رشد ۴۰ درصدی نات کوین در ۵ روز؛ حرکت صعودی NOT تا کجا ادامه دارد؟

دسته بندی : تحلیل 7 مهر 1403

بعد از اینکه نات کوین یک دوره تثبیت را پشت سر گذراند، طی پنج روز گذشته شاهد رشد ۴۰ درصدی این ارز دیجیتال (نات کوین) بودیم.

خلاصه‌ای از خبر

  • بسیاری از هولدرهای بازار ارز دیجیتال که در نات کوین سرمایه‌گذاری کرده بودند به سودهای خوبی دست یافتند
  • تحلیل تکنیکال نات کوین در تایم فریم ۴ساعته نشان می‌دهد که این ارز الگوی نزولی خود را به پایان رسانده و از فاز تثبیت بیرون رفته.

بررسی رشد ۴۰ درصدی نات کوین از نظر تحلیل تکنیکال

بر اساس گزارش ای‌ام بی‌کریپتو بسیاری از هلدرهای نات کوین طی روزهای اخیر به دلیل رشد ۴۰ درصدی این ارز سودهای خوبی کسب کردند.

در اینجا به تحلیل تکنیکال نات کوین در تایم فریم ۴ساعته می‌پردازیم. بر اساس این تحلیل این توکن توانسته با حرکت صعودی اخیرش از فاز تثبیت بیرون برود. نات کوین با این حرکت الگوی نزولی خود را پشت سر گذاشت.این حرکت صعودی چشمگیر باعث شد که بسیاری از معامله‌گران نات کوین را به عنوان یکی از رهبران حرکت صعودی اخیر بازار بشناسند. در حال حاضر هم توکن نات در حال تلاش برای تثبیت خود بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ دوره‌ایش (EMA) است.

ادامه حرکت صعودی نات کوین در صورتی محتمل است که بتواند قیمت خود را بالاتر از این سطح حفظ کند.

تحلیل تکنیکال نمودار ۴ ساعته نات کوین

یکی از شاخص‌های مهم تحلیل تکنیکال شاخص مکدی است. در تحلیل تکنیکال نات کوین با بررسی این شاخص می‌بینیم که مکدی هم‌ روند صعودی ناتک وین را تایید می‌کند. اگر روند صعودی نات ادامه یابد احتمال دارد که قیمت آن تا محدوده ۰.۰۲ دلار بالا برود.

نشانه‌های زیادی حرکت صعودی نات کوین را تایید می‌کنند. اما نسبت خرید و فروش معاملات این ارز دیجیتال نگرانی زیادی برای معامله‌گران آن به وجود آورده است. درصد معاملات لانگ یا خرید نانت کوین برای معامله‌گران برتر و همچنین نسبت بید (خرید) یا اسک (فروش) عددی پایین را نشان می‌دهد. که این نکته منفی حرکت صعودی نات کوین را زیر سوال می‌برد.

نمودار شاخص مکدی نات کوین

اما با این وجود هنوز هم احساسات معامله‌گران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به نات کوین رو به بهبود است. این یک نکته مثبت مهم دیگر در جهت تایید روند صعودی نات کوین به حساب می‌آید.

احساسات معامله‌گران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به نات کوین

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظرات