن را افزایش می‌دهد. RSI این آلت کوین در حال نزدیک شدن به منطقه صعودی است. اگر RSI لینک از محدوده خنثی عبور کند می‌تواند یک نقطه قوت برای چین لینک باشد.

با اینکه بازار ارزهای دیجیتال در کوتاه مدت چشم‌اندازی نزولی دارد، اما چین لینک می‌تواند در صورت بازگشت قیمت در ماه آینده، سطح قیمتی ۱۶ و نیم دلار را به یک حمایت برای خود تبدیل کند. اما در نقطه مقابل اگر حمایت ۱۲.۹ دلار را از دست بدهد، قیمت چین لینک به ۱۱.۹ دلار که کف ۸ ماهه آن است خواهد رسید.

 سه آلت کوین مستعد رشد در حوزه دارایی‌های دنیای واقعی

3- سینتتیکس

این آلت کوین تاکنون سیگنال صعودی خاصی در تایم فریم کوتاه مدت صادر نکرده است. قیمت سینتتیکس در حال حاضر در محدوده یک و نیم دلار قرار دارد. بررسی اندیکاتور RSI این آلت کوین نشان می‌دهد که اندیکاتور RSI سینتتیکس کمی رشد کرده است و به همین دلیل احتمال رشد آن وجود دارد. اگر با تحلیل تکنیکال آشنا باشید می‌دانید که پس از یک دوره نزولی قیمت در نهایت شرایط صعودی قیمت فراهم می‌شود. اما اگر در شرایط بازار نزولی باشیم این نظریه از اعتبار می‌افتد. اگر کندل روزانه سینتتیکس در سطح قیمتی بالاتر از۲.۷ دلار بسته شود می‌تواند نشانه صعودی شدن روند سینتتیکس و رشد آن تا محدوده ۳ دلار باشد.

 سه آلت کوین مستعد رشد در حوزه دارایی‌های دنیای واقعی

جمع‌بندی

یکی از جذاب‌ترین ترندهای بازار ارز دیجیتال توکن‌های مبتنی بر دارایی‌های دنیای واقعی هستند. سطح قیمتی ۱۲.۹ دلار برای چین لینک به عنوان یک حمایت قوی است و می‌تواند به رشد این آلت کوین کمک کند. اگر قیمت آوالانچ به طور قطعی حمایت ۲۷.۷۲ دلار را از دست بدهد، سناریو صعودی آوالانچ از اعتبار می‌افتد. در صورتی که کندل روزانه سینتتیکس بالاتر از قیمت ۲.۷ دلار بسته شود، روند آن صعودی شده و تا قیمت ۳ دلار پیش می‌رود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات