قیمت بیت کوین امروز ۲۴ مرداد

قیمت بیت کوین امروز ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

دسته بندی : تحلیل 24 مرداد 1403

قیمت بیت کوین امروز ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ نسبت به ۲۴ساعته گذشته ۳.۳۴ درصد رشد داشته است. در ناحیه فعلی اگر خریداران بتوانند قیمت را به بالای ۶۲ هزار دلار برسانند و تثبیت انجام شود، شاهد افزایش بیشتر قیمت خواهیم بود و روند صعودی به سمت ۷۰ هزار دلار باز خواهد گشت. اما در این تست مجدد اگر خریداران نتوانند قیمت را بالا بکشند، شاهد ریزش قیمت بیت کوین خواهیم بود. با توجه به اینکه بیت کوین، اولین ارز دیجیتال بازار است کوچک‌ترین تغییرات در آن، روند مارکت را عوض می‌کند. لذا ما به صورت روزانه در مجله صرافی ارز دیجیتال، ارز هشت به بررسی بیت کوین و تغییرات روزانه آن می‌پردازیم. برای تحلیل قیمت بیت کوین ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت بیت کوین امروز ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

قیمت لحظه ای بیت کوین را در نمودار زیر می‌توانید مشاهده کنید:

دامیننس بیت کوین امروز برابر با 54 درصد از بازار و حجم معاملات روزانه بیت کوین تا بدین لحظه برابر با 29,220,396,520.89$ دلار است.

تغییرات قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته:

—- دلار تومان
قیمت لحظه ای
$۶۱.۰۰۱
۳٬۶۲۷٬۷۵۳٬۹۷۰ میلیارد
کم ترین قیمت امروز $۵۸.۴۵۲ ۳,۰۴۸۲,۷۲۰ میلیارد
بیشترین قیمت امروز $۶۱.۰۱۵ ۳٬۶۲۷٬۷۵۳٬۹۷۰ میلیارد

تحلیل قیمت بیت کوین امروز

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، قیمت بیت کوین امروز با اندکی رشد همراه بوده است. این افزایش قیمت، باعث امیدواری بیشتر خریداران می‌شود. اگر قیمت بتواند به صعود خود ادامه دهد و از مقاومت نسبتا قوی ۶۲ هزار دلار عبور کند، شاهد افزایش قیمت به ۶۲.۶۴ و ۶۶ هزار دلار خواهیم بود. اما اگر خریداران نتوانند به حمایت خود از قیمت ادامه دهند و فشار فروش افزایش یابد شاهد سناریو نزولی خواهیم بود که قیمت بیت کوین را ۵۵ هزار دلار خواهد رساند. در صورت نزول قیمت به ۵۵ هزار دلار احتمال ریزش به کم از ۵۰ هزار دلار نیز وجود دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نظرات