آینده نات کوین

بررسی آینده نات کوین ؛ آیا قیمت 10 برابر می‌شود؟

دسته بندی : تحلیل 12 خرداد 1403

خرید و فروش ارز دیجیتال

بررسی آینده نات کوین ؛ آیا قیمت 10 برابر می‌شود؟ NOT یا همان رمزارز نات‌کوین (Not coin) یک توکن جدید است که روی شبکه تون کوین در ماه می سال ۲۰۲۴ عرضه شد. از آنجا که این ارز جدید است، یکی از دغدغه‌های مهم سرمایه‌گذاران این است که بتوانند قیمت نات‌کوین را پیش بینی کنند. از آنجا که اطلاعات عملکردی این ارز در گذشته را در دسترس نداریم پیش بینی آینده NOTکار بسیار دشواری است. با این وجود با همین روند کوتاهی که تاکنون طی کرده تحلیلگران زیادی روند آتی نات‌کوین را تحلیل کرده‌اند.

پیش‌بینی قیمت ناتکوین(NOT)

از آنجا که نات کوین دارای وایتپیپر(White paper) خالی بود و توسط راه‌اندازی یک بازی تلگرامی معرفی شد، سرمایه‌گذاران زیادی معتقدند که پیش بینی قیمت نات کوین تا یک دلار زیاد است. ما در این مقاله به بررسی عواملی که می‌توانند روی قیمت آتی نات‌کوین تاثیرگذار باشند می‌پردازیم.

بعد از اینکه نات کوین در صرافی‌های بزرگ لیست شد در یک ساعت ابتدایی، این ارز حجم معاملاتی بیش از ۲۹۴ میلیون دلار را تجربه کرد که نشان از علاقه شدید فعالان بازار داشت. اما با این وجود نات کوین با نوسان قیمتی زیادی روبرو شد به گونه‌ای که ارزش آن در محدوده ۰.۰۱۰۷۸ دلار تا ۰.۰۱۴۴۵ دلار نوسان داشت و در محدوده ۰.۰۰۶۶ دلار آرام گرفت.

اگر دیتاهای CoinGecko و CoinMarcetCap را بررسی کنیم مشاهده می‌شود که بین توکن‌های جدید این نوسانات اتفاقی بسیار رایج است. عواملی مانند فشار فروش و نقدینگی محدود شرکت کنندگان در ایردراپ روی نوسانات تاثیرگذار است. با وجود اینکه کاهش ناگهانی قیمت که برای توکن‌های جدید یک اتفاق رایج است، قیمت اولیه نات کوین برای معامله‌گران جلب توجه زیادی کرد.

این توکن با توجه به حجم ۲۴ ساعته خود خیلی سریع رشد کرد و چهاردهمین رمز ارز پرمعامله دنیای ارز دیجیتال شد. DigitalCoinPrice.com عقیده دارد نات کوین می‌تواند در ماه‌های آینده مسیر صعودی قابل توجهی را طی کند.بر اساس پیش بینی DigitalCoinPrice.com قیمت نات کوین تا آخر سال از از سقف قبلی خود یعنی ۰.۰۱۴۴ بالاتر رفته و از قیمت۰.۰.۱۴۵ هم عبور خواهد کرد.

تحلیل تکنیکال نات کوین

هم اکنون قیمت نات کوین در تایم فریم ۵ دقیقه روند نزولی را طی می‌کند که نشان می‌دهد فشار فروش زیادی روی آن است. شاخص قدرت نسبی (RSI)پایین آن هم نشان از کناره‌گیری خریداران از بازار دارد.همچنین اندیکاتور(MACD) واگرایی منفی دارد که نشان می‌دهد احساسات نزولی غالب است و به فشار فروش کمک می‌کند.

با توجه به شاخص‌ها، احتمالا قیمت نات کوین در آینده ابتدا به ۰.۰۰۵۶۷۶ نزول خواهد کرد و سپس دچار اصلاح می‌شود. اگر با خوشبینی به تحلیل بازار بپردازیم قیمت ناتکوین در یک الگوی کنج نزولی در حال تثبیت است که اگر از گوشه کنج به سمت بالا شکسته شود یک سیگنال صعودی است. در صورت صحیح بودن این الگو قیمت ناتکوین در آینده ابتدا سقوط می‌کند و سپس افزایش می‌یابد. معامله‌گرانی که در بازار صعودی پوزیشن خرید باز می‌کنند باید منتظر باشند تا نات کوین از مرز الگوی کنج به سمت بالا شکسته شود و بالای آن تثبیت کند.

اگر در آینده قیمت نات کوین سطح روانی ۰.۰۰۷۰۰۰ دلار را رد کند شکست این مقاومت تایید و به یک سطح حمایتی جدید تبدیل می‌شود. برای پیش بینی هدف قیمتی توکن NOT در آینده، فاصله خط روند بالایی و خط روند پایینی را محاسبه می‌کنیم و به نقطه شکست (breakout)اضافه می‌کنیم. بعضی از تحلیلگران بر اساس این روش معتقدند که قیمت آتی نات کوین ۵۰ درصد جهش خواهد داشت و به قیمت 0.0010427 می‌رسد.

 پیش بینی قیمت نات‌کوین در سال ۲۰۲۴

DigitalPrice.co احتمال می‌دهد در اواسط ژوئن قیمت ناتکوین روند صعودی داشته باشد. طبق پیش بینی آنها قیمت ناتکوین افزایش ۱۱.۴۶ درصدی دارد. و احتمالا در طی زمان رشد آن ادامه خواهد داشت و به طور میانگین تا پایان ژوئن حدودا  ۳۸.۱۶ درصد رشد خواهد داشت. با توجه به تغییرات قیمتی ناتکوین در جولای ۲۰۲۴ پیش بینی می‌شود قیمت آتی NOT حداقل ۰.۰۰۵۹۲ دلار و میانگین قیمتی آن ۰.۰۱۲۱ دلار و سقف قیمتی آن ۰.۰۱۴۱ دلار باشد.

 پیش بینی آینده نات کوین تا سال ۲۰۳۰

بسیاری از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال آینده‌ای روشن برای روند آتی ارز NOT پیش بینی می‌کنند و نسبت به تغییرات قیمتی آینده آن چشم انداز خوشبینانه‌ای دارند. پیش بینی قیمت نات کوین بر اساس تحلیل روند روزهای گذشته بازار،  خوشبینانه است و تحلیلگران روند مثبتی را برای آن در نظر گرفته‌اند. باید درنظر داشته باشیم که ذات بازار کریپتو توأم با نوسانات و خطرات است. تحلیلگران بازار کریپتو در تحلیل کوتاه مدتی این ارز پیش‌بینی می‌کنند که قیمت نات کوین می‌تواند تا پایان سال حرکت صعودی قابل توجهی داشته باشد.

تحلیل بلند مدت قیمت ناتکوین نشان می‌دهد که ارزش این ارز افزایش قابل توجهی خواهد داشت که این مسئله نشان می‌دهد اعتماد سرمایه‌گذاران بازار کریپتو به این ارز افزایش می‌یابد. نات کوین این شانس را دارد که در آینده بتواند رشد قیمتی دو برابری را تجربه کند. با اینکه در واقعیت مشخص نیست که به چنین سطوحی دست پیدا کند یا نه اما تحلیل روند بلند مدتی آن امیدوار کننده به نظر می‌رسد و گویا رشد قابل توجهی در بلند مدت در انتظار این ارز است. بر اساس تحلیل قیمتی نات کوین می‌توان انتظار داشت این ارز رشد قابل توجهی داشته باشد و قیمت آن از سقف قبلی بالاتر رود.

کلا پیش بینی آینده NOTCOIN نشان می‌دهد این ارز پتانسیل رشد قیمتی زیادی دارد. این امر پذیرش توکن را تسهیل می‌کند.با وجود اینکه پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌ها چشم انداز خوش‌بینانه‌ای را نشان می‌دهند. کارشناسان همیشه توصیه می‌کنند قبل از سر مایه گذاری روی هر ارزی حتماجانب احتیاط را رعایت کنید و تحقیقات لازم را انجام دهید.

آیا شما هم نظر و تحلیلی درباره روند آتی قیمت ناتکوین دارید؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات